diablo 3

Diablo 1 / Hellfire - Potwory Zwykłe

Ostatnia modyfikacja: 10.01.2008. Utworzono: 24.08.2007

Informacje początkowe:

życie(SP) - życie potwora w trybie Single Player, obliczane ze wzoru 0,5*życie(N) zaokrąglone w dół.
życie(N) - życie potwora w trybie Multi Player na poziomie trudności Normal.
życie(NM) - życie potwora w trybie Multi Player na poziomie trudności Nightmare, obliczane ze wzoru 3*życie(N)+1.
życie(H) - życie potwora w trybie Multi Player na poziomie trudności Hell, obliczane ze wzoru 4*życie(N)+3.
resist - częściowa odporność na dany typ czarów (magic/fire/lighting).
immune - niewrażliwość na dany typ czarów (magic/fire/lighting).

* resist'y i immune'y w kolorze czerwonym oznaczają dodatkowe odporności i niewrażliwości, które otrzymuje potwór na poziomie trudności Hell.

Skeleton
Podstawowy początkowy przeciwnik w grze. Ta odmiana szkieleta uznawana jest za najsłabszą ze wszystkich. Nie posiada żadnych zdolności specjalnych, uznawany jest za nieumarłego (wrażliwy na czar Holy Bolt).
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
skeleton 1-2 2-4 7-13 11-19 - magic
corpse axe 2-3 4-7 13-22 19-31 - magic
burning dead 4-6 8-12 25-37 35-51 fire magic
fire
horror 6-10 12-20 37-61 51-83 lighting magic
Skeleton Captain
Silniejsza wersja podstawowego szkieleta, wyposażona w miecz i tarczę. Ostatecznie jednak jest niewiele od niego silniejszy i podbnie jak on - nie posiada żadnych zdolności specjalnych i uznawany jest za nieumarłego (wrażliwy na czar Holy Bolt).
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
skeleton captain 1-3 3-6 8-19 15-27 - magic
corpse captain 6-10 12-20 37-61 51-83 - magic
burning dead captain 8-15 16-30 49-91 67-123 fire magic
fire
horror captain 17-25 35-50 106-151 143-203 lighting magic
Skeleton Archer
Kolejny szkielet... tym razem wyposażony w łuk, więc pomimo niskich obrażeń każdego ze szkieletów, to ta odmiana jest w stanie zadać nam pewne obrażenia, zanim do niego dojdziemy. Podobnie jak pozostałe szkielety nie posiada żadnych zdolności specjalnych i uznawany jest za nieumarłego (wrażliwy na czar Holy Bolt).
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
skeleton archer 1-2 2-4 7-13 11-19 - magic
corpse bow 4-8 8-16 25-49 35-67 - magic
burning dead archer 5-12 10-24 31-73 43-99 fire magic
fire
horror archer 7-22 15-45 46-136 63-183 lighting magic
Zombie
Łatwy przeciwnik. Jest bardzo powolny, a do tego posiada niewielką ilość życia. Należy wystrzegać się tylko odmiany Black Death, bo wysysają na stałe życie. Uznawany jest za nieumarłego (wrażliwy na czar Holy Bolt).
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
zombie 2-3 4-7 13-22 19-31 - magic
ghoul 3-5 7-11 22-34 31-47 - magic
rotting carcass 7-12 15-25 46-76 63-103 fire magic
black death 12-30 25-60 76-181 103-243 lighting magic
Scavenger
Mały, słaby, jednak dość trudny do trafienia przeciwnik. Posiada zdolność regeneracji życia w czasie "żerowania na zwłokaxh".
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
scavenger 1-3 3-6 10-19 15-27 fire -
plague eater 6-12 12-24 37-73 51-99 lighting -
shadow beast 12-18 24-36 73-109 99-147 fire -
bone gasher 14-20 28-40 85-121 115-163 lighting -
Fallen One (miecz)
Bardzo słaby przeciwnik, jednak atakujący bardzo często w dużych grupach. Gdy zabijesz kogoś na ich oczach zaczną uciekać w popłochu jak najdalej od bitwy przez kilka sekund.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
fallen one 1-2 2-5 7-16 11-23 - -
carver 2-4 5-9 16-28 23-39 - -
devil kin 8-12 16-24 49-73 67-99 - -
dark one 12-18 24-36 73-109 99-147 lighting -
Fallen One (włócznia)
Wersja o podobnym wyglądzie i identycznym zachowaniu jak Upadły z mieczem, z tym, że posiada większy zasięg ataku, ale mniej punktów życia.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
fallen one 1-2 1-4 4-13 7-19 - -
carver 2-4 4-8 13-25 19-35 - -
devil kin 6-12 12-24 37-73 51-99 - -
dark one 10-18 20-36 61-109 83-147 lighting -
Winged Fiends
Słabiutki latający nietoperz, zadający niewielkie obrażenia. Blink potrafi po otrzymaniu obrażeń zniknąć na pewien czas. Gloom posiada umiejętność szarżowania z dużą szybkością na naszą postać, zadając większe obrażenia i odrzucając ją. Familiar potrafi atakować błyskawicami o krótkim zasięgu.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
fiend 1-3 3-6 10-19 15-27 - -
blink 6-14 12-28 37-85 51-115 - -
gloom 14-18 28-36 85-109 115-147 magic -
familiar 10-17 20-35 61-106 83-143 magic lighting
Hidden
Pierwszy stosunkowo trudny przeciwnik. Posiadają zdolności znikania w odległości 4 pól od postaci a pojawiaja się w odległości 6 pól. Potrafia zobaczyć nasza postać nawet jeśli nie maja z nią kontaktu wzrokowego.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
hidden 4-12 8-24 25-73 35-99 - -
stalker 15-22 30-45 91-136 143-203 - -
unseen 17-25 35-50 106-151 143-203 magic magic
illusion weaver 20-30 40-60 121-181 163-243 magic
fire
magic
Goat Men (maczuga)
Przeciwnik średniej trudności, wyposażony w maczuge. Wszyscy Goat Man (maczuga) posiadaja drugi rorodzaj ataku, który wykonuja, gdy ich HP jest niskie.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
flesh clan 15-22 30-45 91-136 123-183 - -
stone clan 20-27 40-55 121-166 163-223 magic magic
fire clan 25-32 50-65 151-196 203-263 fire fire
night clan 27-35 55-70 166-211 223-283 magic magic
Goat Men (łuk)
Wersja człowieka-kozła z łukiem. Mniejsze obrażenia, trochę mniej punktów życia, natomiast posiadają oczywisty dość trudny atak dystansowy.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
flesh clan archer 10-17 20-35 61-106 83-143 - -
stone clan archer 15-20 30-40 91-121 123-163 magic magic
fire clan archer 20-25 40-60 121-151 163-203 fire fire
night clan archer 25-32 50-65 151-196 203-263 magic magic
Acid Beast
Silny potwór plujący w naszą postać kwasowymi pociskami (potrzebny resist magic) zadającymi spore obrażenia. Do tego pod każdym pociskiem, a także pod zwłokami tego potwora przez kilka sekund leży kwasowa plama. Gdy na nią wejdziemy otrzymamy dodatkowe nieznaczne obrażenia.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
acid beast 20-33 40-66 121-199 163-267 - magic
poison spitter 30-42 60-85 181-256 243-343 - magic
pit beast 40-55 80-110 241-331 323-443 magic
lighting
magic
lava maw 50-75 100-150 301-451 403-603 magic fire
magic
Gargoyle
Powolny jednak odporny potwór. Posiada zdolność zamiany w kamień, podczas której regeneruje sobie w szybkim tempie utracone punkty życia.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
winged demon 22-30 45-60 136-181 183-243 fire magic
fire
gargoyle 30-45 60-90 181-271 243-363 lighting magic
lighting
blood claw 37-62 75-125 226-376 303-503 lighting magic
fire
death wing 42-75 100-150 271-451 363-603 - magic
lighting
Horned Demon
Silny przeciwnik posiadający umiejętność szarżowania z dużą szybkością na naszą postać. Podczas takiej szarży potrafi zadać naprawde duże obrażenia.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
horned demon 20-40 40-80 121-241 163-323 fire -
mud runner 25-45 50-90 151-271 203-363 fire -
frost charger 30-50 60-100 181-301 243-403 lighting magic
obsidian lord 35-55 70-110 211-331 283-443 lighting magic
lighting
fire
Overlord
Silny, posiadający dużo punktów życia, jednak powolny przeciwnik, atakujący naszą postać w zwarciu swoją pięścią.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
overlord 30-40 60-80 181-241 243-323 fire -
mud man 50-62 100-125 301-371 403-503 - lighting
toad demon 67-80 135-160 406-481 543-643 lighting -
flayed one 80-100 160-200 481-601 643-803 magic fire
magic
Magma Demon
Magmowy Demon rzucający w naszą postać kulami lawy (potrzebny resist fire). Posiada stosunkowo niewiele punktów życia i jest podatny na lighting.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
magma demon 25-35 50-70 151-211 203-283 fire magic
blood stone 27-37 55-75 166-226 223-303 - magic
fire
hell stone 30-40 60-80 181-241 243-323 - magic
fire
lava lord 35-42 70-85 211-256 283-343 - magic
fire
Storm Lord
Silny przeciwnik atakujący nas czarem Lighting (potrzebny resist lighting) działającym na duży zasięg. Potrafi z bliska zaatakowac nas swoja druga ręka, jednak ten atak ma obniżona skuteczność o 20% lecz obrażenia są zwiekszone o 4.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
red storm 24-55 55-110 166-331 223-443 lighting magic
lighting
storm rider 30-60 60-120 181-361 243-483 magic lighting
magic
storm lord 37-67 75-135 226-406 303-543 magic lighting
magic
maelstorm 45-75 90-150 271-451 363-603 magic lighting
magic
Balrog
Balrog jest potworem atakującym nas z bliska swoim mieczem lub czarem Inferno (potrzebny resist fire).
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
slayer 60-70 120-140 361-421 483-563 lighting fire
guardian 70-80 140-160 421-481 563-643 magic fire
vortex lord 80-90 160-180 481-541 643-723 magic fire
balrog 90-100 180-200 541-601 723-803 magic fire
lighting
Viper
Silny i zwinny, a więc trudny do trafienia za pomocą magii i strzał przeciwnik. Dodatkowo posiada zdolność szarzowania.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
cave viper 50-75 100-150 301-451 403-603 - magic
firedrake 60-85 120-170 361-511 483-683 fire magic
fire
gold viper 70-90 140-180 421-541 563-723 lighting magic
azure drake 80-100 160-200 481-601 643-803 fire
lighting
lighting
magic
Witch
Wiedźmy atakuja nas za pomoca czaru Blood Star (potrzebny resist magic). Najsilniejsza odmiana - Soul Burner uważana jest za najtrudniejszego przeciwnika w grze.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
succubus 60-75 120-150 361-451 483-603 magic
fire
magic
snow witch 67-87 135-175 406-526 543-703 lighting magic
hellspawn 75-100 150-200 451-601 603-803 magic
lighting
lighting
magic
fire
soul burner 70-112 140-225 421-676 563-903 magic
lighting
fire
lighting
magic
Mage
Każdy mag posiada znolność rzucania czarów Flash (potrzebny resist magic) oraz Teleport. Dodatkowo Counselor atakuje czarem Firebolt (potrzebny resist fire), Magistrate - Charged Bolt (potrzebny resist lighting), Cabalist - Lighting (potrzebny resist lighting), natomiast Advocate - Fireball (potrzebny resist fire). Advocate zaraz za Soul Burner (witch) uważany jest za najsilniejszego przeciwnika w grze.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
counselor 35 70 211 283 magic
lighting
fire
fire
magistrate 42 85 256 343 magic
lighting
fire
magic
cabalist 60 120 361 483 magic
fire
lighting
magic
advocate 72 145 436 583 fire lighting
magic
fire
Knight
Jest to sunkowo słaby jak na ostatnie poziomy piekła przeciwnik, jednak jest on najsilniejszym przeciwnikiem atakującym w zwarciu.
nazwa życie
(SP)
życie
(N)
życie
(NM)
życie
(H)
resist immune
black knight 75 150 451 603 lighting
magic
lighting
doom guard 82 165 496 663 magic
fire
fire
steel lord 90 180 541 723 magic
lighting
fire
magic
blood knight 100 200 601 803 fire lighting
magic


POTWORY HELLFIRE

Informacje początkowe:

dlvl - poziom na  którym można spotkać danego potwora.
(N)
- życie potwora w na poziomie trudności Normal.
(NM) - życie potwora  na poziomie trudności Nightmare.
(H) - życie potwora  na poziomie trudności Hell.
MFL - /Magic/Fire/Lighting/.
R -oznacza  resistant, czyli częściowa odporność na dany typ czarów (magic/fire/lighting).
I - oznacza immune, czyli niewrażliwość na dany typ czarów (magic/fire/lighting).

* resist i immune w kolorze czerwonym oznaczają dodatkowe odporności i niewrażliwości, które otrzymuje potwór na poziomie trudności Hell.

UWAGA! - Życie potworów  zostało przedstawione wyłącznie dla trybu Single Player.

Potwory występujące na poziomach Hive

Nazwa dlvl Życie
(N)
Życie
(NM)
Życie
(H)
MFL
Stinger
1-2 15-20 95-110 160-180 - - R
Venomtail
 
3-4 20-25 110-125 180-200 - - R
- RI
Psychorb
1-2 10-15 80-95 140-160 - R -
Necromorb
3-4 15-20 95-110 160-180 - R -
- IR
Arachnon
1-2 30-40 140-170 220-260 - - R
Spider Lord
3-4 40-50 170-200 260-300 - - R
- RI
The Shredded
1-2 35-45 155-185 240-280 - RR
Felltwin
1-2 25-35 125-155 200-240 IR -
Hellboar
1-2 40-50 170-200 260-300 - RR
Hork Spawn
2-3 15-15 95-95 160-160 I - -
Lashworm
3-4 15-15 95-95 160-160 - R -
Torchant
3-4 30-40 140-170 220-260 - I -
RIR

Potwory występujące na poziomach Crypt

Nazwa dlvl Życie
(N)
Życie
(NM)
Życie
(H)
MFL
Firebat
1-2 30-40 140-170 220-260 - I -
RIR
Hellbat
3-4 50-70 200-260 300-380 RIR
RII
Skullwing
1-2 35-35 155-155 240-240 - RR
Bone Demon
3-4 120-140 410-470 530-660 - II
Lich
1-2 40-50 170-200 260-300 - - R
RRI
Arch Lich
3-4 90-100 320-350 460-500 RRI
III
Gravedigger
1-1 60-120 230-410 340-580 - - I
RRI
Tomb Rat
1-2 40-60 170-230 260-340 - RR
Devil Kin Brute
1-2 60-80 230-290 340-460 - RR
RRR
Satyr Lord
1-2 80-100 290-350 420-500 - RR
RII
Crypt Demon
2-3 100-120 350-410 500-580 IRR
IIR
Biclops
3-4 100-120 350-410 500-580 - - R
- RR
Flesh Thing
3-4 150-200 500-650 700-900 RRR
Reaper
 
3-4 130-150 440-500 620-700 IIR
III
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.