CS Nekromanta • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

CS Nekromanta

Ostatnia modyfikacja: 11.03.2008. Utworzono: 11.03.2008

1.Wstęp
2.Statystyki
3.Skille
4.Ekwipunek
5.Merc
6.Plecak
7.Progi
8.Jak grać
9.Zakończenie


1.Wstęp

Strategia ta ma dotyczyć nekromanty, który będzie doskonale spisywał się na cs-ach (czyli Chaos Sanctuary, siedziba Diablo). Na pewno nie będzie to nekromanta summoner. Z pozostałej dwójki (poison i bone) nadają się obydwaj. Który z nich będzie lepszy? Przypatrzymy się im obydwóm i zadecydujemy. Będzie to więc taktyka na praktycznie dwa całkowicie różne bulidy. O co musimy zadbać takim nekromantą? Na pewno o fcr i fhr, gdyż będziemy używać eni i na pewno statystyki na dobrym poziomie ułatwią nam życie. Zaczniemy od necra poison.


Necro poison


2.Staty

Siła - Nic, okrągłe zero, null. Będziemy jechać na str bugu.
Dex - Jak wyżej. Będziemy mieć w miarę solidną armię, więc nn bloku aż tak.
Vita - Reszta
Mana - Nic


3.Skille

a: Drzewko trucizn i kości:

Praktycznie interesują nas tylko trzy umiejętności. To znaczy: trująca nova (nasz główny atak), zatruty sztylet (synergia, do czasu kiedy nie zdobędziemy Death Weba i będziemy posługiwać się ostrzem czarnego bagna to trzymajmy go na lpm ) oraz eksplozja trucizny (synergia). Wszystko oczywiście maxujemy. Reszta, jak: zęby, zbroja z kości, wybuch zwłok czy więzienie z kości po jednym punkciku.

b: Klatwy

Tylko jedna wchodzi w rachubę, a mianowicie zmniejszenie odporności (tu dajemy max), reszta na dojście

c: Ożywieńcy

1 w przywołanie odporności (zwiększy naszym przywołańcóm odporności i pozwoli dłużej przetrwać)
1 w mistrzostwo we władaniu golemami (reszta będzie z przedmiotów),
1 w ożywienie (ożywieńcy są dość twardzi i do tego dojdą punkty z przedmiotów),
1 w ozywienie szkieletu (dojdą punkty z przedmiotów, więc też powinny trochę przetrzymać, zawsze to jakaś tarcza)
1 w mistrzostwo we władaniu szkieletami (żeby szkielety były mocniejsze)

Reszta punktów w gliniaka (gliniany golem), spowalnia on bossów i bierze na siebie część ataków wroga.


4.Ekwipunek

A: Głowa

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że tylko czako się nada dla takiego nekromanty, ale musimy też zadbać o fcr, dlatego potrzebujemy rare koronetki najlepiej z 20 fcr i 2 necro skills. Dzięki niej uda nam się osiągnąć próg 75, który jest imo niezbędny. Socketujemy ją dwoma shaelami.


B: Klata

Podstawą naszego buildu jest enigma. Proponuje zrobić ją w dusku. Oto i ona

Enigma (JAH + ITH + BER)
+2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 X poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 X Poziom Postaci]

Co w niej gozu? Oprócz tele (bez którego nasz build nie miałby sensu), fwr i kop do siły.


C: Ręce

Te są akurat tanie a mianowicie rękawice z setu Trangoula: dają nam 20fcr, 2 do klątw, res na zimno i (tu uwaga) 25% do obrażeń od trucizn. Super kop do dmg. Nie widzę alternatyw bo po co? Trangi są ogólnie dostępne i tanie (pgs).


D: Pas

Ech. Znowu koszt, no ale jak chcemy coś zdziałać, to trzeba płacić. Arach (bo o nim mowa) nie jest tanim pasem, ale daje nam:
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%

Ewentualnym zamiennikiem może być pas z trangoula, ale wtedy nosimy go jeszcze z tarczą z tego zestawu (-15% do odporności wroga na truciznę z trzech przedmiotów), ale tu nie radzę oszczędzać.


E: Broń

Też w zasadzie jest tylko jedna, a mianowicie Death Webb (trująca pajęczyna). Przyjrzyjmy się jej bo warto:
-40-50% do Odporności Wroga na Truciznę
+7-12 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+7-12 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
+2 do Wszystkich Umiejętności
+2 do Zaklęć Trucizn i Kości (Tylko dla Nekromanty)

Idealna. Prawda? Źródło potęgi. Życie, mana za zabitego przeciwnika, skille. Do czasu jak jej nie zdobędziemy używamy Ostrza Czarnego Bagna:

+488 Obrażeń od Trucizny przez 10 sek.
Dodaje 15-45 Obrażeń
30% Zwiększona Szybkość Ataku
Spowalnia cel o 50%
+50 Obrona
+4 do Trująca Nova (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Eksplozja Trucizny (Tylko dla Nekromanty)
+5 do Zatruty Sztylet (Tylko dla Nekromanty)

Prawda, że piękna sprawa dla nas? Ustawiamy na LPM zatruty sztylet i zyskujemy nowy potężny atak.

Na switcha musimy postarać się o CTA.


F: Tarcza

Homonkulus. Nie widzę innych rozwiązań. Jemu też się przyjrzymy.

+150-200% Poprawiona Obrona
+5 do Many za Każdego Zabitego Wroga
40% Zwiększona Szansa na Blok
30% Zwiększona Szybkość Blokowania
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
+20 do Energii
Regeneruje Manę 33%
Wszystkie Odporności +40
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)

Czego chcieć więcej? Socketujemy Berem. Można co prawda jeszcze jechać na trzech przedmiotach z setu tranga:rękawice, pas i tarcza z setu tranga, ale nasza moc wtedy spadnie ogromnie. Nie polecam takiej kombinacji, jeżeli już to w ostateczności.

Na switcha bierzemy Lidlesa, gdyż Spirit wymaga za dużo siły.


G: Buty

Tu musimy postarać się o sandy, ze względu na fhr. Dojdą nam do tego dodatki do lifa, siły oraz frw.


H: Pierścienie

Wydaje się, że wybór jest jasny, a mianowicie Raven i SoJ bo zyskujemy skilla, manę potrzebną nam do tele, dex pod blok i cbf. Musimy się jednak postarać jeszcze o rare pierścień z 10 fcr i najlepiej z lifem i resami. Tego pierścienia będziemy używać podczas tele, więc jednak musimy się obyć bez ravena.


I: Amulet

Najlepszy byłby craft. Mój na przykład jest taki:

2 PB, 8 fcr, 50 mana, regeneruje manę 9% i 60 life. Ten fcr z amuletu jest nam potrzebny do osiągnięcia progu 75.


5.Merc

Merc z 3 aktu z umiejętnościami zimna

Głowa:eth kira
Zbroja: eth CoH - wiadomo, resy
Bron: Lawbringer dający aure sanktuarium, która bardzo pomaga a jest wręcz konieczna do zrobienia cs
Tarcza - eth phoenix - aura odkupienie, która daje naszemu mercowi większą przeżywalność , dochodzą resy na ogień, błyskawice i abs ognia.


6.Plecak

Skiller do trucizn najlepiej z lifem i fhr, skillery do przywołań z lifem (wzmocnią naszego gliniaka), torch (najlepiej 20/xx), annihilus.


7.Progi

Naszym celem jest osiągnięcie progu fcr 75 i 86 fhr. Jak go osiągnąć? Poniżej przedstawiam tabelki dla nekromanty.

szybkość rzucania czarów (FCR):

0 15
9 14
18 13
30 12
48 11
75 10- Osiągamy ten wyznaczony nam próg dzięki arachowi, rękawicom tranga, craft amuletowi, koronetce i rare ringowi.
125 9

Szybkość odzyskiwania równowagi (FHR):

0 13
5 12
10 11
16 10
26 9
39 8
56 7 Osiągamy ten próg dzięki dwóm shaelom i sandom. Jednakże wykorzystując skiller 12 fhr i trzy sc z 5 fhr możemy osiągnąć
86 6 Ten próg.
152 5
377 4


8.Jak grać?

Nie ma tu żadnej filozofii. Udajemy się przez wp do rzeki płomieni i teleportujemy się do sanktuarium. Przy samym wejściu puszczamy parę now, zbieramy ożywieńców i szkielety. Następnie teleportujemy się do pieczęci z Wezyrem. Po otworzeniu pieczęci puszczamy LR i używamy corps boom. Zostawiamy oczywiście trochę zwłok, celem zrobienia ożywieńców. Następne tele do Seisa. Tutaj oczywiście też LR na początku, i analogicznie jak wcześniej corps boom plus nova i tu zbieramy kolejnych ożywieńców. Pozostaje nam tylko tele do ostatnich pieczęci. W monecie kiedy pojawia się ostatnia grupka powinna się ona rozbić o naszych ożywionych, rzucamy wtedy oczywiście LR i kończymy novą. Sam diablo to już tylko przyjemność.


Necro bone

2.Staty

Siła: Tak samo jak w przypadku poprzednika czyli zero

Dex: Tu musimy dać pod max blok z homkiem, gdyż nasza armia niestety będzie bardzo licha.

Vita: Reszta

Mana: Nic


3.Skille

a: Drzewko trucizn i kości

Tutaj dajemy prawie wszystkie punkty a mianowicie po 20 w ducha, ścianę, zęby, włócznie i więzienie. Po 1 punkcie w wybuch zwłok i zbroje z kości.


b: Klatwy

Tutaj damy tylko jeden punkcik w zamroczenie. Bardzo przydatna klątwa na cs-ach, która unieruchamia nam potwory pozwalając nam na spokojne tłucznie włócznią z kości.

c: Przywołania

To co zostanie, czyli 1 punkt w gliniaka, 1 punkt w mistrzostwo i 1 w przywołanie odporności. Gliniak nam będzie spowalniał bossów i odwracała na siebie uwagę wroga.


4.Ekwipunek

A: Głowa

Tutaj tak samo jak u poprzednika będziemy potrzebować rare koronatki z 20 fcr i 2 nekro skills. Socketujemy dwoma shaelami.


B: Klata

Enigma ofc.


C: Ręce

Jak u poprzednika Trangoule. Zamiennika nn bo po pierwsze są tanie a po drugie mają wszystko czego nam trzeba.


D: Pas

Podobnie jak u poprzednika arach. Tu nie widzę zamiennika


E: Broń

Polecam słowo runiczne Serce Dębu, czyli popularne HOTO

Heart Of The Oak / Serce Dębu (KO + VEX + PUL + THUL)
+3 do wszystkich umiejętności
+40% szybsze rzucanie czarów
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek
7% mana wykradziona za każde trafienie
+10 do zręczności
Uzupełnienie życia +20
Zwiększenie maksimum many 15%
Wszystkie odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec [25 ładunków]
Poziom 14 Kruk [60 ładunków]

Nie widzę innej alternatywy. Porządny, wręcz świetny fcr, 3 skille, resy. Tego nam trzeba.

Na switcha bierzemy ofc CTA


F: Tarcza

Hommek bered lub elded. Dla zwiększenia dr lub bloku. Można się jeszcze pokusić np. o Chwałę Łowcy Głów ale imo homek lepszy.

Na switcha bierzemy Lidlesa, gdyż Spirit wymaga za dużo siły.


G: Buty

Podobnie jak u poprzednika postaramy się o Sandy. Można jeszcze ewentualnie ubrać Hot Spursy, gdyż przydadzą się na Panów Jadu chcących przysmażyć nas ogniem.


H: Pierścienie

SoJ i podobnie jak w przypadku poprzednika rare z 10 fcr plus dex, life, mana, res


I: Amulet

Podobny crafcik jak u poprzednika, ważne: 2 pb, fcr najlepiej 15, dex, life, mana, res.


5.Merc

Podobnie jak u poprzednika czyli merc 3 akt z eth kirą, CoH-em, Lawbringerem i Phoenixem.


6.Plecak

Torch i Anni to podstawa. Oprócz tego skilerry PB plus 12 fhr, Sc 5 fhr (w zależności ile mamy shaeli w hełmie), 5 fhr/ 5 all res scs - do uzupełnienia resow.


7.Progi

FCR: Naszym celem będzie osiągnięcie progu 9. Dlatego tak bardzo ważny będzie craft amu 15 fcr, gdyż tylko taki pozwoli nam ten próg osiągnąć.
0 15
9 14
18 13
30 12
48 11
75 10
125 9 - Osiągamy ten wyznaczony nam próg dzięki arachowi, rękawicom tranga, craft amuletowi, koronetce i rare ringowi i hoto

FHR:

0 13
5 12
10 11
16 10
26 9
39 8
56 7 Podobnie jak u poprzednika osiągamy ten próg, ale proponuje dobić talikami do:
86 6 Tego progu, braknie nam 26, czyli będziemy potrzebować jeden skiller z 12 fhr oraz trzy sc z 5 fhr
152 5
377 4


8.Jak grać?

Tutaj będziemy korzystać przede wszystkim z klątwy zamroczenie, gdyż ułatwi nam ono bardzo walkę. Wiadomo, że przy większej grupce można a nawet trzeba posłużyć się też więzieniem albo ścianą z kości. Naszym głównym atakiem będzie włócznia. Z samym wezyrem nie powinno być trudności. Trzeba tylko pamiętać i uważać na pociski wysysające manę. Rzucamy zamroczenie i samego Wezyra (ma inny kolor od pozostałych) traktujemy włócznią. Zabawa zaczyna się dopiero od seisa, tam musimy szybko rzucić zamroczenie, gdyż grupka z fanatyzmem może nam sprawić kłopoty. Problemem jest też ubicie seisa włócznią, gdyż na pierwszy rzut oka się nie wyróżnia. Pamiętajmy jednak, że on jako jedyny używa pocisków. Panowie jadu przy ostatniej pieczęci są prości. Jeżeli rzucimy szybko zamroczenie to powinno być już z górki, pamiętajmy, że ich boss ma inny kolor. Możemy po zamroczeniu uwięzić całą grupkę za ścianą z kości, co nam ułatwia zadanie. No i na sam koniec zostaje nam Diablo


9.Zakończenie

W zakończeniu pasowałby mi się opowiedzieć za którymś z tych nekromantów, co prawda obydwaj dają sobie bardzo dobrze radę (sprawdzone przeze mnie osobiście), ale wskazanie jest jednak na Bone’a (wyższy fcr) . Mam nadzieję, że ta strategia pomoże paru osobom i postacie według niej stworzone dadzą graczom dużo radości.

Mizak


Oceń materiał: Ocena: 4.13 (353 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.