diablo 3

Diablo 3 - Łowca Demonów - Umiejętności Aktywne

Ostatnia modyfikacja: 02.07.2012. Utworzono: 19.01.2012

  Generatory Nienawiści


 

  Strzała Głodu
Hungering Arrow

 Wymagany poziom  postaci:   1
 Generuje: 3 punkty Nienawiści
 
 Ikonka Strzały Głodu 
  Wystrzeliwuje strzałę nasyconą magią, która wyszukuje cele, zadając 85% obrażeń od broni, z 35% szansą na przebicie celu.
Użycie Strzały Głodu w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Rozprysk Zębów

  Udane trafienia krytyczne powodują wybuch kości, które eksplodują od celu, zadając 39% obrażeń od broni przeciwnikom w tym obszarze.

  Błękitny 

Błękitny Kamień Runiczny

  Gruchoczący Strzał

  Jeśli strzale uda się przebić pierwszy cel, rozdziela się ona na 5 strzał.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Strzała Spopielenia

  Podpala strzałę, zadając 30% dodatkowych obrażeń broni, jako Ogień przez 5 sekund.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Pożerająca Strzała

  Każde kolejne przebicie zwiększa obrażenia strzały o 24%.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Przebijająca Strzała

  Zwiększa szansę strzały na przebicie celu do 46%.





 

  Nieuchwytny Strzał
Evasive Fire

 Wymagany poziom  postaci:   4
 Generuje: 4 punkty Nienawiści
  Koszt: 4 punkty Dyscypliny jeśli zostaniesz odrzucony do tyłu.
 
Ikonka Nieuchwytnego Strzału
   
  Wystrzeliwuje ze 115% obrażeń od broni. Jeśli przeciwnik znajduje się naprzeciwko Ciebie w bliskiej odległości, zostaniesz odrzucony na 15 metrów.
Użycie Nieuchwytnego Strzału w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Przestawienie  

  Zwiększa odległość odrzucenia do 27 metrów.

 Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Ogień Osłaniający

  Wystrzeliwuje rozchodzące się pociski, które trafiają do 6 przeciwników, z 69% obrażeń od broni każdy.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Szrapnel  

  Wystrzeliwuje wybuchające pociski, które zadają dodatkowo 39% obrażeń broni jako Ogień wszystkim przeciwnikom w odległości 5 metrów od głównego celu.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Pożegnalny Podarunek

  Zadaje 115% obrażeń od broni jako Trucizna. Jeśli dochodzi do odrzucenia, pozostawia za sobą bombę trucizny, która zadaje 85% obrażeń broni, w promieniu 15 metrów po 0,7 sekundy.

Złoty

Złoty Kamień Runiczny

 Przypływ

  Wystrzeliwuje z 115% obrażeń od broni jako obrażenia od Błyskawic. Redukuje koszt odrzucenia do 2,4 punktów Dyscypliny.

 



 

Strzał Bola
Bola Shot

 Wymagany poziom  postaci:   5
 Generuje: 3 punkty Nienawiści
 
Ikonka Strzału Bola
   
  Wystrzeliwuje wybuchające bola, które owija się wokół celu. Po 1 sekundzie, bola wybucha, zadając 100% obrażeń broni jako Ogień celowi, oraz dodatkowo 75% obrażeń broni innym celom w zasięgu 7 metrów.
Użycie Strzału Bola w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Nieuchronna Zagłada

  Powiększa bola, zadając 143% obrażeń broni jako Moc Tajemna celowi, oraz dodatkowo 107% obrażeń broni wszystkim celom w zasięgu 7 metrów, lecz czas opóźnienia wybuchu wydłuża się do 2 sekund.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Uderzenie Kwasu

  Wystrzeliwuje 6 bola, każde z których zadaje 75% obrażeń broni jako Trucizna. Bola nie wybucha i nie rani przeciwników w zasięgu.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Eteryczne Materiały Wybuchowe

  Zwiększa zasięg wybuchu do 11 metrów.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Kula Gromu

  Gdy bola wybucha, zadaje 100% obrażeń broni jako Błyskawice i ma 35% szans na oszołomienie celu na 2,2 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

   Gorzka Pigułka

  Po wybuchu bola masz 30% szans, aby zyskać 5 punktów Dyscypliny.

 



 

Pętający Strzał
Entangling Shot 

 Wymagany poziom  postaci:   9
  Generuje: 4 punkty Nienawiści
 
Ikonka Pętającego Strzału
   
  Wyzwala lepki klej, zadający 100% obrażeń broni oraz oblepia do 2 wrogów, spowalniając ich szybkość poruszania się o 70% przez 2 sekundy.
Wystrzelenie Pętającego Strzału

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Łowca Głów

  Zwraca postaci 6% zadanych obrażeń jako punkty Życia.

  Błekitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Łańcuchowa Seria

  Umiejętność dosięga do 6 wrogów.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Ciężkie Brzemię

  Zwiększa czas trwania spowolnienia wrogów do 6 sekund.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Naładowany Łańcuch

 Uderza naładowanym łańcuchem zadającym dodatkowe 15% obrażeń broni na sekundę jako Błyskawica przez 2 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Sprawiedliwości Staje Się Zadość

  Zwiększa generację Nienawiści do 8 na strzał.






 

Granaty
Grenades

 Wymagany poziom  postaci:   11
  Generuje: 3 punkty Nienawiści
 
Ikonka Granatów
   
 Wyrzuca trzy granaty które eksplodując zadają 85% obrażeń broni jako Ogień każdy.
Rzut Granatami

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Granaty Ogłuszające

 Miota granaty posiadające 10% szans na ogłuszenie wrogów na 1,8 sekundy. 

  Błekitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Pęk Granatów

 Wyrzuca wielką ilość małych granatów zadających 88% obrażeń broni jako Ogień na obszarze o promieniu 8 metrów. 

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Granaty Gazowe

 Wyrzuca gazowe granaty które podczas eksplozji zadają 85% obrażeń broni jako Trucizna oraz pozostawiają chmurę zadającą dodatkowe 25% obrażeń broni na sekundę przez 3 sekundy wszystkim wrogom którzy w nią wejdą.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Bomba Ogniowa  

 Wyrzuca pojedynczy wielki granat zadający 144% obrażeń broni jako Ogień, jednocześnie odrzucając wrogów.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Majsterkowicz

 Zwiększa generację Nienawiści do 7. 





 

Kolczasta Pułapka
Spike Trap

 Wymagany poziom  postaci:   16
  Generuje: 5 punkty Nienawiści
 
Ikonka Kolczastej Pułapki
   
 Zakłada pułapkę uzbrajającą się po 1.2 sekundy, oraz aktywującą się gdy zbliży się wróg. Pułapka zadaje 100% obrażeń broni wszystkim wrogom w promieniu 8 metrów.

Jednocześnie można mieć aktywne maksymalnie 3 pułapki.
Użycie Pułapek w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

 Tyczka Błyskawic

 Gdy pułapka zostaje aktywowana, zamiast eksplozji zostaje wyzwolony impuls błyskawic, który porazi do 7 wrogów zadając 100% obrażeń broni jako Błyskawica.

  Błekitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Bandolier  

 Zwiększa maksymalną ilość pułapek które mogą zostać założone do 7.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Długi Lont

 Wydłuża czas uzbrajania pułapki do 1,9 sekundy, ale zwiększa jej obrażenia do 156% obrażeń broni.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Lepka Pułapka

 Pułapka zostaje założona na wroga zamiast na ziemię. Jeśli cel umrze w mniej niż 30 sekund, pułapka eksploduje zadając 117% obrażeń broni wszystkim wrogom na obszarze 8 metrów.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Rozrzut

 Pojedyncze użycie Kolczastej Pułapki ustawia wszystkie 3 pułapki naraz, zwiększając zadawane przez nie obrażenie do 117% obrażeń broni.


 

  Pochłaniacze Nienawiści



 

  Przebicie
Impale

 Wymagany poziom  postaci:  2
 Koszt: 25 punktów Nienawiści
 
 Ikonka Przebicia 
 Przebija cel zadając 275% obrażeń od broni.
Użycie Przebicia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Poważne Rany

 Trafienia krytyczne zadają dodatkowo 75% obrażeń.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Uderzenie

 Przebicie odrzuci cel do tyłu i ogłuszy go na 2,75 sekundy.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Nadmierna Penetracja

 Nóż przebije wszystkich wrogów w linii prostej z 268% obrażeń od broni.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Ciekły Płomień

  Twój cel będzie dodatkowo krwawił z 91% obrażeń broni od Ognia, przez 2 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Świadomość  

  Każdorazowe użycie uwalnia serię noży skupionych na tobie, zadając 104% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w promieniu 10 metrów.





 

Szybki Ogień
Rapid Fire

 Wymagany poziom  postaci:  6
 Koszt: 20 punktów Nienawiści na początek i dodatkowe 10 podczas strzelania
 
 Ikonka Szybkiego Ognia 
  Wystrzelenie z sześciokrotną szybkością ataku pocisków zadających 38% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne na każdy pocisk.
Użycie Szybkiego Ognia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Pętający Strzał

 Spowalnia szybkość poruszania się trafionych celów o 62% na 2 sekundy.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Wielka Prędkość

  Wystrzeliwuje Trujące strzały posiadające dodatkowe 55% szans na przebicie wroga.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Bombardowanie

 Zamiast strzał postać strzela granatami z trzykrotną prędkością ataku, które zadają 42% obrażeń broni jako Ogień wszystkim wrogom w promieniu 4 metrów.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Wsparcie Ogniowe

  Podczas ciągłego atakowania Szybkim Ogniem, zostają wystrzelone 4 torpedy naprowadzane na cel co sekundę, zadające 35% obrażeń broni jako Fizyczne wszystkim pobliskim wrogom.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Kierowany Ogień

  Redukuje początkowy koszt Nienawiści do 6 oraz zapala strzały, sprawiając że zadają obrażenia od Ognia.





 

Chakram
Chakram

 Wymagany poziom  postaci:   8
 Koszt: 10 punktów Nienawiści
 
 Ikonka Chakramu 
  Wyrzuca obracający się Chakram zadający 135% obrażeń borni jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom na swej drodze.
Użycie Chakramu w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Chmura Shurikenów

  Postać otacza się obracającymi się Chakramami na 40 sekund, zadającymi 105% obrażeń borni na sekundę jako Fizyczne wszystkim pobliskim wrogom.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Bumerang

  Tor lotu Chakramu jest okręgiem, Chakram zadaje 158% obrażeń broni jako Błyskawica wszystkim wrogom na swej drodze.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Bliźniacze Chakramy

  Drugi Chakram jest odbiciem lustrzanym pierwszego. Każdy z nich zadaje 105% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Serpentyna

  Tor lotu Chakramu jest zakrzywiony, Chakram zadaje 88% obrażeń broni jako Trucizna wszystkim wrogom na swojej drodze.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Ostry Dysk 

 Chakram porusza się spiralnie do celu zadając 123% obrażeń broni jako Moc Tajemna wrogom na swojej drodze.





 

Strzała Żywiołów
Elemental Arrow

 Wymagany poziom  postaci:   9
 Koszt: 10 punktów Nienawiści
 
 Ikonka Strzały Żywiołów 
  Uwalnia tornado z czystej energii, które zadaje 46% obrażeń broni jako Moc Tajemna.
Użycie Strzały Żywiołów w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Pioruny

 Wystrzeliwuje pioruny ogłuszające wrogów na 2,8 sekundy podczas uderzenia krytycznego.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Kula Błyskawic

  Wystrzeliwuje strzałę błyskawic, która poraża wrogów, przez których przechodzi zadając 65% obrażeń broni jako Błyskawica.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Strzała Mrozu

 Przemienia pocisk w strzałę mrozu, która eksploduje stożkowo za plecy pierwszego celu, któremu zadaje 104% obrażeń broni. Trafieni wrogowie mają spowolnioną szybkość ruchu o 75% przez 3 sekundy.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Wrzeszcząca Czaszka

 Zapewnia 28% szans na wystrzelenie czaszki która przerazi wrogów na 5-6 sekund.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Piekielne Macki

 Wystrzeliwuje macki zadające 91% obrażeń borni, oraz zwracające 4% zadanych obrażeń jako punkty Życia.





 

Wachlarz Ostrzy
Fan of Knives

 Wymagany poziom  postaci:   14
 Koszt: 10 punktów Nienawiści
 Opóźnienie: 10 sekund
  Ikonka Wachlarza Ostrzy 
 Postać rzuca nożami spiralnie wokół siebie, zadając  405% obrażeń broni wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów. Noże dodatkowo spowolnią szybkość poruszania się wrogów o 65% na 4 sekundy.
Użycie Wachlarza Ostrzy w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Odwet

  Zamiast wyrzucać noże od razu, zostają one uwolnione automatycznie zadając 468% obrażeń broni wszystkim wrogom jeśli postać zostaje trafiona przez następne 20 sekund.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Ostrza Zabójcy

  Wyrzuca dalekosiężne noże zadające 85% obrażeń broni 5 dodatkowym wrogom.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Przywitanie Noży

  Zwiększa zasięg działania umiejętności, zadając 526% obrażeń broni wszystkim wrogom w promieniu 18 metrów.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Zasłona Sztyletów

 Dodaje nożom 20% szansę na ogłuszenie wrogów na 2,8 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Paraliżujące Brzytwy

  Zwiększa efekt spowolnienia do 73% na 4 sekundy.





 

Wielokrotny Strzał
Multishot

 Wymagany poziom  postaci:   17
 Koszt: 15 punktów Nienawiści
 
 Ikonka Wielokrotnego Strzału 
 Wystrzeliwuje salwę strzał zadającą 140% obrażeń broni wszystkim wrogom na obszarze.
Użycie Wielokrotnego Strzału w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Stłumiony Strzał

  Każde trafienie we wroga zapewnia 1 punkt Dyscypliny. Każda salwa może zwrócić najwyżej 6 punktów Dyscypliny w ten sposób.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Wybuch Ognia

  Z każdym wystrzałem, zostaje uwolniony impuls raniący wszystkich pobliskich wrogów 143% obrażeń broni jako Moc Tajemna.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Całkowita Koncentracja

  Zwiększa zadawane obrażenia do 182% obrażeń broni

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Arsenał

  Każde użycie umiejętności dodatkowo wystrzeliwuje 3 rakiety na pobliskich wrogów zadające 78% obrażeń broni jako Ogień każda.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Strzały Bez Rozkazu

  Koszt zredukowany zostaje do 7 punktów Nienawiści. Zadaje 140% obrażeń broni jako Błyskawica.





 

Ostrzał
Strafe

 Wymagany poziom  postaci:   19
 Koszt: 14 punktów Nienawiści
 
Ikonka Ostrzału 
 Wystrzeliwuje pociski z czterokrotnością zwykłej szybkości ataku na przypadkowych pobliskich wrogów podczas gdy postać porusza się z 65% normalnej prędkości. Każdy strzał zadaje 35% obrażeń broni.
Użycie Ostrzału w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Kłująca Stal

  Zamiast strzał wyrzuca noże które zadają 75% obrażeń więcej podczas udanych trafień krytycznych.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Równowaga

  Zwiększa szybkość ataku do 520% bazowego.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Zburzenie

 Wyrzuca odbijające się granaty z 200% zwykłej prędkości ataku, które eksplodując zadają 41% obrażeń broni celom na obszarze 9 metrów. Zwiększa koszt do 2 punktów Nienawiści na strzał.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Rakietowa Burza

  Jako dodatek do zwykłego ataku, wystrzeliwuje namierzające rakiety zadające 65% obrażeń broni jako Ogień.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Dryfujący Cień

  Szybkość ruchu zostaje zwiększona do 100% zwykłej prędkości biegania podczas ostrzeliwania.





 

Klasterowa Strzała
Cluster Arrow

 Wymagany poziom  postaci:   27
 Koszt: 50 punktów Nienawiści
 
Ikonka Klasterowej Strzały 
  Wystrzeliwuje Klasterowy granat, który podczas wybuchu zadaje 200% obrażeń broni jako Ogień oraz wyrzuca miniaturowe bomby, które podczas serii następnych wybuchów zadają 100% obrażeń broni jako Ogień każda.
Użycie Klasterowej Strzały w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Oślepiająca Strzała

 Wrogowie trafieni granatami mają 35% szans na zostanie ogłuszonymi na 1,8 sekundy.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Spadające Gwiazdy

  Zamiast wyzwalać granaty, wystrzeliwuje do 6 rakiet na pobliskich wrogów zadając 85% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne każda

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Gotowy Na Wszystko

  Zwiększa obszarowe obrażenia z eksplozji do 350% obrażeń broni jako Ogień.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Klasterowe Bomby

 Wyrzuca klaster, rozrzucając serie bomb w prostej linii które eksplodują zadając 65% obrażeń broni jako Ogień każda.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Zamęt

 Zamiast wyrzucania granatów, klaster uwalnia energię Cienia zadającą 156% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne pobliskim wrogom. Postać odzyska 42% zadanych obrażeń jako punkty Życia.





 

Deszcz Zemsty
Rain of Vengeance

 Wymagany poziom  postaci:   29
 Koszt: 40 punktów Nienawiści
 Opóźnienie: 30 sekund
 
 Ikonka Deszczu Zemsty 
 Wystrzeliwuje salwę strzał wokół postaci. Strzały spadają z nieba przez 5 sekund zadając średnio 133% obrażeń broni na sekundę.
Użycie Deszczu Zemsty w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Popłoch

  Przyzywa falę 11 Bestii Cienia aby przedzierając się przez obszar odrzucić wrogów w tył oraz zadać im 247% obrażeń broni.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Ciemna Chmura

  Wyzwala ogromną serię strzał kierowanych spadających na wrogów przez następne 12 sekund zadając im 148% obrażeń broni.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Bomby Bestii

  Przywołuje 20 Bestii Cienia, które rzucają na pobliskich wrogów bomby, zadające 247% obrażeń broni każda.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Anatema

  Przywołuje Bestię Cienia, która przez 14 sekund zrzuca z nieba granaty zadające 142% obrażeń broni.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Nadlatujący Cios

  Grupa 9 Bestii Cienia, które, runąwszy na wyznaczony obszar, zadają 296% obrażeń broni oraz ogłuszają wrogów na 2 sekundy.




  Dyscyplina



 

Kolczatki
Caltrops

 Wymagany poziom  postaci:   3
 Koszt: 8 punktów Dyscypliny
 
 Ikonka Kolczatek 
 Umieszcza na ziemi pułapkę z kolczatek, która uaktywnia się, gdy przeciwnik się zbliży. Po uruchomieniu, kolczatki spowalniają wroga w obrębie 12 metrów o 65%. Pułapka działa przez 6 sekund.
Użycie Kolczatek w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Zwabianie do Pułapki

  Uaktywnia się, gdy stoisz w obszarze działania, dodając 8% do szansy na trafienie krytyczne dla wszystkich ataków.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Hakowate Kolce

  Zwiększa spowolnienie do 73%.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Zębate Kolce

  Wrogowie w zasięgu otrzymują dodatkowo 52% obrażeń od broni na sekundę.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Dręcząca Ziemia

  Gdy pułapka się uruchamia, wszyscy przeciwnicy zostają unieruchomieni przez 3,5 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Rzeźbione Pręty  

  Obniża koszt Dyscypliny do 6 punktów.





 

Odskok
Vault

 Wymagany poziom  postaci:   6
 Koszt: 10 punktów Dyscypliny
 
 Ikonka Odskoku 
 Akrobatyczny przewrót na odległość 35 metrów.
Użycie Odskoku w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Doskonały obrót

  Wszyscy wrogowie na obszarze 8 metrów od miejsca upadku postaci są odrzucani i ogłuszani na 3 sekundy.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Akrobacja

  Zwiększa odległość Odskoku do 55 metrów.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Spopielona Trasa

  Ścieżka przez którą postać robi Odskok zostaje podpalona, zadając 143% obrażeń broni jako Ogień wszystkim wrogom, którzy znajdą się na niej.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Strzał w Ruchu

 Podczas Odskoku, postać strzela zadając 78% obrażeń borni pobliskim wrogom.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Przewrót

  Po użyciu Odskoku, następny zrobiony w czasie do 5 sekund posiada zredukowany koszt Dyscypliny o 65%.





 

  Moc Cienia
Shadow Power

 Wymagany poziom  postaci:   12
 Koszt: 20 punktów Dyscypliny
 
 Ikonka Mocy Cienia 
 Postać czerpie energię z cieni, zwiększając swoją szybkość ataku o 30% przez 8 sekund.
Użycie Mocy Cienia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Krwawy Księżyc

  Po aktywacji umiejętności, postać odzyskuje 4,5% zadanych obrażeń jako punkty Życia.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Ślizg Cienia  

 Gdy umiejętność jest aktywna, postać posiada 40% zwiększoną szybkość poruszania się.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Nocna Zmora

 Gdy umiejętność jest aktywna, postać zyskuje 4 punkty Nienawiści na sekundę.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Mrok

  Gdy umiejętność jest aktywna, postać posiada 40% szans na uniknięcie nadchodzącego ataku.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Studnia Ciemności

  Zmniejsza koszt Dyscypliny do 16.





 

Towarzysz
Companion

 Wymagany poziom  postaci:  15
 Koszt: 10 punktów Dyscypliny
 
 Ikonka Towarzysza 
 Przyzywa kompana w postaci kruka. Kruk ten co jakiś czas będzie dziobał wrogów zadając 30% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne.
Użycie Towarzysza w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Kompan Fretka

  Zamiast kruka przyzywana są fretki. Fretki zbierają złoto z pola walki i zwiększają ilość w jakich wypada o 25%.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Dziki Towarzysz 

  Zamiast kruka przyzywany jest dzik. Dzik uderza w wielu wrogów za każdym razem zadając 29% obrażeń broni jako obrażenia fizyczne.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Pajęczy Towarzysz

  Przywołuje pająka zamiast kruka.  Ataki pająka dodatkowo spowalniają ruch celów o 50% na 6-8 sekund.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Wilczy Towarzysz

  Przywołuje potężnego, lecz tymczasowego sojusznika w postaci wilka zamiast stałego kruka. Wilk będzie walczył u boku postaci przez 40 sekund i atakował wrogów zadając 78% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Nietoperzy Towarzysz

  Przyzywa nietoperza zamiast kruka. Nietoperz zapewnia postaci 2,5 punktów Nienawiści na sekundę.





 

Zasłona Dymna
Smoke Screen

 Wymagany poziom  postaci:  18
 Koszt: 15 punktów Dyscypliny
 
 Ikonka Zasłony Dymnej 

 Postać znika za ścianą dymu i staje się niewidzialna na 2 sekundy.

Użycie Zasłony Dymnej w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Przemieszczenie

  Zapewnia 40% premii do prędkości poruszania się gdy umiejętność zostaje aktywowana.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Uporczywa Mgła

 Zwiększa czas trwania efektu do 3,25 sekundy.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Duszący Gaz

  Pozostawia chmurę gazu zadającą 100% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne  wrogom w obszarze przez 5 sekund.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Głęboki Oddech

  Gdy postać jest niewidzialna, zyskuje 30 punktów Nienawiści na sekundę.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Specjalna Receptura

  Zmniejsza koszt umiejętności do 12,5 punktów Dyscypliny.





 

Wartownik
Sentry

 Wymagany poziom  postaci:  21
 Koszt: 10 punktów Dyscypliny
 
 Ikonka Wartownika 

  Ustawia na podłożu wieżyczkę.  Wieżyczka rozpoczyna ostrzał na pobliskich wrogów zadając 40% obrażeń broni.

Użycie Wieżyczki w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Wieża Strażnicza

  Wieżyczka dodatkowo generuje osłonę, redukującą obrażenia zadawane sojusznikom o 26%.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Czujny Obserwator

  Zwiększa czas działania wieżyczki do 36 sekund.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Łańcuch Udręki

 Tworzy więź postaci z wieżyczką zadającą 85% obrażeń broni na sekundę każdemu wrogowi którego dotknie.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Porywcza Wieżyczka

  Wieżyczka dodatkowo będzie wystrzeliwać naprowadzające rakiety co 1,5 sekundy, które będą trafiać w przypadkowych pobliskich wrogów zadając 52% obrażeń broni jako Ogień.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Punkt Medyczny

  Pobliscy sojusznicze zostają uleczeni 1,3% maksymalnych punktów Życia na sekundę.





 

Skazany Na Śmierć
Marked for Death

 Wymagany poziom  postaci: 23
 Koszt: 6 punktów Dyscypliny
 
 Ikonka Skazanego na Śmierć 

  Naznacza wroga. Naznaczeni wrogowie otrzymają 20% dodatkowych obrażeń przez następne 30 sekund.

Użycie Skazanego na Smierć w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Żniwo Śmierci

  1,6% obrażeń zadanych naznaczonemu wrogowi leczy atakującego.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Zarażenie

  Gdy cel zostaje zabity, naznaczenie zostaje przekazane 5 pobliskim wrogom. Efekt ten może się powtarzać.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Ponury Żniwiarz

  Dodatkowe 30% obrażeń zadawane celowi jest także dzielone na wszystkich wrogów w promieniu 20 metrów.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Dolina Śmierci

 Na 16 sekund oznacza obszar o szerokości 15 metrów. Wrogowie w obszarze otrzymają dodatkowe 20% obrażeń.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Śmiertelny Wróg

  Ataki przeprowadzone na naznaczonym wrogu generują 2 punkty Nienawiści.





 

Przygotowanie
Preparation

 Wymagany poziom  postaci:  25
 Opóźnienie: 120 sekund
 
 Ikonka Przygotowania 

 Natychmiastowo przywraca wszystkie punkty Dyscypliny.

Użycie Przygotowania w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Plan Awaryjny

  Zapewnia 40% szans na wyzerowanie opóźnienia w uzywaniu umiejętności.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Pokrzepienie

  Po aktywacji umiejętności, zwiększa maksymalne punkty dyscypliny o 12 przez 120 sekund.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Kara

  Usuwa czas ładowania umiejętności. Jej koszt wynosi teraz 21 punktów Dyscypliny, ale zwraca całość punktów Nienawiści zamiast Dyscypliny.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Skupiony Umysł

  Zamiast odzyskać Dyscyplinę natychmiast, postać otrzyma 45 punktów Dyscypliny przez 30 sekund.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Blizny Wojenne

  Dodatkowo zwraca 70% punktów Życia gdy jest w użyciu.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.