diablo 3

Diablo 3 - Beta - Patche

Ostatnia modyfikacja: 14.05.2012. Utworzono: 03.05.2012

| Informacje ogólne | Pamiętnik betatestera | Patche |
| Lokacje | Potwory | Zadania | Księgi | Osiągnięcia |




Poniżej prezentujemy Wam wszystkie łatki do wersji Beta Diablo III. Znajdziecie tutaj daty ich wydania a także szczegółowe zmiany, które dzięki nim zaszły.

Poniżej szybie menu wyboru konkretnych patchy
#2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7 | #8 | #9 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18




Patch #2
8 września 2011 rok - v0.3.73108
Powrót do Menu




Interfejs:
- Interfejs umiejętności postaci został znacznie poprawiony.

Ogólne Zmiany:
- Ważne Wiadomości będą odpowiednio wyświetlały się przy włączaniu gry.
- Tekst związany z ukończeniem bety Diablo III pojawi się dopiero po zakończeniu animacji śmierci Skeleton Kinga.

Klasy:

Mnich:
- Naprawiono błąd z Dashing Strike, przez który postać po jego użyciu wciąż powtarzała tę umiejętność bez ponoszenia żadnego kosztu.
- Naprawiono błąd powodujący otrzymywanie Duchowej Ochrony bez Alabastrowej Runy w Mantrze Uniku.

Czarownik:
- Ikony hełmów będą prawidłowo wyświetlały się dla postaci płci męskiej i żeńskiej.

Akty:

Nowe Tristram
- Naprawiono błąd, przez który południowa brama nie otwierała się dla wszystkich w zadaniu "The Fire From the Sky: Talk to Leah Inside the Inn."
- Naprawiono błąd, przez który nie usuwano waypointów i checkpointów postaci przy zrestartowaniu bety po pokonaniu Skeleton Kinga w zadaniu "Reign of the Black King".
Leoric's Passage
- Gracze nie otrzymają informacji o błędzie przy anulowaniu przerywnika w zadaniu "The Legacy of Cain: Save Deckard Cain."
Chancellor's Tomb
- Portal w Chancellor's Tomb dzięki któremu możesz powrócić do Defiled Crypt jest odpowiednio oznaczony.
The Hidden Cellar
- Leah otrzymała odpowiedni trening w posługiwaniu się bronią i będzie w czasie tej sceny wypuszczała strzały ze swego łuku, a nie stopy.





Patch #3
15 września 2011 rok - v.0.3.0.7338
Powrót do Menu




Ogólne Zmiany:
- Publiczne gry znów są dostępne dla graczy.
- Liczba graczy w zaznaczonej grze publicznej będzie wyświetlana w odpowiednim menu.

Dom Aukcyjny Diablo III nadchodzi! W ramach testów dostępne będą następujące możliwości:
- Bazująca na złocie wymiana przedmiotów,
- Oferta, auto-oferta i wykup,
- Wyszukiwarka bazująca na filtrze slotów,
- Notka informująca o postępie licytacji,
- Wystawianie przedmiotu prosto ze swojej skrzynki.




Patch #4
27 września 2011 rok - v.0.3.0.7447
Powrót do Menu




Łatka ta wprowadziła tylko kilka, niewyszczególnionych zmian mających poprawić grę.



Patch #5
4 listopada 2011 rok - v.0.3.1.7728
Powrót do Menu




Ogólne Zmiany:
- Wszystkie postaci zostały wykasowane. Jako część tego procesu, rzemieślnicy, złoto, przedmioty (łącznie z tymi z domu i skrytki) również zostały skasowane.
- Zmiana umiejętności klas wymaga teraz skorzystania z nowej funkcji o nazwie Ołtarz Nefalemów. Znajdują się one w Nowym Tristram oraz kluczowych lokacjach aktu pierwszego. Kliknięcie na ołtarz otworzy interfes pozwalający wybrać albo wymienić zarówno aktywne jak i pasywne umiejętności.

Zadania:
- Złoto będące nagrodą za zadania zostało znacząco zredukowane.
- Doświadczenie jako nagroda za zadania po poziomie 4 opiera się teraz na liczbie potworów, które gracz musiałby zabić by uzyskać taką samą wartość doświadczenia, nie będąc zależną od procentu poziomu.

Umiejętności:
- Nowe umiejętności pasywne zostały dodane dla każdej klasy. Szczegółowe informacje w akapicie z postaciami.
- Obrażenia od umiejętności o obszarowym działaniu wszystkich klas zostały zredukowane.
- Obrażenia od umiejętności używanych przeciwko konkretnemu celowi zostały zwiększone.
- Wszystkie umiejętności opierają się teraz na obrażeniach broni.

Interfejs:
- Interfejs w grze został usprawniony i zaktualizowany graficznie.

Klasy:

Barbarzyńca:

Umiejętności Aktywne:
- Zdolności generujące furię zostały lekko zmodyfikowane. Bash, Cleave i Frenzy generują teraz więcej furii, podczas gdy reszta generuje jej mniej.
- Battle Rage: Bonus do umiejętności zredukowany z 30% do 20%.
- Revenge: szansa na aktywowanie tej zdolności została zwiększona z 10% do 15%.
- Weapon Throw: Koszt furii został zredukowany z 20 do 10. Obrażenia zostały zmniejszone z 210% do 180%.

Umiejętności Pasywne:
- Dodano nowe umiejętności pasywne.
- Nerves of Steel - odblokowywana na poz. 12. Twoja defensywa zwiększa się o 25% twojej Żywotności.

Łowca Demonów:

Ogólne:
- Maksymalną Nienawiść zredukowano ze 150 do 125.

Umiejętności Aktywne:
- Kolejność udostępniania umiejętności została zmieniona dla poziomów 1-13.
- System zasobu Łowcy demonów został znacząco zmodyfikowany. Umiejętności klasy są teraz przyporządkowane trzem kategoriom: Generatory Nienawiści, Wykorzystujące Nienawiść oraz Wykorzystujące Dyscyplinę.

Generatory Nienawiści:
- Bola Shot: Generuje 2 Punkty Nienawiści
- Entangling Shot: Generuje 4 Punkty Nienawiści
- Evasive Fire: Generuje 4 Punkty Nienawiści
- Grenades: Generuje 2 Punkty Nienawiści
- Impale: Generuje 6 Punktów Nienawiści

Wykorzystujące Nienawiść:
- Chakram: Kosztuje 10 Punktów Nienawiści
- Elemental Arrow: Kosztuje 5 Punktów Nienawiści
- Hungering Arrow: Kosztuje 10 Punktów Nienawiści
- Rapid Fire: Kosztuje 10 Punktów Nienawiści (przy aktywowaniu) i dodatkowo 1,5 za każdy dodatkowy strzał

Wykorzystujące Dyscyplinę:
- Caltrops: Kosztuje 8 Punktów Dyscypliny
- Shadow Power: Kosztuje 20 Punktów Dyscypliny
- Vault: Kosztuje 10 Punktów Dyscypliny
- Evasive Fire: Kosztuje 4 Punkty Dyscypliny

Inne zmiany w umiejętnościach Łowcy Demonów:
- Bola Shot: Obrażenia przy trafieniu zwiększone z 100% do 105%.
- Chakram: Obrażenia zredukowane 150% do 135%.
- Grenades: Obrażenia zwiększone z 75% do 80%.
- Hungering Arrow: Obrażenia zwiększone z 115% do 145%. Szansa przebicia ponownie zostaną zmieniona na 35% ze skalowania co - poziom.
- Impale: Dodano nowy efekt dla tej umiejętności. Teraz zamiast strzął z łuku wystrzeliwane są sztylety.
- Rapid Fire: Obrażenia zwiększone z 35% na strzał do 38% na strzał.
- Shadow Power: Bonus do szybkości ataku zredukowany z 50% do 30%.

Umiejętności Pasywne:
- Tactical Advantage - Nowa, odblokowywana na poz. 10.
- Ilekroć korzystasz z Vault, Smokescreen lub wykonujesz przewrót podczas Evasive Fire, otrzymujesz 60% prędkości poruszania się na 2 sekundy.

Mnich:

Umiejętności Aktywne:
- Wszystkie Mantry mają teraz 15 sekund czasu odnowy i nadają bonusowe efekty przez pierwsze 3 sekundy od aktywacji.
- Blinding Flash: Koszt Ducha zredukowany z 50 do 30. Czas działania zredukowany z 5 do 3 sekund
- Breath of Heaven: Koszt Ducha zredukowany z 75 do 25. Intensywność leczenia zredukowana
- Crippling Wave: Obrażenia zwiększone ze 120% do 135%
- Deadly Reach: Obrażenia zwiększone ze 110% do 120%
- Fists of Thunder: Obrażenia zwiększone ze 100% do 120%
- Lashing Tail Kick: Koszt Ducha zwiększony z 25 do 30. Obrażenia zwiększone ze 130% do 180%

Umiejętności Pasywne:
- Transcendence: Leczenie na koszt Ducha zredukowane

Szaman:

Umiejętności Aktywne:
- Wszystkie umiejętności Szamana zadają teraz obrażenia w oparciu o obrażenia twojej broni, a prędkość rzucania czarów zależna jest od prędkości ataku broni

Umiejętności Pasywne:
- Circle of Life - odblokowywana na poz. 12. Ilekroć wróg umrze w zasięgu 12 jardów, istnieje 5% szansy na automatyczne przyzwanie Zombie Dog
- Jungle Fortitude - odblokowywana na poz. 10. Redukuje obrażenia otrzymywane przez ciebie i twoją drużynę o 20%

Czarownik:

Umiejętności Aktywne:
- Kolejność, w której odblokowują się umiejętności na poziomach 6-13, została zmieniona. Gracz będzie teraz na przemian otrzymywał zdolności ofensywne i defensywne.
- Wszystkie umiejętności Czarownika zadają teraz obrażenia oparte o obrażenia twojej broni, a prędkość rzucania czarów zależna jest od prędkości ataku broni.

Umiejętności Pasywne:
- Critical Mass - odblokowywana na poz. 12. Twoje trafienia krytyczne skracają czas odnowy twoich zaklęć o 1 sekundę.

Towarzysze - Templariusz:

Umiejętności:
Guardian: odblokowana na poz. 20, zamiast na 5
Heal: Leczenie tą umiejętnością będzie teraz poprawnie skalowane. Kiedy jest aktywna przywraca 0,25 twojego całkowitego życia co 15 sekund.Leczy tylko gdy gracz ma poniżej 50% życia, nie jak przedtem 67%Intimidate: Spowolnienie zredukowane z 80% do 50%
Intervene: Jest to nowa nazwa umiejętności Taunt i jest odblokowywana na poziomie 5. Promień zredukowany z 30 do 10 jardów. Czas trwania zredukowany z 10 sekund do 5. Będzie teraz rzucana, gdy gracz jest poniżej 50%. Cooldown wzrósł z 15 sekund do 30
Loyalty: Regeneracja Życia przez tą umiejętność będzie teraz dobrze skalowana
Przedmioty:
Ogólne:
- Gracze zaczynają z 5 miksturami zdrowia
- Kule zdrowia leczą w ciągu 1,5 sekundy, nie jak przedtem w ciągu 5 sekund
- Ilość skrzyni, kapliczek i innych interaktywnych obiektów została znacznie zredukowana w całej grze.
- Przedmioty od kupców są teraz przynajmniej o jeden poziom niżej od tych dostępnych dla gracza z zabijania potworów
- Poziom przedmiotu znacznie częściej będzie bliski poziomowi potwora, z którego wypadł, a jego affiksy będą wyższej rangi.
Bronie:
- Dodatkowe obrażenia dla broni oburęcznych względem broni jednoręcznych zostały zredukowane z 15%-38% na poziomach 1-60 do 13%-32%
- Prędkość ataku różdżek została zwiększona z 1,2 do 1,4
- Kołczany, Kule i Mojo mają teraz zawsze atrybut +Min/Max obrażeń
- Ceremonialne Sztylety częściej posiadają +Regeneracja Many
- Różdżki częściej posiadają +Maks. Moc Tajemna
- Spowolnienie przez bronie zadające obrażenia od mrozu zredukowane zostało z 3 sekund do 1 sekundy
- Jednoręczne kusze oraz sztylety mają teraz wspólną pulę afiksów +obrażenia
- Różnorodność pomiędzy obrażeniami broni tego samego typu została zredukowana
- Naprawione Błędy:
- Naprawiono błąd powodujący, że walczący oburęczną laską Mnich nie otrzymywał należytego bonusu do obrażeń.

Potwory:

Ogólne:
- Nowy affix - Mortar - został dodany do gry. Potwory z Mortar lobowały będą granatami we wrogów poza zasięgiem walki wręcz.
- Obrażenia piorunów zadawane przez potwory z zaklętymi błyskawicami zostały zredukowane o 40%.
- Potwory zaklęte danym żywiołem (Molten, Electrified, itd.) mają teraz 50% odporności na ten żywioł. Dla przykładu: Potwory z affixem Molten będą mieć 50% odporności na ogień.
- Wretched Mothers w akcie 1 mogą teraz przywołać tylko 1 zombie na raz.
- Treasure Goblins są teraz niewrażliwe na strach.

Bosswie - Skeleton King:
- Obrażenia Trąby Powietrznej zostały zwiększone ze 100% do 300%
- Obrażenia Cleave zwiększone z 80% do 100%

Rzemiosło:

Kowal:
- Kowal rozpoczyna teraz z możliwością tworzenia Broni naręcznych oraz Sztyletów
- Rozwój oraz schematy Kowala zostały zmodyfikowane

Przedmioty:
- Pages of Training wypadają teraz od poziomu 6 , a nie jak wcześniej od 8
- Szansa na otrzymanie wyższej jakości materiałów z przedmiotów magicznych i rzadkich zwiększona z 1% do 5%
- Rozbijanie niebieskich przedmiotów ma 1% szansy na utworzenie legendarnego materiału rzemieślniczego



Patch #6
18 listopada 2011 rok - v.0.4.0.7841
Powrót do Menu




Ogólne:
- Dodano profile graczy! Będą one zawierać ważne statystyki każdej postaci graczom także jej modele 3D obrazujące ich obecne wyposażenie.
- Profile będzie można wyświetlić tylko na stronie głównej po wybraniu postaci lub na ekranie drużyny. W trakcie rozgrywki profile nie będą dostępne.
- Żeby wejść do profilu swojej postaci, należy kliknąć postać lub wcisnąć klawisz „P”.
- Żeby wyświetlić profile innych graczy w drużynie, należy kliknąć postać prawym przyciskiem myszy. Profile graczy przyjętych do znajomych będą dostępne także poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy imienia gracza na liście znajomych.
- Od teraz będzie można również testować działanie osiągnięć. Należy zwrócić uwagę na fakt, że w wersji beta nie udostępniono wszystkich osiągnięć.
- Lista wykonanych osiągnięć jest dostępna pod ikonką o tej samej nazwie, która znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu lub po wciśnięciu klawisz „Y”.
- Aby wyświetlić osiągnięcia innej postaci z drużyny, należy kliknąć prawym przyciskiem myszy na danej postaci i wybrać opcję „Sprawdźâ€.

Zmiany w umiejętnościach Mnicha:
- Blinding Flash: Zmniejszone zużycie siły duchowej z 30 do 10.
- Blind: Czas trwania tej umiejętności wzrósł z 3 do 5 sekund. Teraz efekt rozprasza się przez 15 sekund.
- Crippling Wave: Obrażenia zredukowane z 135% do 110%.
- Dashing Strike: Obrażenia wzrosły z 65% do 160%.
- Exploding Palm: Obrażenia eksplozji zredukowane z 40% do 30% maksymalnego poziomu życia wroga.
- Fists of Thunder: Obrażenia zredukowane ze 120% do 100%.
- Inner Sanctuary: Zużycie siły duchowej zmniejszone z 80 d0 20. Efekt rozprasza się przez 30 sekund.
- Lashing Tail Kick: Obrażenia od kopnięcia wzrosły ze 180% do 225%. Rozproszenie efektu usunięto.
- Lethal Decoy: Obrażenia wzrosły ze 110% do 330%. Czas trwania zmniejszony z 5 sekund do 1 sekundy. Pułapkę przywołuje się teraz bezpośrednio nad mnichem. Umiejętność wykorzystuje teraz animację przywoływania pułapki.

Zmiany w umiejętnościach Czarownika:
- Magic Weapon: Bonus obrażeń zredukowany z 20% do 15%.

Potwory:
- Afiksy potworów „Die Together”, „Powerful” i „Ghostly” usunięto z gry.



Patch #7
2 grudnia 2011 rok - v.0.4.1.7391
Powrót do Menu




Ogólne:
- Wszystkie postacie w grze zostały usunięte. Ta „czystka” miała wpływ również na towarzyszy, rzemieślników, złoto i osiągnięcia.
- Do dyspozycji graczy oddano dom aukcyjny, oparty na walucie wirtualnej. (Więcej o domu aukcyjnym już wkrótce).
patch załatał niektóre bugi w grze.

Naprawione błędy:
- Kowal odblokowuje się dla wszystkich graczy, którzy ukończą quest „Roztrzaskana korona: porozmawiaj z Headrigiem Eamonem”. - Poprawiono wyświetlanie osiągnięć podczas prowadzonej rozgrywki drużynowej. - Podczas gry pojedynczej, gracze nie będą już wyrzucani przez „lidera drużyny”.



Patch #8
16 grudnia 2011 rok - v.0.5.0.8059
Powrót do Menu




Zmiany ogólne:
- W życie weszły Battle Tagi. Od teraz są one wymagane, aby można było zalogować się do Bety Diablo 3.
- Wszystkie postacie zostały usunięte. Dotyczy to również złota, osiągnięć, towarzyszy i rzemieślników.
- Osiągnięcia zostały tymczasowo wyłączone, w tym czasie gracze nie będą mogli zdobyć żadnych achievement'ów. Zmieni się to dopiero w następnym patch'u.
- Podczas korzystania z AH będą teraz pokazywane polecane przedmioty dla naszych postaci.

Klasy:

Barbarzyńca:
Umiejętności aktywne:
- Cięcie (Cleave) Zadaje teraz 115% obrażeń broni wszystkim celom w zasięgu działania. Poprzednio było 120% obrażeń broni na główny cel i 90% na pozostałych przeciwników.
- Zemsta (Revenge) Zasięg zwiększony z 8 do 11 jardów.

Łowca Demonów:
Umiejętności aktywne:
- Strzał Bola (Bola Shot) Regeneracja Nienawiści zwiększona z 2 do 3. Zmniejszone obrażenia z 105% do 100%.
- Strzała Żywiołów (Elemental Arrow) Podniesiony koszt Nienawiści z 5 do 10. Zwiększenie zadawanych obrażeń z 125% do 145%.
- Wachlarz Ostrzy (Fan of Knives) Szybkość zmniejszona z 200% do 145% bazowej szybkości broni.
- Granaty (Grenades) Zwiększona regeneracja Nienawiści z 2 do 3.
- Strzała Głodu (Hungering Arrow) Zwiększenie regeneracji Nienawiści z 2 do 3. Zmniejszone obrażenia z 90% do 85%. - Szybki Ogień (Rapid Fire) Koszt Nienawiści zmniejszony z 30 do 20.

Mnich:
Zmiany ogólne:
- Dodano nową umiejętność, Uderzenie Cyklonu (Cyclone Strike). Jest ona dostępna od 7 poziomu, kosztuje 75 zasobów Ducha. Przyciąga wszystkich wrogów na obszarze 24 metrów ku postaci poprzez wybuch energii zadający 275% obrażeń broni jako Światło.
Umiejętności aktywne:
- Tchnienie Niebios (Breath of Heaven) Koszt Ducha zwiększony z 25 do 50. Leczenie zwiększone do 200%.
- Niszcząca Fala (Crippling Wave) Efekt trwania zwiększony z 4,5 sekundy do 5.
- Usunięto umiejętność Zabójcza Przynęta (Lethal Decoy).
Mantry:
- Mantra Przekonania (Mantra of Conviction), Mantra Uniku (Mantra of Evasion), Mantra Leczenia (Mantra of Healing) i Mantra Odpłaty (Mantra of Retribution ) zyskały następujące atrybuty: Usunięcie opóźnienia (cooldown'u), kosztują 25 zasobów Ducha, czas trwania zwiększony z 1 do 3 minut.

Czarownik:
Zmiany ogólne:
- Główne umiejętności już nie pochłaniają Mocy Tajemnej.
- Kolejność, w jakiej umiejętności są dostępne, uległa zmianie: Kula Mocy Tajemnej (Arcane Orb) dostępna od poziomu 3, Dezintegracja (Disintegrate) od 8, Porażenie Prądem (Electrocute) od 13, Impuls Elektryczny (Shock Pulse) od 5, Widmowe Ostrze (Spectral Blade) od 6.
Umiejętności aktywne:
- Diamentowa Skóra (Diamentowa Skóra) Opóźnienie zmniejszono z 25 do 15 sekund, czas trwania zmniejszono z 5 do 3 sekund.

Przedmioty:
- Szybkość, z jaką magiczne przedmioty pojawiają się w grze, została zmniejszona.

Potwory:
Zmiany ogólne:
- Zwiększono regenerację życia młodego Quilla z 1% do 25% życia dorosłego osobnika.
Affixy:
- Arcane Enchanted będą się pojawiać koło 7 poziomu postaci.
- Mortar będzie się pojawiał powyżej 13 poziomu.
- Zmniejszono czas trwania Plagued Poison Cloud z 12 do 9 sekund.

Zadania i eventy:
- Wszystkie przepisy w formie nagród zostały usunięte. Od teraz po ukończeniu zadań i eventów będzie tylko złoto i punkty doświadczenia. Nie dotyczy to specjalnych przedmiotów takich jak np. Słój Dusz (Jar of Souls).
- Ilość złota otrzymywana za wykonywanie zadań została zwiększona.

Interfejs:
- Opcje UI przeszły pewne zmiany, ale ciągle nad nimi pracowano.
- Lista przyjaciół została stworzona od początku. Jest od teraz mniejsza i łatwiejsza w obsłudze.
- Menu zmiany herbu uległo zmianie, łatwiej z niego korzystać.

Inne:
- Zmniejszono obrażenia Fire Gate.




Patch #9
21 grudnia 2011 rok - v.0.5.1.8101
Powrót do Menu




W przeciwieństwie do poprzednich łatek, tym razem postacie nie zostały usunięte. Patch nie wprowadza żadnych nowych zmian, tylko poprawia błędy, więc nie było potrzeby resetowania postępów.

Naprawione błędy:
- Twój BattleTag będzie teraz poprawnie wyświetlany w oknie dialogowym dodawania przyjaciół.
- Naprawiono błąd występujący podczas wysyłania przez wielu graczy zaproszeń, co mogło spowodować "zamrożenie" klienta Lidera Drużyny podczas akceptowania zaproszeń.
- Naprawiono błąd występujący podczas interakcji ze sztandarem postaci w grze co-op, co mogło powodować chwilowe utknięcie gracza.
- Naprawiono błąd pojawiający się podczas błyskawicznego zakładania i zdejmowania przedmiotu z ekwipunku, co czasami mogło powodować laga panelu ekwipunku.
- Naprawiono błąd podczas szybkiego przenoszenia przedmiotów z pełnego ekwipunku do wspólnej skrytki, co nie zawsze było wykonywane poprawnie.
- Naprawiono kilka innych błędów i wysypań występujących podczas gry.




Patch #10
23 grudnia 2011 rok - v.0.6.0.8296
Powrót do Menu




Ogólne:
- Wszystkie postacie zostały wykasowane. Dotyczy to także złota, osiągnięć, towarzyszy, itemów i rzemieślników.
- Battle.net Balance zresetowano wszystkim do 50 Beta Bucks.
- Podstawowe atrybuty postaci zostały znacząco zmienione.
- Atak, obrona i precyzja zostały usunięte z gry.
- Zręczność, inteligencja, siła i witalność zostały dodane do gry.

Zręczność:
+ obrażenia dla demon huntera
+ obrażenia dla mnicha
+ unik (dla wszystkich klas postaci)

Inteligencja:
+ obrażenia dla szamana
+ obrażenia dla czarownika
+ zdrowie z kul (dla wszystkich klas postaci)

Siła:
+ obrażenia dla barbarzyńcy
+ pancerz (dla wszystkich klas postaci)

Witalność:
+ zdrowie (dla wszystkich klas postaci)

- Pancerz zastąpi obronę i będzie zapewniał także fizyczną odporność
- Szansa na uderzenie krytyczne została dodana jako affix przedmiotów
- Ilość punktów życia została zmieniona w stosunku do witalności. Gracze będą teraz zaczynać z dziesięcioma punktami życia na każdy poziom witalności od pierwszego poziomu.
Z gry usunięto Ołtarz Nefalemów, a gracze mogą zmieniać odblokowane umiejętności w każdym momencie gry poprzez panel Umiejętności. Po zmianie umiejętności następuje 30 sekund, podczas których nowo-aktywowanej umiejętności nie można zmienić na inną.
- Z gry zniknęły zwoje identyfikacji. Teraz, aby zidentyfikować przedmiot wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na ikonę przedmiotu.
- Z gry usunięto kostkę Nefalemów, a opcja rozkładania przedmiotów została przypisana do kowala.
- Z gry usunięto kociołek Jordana.
- Kamień Przywołania zmienił nazwę na Portal Miejski i będzie dostępny z paska umiejętności.
- Piąte miejsce na przedmiot szybkiego użycia zostało przesunięte obok ikony Miejskiego Portalu w pasku umiejętności. Miejsce to będzie przeznaczone tylko na mikstury, ale na razie można go używać także do umieszczania innych przedmiotów.
- Umiejętności będą wyświetlać teraz uproszczone wskazówki
- Żeby wyświetlić zaawansowane wskazówki należy wcisnąć i przytrzymać CTRL, po najechaniu na ikonę danej umiejętności.
- Czas trwania efektu zamrożenia od obrażeń od zimna wzrósł z 0,4 sekundy do 0,6 sekundy.
- Powróciły Osiągnięcia.

Klasy:

Barbarzyńca:
Umiejętności Aktywne:

- Tąpnięcie - Obrażenia zwiększone z 70% do 110%.
- Ignorowanie Bólu- Opóźnienie zredukowane z 60 sekund do 30 sekund, Czas trwania zredukowany z 5 do 3 sekund
- Atak z Wyskoku- Obrażenia zwiększone z 70% do 100%
- Zemsta - Obrażenia zwiększone ze 150% do 220%
Umiejętności pasywne:
- Nerwy ze Stali- Podnosi poziom pancerza o 25% witalności postaci

Mnich:
Umiejętności Aktywne:
- Oślepiający Błysk - Nie kończy się gdy postać zaatakuje przeciwnika. Czas trwania zredukowany z 5 do 3 sekund

Czarownik:
Umiejętności aktywne:
- Nova Mrozu - Obrażenia zredukowane z 65% do 50%
- Lodowa Zbroja - Nie podnosi już poziomu pancerza
- Fala Mocy - Obrażenia podniesione z 205% do 350%
Umiejętności pasywne:
- Czasowe Stopienie - Spowolnienie podniesione z 24% do 30%

Crafty:
- Podniesienie poziomu rzemieślnika na normalnym poziomie trudności będzie wymagać tylko złota

Rozkładanie przedmiotów:

- Pospolite (białe) przedmioty nie będą mogły być rozkładane, a pospolite surowce usunięto na wszystkich poziomach trudności.
- Rozkładanie magicznych (niebieskich) przedmiotów zawsze będzie dawało magiczny surowiec, a także szansę na otrzymanie rzadkiego (żółtego) albo legendarnego (pomarańczowego) surowca.
- Rozkładanie rzadkich przedmiotów zawsze będzie dawało rzadki i magiczny surowiec, a także szansę na otrzymanie surowca legendarnego.
- Rozkładanie legendarnych przedmiotów zawsze będzie dawało legendarny, rzadki i magiczny surowiec.

Przedmioty:
- Losowe affixy Ataku, Obrony i Precyzji zastąpiono Zręcznością, Siłą i Inteligencją.
- Obrażenia bazowe wolniejszych broni zostały zwiększone.
- Częstotliwość wypadania magicznych przedmiotów między poziomem 1 a 20 została obniżona. Magiczne przedmioty o pojedynczym affixie będą wypadały rzadziej, a o podwójnym affixie zaczną wypadać dopiero w późniejszych etapach gry.

Sprzedawcy:
- Podróżujący kupcy mają teraz 50% szansę na sprzedanie rzadkiego przedmiotu każdego typu
- Amulety przeniesiono od Collectora do Fence.

Potwory:
- Naelektryzowane potwory nie wymiotują błyskawicami w momencie śmierci
- Potwory z mocą tajemną nie rzucają już wiązki mocy w momencie śmierci

Naprawa bugów:
- Gracze nie powinni już być odłączani od Battle.netu, gdy przenoszą ilość 0 przedmiotów do paska umiejętności.
- Gwałtowne ruchy kursora po przedmiotach w ekwipunku nie będzie powodowało nieaktywności tych przedmiotów.
- Przedmioty, które wyświetlają pełną trwałość, ale są lekko uszkodzone będzie można wystawiać na aukcjach.
- Jeśli potwór zostanie uśmiercony, nie będzie stał w miejscu, ale pojawi się poprawna animacja ukazująca jego śmierć.



Patch #11 i Patch #12
30 stycznia 2012 rok - v.0.6.1.8350 3 lutego 2012 rok - v.0.6.2.8392
Powrót do Menu




Zarówno patch o numerze 11 jak i 12 wprowadził tylko kosmetyczne zmiany, które nie były wymienione szczegółowo.



Patch #13
18 lutego 2012 rok - v.0.7.0.8610
Powrót do Menu




Ogólne:
- Wszystkie Postacie zostaną usunięte. Warto dodać, że obejmie to również złoto, osiągnięcia, przedmioty, towarzyszy i rzemieślników.
- Inteligencja teraz daje za każdy punkt 0.1 do odporności i nie wpływa na dodatkowy bonus do leczenia od kul zdrowia.
- Przy walce dwoma broniami, pewne umiejętności będą teraz zawsze używać broni głównej do generowania obrażeń. Dla przykładu Uderzenie Cyklonu będzie używało broni dzierżone w głównej dłoni, nawet jeśli broń z drugiej ręki będzie uderzała jako następna.
- Opcja włączenia Zaawansowanych Podpowiedzi na stałe została dodana do Opcji Gry.

Dom Aukcyjny:
- Dom Aukcyjny bazujący na złocie z gry znów jest dostępny do testowania.
- Opłata za wystawienie przedmiotu została dla wszystkich aukcji usunięta.
- Opłata od transakcji dla aukcji opartych na realnej walucie została zwiększona do 1,25 Beta Bucks.
- Minimalne cena dla przedmiotu sprzedawanego w Domu Aukcyjnym opartym na realnej walucie została zwiększona do 1,50 Beta Bucks.
- Gracz może teraz mieć tylko 10 aktywnych aukcji na danym Domie Aukcyjnym.
- Dodano możliwość porównania przez gracza przedmiotów z Domu Aukcyjnego z tymi aktualnie noszonymi.

Battle.net:
- Publiczny czat został udostępniony do testów.
- Dodano wsparcie między grami! Możesz teraz rozmawiać z przyjaciółmi grającymi w World of Warcraft, albo Starcraft, jak i zobaczyć ich status w grze.

Umiejętności:
- Poziomy na których zarówno aktywne jak i pasywne umiejętności będą odblokowane dostosowano do wszystkich klas. - Runy umiejętności są już dostępne do testowania.
- Pierwsza Runa Umiejętności będzie dostępna dla wszystkich postaci na poziomie 6, gracz będzie mógł odblokować dodatkowe runy wraz z awansem na wyższy poziom doświadczenia. *W sumie gracze będą mgli uzyskać dostęp do 4 run umiejętności dla każdej umiejętności na poziomie 60.
- Umiejętności postaci zostały podzielone na kategorie, a każda kategoria zastała przypisana do konkretnego przycisku myszy, albo miejsca w odpowiednim pasku w interfejsie umiejętności.

Następujące kategorie będą wspólne dla wszystkich klas:

Główne Ataki:
- Ataki główne odnoszą się do umiejętności, które zazwyczaj generują zasoby i mogą być często używane.
- Domyślnie główny atak jest przypisany do pierwszego przycisku myszy.

Poboczne Ataki:
- Odnosi się do bardziej potężnych umiejętności, które są ograniczone cooldownem i kosztem zasobów.
- Domyślnie Atak Poboczny jest przypisany do drugiego przycisku myszy.

Defensywne - "Defensywa" odnosi się do umiejętności, których można użyć do ucieczki, albo kontrolować przebieg walki. *Domyślnie Defensywa jest przypisana do pierwszego przycisku na pasku akcji.
- Każda z klas będzie posiadała również trzy dodatkowe, unikalne kategorie. Domyślnie kategorie te będą przypisane do drugiego, trzeciego i czwartego przycisku na pasku akcji.

Elective Mode:
- Dla graczy chcących przeglądać buildy postaci, które nie mogą być wykonane z podanych kategorii udostępniono "Elective Mode". Kiedy się go aktywuje, pozwoli on umieścić dowolną umiejętność w dowolnym slocie przeznaczonym na umiejętności, w sposób tak swobodny jak dawniej.
- Aby włączyć "Elective Mode" po prostu zaznacz odpowiednie pole znajdujące się w menu opcji rozgrywki.
- Cooldown zmiany umiejętności został zmniejszony z 30 do 15 sekund.

Klasy:

Barbarzyńca:

Umiejętności Aktywne:
- Bash - Obrażenia broni zwiększone z 1455 do 150%
- Cleave - Obrażenia broni zwiększone z 115% do 120%
- Frenzy - Obrażenia broni zwiększone z 100% do 110%
- Ground Stomp - Bazowa umiejętność nie zadaje już obrażeń od broni. Czas ogłuszenia wzrósł z 3 do 4sekund.
- Hammer of Ancients - Obrażenia broni zwiększone z 180% do 200%
- Leap Attack - Obrażenia broni zwiększone z 100% do 125%
- Threatening Shout - Obrażenia broni zmniejszone z 50% do 25%
Umiejętności Pasywne:
- Weapon Master - Miecze/Sztylety: Bonus do obrażeń zwiększony z 10% do 15%
- Buławy/Topory: Szansa na uderzenie krytyczne zwiększona z 5% na 10%
- bull;br / Bronie Drzewcowe/Włócznie: Bez zmian
- Potężne Bronie: Regenerowanie Furii za uderzenie zwiększone z 1 do 3

Łowca Demonów:

Umiejętności Aktywne:
- Dola Shot - Obrażenia broni na główny cel wzrosły ze 100% do 130. Obrażenia broni do dla innych celów wzrosły z 75% do 110%
- Caltrops - Redukcja prędkości poruszania się zmniejszona z 65% do 60%
- Entangling Shot - Generowanie nienawiści zmniejszone z 4 do 3
- Evasive Fire - Obrażenia broni zwiększone ze 115% do 125%
- Hungering Arrow - Obrażenia broni zwiększone z 85% do 115%
- Impale - Obrażenia broni zmniejszone z 275% do 250%
- vault - został poprawiony

Umiejętności Pasywne:
- Steady Aim - Bonus do obrażeń kiedy nie ma wrogów w najbliższych 10 jardach zwiększony z 10% do 20%
- Vengeance - Maksymalny bonus do Nienawiści zmniejszony z 50 do 25
- Kiedy leczymy się kulami życia, przyrost Nienawiści został zwiększony z 10 do 20, a Dyscypliny z 1 do 2

Mnich:
Umiejętności Aktywne:
- Breath of Heaven - Koszt Ducha zmniejszony z 50 na 25, skuteczność leczenia zwiększona, dodano 15 sekundowy cooldown
- Dashing Strike - Obrażenia broni zmniejszone ze 160% do 80%, poprawiono działanie
- Exploding Palm - Obrażenia broni z efektami krwawienia zmniejszone z 655 do 60%
- Lashing Tail Kick - Obrażenia broni zmniejszone z 225% do 200%
- mantra of Evasion - Szansa na bonus do uniku zmniejszona z 25% do 15%. Wtórna premia do uników w pierwszych 3 sekundach po aktywacji również została zredukowana z 25% do 15%
Umiejętności Pasywne:
- Guardian patch - Używając dwóch broni, szansa na bonus do uniku wzrosła z 10% do 15%. Podczas używania broni dwuręcznej, bonus do regeneracji ducha wzrósł z 20% do 25%
- Resolve - Redukcja obrażeń zmniejszona z 30% do 25%.

Szaman:
Ogólne:
- Mana Szamana została dostrojona
Umiejętności Aktywne:
- Corpse Spiders - Obrażenia broni przy rzucie zmniejszone z 38% do 25% na pająka
- Firebomb - Obrażenia broni zmniejszone ze 155% do 100%
- Grasp of the Dead - Redukcja prędkości zwiększona z 50% do 60%
- Haunt - Czas trwania nie jest już skalowany przez poziom, teraz zadaje 350% obrażeń broni przez 15 sekund
- Hex - Bonus do obrażeń zmniejszony z 20% do 12%
- Plague of Toads - Obrażenia broni zmniejszone ze 150% do 130% od ropuchy.
- Summon Zombie Dogs - Obrażenia broni za każde trafienie zmniejszyły się z 15% do 9% na psa.
Umiejętności Pasywne:
- Spiritual Attunement - Regeneracja many zmniejszona z 2% do 1% maksymalnej many na sekundę.

Czarownik:
Ogólne:
- Regeneracja Arcane Power została zmniejszona z 12,5 do 10 na sekundę
Umiejętności Aktywne:
- Arcane Orb - Obrażenia broni zwiększone z 225% do 250%
- Diamond Skin - maksymalna wartość absorpcji została zmniejszona
- Frost Nova - Nie zadaje już obrażeń broni
- Ray of Frost - Obrażenia broni zwiększone ze 155% do 200%, redukcja prędkości poruszania się zmniejszona z 40% do 30%, redukcja szybkości ataku zmniejszona z 30% do 20%, czas spowolnienia i redukcji szybkości ataku zmniejszony z 5 do 3 sekund
- Shock Pulse - Obrażenia broni zwiększone z 90% do 105%
- Wave of Force - Obrażenia broni zmniejszone z 250% do 220%, redukcja prędkości poruszania się zwiększona z 50% do 60%Umiejętności Pasywne: - Cannon Glass - Bonus do Obrażeń zmniejszony z 20% do 15%

Crafting:
- Koszt wyszkolenia Kowala został zredukowany o 50%
- Koszt w złocie i recepturach wymaganych w recepturach kowalskich przeszedł strojenie
- Następujące affixy mają teraz szansę na pojawienie się dwa razy przy craftowaniu przedmiotu: Min damage, Max damage
- 8 typów obrażeń elementarnych

Towarzysze - Templariusz:
Umiejętności:
- Heal - efektywność lecenia zwiększona
- Loyalty - leczenie na sekundę zwiększone

Przedmioty:
Ogólne:
- Pasywna Regeneracja Ducha dodawana przez Affix Regeneracja Ducha z przedmiotu została zwiększona
- Quivers nie dodają już bonusu do obrażeń
- Dodano nowe affixy! Szansa na rzucenie przy trafieniu: Fear, Stun, Freeze, Immobilize, Cill, Blizn, Slow, Knockback

Kupcy
- Kupcy będą teraz zmieniać swój asortyment częściej i będą mieli dostęp do szerszej gamy affixów
- Szansa na pojawienie się białego przedmiotu u kupca została zredukowana z 30% do 10%
- Ceny towarów u kupców zostały zredukowane

Potwory:
- Zdrowie i obrażenia wszystkich potworów w grze zostały wyważone
- Ilość złota upuszczanego przez potwory została zwiększona

Naprawione Błędy:
- Osiągnięcia powinny teraz być prawidłowo przyznawane gdy ich cele zostały wykonane
- Konta zablokowane przez komunikat o błędzie (na przykład ERROR_395002) powinny być teraz odblokowane
- Gracze powinni teraz móc kupić złoto za pomocą swoich Beta Bucks




Patch #14
8 marca 2012 rok - v.0.8.0.8815
Powrót do Menu




Ogólne:
- Tryb Hardcore jest już dostępny. Wymaga on osiągnięcia 10 poziomu przynajmniej jedną postacią.
- Czas wskrzeszania poległego sprzymierzeńca został wydłużony z 1 sekundy do 3.
- Tworzone gry domyślnie mają ustawioną opcję prywatności "Invite Only". Aby pozwolić dołączać swoim przyjaciołom zaznacz opcję "Allow Quick Join" w zakładce "Social" w opcjach.
- Magic Find i Gold Find są dzielone między członkami drużyny. Średnia wartość tych statystyk działa na graczy niezależnie od ich położenia. Średnie wartości nie są wyświetlane w okienku statystyk postaci.

Interfejs Umiejętności:
- W trybie "Elective mode" (w którym gracze mogą dowolnie przypisywać umiejętności pod klawisze) umiejętności mogą być przeciągane pomiędzy klawiszami, pod które są ustawione.
- Kliknięcie prawym przyciskiem na klawisz, pod który jest przypisana umiejętność otwiera menu umiejętności.

Dom Aukcyjny:
- Ulepszono ekran sprzedaży, żeby lepiej pasował do ekwipunku i skrytki.
- Połączono zaawansowane i podstawowe opcje wyszukiwania.
- Zakładka aktywnych aukcji pozwala teraz zobaczyć wszystkie aktywne aukcje.
- Dodano możliwość wyszukiwania schematów i ksiąg.

Klasy:

Barbarzyńca:
Barbarzyńcy zyskali wrodzoną, bierną 30-procentową redukcję wszelkiego rodzaju obrażeń. Jest ona wliczana w tym samym momencie co pozostałe redukcje (np. ta wynikająca ze Zbroi), ale przed Blokiem.
- Tąpnięcie (Ground Stomp) - może niszczyć beczki.
- Atak z Wyskoku (Leap Attack) - został przemianowany na Skok (Leap). Zmniejszono zadawane obrażenia ze 120% do 85%. Dodano efekt spowolnienia przeciwników o 60% przez 3 sekundy.

Łowca Demonów:
- Strzała Głodu (Hungering Arrow) - kamień runiczny Przebijająca Strzała - szansa na przebicie zmniejszona z 55% do 50%.
- Przebicie (Impale) - kamień runiczny Uderzenie - szansa na ogłuszenie zmniejszona ze 100% do 65%.
- Zasłona Dymna (Smoke Screen) - czas trwania zwiększony z 2 do 3 sekund. Koszt zwiększony z 15 do 24 punktów Dyscypliny.

Mnich:
Mnisi zyskali wrodzoną, bierną 30-procentową redukcję wszelkiego rodzaju obrażeń. Jest ona wliczana w tym samym momencie co pozostałe redukcje (np. ta wynikająca ze Zbroi), ale przed Blokiem.
- Tchnienie Niebios (Breath of Heaven) - zredukowano wartość leczenia.
- Niszcząca Fala (Crippling Wave) - obrażenia zostały zwiększone ze 100% do 110%.
- Śmiercionośny Zasięg (Deadly Reach) - obrażenia zostały zwiększone ze 100% do 110%.
- Wybuchowa Dłoń (Exploding Palm) - umiejętność została przebudowana. Zamiast generować punkty Ducha teraz kosztuje ich 40. Zadaje 220% obrażeń broni przez 3 sekundy.
- Pięści Grzmotu (Fists of Thunder) - obrażenia zostały zwiększone ze 100% do 110%.

Rzemiosło:
- Zmniejszono koszt stworzenia nowego przedmiotu.
- Podwojono koszt szkolenia Kowala.
- Zwiększono ilość materiałów wymaganych do stworzenia przedmiotu.
- Szansa na zyskanie rzadkiego materiału podczas rozkładania magicznego przedmiotu została zmniejszona z 10% do 5%.

Towarzysze - Templariusz
- Zwykły atak zadaje 15% obrażeń broni.
- Czas trwania umiejętności Interwencja zmniejszony z 5 do 3 sekund.

Przedmioty:
Kilka aspektów ekonomii zostało zmienione. Między innymi:
- Zwiększono ilość wypadającego złota.
- Wartość sprzedaży przedmiotów.
- Koszt kupna przedmiotów.
- Koszt naprawy.
- Pierścienie i Amulety są teraz dostępne na wyższych poziomach, w związku z czym przestaną pojawiać się w becie.

Potwory:
- Mira Eamon wyrzuca teraz lepsze przedmioty.
- Zwiększono obrażenia zadawane przez potwory.

Naprawione błędy:

- Gracze mogą teraz wyjść z gry, gdy zostaną rozłączeni z Battle.Netu.
- Publiczne gry ponownie mogą gromadzić maksymalnie 4 graczy.
- Gracze mogą teraz oczekiwać na dołączenie do publicznej gry.
- Gracze powinni teraz móc poprawnie wysyłać i otrzymywać zaproszenia do listy przyjaciół.
- Przyjaciele nie powinni już pojawiać się na czacie jako "[]".



Patch #15
15 marca 2012 rok - v.0.9.0.8896
Powrót do Menu




Zmiany ogólne:
- Wszystkie postacie zostały usunięte. Dotyczy to także złota, przedmiotów, aukcji, osiągnięć, towarzyszy oraz rzemieślników.
- Dom aukcyjny dla trybu „Hardcore” jest teraz gotowy do testowania.
- Dodana została nowa opcja dotycząca zadań. Znajduje się ona w głównym ekranie postaci. Można teraz zaznaczyć od którego momentu ukończenia danego ‘questa’ zaczniemy nową grę.
- Cena pierwszej i drugiej dzielonej skrytki została zwiększona. Koszt pierwszej skrzynki został podniesiony z 50,000 sztuk złota do 100,000 sztuk złota. Koszt drugiej skrzynki został podwyższony z 150,000 sztuk złota do 200,000 sztuk złota.
- Poziomy, na których odblokowywane są umiejętności i runy, zostały dostosowane do większości klas.
- Przedmioty z pokonanych Treasure Goblins są teraz znacznie lepszej jakości.

Klasy:

Mnich:
Umiejętności aktywne:
- Efektowne Uderzenie (Dashing Strike) – Gdy wyczerpiemy zasoby ducha, umiejętność zostanie zmieniona na podstawowy atak.

Szaman:
Ogólne zmiany:
- Koszt many dla wszystkich umiejętności został wyregulowany.
Umiejętności aktywne:
- Trupie Pająki (Corpse Spiders) – obrażenia zostały zmniejszone z 24% do 18%.
- Nietoperze Ognia (Firebats) – obrażenia zwiększone ze 100% do 150%.
- Opętanie (Haunt) – obrażenia zostały zwiększone z 360% do 575%.
- Trująca Strzałka (Poison Dart) – obrażenia zadawane w czasie zmniejszono z 50% do 40%.
- Żniwa Dusz (Soul Harvest) – teraz wyświetlane jest ilu przeciwników jest pod wpływem czaru.

Towarzysze - Templariusz:
Ogólne zmiany:
- Niewynajęty Templariusz został ulepszony. Będzie on teraz zadawał mniej więcej tyle samo obrażeń, co zakupiony odpowiednik.
Umiejętności:
- Interwencja (Intervene) – Zasięg został zmniejszony z 10 do 6.

Potwory: - Afiks "Ciernie" (Thorns) został zmieniony na "Odbija Obrażenia" (Reflects Damage)
- Zwiększono obrażenia zadawane przez truciznę Jondara.

Poprawione błędy: - Gracze nie powinni więcej otrzymywać wiadomości z błędem dotyczących Edycji Startowej Diablo 3.
- Dodatkowe miejsce w skrzynce kupione na normalnym poziomie trudności nie powiększa jej w trybie „Hardcore”.
- Gracze trybu HC będą teraz poprawnie umiejscawiani w oddzielnych i odpowiednich kolejkach.
-mIdentyfikatory RealID i BattleTag więcej nie powinny występować w kwadratowych nawiasach podczas rozmowy z inną osobą.



Patch #16
9 kwietnia 2012 rok - v.0.10.0.9183
Powrót do Menu




Zmiany ogólne:
- Wszystkie postacie zostały usunięte. Dotyczy to także złota, przedmiotów, aukcji, osiągnięć, towarzyszy oraz rzemieślników.
- Dodano opcję, która pozwala sprawdzać FPS (Liczbę Klatek Na Sekundę).
- Żeby to włączyć, należy wcisnąć Ctrl+R (dla PC) lub CMD+R (dla Maca) podczas gry.
- Opóźnienie po zmianie umiejętności na Normalnym poziomie trudności zmniejszono z 15 do 5 sekund.

Klasy:

Barbarzyńca:
Umiejętności aktywne:
- Uderzenie - Runa Clobber ma teraz 35% szans na ogłuszenie przeciwnika na 1.5 sekundy
- Zemsta - leczenie zmniejszone z 6% do 5%.

Łowca Demonów:
Umiejętności aktywne:
- Kolczatki - Koszt Dyscypliny zmniejszony z 8 do 6.
- Zasłona Dymna - Koszt Dyscypliny zmniejszony z 18 do 14. Czas trwania zmniejszony z 3 do 2 sekund. Postać porusza się 10% szybciej kiedy jest niewidzialna. Może teraz być użyte podczas działania Kontroli Tłumu, przerwie jej działanie.
- Odskok - Koszt Dyscypliny zmniejszony z 10 do 8.

Szaman:
Umiejętności aktywne:
- Okrzyk - Zadaje teraz 575% obrażeń broni przez 12 sekund.
- Poświęcenie - Obrażenia broni zwiększono z 200% do 275%.

Crafting: - Zmieniono ilość złota i koszt materiałów potrzebną do przepisów.
- Szansa odzyskania materiałów z magicznych przedmiotów została zwiększona.

Przedmioty:
- Przedmioty specyficzne tylko dla określonych klas nie będą już miały afiksów, które nie mogły być używane przez tą klasę.
- Na przykład "Zwiększona regeneracja Nienawiści" nie będzie już generowana w różdżkach.
- Zwiększono obrażenia jednoręcznych kusz łowcy Demonów.
- Regeneracja Ducha w przedmiotach Mnicha została zwiększona.
Potwory:
- Spowolnienie, ogłuszenie i inne efekty zmieniające szybkość są bardziej efektywne na Treasure Goblin.
- W odpowiedzi, Treasure Goblins będą teraz szybciej uciekać po otrzymaniu obrażeń.
- Scavengers będą teraz rzadziej chowały się w norach.
- Zombie nie będą już dłużej ucztowały na ciałach, chyba że mają pełne życie.
Poprawione błędy:
- Gracze mogą teraz czekać w kolejce do zadania "Reign of the Black King" po zabiciu Króla Szkieletów.
- Podczas używania Zawrotnego Tempa, kiedy zostaniesz uderzony przez przeciwnika z odrzuceniem, Battle.net nie będzie już wyrzucał z gry.
- Nie powinno już być opóźnień podczas otwierania się Domu Aukcyjnego.
- Poprawiono błędy gramatyczne w niektórych wskazówkach.



Patch #17
17 kwietnia 2012 rok - v.0.11.0.9327
Powrót do Menu




Zmiany ogólne:
- Wszystkie postacie zostały usunięte. Dotyczy to także przedmiotów, złota, aukcji, osiągnięć, towarzyszy oraz rzemieślników. Ponadto ilość Beta Bucks została zresetowana do 50.
- Wprowadzono między-growy czat. Można teraz rozmawiać z przyjaciółmi niezależnie od tego, w który produkt Blizzarda właśnie grają.
- Doszły też pewne ograniczenia dotyczące czatu BattleTag. Zaproszenia BattleTag można teraz wysyłać i otrzymywać tylko będąc zalogowanym do Klienta Bety Diablo 3.

Poprawione błędy:
- Gracze nie powinni już być wyrzucani z gry po obejrzeniu lub pominięciu cut-scenki.
- Czary będące pociskami nie powinny już być niewidoczne podczas ich używania.
- Dom Aukcyjny nie powinien dłużej lagować i generować błędów "ERROR_1" podczas próby zmiany waluty.
- Dom Aukcyjny nie powinien dłużej wyświetlać ilości Beta Bucks jako zero, chyba że naprawdę tyle ich mamy.



Patch #18
19 kwietnia 2012 rok - v.0.11.0.9359
Powrót do Menu




Listy przyjaciół z innych gier Blizzarda powinny teraz poprawnie się wyświetlać.strong - Zmieniono ilość złota i koszt materiałów potrzebną do przepisów.
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.