diablo 3

Diablo 3 - Doświadczenie

Ostatnia modyfikacja: 13.09.2012. Utworzono: 26.08.2012

Spis Treści:





Poziomy Doświadczenia





Bardzo istotnym elementem rozgrywki w Diablo 3 są Poziomy Doświadczenia, pozwalające naszemu Bohaterowi rozwijać się i stawać coraz potężniejszym. Dzięki awansowaniu na kolejne levele zyskujemy dostęp do nowych umiejętności, otrzymujemy 5 punktów atrybutów (które są rozdawane automatycznie), a także odblokowujemy sukcesywnie miejsca na pasku skrótów (na poziomach 2, 4, 9, 14 i 19). Poziomów mamy 60 i zdobycie każdego z nich będziemy potrzebowali Punktów Doświadczenia (Ile konkretnie? Zerknijcie na tabelkę nieco niżej!).

Źródła Doświadczenia

Doświadczenie w Diablo 3 otrzymujemy głównie za wykonywanie zadań i zabijanie potworów - często bywa tak, że to pierwsze jest tylko pretekstem do drugiego. Nagrody w postaci PD za wykonywanie Questów to pewna nowość w stosunku do poprzednich gier z serii (nie licząc nagrody za pokonanie Starożytnych w Diablo II), która stała się dość istotnym elementem levelowania postaci, zwłaszcza w początkowych fazach rozgrywki. Nierzadko bywa tak, że za ukończenie jednego z początkowych zadań dostaniemy więcej doświadczenia, niż za zabicie potworów które spotkaliśmy na swojej drodze podczas jego wykonywania. Często zdarza się, że przeszukując wszelakie zakamarki Sanktuarium natrafimy na Księgi Wiedzy, zawierające dodatkowe informacje na temat fabuły, świata i postaci - za ich znalezienie również możemy otrzymać PD, co prawda niezbyt wiele, ale zawsze to coś.

Najpopularniejszym źródłem PD są potwory, które spotkamy podczas zwiedzania Sanktuarium - im potwór silniejszy, tym większą ich ilością zostaniemy nagrodzeni za jego pokonanie. Duże znaczenie ma też stosunek naszego poziomu, do poziomu potwora - jeśli są one jednakowe, dostajemy standardową ilość punktów, jeśli nasza postać ma poziom niższy niż potwór, to możemy zyskać nawet 125% normalnej sumy, a gdy jest odwrotnie, czyli to nasz przeciwnik jest słabszy, wtedy PD możemy nie dostać wcale (szczegółowe dane: sam dół drugiej tabelki). Warto więc stawiać sobie wyzwania i szukać najtrudniejszych do pokonania przeciwników, których poziom będzie równy, bądź większy od naszego.

Bonusy i Premie

Zabijanie potworów to sztuka - prawdziwy heros powinien robić to w sposób zjawiskowy i z finezją. Niedopuszczalne jest odkładać bełty do kołczanu, czy też opuszczać topór - im więcej walczymy, tym większa czeka nas nagroda. W Diablo 3 przewidziano kilka ciekawych bonusów za wykonanie nieprzerwanej serii zdarzeń, po której otrzymamy dodatkowe Punkty Doświadczenia w ilości adekwatnej do osiągniętego przez nas wyniku. Jakie to bonusy i za co je dostajemy?

- Masakra - nieprzerwane zabijanie kolejnych przeciwników.
- Potężny Cios - zabicie kilku przeciwników jednym ciosem.
- Zniszczenie - szybkie niszczenie kolejnych obiektów.
- Zmiażdżenie - za zabicie przeciwników przy pomocy elementów otoczenia.
- Przetrwanie - za zabijanie wrogów mając niewiele życia.

Premie te mogą być zdobywane jednocześnie. Gdy zabijemy dziesięciu przeciwników dostalibyśmy sam bonus "Masakra", ale gdyby nie minął jeszcze czas na podtrzymanie tej premii i po tych dziesięciu przeciwnikach zabilibyśmy kolejne tyle, przypuśćmy jednym uderzeniem, to otrzymalibyśmy zarówno premię Masakra jak i Potężny Cios. Podobnie działa Przetrwanie, bo możemy podbijać bonus Masakry mając bardzo mało punktów życia. Należy jednak pamiętać, że musimy się spieszyć - jeśli nie zdążymy, to stracimy szansę na ustanowienie wyższego wyniku. Nie należy się jednak martwić, po nawet jeśli się nam nie uda, to gdy czas na podtrzymanie serii minie, otrzymamy zebrane punkty doświadczenia i dowiemy się jaki wynik uzyskaliśmy - być może zdobędziemy również dodatkowe osiągniecie za ustanowienie wysokiego rezultatu. W chwili obecnej nie są znane wzory generujące bonusowe Punkty Doświadczenia - można jednak stwierdzić, że nie jest to prosta zależność "ilość zabitych przeciwników - bonus do Doświadczenia", najprawdopodobniej dużą rolę odgrywa tutaj różnica między poziomami postaci i potworów zabitych podczas serii.

Również przedmioty mogą zwiększyć szybkość zdobywania przez nas doświadczenia dzięki affixom jakie mogą posiadać. Głownie chodzi tutaj o bonus punktowy, oraz bonus procentowy, którego przykład przedstawiony jest na obrazku poniżej. Dobierając ekwipunek trzeba mieć jednak na uwadze to, że być może bardziej opłacalna będzie inwestycja w przedmioty z bonusami ofensywnymi - wtedy szybciej będziemy zabijać potwory i szybciej zdobywać doświadczenie. Jak zwykle wiec musimy znaleźć złoty środek i ustalić optymalne bonusy dla naszego stylu gry.


Bardzo pokaźny, procentowy bonus może być też nam zapewniony gdy skorzystamy z Kapliczki Oświecenia, dzięki której za zabicie każdego przeciwnika zostaniemy wynagrodzeni 25% większą ilością Punktów Doświadczenia.

Osiągnięcie Kolejnego Poziomu

Ale jak poznać, że nasza postać osiągnęła kolejny poziom? Nie jest to trudne - postęp w stosunku do najbliższego levelu możemy obserwować na specjalnym pasku umieszczonym w dolnym panelu interfejsu. Pasek Doświadczenia prezentujemy poniżej:


Gdy zapełni się on całkowicie, wtedy awansujemy na wyższy poziom. Może się zdarzyć, że nie zwrócimy na niego uwagi, wpadając w wir walki. Nie należy się jednak martwić, jako że inne oznaki zdobycia upragnionego levelu są raczej nie do przegapienia. Gdy tylko awansujemy na górze ekranu pojawi się stosowna informacja, a postać zostanie spowita pomarańczowym światłem, o postępie zostaniemy również poinformowani dźwiękowo - wygląd ekranu podczas awansu przedstawia obrazek-nagłówek na samym początku rozdziału "Doświadczenie". Gra informuje nas również jakie korzyści przyniósł nam postęp w grze. Wielorakość barw ma na celu nie tylko zasygnalizowanie graczowi, że właśnie jego postać osiągnęła level, ale również światło ogłusza wrogów i zadaje im obrażenia.

Tabela Poziomów Doświadczenia

Przejdźmy może do konkretnych liczb. Poniższa tabela przedstawia ilość Punktów Doświadczenia jaka jest potrzebna na zdobycie każdego kolejnego poziomu, ukazuje również całkowitą ilość PD potrzebnych na osiągnięcie danego levelu licząc od zera. Został w niej również ujęty stosunek procentowy doświadczenia na danym poziomie do całości osiąganej na 60 lvl, a także podano o ile zwiększa się ilość potrzebnego do awansu doświadczenia w stosunku do poziomu poprzedniego.

lvl exp/lvl % Całkowity exp % Wzrost/lvl
1 0 0 0 0 0
2 1 200 0,005 1 200 0,005 1 200
3 2 700 0,011 3 900 0,017 1 500
4 4 500 0,019 8 400 0,036 1 800
5 6 600 0,028 15 000 0,064 2 100
6 9 000 0,038 24 000 0,102 2 400
7 11 700 0,050 35 700 0,152 2 700
8 14 700 0,062 50 400 0,214 3 000
9 18 750 0,080 69 150 0,294 4 050
10 23 200 0,099 92 350 0,393 4 450
11 28 050 0,119 120 400 0,512 4 850
12 33 300 0,142 153 700 0,653 5 250
13 38 000 0,162 191 700 0,815 4 700
14 41 000 0,174 232 700 0,989 3 000
15 44 100 0,187 276 800 1,177 3 100
16 47 300 0,201 324 100 1,378 3 200
17 50 600 0,215 374 700 1,593 3 300
18 54 000 0,230 428 700 1,823 3 400
19 57 500 0,244 486 200 2,067 3 500
20 61 100 0,260 547 300 2,327 3 600
21 64 800 0,275 612 100 2,602 3 700
22 68 600 0,292 680 700 2,894 3 800
23 72 500 0,308 753 200 3,202 3 900
24 75 000 0,319 828 200 3,521 2 500
25 85 250 0,362 913 450 3,883 10 250
26 96 000 0,408 1 009 450 4,291 10 750
27 107 250 0,456 1 116 700 4,747 11 250
28 119 000 0,506 1 235 700 5,253 11 750
29 131 250 0,558 1 366 950 5,811 12 250
30 144 000 0,612 1 510 950 6,423 12 750
31 147 250 0,626 1 658 200 7,049 3 250
32 150 000 0,638 1 808 200 7,687 2 750
33 168 000 0,714 1 976 200 8,401 18 000
34 187 000 0,795 2 163 200 9,196 19 000
35 207 000 0,880 2 370 200 10,076 20 000
36 228 000 0,969 2 598 200 11,046 21 000
37 244 000 1,037 2 842 200 12,083 16 000
38 260 400 1,107 3 102 600 13,190 16 400
39 277 200 1,178 3 379 800 14,368 16 800
40 294 400 1,252 3 674 200 15,620 17 200
41 312 000 1,326 3 986 200 16,946 17 600
42 330 000 1,403 4 316 200 18,349 18 000
43 348 400 1,481 4 664 600 19,830 18 400
44 367 200 1,561 5 031 800 21,392 18 800
45 386 400 1,643 5 418 200 23,034 19 200
46 406 000 1,726 5 824 200 24,760 19 600
47 426 000 1,811 6 250 200 26,571 20 000
48 446 600 1,899 6 696 800 28,470 20 600
49 467 200 1,986 7 164 000 30,456 20 600
50 488 400 2,076 7 652 400 32,532 21 200
51 510 000 2,168 8 162 400 34,701 21 600
52 1 210 000 5,144 9 372 400 39,845 700 000
53 1 322 500 5,622 10 694 900 45,467 112 500
54 1 440 000 6,122 12 134 900 51,589 117 500
55 1 562 500 6,643 13 697 400 58,231 122 500
56 1 690 000 7,185 15 387 400 65,416 127 500
57 1 822 500 7,748 17 209 900 73,164 132 500
58 1 960 000 8,332 19 169 900 81,496 137 500
59 2 102 500 8,938 21 272 400 90,435 142 500
60 2 250 000 9,565 23 522 400 100,00 147 500

Gradient Doświadczenia na Poziom

Wykres pod spodem obrazuje jak bardzo zwiększa się zapotrzebowanie na Punkty Doświadczenia konieczne do awansu na następny poziom wraz ze wzrostem Poziomu Postaci.


Diagram Procentowy Poziomów

Kolejny diagram przedstawia graficznie jaki procent całości Punktów Doświadczenia potrzebnych na zdobycie 60 levelu stanowi każdy poziom. Zaznaczono tylko 59 i 60 level, by nakreślić kierunek w którym rośnie Poziom Doświadczenia, oraz wyszczególniono co dziesiąty spośród nich.


Tabela Efektywności Zdobywania Doświadczenia

Druga tabela prezentuje efektowność zdobywania doświadczenia. Ukazuje Poziomy Trudności: Normalny, Koszmar i Piekło - każdy podzielony jest na cztery akty. W danym akcie ujęte jest minimalne, średnie i maksymalne doświadczenie jakie możemy w nim uzyskać i zależy ono od potworów z jakimi przyjdzie nam walczyć. Jest to więc tabelka bardziej poglądowa, niż podająca konkretne liczby - nie mniej jednak myślimy, że będzie dla wielu z Was przydatna.

Normalny Koszmar Piekło
Akt 1 Akt 2 Akt 3 Akt 4 Akt 1 Akt 2 Akt 3 Akt 4 Akt 1 Akt 2 Akt 3 Akt 4
lvl - ~ + - ~ + - ~ + - ~ + - ~ + - ~ + - ~ + - ~ + - ~ + - ~ + - ~ + - ~ +
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 Koszmar
23 Akt 1 Akt 2 Akt 3 Akt 4
24 - ~ + - ~ + - ~ + - ~ +
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47 Piekło
48 Akt 1 Akt 2 Akt 3 Akt 4
49 - ~ + - ~ + - ~ + - ~ +
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
Legenda:
KolorDoświadczenieMlvl-ClvlZnakZnaczenie
125%3-Minimalne Doświadczenie
120%2~Średnie Doświadczenie
115%1+Maksymalne Doświadczenie
100%0lvlPoziom Postaci
90%-1
80%-2
70%-3
60%-4
45%-5Uwagi:
30%-6Affix +x% Doświadczenia/Zabity Przeciwnik nie Działa
15%-7Affix +x% Doświadczenia/Zabity Przeciwnik nie Działa
5%-8Affix +x% Doświadczenia/Zabity Przeciwnik nie Działa
1%-9Affix +x% Doświadczenia/Zabity Przeciwnik nie Działa
0%-10Affix +x% Doświadczenia/Zabity Przeciwnik nie Działa




Poziomy Mistrzowskie





System Poziomów Mistrzowskich został zaimplementowany do Diablo 3 wraz z patchem 1.0.4, który to ukazał się 22 sierpnia 2012 roku i miał stać się elementem rozgrywki końcowej (tzw. end game). Stawia on nowe cele i oferując kolejne wyzwania dla graczy posiadających już postacie na maksymalnym, 60 Poziomie Doświadczenia. Głównym jego zadaniem jest stopniowe przenoszenie "na siebie" aspektu rozgrywki związanego ze znajdowaniem magicznych przedmiotów i złota, tak by wysoko poziomowa postać mogła skupić się wyłącznie na istotniejszych statystykach i nie zawracała sobie głowy zamianą ekwipunku tuż przed pokonaniem przeciwnika, by wspomniany bonus był większy.


Poziomy Mistrzowskie można zdobywać dopiero od chwili, gdy postać osiągnie już 60 Poziom "zwykłego" doświadczenia. Wtedy zauważymy, że z każdym pokonanym przeciwnikiem nasz pasek doświadczenia znajdujący się w interfejsie u dołu ekranu (obrazek wyżej) zacznie zapełniać się na niebiesko - gdy dojdzie już do końca, zdobędziemy nasz pierwszy PM. To nie będzie jednak koniec, bo Paragon Levels w Diablo 3 jest aż 100, a na zdobycie każdego kolejnego potrzeba więcej doświadczenia niż na osiągnięcie wcześniejszych (szczegółowe dane znajdziecie nieco niżej w tabelce).

Profity Płynące z Poziomów Mistrzowskich

Poziomy Mistrzowskie nie miałyby oczywiście sensu, gdyby wraz z ich zdobywaniem nasz bohater nie otrzymywał jakichś bonusów. Każdy kolejny poziom nagradza gracza zwiększeniem podstawowych statystyk, tj. Siłą, Zręcznością, Inteligencją oraz Witalnością (wartość podobna do tych za zwykłe Poziomy Doświadczenia), a ponadto otrzymujemy bardzo wartościową premię do znajdowania przedmiotów magicznych i złota w wysokości 3% na każdy poziom.

Nie trudno wyliczyć, że skoro poziomów jest 100, to finalna premia będzie wynosiła 300% - jest to maksimum jakie może osiągnąć postać (Męstwo Nefalemów nie wlicza się w to, więc dzięki pięciokrotnej jego kumulacji możemy osiągnąć ostateczną premię 375%). Nie oznacza to oczywiście, że przedmioty z premią zwiększającą szansę na znalezienie magicznych przedmiotów czy też złota odejdą do lamusa - gracz będzie stopniowo, sukcesywnie rezygnował z tej premii wraz ze zdobyciem każdego kolejnego Poziomu Mistrzowskiego, a gdy po wielogodzinnych próbach uda mu się osiągnąć maksimum, będzie mógł się całkowicie skupić na statystykach pozwalających efektywniej walczyć z potworami (bo ze względu na limit premie z przedmiotów nie będą się już liczyły).


Oczywiście Twój Poziom Mistrzowski będą mogli podziwiać inni gracze - będzie on widoczny wszędzie tam, gdzie pokazany jest Twój normalny Poziom Doświadczenia. Ponadto co każde 10 PM portret postaci zostaje wzbogacony o zupełnie nową wyróżniającą się ramkę, która coraz to bogatszymi zdobieniami odzwierciedla nasze sukcesy. Owe ozdobne ramki znajdują się na obrazku powyżej.

Tabela Poziomów Mistrzowskich

Poniższa tabela prezentuje zależności pomiędzy Poziomami Mistrzowskimi, a doświadczeniem jakie należy zdobyć by osiągnąć każdy z nich; uwzględnia ona zarówno zapotrzebowanie na najbliższy poziom z perspektywy obecnego, a także ukazuje zapotrzebowanie całkowite (liczone od zera). Ujęto w niej również procentowy udział każdego z tych zapotrzebowań w odniesieniu do całości, a także podano o ile zwiększa się ilość potrzebnego do awansu doświadczenia w stosunku do poziomu poprzedniego.

lvl exp/lvl % Całkowity exp % Wzrost/lvl
1 7 200 000 0,069 7 200 000 0,069 0
2 8 640 000 0,083 15 840 000 0,152 1 440 000
3 10 080 000 0,096 25 920 000 0,248 1 440 000
4 11 520 000 0,110 37 440 000 0,358 1 440 000
5 12 960 000 0,124 50 400 000 0,482 1 440 000
6 14 400 000 0,138 64 800 000 0,620 1 440 000
7 15 840 000 0,152 80 640 000 0,771 1 440 000
8 17 280 000 0,165 97 920 000 0,937 1 440 000
9 18 720 000 0,179 116 640 000 1,116 1 440 000
10 20 160 000 0,193 136 800 000 1,309 1 440 000
11 21 600 000 0,207 158 400 000 1,515 1 440 000
12 23 040 000 0,220 181 440 000 1,736 1 440 000
13 24 480 000 0,234 205 920 000 1,970 1 440 000
14 25 920 000 0,248 231 840 000 2,218 1 440 000
15 27 360 000 0,262 259 200 000 2,479 1 440 000
16 28 800 000 0,275 288 000 000 2,755 1 440 000
17 30 240 000 0,289 318 240 000 3,044 1 440 000
18 31 680 000 0,303 349 920 000 3,347 1 440 000
19 33 120 000 0,317 383 040 000 3,664 1 440 000
20 34 560 000 0,331 417 600 000 3,994 1 440 000
21 36 000 000 0,344 453 600 000 4,339 1 440 000
22 37 440 000 0,358 491 040 000 4,697 1 440 000
23 38 880 000 0,372 529 920 000 5,069 1 440 000
24 40 320 000 0,386 570 240 000 5,455 1 440 000
25 41 760 000 0,399 612 000 000 5,854 1 440 000
26 43 200 000 0,413 655 200 000 6,267 1 440 000
27 44 640 000 0,427 699 840 000 6,694 1 440 000
28 46 080 000 0,441 745 920 000 7,135 1 440 000
29 47 520 000 0,455 793 440 000 7,590 1 440 000
30 48 960 000 0,468 842 400 000 8,058 1 440 000
31 50 400 000 0,482 892 800 000 8,540 1 440 000
32 51 840 000 0,496 944 640 000 9,036 1 440 000
33 53 280 000 0,510 997 920 000 9,545 1 440 000
34 54 720 000 0,523 1 052 640 000 10,069 1 440 000
35 56 160 000 0,537 1 108 800 000 10,606 1 440 000
36 57 600 000 0,551 1 166 400 000 11,157 1 440 000
37 59 040 000 0,565 1 225 440 000 11,722 1 440 000
38 60 480 000 0,579 1 285 920 000 12,300 1 440 000
39 61 920 000 0,592 1 347 840 000 12,893 1 440 000
40 63 360 000 0,606 1 411 200 000 13,499 1 440 000
41 64 800 000 0,620 1 476 000 000 14,118 1 440 000
42 66 240 000 0,634 1 542 240 000 14,752 1 440 000
43 67 680 000 0,647 1 609 920 000 15,399 1 440 000
44 69 120 000 0,661 1 679 040 000 16,061 1 440 000
45 70 560 000 0,675 1 749 600 000 16,736 1 440 000
46 72 000 000 0,689 1 821 600 000 17,424 1 440 000
47 73 440 000 0,702 1 895 040 000 18,127 1 440 000
48 74 880 000 0,716 1 969 920 000 18,843 1 440 000
49 76 320 000 0,730 2 046 240 000 19,573 1 440 000
50 77 760 000 0,744 2 124 000 000 20,317 1 440 000
51 79 200 000 0,758 2 203 200 000 21,074 1 440 000
52 80 640 000 0,771 2 283 840 000 21,846 1 440 000
53 82 080 000 0,785 2 365 920 000 22,631 1 440 000
54 83 520 000 0,799 2 449 440 000 23,430 1 440 000
55 84 960 000 0,813 2 534 400 000 24,242 1 440 000
56 86 400 000 0,826 2 620 800 000 25,069 1 440 000
57 87 840 000 0,840 2 708 640 000 25,909 1 440 000
58 89 280 000 0,854 2 797 920 000 26,763 1 440 000
59 90 720 000 0,868 2 888 640 000 27,631 1 440 000
60 92 160 000 0,882 2 980 800 000 28,512 1 440 000
61 95 040 000 0,909 3 075 840 000 29,421 2 880 000
62 97 920 000 0,937 3 173 760 000 30,358 2 880 000
63 100 800 000 0,964 3 274 560 000 31,322 2 880 000
64 103 680 000 0,992 3 378 240 000 32,314 2 880 000
65 106 560 000 1,019 3 484 800 000 33,333 2 880 000
66 109 440 000 1,047 3 594 240 000 34,380 2 880 000
67 112 320 000 1,074 3 706 560 000 35,455 2 880 000
68 115 200 000 1,102 3 821 760 000 36,556 2 880 000
69 118 080 000 1,129 3 939 840 000 37,686 2 880 000
70 120 960 000 1,157 4 060 800 000 38,843 2 880 000
71 126 000 000 1,205 4 186 800 000 40,048 5 040 000
72 131 040 000 1,253 4 317 840 000 41,302 5 040 000
73 136 080 000 1,302 4 453 920 000 42,603 5 040 000
74 141 120 000 1,350 4 595 040 000 43,953 5 040 000
75 146 160 000 1,398 4 741 200 000 45,351 5 040 000
76 151 200 000 1,446 4 892 400 000 46,798 5 040 000
77 156 240 000 1,494 5 048 640 000 48,292 5 040 000
78 161 280 000 1,543 5 209 920 000 49,835 5 040 000
79 166 320 000 1,591 5 376 240 000 51,426 5 040 000
80 171 360 000 1,639 5 547 600 000 53,065 5 040 000
81 177 840 000 1,701 5 725 440 000 54,766 6 480 000
82 184 320 000 1,763 5 909 760 000 56,529 6 480 000
83 190 800 000 1,825 6 100 560 000 58,354 6 480 000
84 197 280 000 1,887 6 297 840 000 60,241 6 480 000
85 203 760 000 1,949 6 501 600 000 62,190 6 480 000
86 210 240 000 2,011 6 711 840 000 64,201 6 480 000
87 216 720 000 2,073 6 928 560 000 66,274 6 480 000
88 223 200 000 2,135 7 151 760 000 68,409 6 480 000
89 229 680 000 2,197 7 381 440 000 70,606 6 480 000
90 236 160 000 2,259 7 617 600 000 72,865 6 480 000
91 244 800 000 2,342 7 862 400 000 75,207 8 640 000
92 253 440 000 2,424 8 115 840 000 77,631 8 640 000
93 262 080 000 2,507 8 377 920 000 80,138 8 640 000
94 270 720 000 2,590 8 648 640 000 82,727 8 640 000
95 279 360 000 2,672 8 928 000 000 85,399 8 640 000
96 288 000 000 2,755 9 216 000 000 88,154 8 640 000
97 296 640 000 2,837 9 512 640 000 90,992 8 640 000
98 305 280 000 2,920 9 817 920 000 93,912 8 640 000
99 313 920 000 3,003 10 131 840 000 96,915 8 640 000
100 322 560 000 3,085 10 454 400 000 100,00 8 640 000


Diagram Procentowy Poziomów Mistrzowskich

Wykres poniżej ukazuje w sposób bardziej obrazowy jaki procent wszystkich Poziomów Mistrzowskich stanowi każdy z nich:



Gradient Doświadczenia na Poziom Mistrzowski

Poniższy wykres wskazuje jak zwiększa się ilość doświadczenia potrzebnego na osiągnięcie kolejnych Poziomów Mistrzowskich (liczby podane są w tysiącach):



Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.