diablo 3

Blizz Soso Mf

Ostatnia modyfikacja: 08.07.2008. Utworzono: 24.08.2007

0. SPIS TRESCI:

1. Wstęp
2. Statsy
3. Skille
4. Items
5. Merc
6. MF i inne Statystyki
7. Zakończenie
8. Save

1. WSTĘP:

Greetings :P jako, że polski rynek strategii zalewają słabizny spod znaku mf sorc postanawiam w pewien sposób nakierować was, jak zrobić przyzwoitą czarkę na szukanie itemów. Jak już gdzieś kiedyś powiedziałem rzemiosło mf zanika już z planu zajęć bn-towców. Pojawiły się PWE, RH, Ubery, mf poszło w cień. Za to mf to jeden z lepszych sposobów na wybicie sie zaraz po resecie laddera i w miarę ustabilizować. Wiem, że zostanę zjechany za to, że "tyle razy było to wałkowane", "nic nowego nie odkryłeś" itp. piszę jednak dla tych, którzy naprawdę chcą skutecznie i bezpiecznie szukać itemów bez obawy, ze "mef nas zabije", "fetysz nas uderzy" itp.
Zadbamy tu o fcr, skill, mf, fhr, resy. Stworzymy przyzwoitą czarkę z przyzwoitym dmg i mf oraz wcześniej wymienionymi współczynnikami. Ponadto piszę strategię, ponieważ niedługo zbliża się reset (zaznaczamy, że to tylko prywatne przemyślenie autora ;) - przyp. red.) a co za tym idzie każdy szuka sposobu na jako takie wybicie się. Mf czarka jest tania i dobra, dlatego osobiście taki sposób wybiorę na początek. Zapraszam do lektury.

2. STATS:

Siła - pod itemy

Dex - nic, to "tylko" pvm, dex nie jest konieczny tym bardziej, że musimy ze sobą pogodzić energię i vita.

Vita - max (dałbym tu 0 gdybyśmy maxowali ES. W przeciwnym wypadku max)

Ene - 60 - 80 (używamy ES dlatego dajemy tu ene, jako "niebieska kula życia". dalibyśmy max, gdybyśmy maxowali telekinezę, niestety zabraknie pkt stąd dajemy te 60-80 jako małe ubezpieczenie)

3. SKILLS:

Fire skills:

-Ciepło - 1pkt. zwiększa regenerację many, z itemami będzie bardzo pożyteczne.

SUMA: 1pkt

Light skills:

-Static field - 1pkt. dobre na bossów typu andy/mef. 1pkt więcej nn
-Telekinesis - reszta, czyli to co zostanie. ok. 4-5 pkt. premia do ES, zżera nam mniej many
-Tele - 1pkt. obowiązkowo. bez tego mf nie miałby sensu

SUMA: 3pkt

Cold skills:

-Ice bolt - max - crap, ale bo blizza daje.
-Ice blast - max - niezły skill, nienajgorszy dmg, będziemy tym bili pod LMB. ponadto do blizza synergia.
-Glacial spike - max - obszarowy skill, zamraża wielu wrogów, przydatne w opresjach. Synergia do blizza
-Blizzard - max - główny atak, puszcza sople z nieba i ubija wrogów pod obszarem jego działania. Bardzo dobry skill, jeden z najlepszych czarodziejki. Często pod RMB.
-Cold Mastery - max - skutecznie obniża resy wrogom, bardzo fajny skill
-Frozen Nova - 1pkt - lipne, słaby dmg, ale zamraża. Potrzebne tylko na dojście.

Dodatkowo wybieramy armor dla sorki, polecam ten pierwszy bo zaoszczędzimy punkt na telekinezę.

SUMA: 102/103 pkt (zależy który armor wzięliśmy)

reszta w telekinezę (mniej zżera many po otrzymaniu ciosu)

4. ITEMS:

zważamy na:
- fcr
- mf
- skill
- res
- ew. atrybuty

Hełm:

PRZYODZIEWEK ARLEKINA (Socketować Perfect Topazem)
Czako

Obrona: 98-141
Wymagany Poziom: 62
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12

+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii
Patch 1.09 i późniejsze

(+)
- 2 skille
- gosu life
- gosu mana
- dr
- nice mf
- atributes
- lekkość

(-)
- brak resów
- brak fcr

OCENA: 5+/6

komentarz:
Idealny hełm dla mf sosy. Z topazem wyciągamy świetny mf, idealne premie do life i many i trochę dr oraz 2 skille. Jedyne mankamenty to brak resów i fcr, ale bez tego sie obejdziemy. Innego sensownego wyboru nie widzę.

Inne propozycje:
- Hełm Tal Rasha (P.Topaz)
- Peasant Crown (P.Topaz)
- Tarnhelm (P.Topaz)
- 3 sox helmet socketowany (3x P.Topaz)

Zbroja:

STRAŻ TAL RASHA (Socketowac Perfect Topazem)
(Pancerna Zbroja)

Obrona: 833-941
Wymagany Poziom: 71
Wymagana Siła: 84
Wytrzymałość: 55

+400 Obrona
Odporność na Ogień +40%
Odporność na Zimno +40%
Odporność na Błyskawice +40%
Obrażenia od Magii zmniejszone o 15
Wymagania -60%
88% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+ 10% szybsze rzucanie czarów (2 przedmioty z zestawu)

(+)
- nice def
- niezłe resy na elementale
- mdr 15
- w miarę lekka
- gosu mf :P
- fcr (z innymi przedmiotami)

(-)
- brak skilla
- brak psn res
- brak atrybutów

OCENA: 4+/6

Komentarz:
Gdyby nie ten mf i to, że jest częścią zabójczej trójcy (amu + armor + belt) dająca gosu mf to bym zrezygnował na rzecz Skulldera. Pokaźne resy oraz świetny mf! Jako premia z Tal Rasha daje 10 fcr. Zawsze się przyda :P Nie ma psn resów i skilla ani atrybutów :P

Inne propozycje:
- Skullder (P.Topaz)
- Viper (P.Topaz)
- Wealth
- 4 sox armor z life (4x P.Topaz)

Broń:

OKULUS (Jool 15% all res or Ist )
Wirujący Kryształ

Obrażenia Jednorącz: 18-42 (śr. 30)
Wymagany Poziom: 42
Wytrzymałość: 50
Szybkość Ataku: 10
Tylko dla Czarodziejki
+3 do Poziomu Umiejętności Czarodziejki
+5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Wszystkie Odporności +20
25% Szansa Rzucenia 1-poziomowego Zaklęcia Teleport przy Otrzymaniu Ciosu
30% Szybsze Rzucanie Czarów
+20 do Żywotności
+20 do Energii
+20% Poprawiona Obrona
50% Większa Szansa Uzyskania Magicznych Przedmiotów
Patch 1.09 i późniejsze

(+)
- 3 skille
- mana after killed monsta
- resy
- fcr
- vita/ene
- def oO
- nice mf

(-)
- ten wkurzający tele :(

OCENA: 6-/6

Komentarz:
Bardzo dobra i tania mf-różdżka :P Daje wszystko czego chcemy na mf. Jedyny mankament to wkurzający teleport, który czasami zamiast pomoc - przeszkadza, wysyłając w sam środek chmary potworów :(

Inne propozycje
- Mewa (Ist, res jool)
- Crystal Sword 6 sox (6x Ist)
- Wizzy (Ist)
- Ali (2x ist)

Tarcza:

SPIRIT
(Tal+Thul+Ort+Amn)

+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
Występuje tylko na Closed Battle.net

(+)
- 2 skille
- gosu fcr
- gosu fhr
- Vita
- gosu mana
- some res
- magic abs

(-)
- bardzo dużo wymaganej siły :(
- brak fire res
- brak mf

OCENA: 5+/6

Komentarz:
Bardzo dobra tarcza, niestety najlżejsza tarcza pod spirita to Monarcha, który wymaga 156 siły. Szczerze mówiąc to bardzo dużo statsów, które moglibyśmy spożytkować na vita. Z drugiej strony daje nam 22 vita i 112 many, czyli tak jakby się nam te punkty zwróciły. I to z nawiązka, bo 2 skille, 55 fhr!! i 35 fcr na ziemi nie leżą. Niestety nie posiada mf, ale ta tarcza jest tak świetna, że jej to wybaczymy :D

Inne propozycje:
- Lidless
- Splendor
- Rhyme
- Monarch 4 sox (4x ist)

Rękawice:

PIĘŚĆ MAGA
Lekkie Rękawice

Obrona: 24-25
Obrona Bazowa: 9-11
Wymagany Poziom: 23
Wymagana Siła: 45
Wytrzymałość: 18

+20-30% Zwiększona Obrona
+10 Obrona
+1 do Zaklęć Ognia
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 25%
Dodaje 1-6 Obrażeń od Ognia
Patch 1.09 i późniejsze

(+)
- FCR!
- mana reg
- +1 warmth :D

(-)
- mały def
- brak mf
- brak resów

OCENA: 5/6

Komentarz:
Ubieramy je tylko dlatego, że są nam potrzebne do progu 105 fcr, czyli przedostatni próg fcr, wtedy sorka bardzo dobrze tele robi :P Ponadto mana reg i trochę ciepła xD Niestety nie mają mf, przeżyjemy. Dopakujemy talizmanami, gheedem i innym sprzętem. Fcr ważniejszy.

Inne propozycje:
- Chance Guards
- Bloodfists

Pas:

PIĘKNE ODZIENIE TAL RASHA
(Pas Kolczy)

Obrona: 35-40
Obrona: 95-100 (2 przedmioty)
Wymagany Poziom: 53
Wymagana Siła: 47
Wytrzymałość: 16

Wymagania -20%
37% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+30 do Many
+20 do Zręczności
10-15% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+ 60 obrona (2 przedmioty z zestawu)
+ 10% szybsze rzucanie czarów (3 przedmioty z zestawu)

(+)
- lekkie
- 16 boxes
- 37% dgtm
- mf
- nienajgorszy def
- fcr

(-)
- brak skilla
- brak resów

OCENA: 5/6

Komentarz:
Bardzo dobre rozwiązanie, niestety nie ma resów. Razem z setem da nam obowiązkowy fcr, mf i pare bajerów jak dgtm i 16 boxow. Bardzo fajna zabawka na mf.

Inne propozycje:
- Goldwrap
- Arachnid Mesh

Buty:

PODRÓŻNIK
Bitewne Buty

Obrona: 120-139
Obrona Bazowa: 39-47
Wymagany Poziom: 42
Wymagany Siła: 95
Wytrzymałość: 48
Obrażenia od Kopnięca: 37-64

+150-190% Zwiększona Obrona
25% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+10 do Żywotności
+10 do Siły
Dodaje 15-25 Obrażeń
40% Wolniejsze Zmniejszanie Wytrzymałości
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 5-10
30-50% Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu
Patch 1.09 i późniejsze

(+)
- 25% frw
- vita
- str
- gosu mf (jak na buty)

(-)
- brak resów
- ciężkie

OCENA: 5+/6

Komentarz:
Świetne buty, idealne na mf. Premia do siły zbliży nas do spirita, vita niezłe a także przydatne frw. Główny powód to boski mf jak na buty (50).

Inne propozycje:
- Buty Tankreda
- Waterwalki
- Sandstormy
- Rare/magic z mf

Amulet:

ORZECZENIE TAL RASHA
(Amulet)

Wymagany Poziom: 67
+50 do Życia
+42 do Many
Dodaje 3-32 Obrażeń od Błyskawic
Odporność na Błyskawice +33%
+ 10% szybsze rzucanie czarów (4 przedmioty z zestawu)
+2 do Poziomu Umiejętności Czarodziejki

(+)
- 2 skille
- gosu mana
- gosu life
- light res

(-)
- brak fcr (i tak juz nn bo mamy max)
- brak innych resów

OCENA: 6-/6

Komentarz:
Świetny amulet ze świetnymi premiami. Bardzo dużo life i mana oraz skill cieszą. Fajny jest jeszcze light res. Nie ma fcr i innych resów. Niezbędny do "Potężnej Trójcy" dającej gosu mf.

Inne propozycje:
- Amulet Tankreda
- Mara
- +3 cold/100 life
- magic z MF

Pierścienie:

nr 1:

PIERŚCIEŃ NAGELA
(Pierścień)

Wymagany Poziom: 7
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 3*
+50-75 do Skuteczności Ataku
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3
15-30% Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu
Patch 1.09 i późniejsze

(+)
- mf
- mdr 3 :P

(-)
- brak skilla
- brak resow
- brak fcr
- brak atrybutów

OCENA: 2/6

Komentarz:
Nie lubię tego ringa, nic poza tym żałosnym mf nie ma. Wolałbym wrzucić tu soja bo jest 100x lepszy, ale mamy mfowac a nie sobie dogadzać. Jeżeli nazbieramy na soja to można nagel off, soj in i bardzo ładny mana boost i skill.

nr 2:

KRUCZY LÓD
(Pierścień)

Wymagany Poziom: 45
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności
Patch 1.09 i późniejsze

(+)
- CBF
- mana
- cold abs

(-)
- brak skilla
- brak resów
- brak mf
- brak fcr

Komentarz:
Mamy do wyboru: albo dajemy w coś cham, zdejmujemy ravena albo ravena nosimy. Ważne jest cbf, by żaden fetysz ani żadne inne badziewie nas nie zamroziło. Przyda się trochę cold abs i many.

Inne propozycje:
- Stone of Jordan
- Bul-Kathos Wedding Band
- magic ring z mf

Switch:

MEMORY
(Lum+Io+Sol+Eth)
Laski

+3 do poziomu umiejętności Czarodziejki
33% szybsze rzucanie czarów
Zwiększenie maksimum many 20% +3 Tarcza Energetyczna [tylko dla Czarodziejki]
+2 Pole Statyczne [tylko dla Czarodziejki]
+10 do energii
+10 do żywotności
+9 do minimalnych obrażeń
-25% obrona przeciwnika
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
+50% poprawiona obrona
Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

(+)
- ES

(-)
- brak (to tylko switch wiec need tylko ES :P )

OCENA: 6/6

Komentarz:
Świetny rw dajacy nam ES, skill bardzo dobry i potrzebny. Bez niego byłoby ciężko. Najlepiej w lasce +3 ES jako bazowe. Z tym rw wyciągniemy z itemami ES lvl 16 i absorbem 71% :P miodzio

Equip:
- Anni - (skill, atributes, res, exp) - nieobowiązkowe
- Torch - (3 skille, atributes, res, Hydra xD) - obowiązkowe (raczej)
- Cold Skillers (+1 cold sk, ew life/fhr) - obowiązkowe (ze 3-4)
- MF sc's - (7mf) - obowiązkowe
- Gheed - (mf, -15 NPC'c prices, gold) - obowiązkowe
- Life sc's (17-20 life) - można dopchać
- Res sc's (4-5 res) - można dopchać

5. MERC:

Wybieramy pana z aktu drugiego, bo daje aure. Mamy do wybory 2 konkretne aury:
- hf
- defiance

Osobiście wybrałem defiance, bo jako, że jesteśmy lodowa czarka będziemy sami zamrażali, wiec hf nam się nie przyda. Dlatego wybór padł na defiance. Co do sprzętu nie będę zwracał uwagi na jego mf. Wtedy znacznie się go osłabi. Mfować mamy my a nie nasz merc, on ma nas ochraniać.

Hełm:

SPOJRZENIE WAMPIRA (Eth, Upped, P.Topaz v P.Rubin)
Złowrogi Hełm

Obrona: 252
Obrona Bazowa: 60-125
Wymagany Poziom: 41
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 40

+100% Zwiększona Obrona
Dodaje 6-22 Obrażeń od Zimna, Zamraża na 4 sek.
15% Wyssanie Wytrzymałości
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
6-8% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 15-20%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
Patch 1.09 i późniejsze

(+)
- ll
- dr
- mdr
- cold dmg
- nice def

(-)
- brak skilla
- brak resów

OCENA: 5+/6

Komentarz:
ll i dr to świetne atrybuty tego itema. Dzięki niemu wyciągniemy 50% dr dla merca, czyli max. Ponadto zacna obrona. Niestety nie ma resów i skilla. Polecam. Można włożyć topaz.

Inne propozycje:
- Andariel's Visage (Eth, P.Topaz v P.Rubin)
- Thieves Crown (Eth, Upped, P.Topaz v P.Rubin)
- Guillamae's Face (P.Topaz v P.Rubin)

Armor:

LASKOSZCZYT (Eth, Upped, P.Rubin v P.Topaz)
(Kolcza Zbroja)

Obrona: 599-684
Obrona Bazowa: 192-213
Wymagany Poziom: 38
Wymagana Siła: 92
Wytrzymałość: 45

+180-220% Zwiększona Obrona
+250 Obrona przeciwko Pociskom
Obrażenie Zmniejszone o 30%
+60 do Życia
Patch 1.09 i późniejsze

(+)
- GOSU DR!
- gosu life
- nice def

(-)
- brak resów
- brak leechów
- brak skilla

OCENA: 6-/6

Komentarz:
Świetny armor. 30% dr nie chodzi piechotą, dodatkowo ~100 life (z rubinem). Jeśli ulepszymy eteryka wyciągniemy świetny def. Bardzo lubię tą zbroję i polecam, będzie dr 50%.

Inne proponowane:
- Stone (Eth, bugged armor)
- Forti (Eth)
- Duriel (Eth, Upped, P.Rubin v P.Topaz)

Broń:

INSIGHT (Eth Collosus Voulge)
(Ral+Tir+Tal+Sol)
Bronie drzewcowe / Laski

Poziom 12-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% szybsze rzucanie czarów
+200-260% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
180-250% premia do skuteczności ataku
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Występuje tylko na Closed Battle.Net Ladder

(+)
- nienajgorszy dmg
- aura Medytacji (ważne)
- gosu ar
- critical skill
- +5 atributes
- mf

(-)
- brak leechów
- brak ias
- brak CB

OCENA: 5-/6

komentarz:
Główny zamiar noszenia tej broni przez merca to dawanie nam aury medytacji. Nawet w tym merc radzi sobie bardzo fajnie, jest zdolny do zabijania immunów dzięki nice dmg, ar i criticalu. Ponadto trochę atrybutów i mf nie zaszkodzi. Szkoda, że brak leechów i ias oraz ważnego na bossów CB (chociaż i tak szybko ich zabijemy).

Inne propozycje:
- Infinity (eth cv)
- Obedience (eth cv)
- Doom (eth cv)
- Botd (eth wp)

Na koniec chciałbym zwrócić uwagę na bardzo ciekawą rzecz o której nie wszyscy wiedzą, mianowicie buty tankreda + amulet tankreda dają całkiem miłą premię do MF w postaci 78% tego współczynnika gratis (od amuletu za skompletowanie dwóch części). Takie małe a cieszy ^^

6. MF I INNE STATYSTYKI

Podsumowując (1 itemsetup*)
Bez merca wyciągamy mf o ilości =

occu - 80 (50 + 30)
tal armor - 112 (88 + 24)
spirit - 0
shako - 74 (50 + 24)
belt - 15
gloves - 0
shoes - 50
ring #1 - 30
ring #2 - 0
amu - 0
premia od tala - 65
gheed - 40

co daje nam 466% mf

UWAGA! nie wliczając małych talików 7% mf!!

nie jest to może wygórowany współczynnik, ale za to:

a) sosa osiąga przedostatni prog fcr (105/105 - na styk):

- spirit (35)
- occu (30)
- magefist (20)
- premia od tala (20 )

czyli 105 xD perfekcyjnie

b) sosa osiąga ~1300 life

c) sosa osiąga ~830 many

d) sosa osiąga 55% fhr co daje nam 9 fps (jak na sose mf dobrze)

e) 71% ES

f) dmg blizza ~6,5k (4 skillery + anni + torch + itemsetup #1*)

g) obrona ~ 1850

h) resy:
- fire - 45
- cold - max
- light - max
- psn - 40

śmiało na mefa można iść :P można dopakować sc's 7mf/5res.

Teraz Merc. Merc osiąga:

a) 71 mf :P

b) 50% DR !!

c) 2410 life

d) dmg ~3k

e) resy - all 65 (można dać do gazy Uma kosztem mf)

f) 8 life leech

g) def 3.6k (gaza upg, noneth shaft upg noneth)

*Itemsetup #1 to itemy, których statystyki wymieniłem. Czyli pierwsze w swojej kategorii.

Gdzie chodzić?

Koszmar:
- mefisto (zaka, occu i inne crapki)
- andariel (ukochane soje ^^)

Piekło:
- andariel (potrafi sypnąć, trzeba być cierpliwym)
- mefisto (kozak, często dobrze sypie, osobiście mój ulubiony)
- pindel (rzuca wszystko, ale rzadko. Wymagana wielka cierpliwość, jak już sypnie to sowicie)
- shenk (potrafi dropnąć charmami)
- niszczyskała (kozak też rzuca wszystko, ale dalej od pinlda. Imo pindel > niszczyskała)
- travincal (zaskakujący drop, rzucają HR, jak zależy na czasie to tam idziemy)
- hrabina (klucze i runki)
- demonolog (klucze, potrafi dropnąć runke lub jakiś unikat)
- nithlathak (mieszanka pindla i demonologa, dropie runami, kluczami i unikatami)
- bloodrun (przed miastem harrogath fajne miejsce, padają czasem hry)
- tomby (też hrki lecą, byłem świadkiem :) )
- cs (fajne charmy lecą, sety i unikaty, cieżko dla blizz soso)
- diablo (głównie unikaty)
- baal (przyzwoity drop, rzuca baal's GC's)
- mauzoleum (wysoki lvl potworków, czasem mogą czymś sypnąc)

7. ZAKOŃCZENIE:

Wszystko co chciałem powiedzieć to to, co zawarłem we wstępie. Strategie napisałem, bo niektóre osoby mnie o to prosiły, były zagubione brakiem przyzwoitej taktyki na MF, bądź też wieloma rozbieżnosciami na ten temat. Jedne mówiły "im więcej mf, tym lepiej", inne zaś ustosukowywały się do konkretnej wartosci itp. jednak większość z nich zapominała o podstawach jak skill, fcr, life, mana, resy. To wszystko co chciałem wam zaprezentować, jest to taktyka napisana na zamówienie. Życze udanych dropow i dobrego startu laddera.

Tabelka dla soski:
http://www.pcl-pvp.org/tabelki/czarodziejka.htm

8. SAVE

Pobierz Save - > [LINK]

Dziękuję wielce za uwage.

Enjoy my friends!

Rolson


Oceń materiał: Ocena: 5.20 (1575 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.