diablo 3

C/s C/c Trap/ww Assasin

Ostatnia modyfikacja: 23.10.2007. Utworzono: 24.08.2007

1. Wstęp
2. Skróty
3. Przedmioty
4. Umiejętności!
5. Proponowane Bindy
6. Taktyki

1. Wstęp:
W owym mym poradniku chce wam pokazać jak można w łatwy i drogi sposób Zrobić trap/ww sin. Chciałem tez dodać, iż granie taka postacią wymaga treningu! - Enjoy! ~~. Zabójczyni stworzona pod zasady euro-pvp, patch 1.10 wiec nie pisać mi, ze nie ma nowych rw czy innych badziewi tt

2. Skróty:

- c/c - claw/claw - używanie 2ch szponów
- c/s - claw/shield - używanie szpona i tarczy
- ww - whirlwind - trąba powietrzna
- DF - Dragon Flight - Lot Smoka
- SoJ - Stone of Jordan - Kamień Jordana
- LS - Lighting Sentry - Wartownik Błyskawic
- MB - Mind Blast - Uderzenie Umysłu
- BoS - Burst Of Speed - Zwiększona szybkość
- WB - Weapon Block - Bron Szponami
- CM - Claw Mastery - Mistrzostwo Szponów
- SS - Storm Shield - Tarcza Burzy (Monarcha uniq)
- OW - Open Wounds - Otwarte Rany
- CB - Crushing Blow - Druzgocące Uderzenie
- CoH - Chains Of Honor - Okowa Grozy (runeword)
- CoA - Crown of Ages - Korona Wieków

3. Przedmioty:

- A wiec by stworzyć owa zabójczynię trzeba będzie złożyć słowo runiczne Chaos (Fal + Ohm + Um) w suwayyahu/nożycowym suwayyahu, który ma +x LS +x DF +xMB +xWB +xVenom (któreś z tych ofc -.-)
- drugi szpon:
a) rare gosu z ed/max/+x to co chaos ;p/2sock/ias/
b) Jade Taloon z włożonym klejnotem Max/Ed
c) Perf upg Barthuc z Ed/Max jevelem
d) perf eth bartuc with Zod rune

- tarcza: jako, ze w/g epvp rules możemy max dr dlatego preferuje SSa ze względu na DR (głównie!) Bonus Str z Ed/dex jevelem albo ED/Req lub czystym ED (zależy jak kto woli -.-)

- Buty:
a) Upg Gore Riders: przyjemne dodatkowe 'opcje' jak m.in ow/cb/
b) Shadow Dancer - Tancerz Cieni - i te buty ja preferuje ze względu na 30frw/30fhr/2shadow skills/25dex (przyda sie do bloq pod ssem)
c) waterwalki - bonus do hp i dexa +5max fire res

Rękawice:
a) Ogrze Rękawice Uniq (nie pamiętam ang nazwy ) - ze względu na duży bonus ed, cb, dodatek do str
b) To Gloves - Trang Oul Gloves - ręce z Setu TO - lepsze imo dla czystej ww sin ze względu na ed psn - jak kto woli n

Zbroja:
a) CoH - 2skills +65res +20str - nic nadzwyczajnego
b) Enigma (Jah Ith Ber) - 2skills +duuuzy bonus str +5%max hp + 45frw - dla mnie bardziej ta zbroja pasuje
c) Arkaine Valor - Tansza zbroja z fhr vit 2skills - dla tych, którzy nie maja enigm etc
d) Upg perf viper z Ortem/Umem - 1skills, nie wymaga duzo str +res

Czapka:
a) Czako socketed Ber/Cham/ED/Dex/ED jak kto woli - preferuje to, duży bonus hp/mana co u hybrydy jest wazne ;p
b) Rare Diadem z frw/ed/skills/2sock +jah/ber lo/Jah vex/Jah w zależności od przeciwnika
c) CoA - 2sock res, dr,fhr - dobre dla ww sin jak dla hybrydy nie pasuje imo

pasek:
a) Verdungo - tylko i wylacznie - bonus hp, dr, rl i fhr
b) craft with fhr/ow/hp/mana

Rings:
a) 2x SoJ - wiadomo +1skills i Mana
b) 1x SoJ/Raven - Przeciwko Soskom orb/hybrid/blizz
c) dwarf - vs fire sorc, fire trapsin
d) whisp projector vs light posty odpada, gdy mamy blok szponami >_<
d) Gdy używamy storma lepiej założyc ravena + ring 20dex z bonusami da ci to większy meele dmg niz z +skilzz ;p mniej dexa więcej vita

Amulets:
a) Mara (2skills/res (<= głównie )) } w zależności od przeciwnika
b) High Lord Wrath - Gniew Lorda - 1skills ias + zabójcze uderzenie +res light }
c) Vs barb amu 20 dex 2 skilz + bonusy hp/mana i zmieniamy craft ring z dexem na soja/bk

Charms:
a) Perf Annihilus, sc res light/cold (w zależności od przeciwnika i ilości posiadanego res)
Reszta: sc 3max/20hp/20ar
b) Perf Annihilus +10tali shadow dla mniej bogatych

3. Umiejętności:
Jako, ze mój build sie skupia na trap/ww sin, więcej skilli zdecydowanie będzie przeznaczonych na rozwiniecie LS jak i synergii
a) Drzewko Pułapek:
Maxujemy LS + Synergie

b) Drzewko Walki:
Jak mamy szpon +x DF ani 1 pktu

c) Drzewko Dyscyplin Cienia
WB - 1 pkt
BoS - 1 pkt
Claw Mastery - Max
Fade - 1 pkt
MB - ze szponu

5. Proponowane Bindy:
DF - Left Mouse Button
WW Right Mouse Button
LS - F3
MB - F4
BoS - F8
Tele z eni - F7 (o ile mamy enigme)

6. Taktyki vs other posts
jeżeli już o taktykach to mamy DF pod lewym przyciskiem myszy a WW pod prawym
a) Amazones:
ubieramy chaos + ss, staramy sie podbiec tak, aby ciągle łapać na DF i używać WW, a gdy staną by strzelić użyć DF + Ls i MB =F

b) Barbarians:
ciężkie Bestie =F zazwyczaj maja od Uja HP, duzy DMG i Ar - proponuje ubrać ssa i stawiać pułapki obok niego i starać nie wbiegać pod jego WW =F

c) Sorcerers:
- Sorc Orb - Ubieramy sie w/g epvp res, c/c, używamy DF aby dolecieć i albo WW albo Trap (zależy jak kto woli, w/g sorc preferuje bardziej trapz, bo nie mogą być zablokowane :X można zamiast rare claw użyć jadę taloona bo ma +50res (perf =F)
- Sorc Blizz - j/w
- Sorc Fire - preferuje sie ubrać pod przedostatni próg 86fhr, max dozwolonego resa i walczyć pułapkami na dystans, nie używać df i ww bo kilka (gora 4 kulki) i po nas n

d) Druids:
- Elemental: szczerze to mogą być problemy, gdyż vs hybrid sin mogą używać ssa ;/ i zbroja cyklonu, która absorbuje light damage najpierw powinno sie zabić szybko ducha trapą i szybko zaatakować druta z WW - po kilku probach powinno sie udac n
- ShapeShifting: nie mozemy uzywac BoS proponuje postawic trapy obok nas i gdy drut bedzie sie zblizal uzyc WW :F

e) Assasin:
- Trap: nie możemy whisp projectora, bo WB jest liczony jako abs light n wiec zakładamy chaos + rare szpon i walczymy początkowo trapami a gdy wychyli sie DF i WW i od poczatku -.-
- Hybrid: proponuję wlozyc SSa - w tej walce 99% bedzie zalezalo od skilla gracza (a ten 1% od cb etc ;p) pewnie walka bedzie tak samo wyglądała z obu stron, proponuje walczyc poczatkowo trapami i zaatakowowac w jednej chwili WW - albo zlapac w NL MB i stawiac tray
- WW: moze byc problem -.- zalozyc ssa dla dr, postawic trapy obok nas i poczekac az uzyje DF aby doleciec, gdy uzyje WW i jezeli sie poszczesci to trapy dobija

f) Paladin:
- FoH: ubrac sie pod 210res i czako/rare diadem z LO i walczyc glownie DF i WW, czasem stawiajac trapy
- Smite: ma b. duzy def, dlatego bedziemy potrzebowac duzo ar - proponuje na ta walke ubrac 2x ring + amu z setu aniola bedziemy miec duzo ar to bedziemy jego trafiac =F. Osobiscie to stawiam trapy obok siebie i czekam az podleci, potem kilka WW - po bokach!! wazne! jezdzac w "srodek" nie mamy zadnych szans ;/
- Hammer: nie gralem z takimi duzo, ale najlepiej walczyc na odleglosc trapami i nie uzywac DF, chyba ze podbiegnie na charge to szybko 1 WW i nadal walczyc trapami

g) Necromancer:
jezeli ma blok to lepiej zagrac bardziej Def i walczyc tylko trapami, lecz jezeli nie bedize mial bloq to DF + WW i obstawic go pulapkami i lapac w mb ;]

KOrea.rival


Oceń materiał: Ocena: 3.07 (329 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.