Diablo 1 - Ciekawostki • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Diablo 1 - Ciekawostki

Ostatnia modyfikacja: 19.09.2008. Utworzono: 24.08.2007

Dziury w Ścianach

Wiele ścian w grze posiada dziury, które pozwalają strzałom i czarom przecisnąć się na druga stronę. Jedna taka dziura istnieje po lewej stronie komnaty Lazarusa.


Limit 127-miu

Nie możesz upuścić więcej niż 127 przedmiotów na podłogę na każdym z poziomów, włączywszy w to miasto. Należy zauważyć że może to spowodować stratę itemów upuszczanych przez potwory, jeśli na podłodze poziomu znajduje się więcej niż 127 przedmiotów, ponieważ umierający potwór nie będzie miał miejsca do "położenia" nowej rzeczy, tak, jakby nigdy ona nie istniała. Również każdy stos złota jest liczony jako "przedmiot".
Gra Diablo posiada również limit 127 jako liczby czarów będących w działaniu (łącznie ze strzałami), które mogą pojawić się na poziomie jednocześnie. Niektóre czary, zwłaszcza Chain Lighting mogą wywoływać wiele efektów.


Nieznana lokacja

Poniższy screen pochodzi z pierwszych materiałów reklamujących Diablo, jak można zauważyć w ostatecznej wersji gry nigdy ta lokacja się nie ukazała.
Kliknij na obrazek w celu powiększenia:




Zabawny tekst

Kliknij kilkakrotnie na jedna z krów stojących w Tristram a twój bohater rzuci zabawny tekst :-)




Krowi Poziom

Historia Krowiego Poziomu jest jednym z najstarszych żartów, mitów czy jak to nazwiecie w tak znakomitej grze jaką z pewnością jest Diablo. Na mapie w miasteczku są 3 krowy. Problem pojawił się, kiedy gracze po kilku kliknięciach na nie zaczęli słyszeć zabawne teksty. Wtedy to pojawiły się plotki o tym, jak to otwiera się legendarny ukryty portal, jeśli klikniesz na nie odpowiednią ilość razy... Od czasu bajeczki puszczonej w net przez jakiegoś żartownisia, ludzie nieustannie wymyślali coraz więcej i więcej absurdalnych dróg i sposobów a nawet określonych rytuałów prowadzących do ukrytych czeluści. Dużo więcej informacji o legendarnym Krowim Poziomie znajdziecie w specjalnie mu poświęconym dziale, pod TYM LINKIEM.


Wounded Townsman w Pre-Release Demo

We wczesnym demie, które nazywało się Diablo Pre-Release Demo występuje tylko jedno zadanie - The Butcher. Zleca nam je Wounted Townsman i nic by w tym nie było dziwnego gdyby nie fakt, że jego słowa różnią się od tych które wypowiada w pełnej wersji, a brzmią one tak:

Please help...! I barely escaped from...
the Butcher...! He killed... my wife... my
children! I beg of you... in the name of
God... avenge them...

Wersje dźwiękową tych słów możecie pobrać stąd (544 KB). Poniżej screen, który ukazuje tekst wypowiadany po powyższej kwestii, gdy kliknie się na konającego Townsman'a.
Kliknij na obrazek w celu powiększenia:




Oils w Pre-Release Demo

W pomocy do Diablo Pre-Release Demo znajduje się dział Usable Items, w którym jest informacja o olejach (oils), które jednak nie pojawiły się w końcowej wersji gry. Natomiast oils można spotkać w dodatku do Diablo: Hellfire, gdzie za ich pomocą można np. zwiększyć damage lub durability broni. Poniżej znajduje się grafika tego oil oraz wygląd kursora po użyciu oil.

   



Panel kontrolny w Pre-Release Demo

W Diablo Pre-Release Demo występuje inny panel kontrolny, który mocno różni się od tego jaki widzimy w finalnej wersji gry, Różnice polegają na tym że brakuje "pasa" w którym umieszczało się potiony i scrolle. Zamiast tego pojawiają się one w kwadraciku po lewej stronie (identycznym jak te, w którym znajdują się ikony czarów), oprócz tego, brakuje przycisku "Quests" a jego rolę spełnia przycisk "Quest Log" znajdujący się w menu charakterystyk. Jeszcze ciekawostką jest to, że menu charakterystyk pojawia się po prawej stronie, a menu ekwipunku po lewej (w finalnej wersji jest na odwrót).
Kliknij na obrazek w celu powiększenia:




Adria w Pre-Release Demo

Również w Diablo Pre-Release Demo za murkiem za chatą Adrii znajduje się mostek na rzece, którego nie ma w wersji finalnej.
Kliknij na obrazek w celu powiększenia:




Wirt w Pre-Release Demo

W Diablo Pre-Release Demo Wirt pojawia się tylko od czasu do czasu, oprócz broni można u niego kupić potiony, scrolle i księgi. Ciekawostką jest również znajdująca się przed Wirtem dziwna rozpadlina w ziemi, której nie ma w pełnej wersji.
Kliknij na obrazek w celu powiększenia:




Book of Identify w Pre-Release Demo

W Diablo Pre-Release Demo istnieje Book of Identify, której nie ma w pełnej wersji, a można ją kupić za 1000 gold.




Pierwotny wygląd Diablo

Na screenie poniżej znajduje sie wizerunek Diablo pochodzący z filmiku, który pierwotnie promował Diablo. Film można pobrać klikając tutaj (2,15 MB).




Niewykorzystane filmiki

W archiwum diabdat.mpq, które znajduje się na płycie Diablo CD znajdują się dwa filmiki doom.smk i butcher.smk, które z jakiś powodów nie zostały wykorzystane w grze. Oto linki do ich pobrania: doom (707 KB) oraz butcher (354 KB). Filmiki te zostały przerobione do formatu Divx więc bez problemów można je odtworzyć zwykłym odtwarzaczem plików Video który obsługuje format AVI.


The Map of The Stars

Z ostatecznej wersji Diablo zostało wycofanych bardzo wiele questów. Spośród tych wycofanych zadań najbardziej znany jest quest o nazwie "The Map of The Stars". To zadanie zlecał nam Cain gdy mieliśmy przy sobie mapę. Opowiedział nam o mapie, która została stworzona po to by pokazać kiedy Diablo uwolni się ze swojego więzienia. Kiedy dwie gwiazdy na mapie się połączą, Diablo będzie u szczytu swych mocy. Będzie wszechpotężny, i niezwyciężony. Zadanie polegało na zabiciu Diablo zanim gwiazdy na mapie się połączą. Jednak Blizzard zrezygnował z tego zadania a część tekstów pochodzących z "The Map of The Stars" zostało wykorzystanych w zadaniu "Archbishop Lazarus" oraz "Diablo"
Dodam jeszcze, że zadanie "The Map of The Stars" jest oficjalnie uznawane przez Blizzard jako jako wycofany quest. Wycofanie tego zadania Blizzard tłumaczy  tym że: "zmienił się sposób rozgrywki Diablo"  Animacje Mapy Gwiazd w formacie wideo możecie pobrać klikając tutaj (632 KB).

    



Trimayne the Priest

W Tristram miał znajdować się jeszcze jeden NPC - Ksiądz Trimayne (Trimayne the Priest). Miał znajdować się w pobliżu kościoła jednak pojawiałby się tylko od czasu do czasu gdyż dużo podróżował. Przypuszczalnie miał być związany z zadaniem "Fleshdoom, Wielder of Shadowfang", questem który nigdy nie znalazł się w finalnej wersji gry. Po rozmowie z nim miał wyjawić ci, że jakiś czas temu wezwano go do obłąkanego człowieka, który uciekł z labiryntu. Trimayne podejrzewając, iż ów człowiek został opętany przez jakiegoś demona rozpoczął egzorcyzmy, okazało się że demonem który opętał tego człowieka był Fleshdoom, a ów człowiek posiadał w swej pamięci wspomnienia o starożytnym demonicznym mieczu Shadowfang. Później Trimayne zlecał zadanie zniszczenia demona o nazwie Fleshdoom i odzyskaniu jego przeklętego miecza Shadowfang, które więzi niejedną zamęczona duszę. Jednak kiedy demoniczne ostrze zostało oddane Trimayne'owni miał on zostać pochłonięty przez piekielny ogień i zabity.
Przypuszczalnie początkowo to właśnie Tremain miał zlecać zadanie "Arcybiskup Lazarus" a nie Cain, a nagrodą w tym zadaniu miał być potężny unikat - buława o nazwie: Lightforge. Mimo iż zadanie to nie zostało usunięte, nie możliwe jest aby legalnie uzyskać unikat Lightforge. Miecz Shadowfang (Kieł Cienia) można znaleźć w drugiej części Diablo. Poniżej jego fotka (opis miecza znajdziecie w tym dziale).
Kliknij na obrazek w celu powiększenia:




Izual, the Fallen Angel

Wśród zadań, które nie znalazły się w ostatecznej wersji Diablo znajduje się również zadanie "Izual, the Fallen Angel". To zadanie miała zlecać nam Gillian, która opwiadała jak kiedyś Farnham będąc kompletnie pijany ciągle bełkotał coś o Izualu i Azurewrath. To zadanie miało polegać na odnalezieniu i zniszczeniu Izuala by uwolnić jego utrapiona duszę. Nagrodą w tym quescie miał być unikat "Azurewrath" (Błękitny Gniew). Zarówno zadanie związane z Izualem jak i jego miecz można znaleźć w Diablo 2 (opis miecza znajdziecie w tym dziale).
Kliknij na obrazek w celu powiększenia:




Andariel, Maiden of Anguish

W Diablo miał znaleźć się również quest "Andariel, Maiden of Anguish" Zleceniodawcą miała być Gillian, która opwiedziała nam, że w ostatnich dniach z wioski zniknęło kilkoro mężczyzn, ponadto niektórzy mieszkańcy twierdzą iż dostrzegli dziwne szkarłatnie światła iskrzące się w głębinach lasu. Światła te miały mieć związek z demoniczną kusicielką Andariel znaną również jako Maiden of Anguish (Pani Cierpienia). Jej żądza krwi śmiertelników była tak wielka, że nauczyła się zaklęcia dzięki któremu mogła wejść do królestwa śmiertelników. Uwodząc jednego z Mrocznych Czarodziei Netherworld, Andariel zdobyła wiedzę, dzięki której zwabiała śmiertelnych mężczyzn do swego mrocznego zakątka Piekła.


The Island of the Sunless Sea

Kolejnym niewykorzystanym questem, który zlecał nam Farnham jest "The Island of the Sunless Sea":

"W dawno zapomnianych czasach, morze błękitu znajdowało się na skraju ognistego nie - świata. Była to oaza dla tych, którzy służyli jako strażnicy bram Piekła. Anioły i wojownicy światła używali tego miejsca do leczenia swych ran i zdobywania nowych sił. Było to również miejsce, gdzie mogli trenować i przygotowywać się do Wojny Grzesznych. Legendy mówią o trójcy skał, które kryły ścieżkę do Wyspy na Bezsłonecznym Morzu."

Zadanie to polegało na odnalezieniu drogi prowadzącej do The Island of the Sunless Sea (Wyspy Bezsłonecznego Morza) dzięki czemu mieliśmy zostać sowicie nagrodzeni.


The Infestation of Worms

Zadanie "The Infestation of Worms" miał zlecać Pepin, który opowiedział nam, że gdy odwiedził pewnego chorego człowieka,  usłyszał w jego domu  dochodzące z piwnicy dziwne odgłosy oraz lepki, słodki odór. Gdy tam zajrzał zobaczył ogromne robaki wijące się i wypełzające wprost z podłogi. Jak nie trudno się domyślić  zadanie polegało na zabiciu "robali" zanim odnajdą właściwą drogę miasta.


Więcej Czarów

Początkowo w Diablo planowano umieścić 110 czarów lecz w końcowej wersji ograniczono ich liczba do 28 czarów. Poniższy obrazek pochodzi z instrukcji do Diablo, można zobaczyc, że screen przedstawia Spell Book, na którym widnieje 6 stron a nie 4 strony księgi.




5 strona w Spell Book

Gdy w Spell Book klikniesz na obszar pomiędzy czwartą strona a ramką księgi, to pojawi się piąta strona, jest to pozostałość po wcześniejszych wersjach Diablo.


Niewykorzystane Czary

Wiele czarów nie znalazło się w finalnej wersji gry. Część z nazw jest znana, oto one:
 

Blood Boil Blood Ritual Doom Serpents Etherealize Invisibility Sentinal



Mindmace Guardian

Poniżej znajdują się Ikony czarów do których nieznane są oficjalne nazwy.




Ukryte napisy

Najwyraźniej twórcą Diablo musiało się bardzo nudzić gdyż na obrazku, który pojawia się na ekranie po włożeniu płyty z Diablo do napędu CD umieszczone zostały ukryte napisy "BUY WAR II" oraz "NATALIE PORTMAN ROCKS". Można je zobaczyć gdy podda się ten obrazek odpowiedniej obróbce graficznej np. użycia narzędzia "odwrócenie kolorów" lub innego. Poniżej umieściłem obrazek który przedstawia owe ukryte napisy. Do edycji tego obrazka użyłem Corel Photo Paint 9 i narzędzia "Równoważenie lokalne" gdyż uważam, iż dzięki temu ukryte napisy są bardziej widoczne niż przy "odwróceniu kolorów".
Kliknij na obrazek w celu powiększenia:




Spór o film Diablo

Kiedyś Blizzard prowadził spór z New Line Cinema w sprawie filmu, który został wtedy nazwany El Diablo. Jednak Blizzard wcześniej zarezerwował sobie prawo do tytułu filmu z nazwą "Diablo" i spór wygrał. Skutkiem tego było zmienienie nazwy filmu na Odwet.


Niewykorzystane Przedmioty

Poniżej znajdują się obrazki części przedmiotów pochodzących z Diablo PR-Demo oraz Bety, które nigdy nie znalazły się w finalnej wersji gry.
Kliknij na obrazek w celu powiększenia:




Plik lvl16int.wav

W archiwum diabdat.mpq znajduje się plik lvl16int.wav - jest to prawdopodobnie głos Diablo który miało być słychać po wejściu na 16 lvl. Możecie go pobrać klikając tutaj (266 KB). Ciekawostką jest to, że po odtworzeniu tego dźwięku od tyłu możemy usłyszeć "Eat your vegetables and brush after every meal" co można przetłumaczyć jako "Jedz swe warzywa, i myj zęby po każdym posiłku" :-)


Wspomnienia twórców Diablo

W jednym z numerów internetowego magazynu The Escapist opublikowano artykuł o początkach powstawania gier komputerowych Blizzarda. Przetłumaczony fragment dotyczący Diablo znajdziecie w naszym dziale Artykuły, pod tym linkiem.


Niewykorzystane potwory

Poniżej znajdują się nazwy i animacje potworów które nie zostały wykorzystane w grze a znajdują się na płycie w archiwum diabdat.mpq
 
Bone Demon Devil Kin Brute  Incinerator


Lord Sayter The Arch-Litch Malignus  Unraveller


Invisible Lord


Rekord w szybkości przechodzenia Diablo

Serwis Speed Demos Archive, dokumentujący rekordy w szybkości przechodzenia gier komputerowych i konsolowych, udokumentował także rekord w szybkości ukończenia pierwszej części Diablo (bez modów, cheatów, itp.). Rekord, dokonany Magiem wynosi 6 minut 7 sekund i co warte podkreślenia należy do Polaka, Macieja 'groobo' Maselewskiego. Notkę na ten temat znajdziecie pod tym adresem, a filmiki dokumentujące rekord tutaj. Wywiad z polskim rekordzistą znajdziecie u nas, po tym linkiem.


Unikaty nie do znalezienia

Z powodu zasad generowania przedmiotów w Diablo, nigdy nie można będzie znaleźć tych oto unikatów: Bramble, Crackrust, Lightforge, The Deflector, Gonngal's Dirk oraz The Mangler.


Diablo we Flashu

W sieci spotkać można ciekawą gierkę we Flashu autorstwa Necromanthusa, której akcja została osadzona w scenerii pierwszej części Diablo. Zapraszamy tutaj: http://necromanthus.com/Games/Flash/diablo.html


Śmierć z przeklętymi przedmiotami

Ponosząc śmierć z łap potworów, postać upuszcza wszystkie noszone przedmioty. Jeśli niosła na sobie rzeczy, które obniżały wartość HP, w chwili śmierci zostaną jej one zwrócone (zarówno te zabrane przez przedmioty przeklęte jak i niektóre unikaty). Po upuszczeniu przedmiotów, gracz może więc osiągnąć ilość HP nawet większą niż zero - lecz wciąż pozostanie martwy na swym ekranie. Dla pozostałych graczy postać ta wyglądała będzie na zupełnie zdrową, choć nie będą w stanie zobaczyć ani jej zwłok ani jej ożywić.


Niewykorzystane dźwięki

Teksty (dźwięki), które nie zostały wykorzystane w grze, a znajdują się na płycie z Diablo. Niektóre teksty nawiązują do niewykorzystanych zadań. Możecie ich odsłuchać pod tymi linkami:



Reset poziomu

Czasem, gdy zejdziesz po schodach w górę i w dół kilkukrotnie, cały poziom może ulec zmianie, łącznie z rozmieszczeniem ścian, potworów itp... co może sprawić, że pojawisz się w środku grupy stworów, lub wewnątrz ściany.


Niewidzialne Mury w Piekle

Czasami na piekielnych poziomach, szczególnie na poziomie 16, istnieją ściany, które nie są widzialne dla graczy, lecz są traktowane jak normalna fizyczna bariera, która blokuje linię strzału i wzroku. Wydaje się istnieć pewne powiązanie pomiędzy wiszącymi na ścianach ciałami (znanymi jako "Shish Kebabs") a ukrytymi ścianami.


Diablo Roguelike

Nieco starsi gracze pamiętają na pewno gry cRPG typu roguelike, które cechowały się prostym pomysłem i prostym wykonaniem. Cały świat reprezentowały kolorowe znaczki ASCII (widok był z góry). Fan tego typu gier Kornel Kisielewicz postanowił przenieść w realia roguelike świat pierwszej części Diablo, info o tymże dziele oraz możliwość pobrania grywalnej wersji znajdziecie na stronie: http://diablo.chaosforge.org/

Błędne poziomy

Bardzo rzadko wygenerowany może zostać poziom, którego nie można ukończyć - podzielony na części, pomiędzy którymi przemieścić można się tylko dzięki czarom Phasing i Teleport.


Odległe części mapy

Czasami, punktowe części mapy, jak ściany lub niedostępne obszary mogą być widoczne na automacie poziomu nawet, jeśli gracz jest od nich znacznie oddalony.


Potwory w ścianach

Czasami potwory pojawiają się wewnątrz zamkniętych drzwi bądź ścian, ponieważ zostały tam wygenerowane. Kiedy tylko jednak znajdą się w promieniu twego światła, zwyczajnie wychodzą one ze ściany / drzwi wewnątrz których były.


Największa gra wszech czasów

W lipcu 2005 roku serwis GameSpot, bez wątpienia autorytet w dziedzinie gier komputerowych, dodał pierwszą część Diablo do swojej Listy Największych Gier Wszechczasów. Serwis ten nieczęsto dodaje nowy tytuł do swojej unikatowej listy, dlatego jest to tym większe wyróżnienie dla pierwszej części "diabełka". W uzasadnieniu redaktorzy z Gamespotu napisali wiele miłych słów o tej piekielnie przyjemnej grze, która stała się matką dla całkowicie nowego gatunku gier action-RPG :-) Wszystkich zainteresowanych zapraszamy pod ten adres.


Przedmioty upuszczane na Kapliczkę, Biblioteczkę

Jeśli przedmiot upadnie na miejscu kapliczki lub biblioteczki, nie będzie możliwe jego podświetlenie ani podniesienie, dopóki kapliczka (biblioteczka) nie zostanie aktywowana.


Familiars

Familiars są demonami, a nie zwierzętami jak pozostałe potwory - nietoperze.


Odniesienia do Diablo w innych grach

W StarCrafcie jednostki Protossów - Arbiter i Observer powtarzają tekst powitalny Adrii "I sense a soul in search of answers" (wyczuwam duszę poszukującą odpowiedzi), jeśli wielokrotnie się na nie kliknie.
Również w StarCrafcie, Observer odtwarza wypowiedź Griswolda, dokładnie tę, w której kowal wypowiada się w zachwycie o wielkim grzybie. Co więcej, eksplozje crittersów po wielokrotnym naciśnięciu myszą mogą mieć związek z osnutym legendą "Krowim Poziomem".
W ostatnim poziomie kampanii ludzi w WarCrafcie 3: The Frozen Throne jedną z nieprzyjacielskich jednostek jest Rzeźnik. Gdy atakuje oddziały gracza, wita je tym samym zdaniem, co oryginalny Rzeźnik z Diablo: "Aaah, fresh meat!" (Ahhh.. świeże mięso!). Gdy ginie, upuszcza przedmiot nazwany "Pozostała noga Wirta".
Jednym z przedmiotów, które można znaleźć w MMOPRG World of Warcraft jest Trzecia noga Wirta.
W Fallout 2 w Den w siedzibie Slaversów ich lider Metzger (jego imię po niemiecku znaczy rzeźnik) mówi od czasu do czasu: "Aaah, fresh meat!".


Limit cen

Górny limit cen przedmiotów sprzedawanych u Griswolda lub Adrii to 140,000 złota, choć postać wciąż może kupić przedmiot zajmujący 6 miejsc w plecaku i wart 170,000 złota. Limit Wirta wynosi 135,000 złota.


Muzyka z Tristram w nowej aranżacji

The One Ups to jazzowo funkowy zespół, który gra różne kompozycje z gier. W ostatnim czasie, w serwisie Myspace, pojawiła się ich aranżacja melodii, znanej fanom gier z serii Diablo z Tristram. Przerobiony utwór dostępny jest w tym miejscu.


Zamiana ucha w serce

Grając na Battle.Net gdy zabijemy innego gracza pozostaje nam jego Ucho, gdy użyjemy na nim zwoju identyfikacji zamieni się w Serce (nie graficznie). W jakim celu służy Serce niewiadomo.


Kapliczki

Enchanced Shrine zredukuje poziom czarów o dwa, jeśli ich poziom podstawowy wynosi 15 zamiast zwykłej redukcji o jeden poziom. Wynika to z mechanizmu, jakim posługuje się kapliczka - zwiększa wszystkie czary o jeden a następnie zmniejsza jeden losowo wybrany o dwa poziomy. Czar z poziomu 15 nie może zostać zwiększony do 16 a następnie zostać zmniejszony do 14, dlatego pozostanie on na 15 i zmniejszy się do 13.
Mysterious Shrines, Tainted Shrines i Fountains of Tears działają na identycznej zasadzie. Mogą wybrać do podniesienia cechę, która jest już na maksymalnym poziomie i obniżyć pozostałe.


Odnawianie pułapek

Jeśli drzwi z pułapką zostaną otwarte, co uruchomi mechanizm, a następnie zamknięte, może to "zresetować" pułapkę. Opuść poziom i wróć do niego, a pułapka będzie ponownie sprawna.


Wiadomość o duplikatach przy wejściu do gry

Jeśli wchodzący do gry gracz posiada dokładnie taki sam przedmiot, jak inny już umieszczony w mieście (a położony tam przez innego gracza), ujrzy on komunikat "A duplicate item has been detected from another player" ("Duplikat został wykryty u innego gracza").


Powstawało Diablo na Gameboy'a?

W serwisie o grach konsolowych, Past to Present, w czerwcu 2007 pojawiła się informacja, jakoby Blizzard pracował niegdyś nad konwersją Diablo na konsole przenośną Gameboy. Według serwisu prace zostały przerwane na etapie dema technologicznego. Na stronie przedstawiono krótki opis tech-dema Diablo na Gameboy'a oraz zdjęcia i filmy. Jak napisał redaktor Past to Present: Można poruszać się, wymachiwać bronią i wciskać przycisk Start w menu głównym. To jedyne opcje. Postać porusza się płynnie i wygląda bardzo fajnie, jak na typową grę dla GameBoy'a. Serwis Videogames Blogger, przypuszcza, iż tech-demo powstało pomiędzy rokiem 1996 (wydanie Diablo 1 w wersji na PC i Mac'a) a 1998 (wydanie Diablo 1 w wersji na Playstation).




Kliknij na obrazek, by powiększyć

Do informacji zaserwowanych internautom przez witrynę Past to Present należy, póki co, podchodzić z dystansem. Blizzard wydał już kilka konwersji swoich gier z komputera na Gameboya, np. BlackThorne, ale nigdy nie ogłosił, iż pracował nad Diablo na tą konsolę (w lipcu 2005 roku pojawiły się pogłoski o Diablo 2 oraz Starcraftcie w wersji na Nintendo DS lub PlayStation Portable, ale do tej pory się nie sprawdziły). Na pewno dopóki Blizzard nie wypowie się w tej sprawie, wiarygodność tejże informacji pozostanie w sferze domysłów i dyskusji. Cały artykuł, wszystkie zdjęcia oraz filmy, znajdziecie pod tym adresem.


Makieta Katedry z Diablo

Na jednym z francuskojęzycznych for można podziwiać od jakiegoś czasu twórczość fana pierwszej części Diablo, który stworzył model katedry znajdującej się w Tristram. Przedstawiono tam kilkadziesiąt zdjęć jak kawałek po kawałku powstawała makieta katedry. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy tutaj, a następnie tutaj.



By Noktis.
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.