diablo 3

Diablo 3 - Mnich - Umiejętności Aktywne

Ostatnia modyfikacja: 06.07.2012. Utworzono: 23.12.2011

  Generator Ducha


 

  Pięści Grzmotu
Fists of Thunder

 Wymagany poziom  postaci:   1
 Generuje: 6 punktów Ducha 
 Ikonka Pięści Grzmotu 
 Wyzwala serię niesamowicie szybkich ciosów zadających 100% obrażeń broni jako Błyskawice. Co trzeci cios zadaje obrażenia wszystkim wrogom przed postacią i odrzuca je w tył na niewielką odległość.
Użycie Pięści Grzmotu w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Błysk

 Pięści Grzmotu zwiększają szansę na Unik o 11% przez 2 sekundy.

  Błękitny 

Błękitny Kamień Runiczny

  Łańcuch błyskawic

 Zamiast odrzucać wrogów w tył, co trzeci cios wyzwala łańcuch błyskawic przeskakujących do maksymalnie 6 pobliskich celów. Każde jej uderzenie zadaje 156% obrażeń broni jako Blyskawica.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Grzmot

 Każdy cios wywołuje falę uderzeniową raniącą wszystkich wrogów w zasięgu 6 metrów od pierwotnego celu uderzenia, zadającą 30% obrażeń broni jako Błyskawica. Ponadto pozwala na teleportowanie się na niewielki dystans przy pierwszym uderzeniu.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Naelektryzowanie

  Pierwotny cel uderzenia zostaje naelektryzowany na 7 sekund. Naelektryzowani wrogowie doznają 120% obrażeń broni jako Błyskawica, gdy atakujesz pobliskich wrogów Pięściami Grzmotu.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Wzbudzony

 Ciosy krytyczne zadane tą umiejętnością generują 4 punkty Ducha.





 

Smiercionośny Zasięg
Deadly Reach

 Wymagany poziom  postaci:   4
 Generuje: 6 punktów Ducha 
 
Ikonka Śmiercionośnego Zasięgu
   
 Tworzy linie czystej siły na niewielkim dystansie zadające 100% obrażeń broni. Co trzeci cios sięga 25 metrów.
Użycie Śmiercionośnego Zasięgu w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Bystre Oko

 Trzecie uderzenie Śmiercionośnego Zasięgu  zwiększa obronę Mnicha o 125% na 7 sekund.

 Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Przebijający Trójząb

  Drugie oraz trzecie uderzenie przy użyciu tej umiejętności posiada zwiększony zasięg oraz efekt. Ponadto zwiększa zadane obrażenia do 130% obrażeń broni.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Przezorność

  Trzecie uderzenie Śmiercionośnym Zasięgiem zwiększa obrażenia wszystkich ataków o 30% przez 30 sekund.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Rozproszone Ciosy

 Trzecie uderzenie jest zastępowane atakiem, który dosięgnie do 6 wrogów na obszarze 15 metrów zadając 100% obrażeń broni jako Błyskawice.

Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Tajemne Uderzenie

 Ciosy krytyczne zadane przy użyciu tej umiejętności generuja 4 punkty Ducha

 



 

Niszcząca Fala
Crippling Wave

 Wymagany poziom  postaci:   8
 Generuje: 6 punktów Ducha
 
Ikonka Niszczącej Fali
   
 Seria zamaszystych ciosów zadająca 110% obrażeń broni wszystkim wrogom znajdującym się przed postacią. Co trzeci cios dosięga wszystkich przeciwników wokół postaci i otumania ich, spowalniając szybkość poruszania się o 50% oraz szybkość ataku o 35% przez 5 sekund.
Drugi cios Niszczącej Fali

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Rozdzierająca Fala

 Uderzeni wrogowie otrzymuja 15% dodatkowych obrażeń z wszystkich ataków przez 5 sekund.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Tsunami

 Trzeci atak Niszczącej fali zwiększa swój zasięg do 17 metrów, jednocześnie zwiększając efekt spowolnienia wrogów do 60%.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Masakra

 Zwiększa obrażenia do 143% obrażeń broni.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Wstrząs

 Wrogowie potraktowani Niszczącą Falą zadają 40% mniejsze obrażenia przez 5 sekund.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

   Przypływ

 Uderzenia krytyczne wyprowadzone przy użyciu tej umiejętności generują 4 punkty Ducha.

 



 

Wybuchowa Dłoń
Exploding Palm

 Wymagany poziom  postaci:   12
 Generuje: 6 punktów Ducha
 
Ikonka Wybuchowej Dłoni
   
 Pierwsze dwa uderzenia zadają 100% obrażeń borni. Trzeci cios powoduje u celu krwawienie zadając 65% obrażeń broni jako Fizyczne na sekundę przez 3 sekundy. Jeśli cel umrze podczas krwawienia, eksploduje, zadając obrażenia równe 30% swoich maksymalnych punktów życia jako Fizyczne wszystkim wrogom w pobliżu.
Trzeci cios Wybuchową Dłonią

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Płonąca Esencja

 Trzecie uderzenie powoduje zapalenie się celu zadając 78% obrażeń broni jako Ogień na sekundę przez 3 sekundy. Jeśli cel umrze podczas palenia się, wybuchając podpala wszystkich pobliskich wrogów zadając obrażenia równe 39% obrażeń broni jako Ogień przez 2 sekundy. Efekt ten może spowodować reakcje łańcuchową.

  Błekitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Pełzający Zgon

 Efekt krwawienia dosięga maksymalnie 5 wrogów znajdujących sie przed postacią.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Nadciągająca Zagłada

 Zwiększa czas trwania krwawienia do 7 sekund.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Wątłe Ciało

 Trzeci cios zadaje celowi 15% dodatkowych obrażeń przez 3 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Krzepki Duch

 Jeśli wybuch celu został spowodowany efektem krwawienia, postać zyskuje 4 punkty Ducha za każdego przeciwnika porażonego tą eksplozją.





Gwałtowny Wicher
Sweeping Wind

 Wymagany poziom  postaci:   17
 Generuje: 6 punktów Ducha
 
Ikonka Gwałtownego Wichru
   
 Uderzenie w cel zada mu 100% obrażeń broni. Co trzeci cios utworzy wir powietrzny otaczający postać. Wir ten przez czas trwania równy 5 sekund zada 20% obrażeń broni na sekundę wszystkim wrogom na obszarze 10 metrów. Wir może okaleczyć do 3 razy zadając maksymalnie 60% obrażeń broni pobliskim nieprzyjaciołom.
Użycie Gwałtownego Wichru w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Pan Wichru

 Zwiększa czas trwania wiru do 9 sekund.

  Błekitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Burza Ognia

 Zwiększa promień wiru do 14 metrów oraz modyfikuje obrażenia zadane wirem do 18% obrażeń broni na sekundę jako Ogień. Łącznie za 3 uderzenia wir zadać może 54% obrażeń broni na sekundę.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Burza Ostrzy

 Zagęszcza wir, zwiększając zadawane przez niego obrażenia każdorazowo do 26% obrażeń broni na sekundę.  Zwiększa to obrażenia zadane trzykrotnie przez wir do 78% obrażeń broni ona sekundę.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Cyklon

 Podczas gdy wir zadaje maksimum obrażeń, co trzecie uderzenie wytwarza tornado z błyskawic które okresowo poraża pobliskich nieprzyjaciół 43% obrażeń broni jako Błyskawice.  Czas trwania każdego tornada wynosi 3 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Duchowa Burza

 Tak długo jak wir zadaje maksymalną ilość obrażeń, postać otrzymuje 1.8 punktów Ducha na sekundę.




Droga Setki Pięści
Way of the Hundred Fists 

 Wymagany poziom  postaci:   21
 Generuje: 6 punktów Ducha
 
Ikonka Drogi Setki Pięści
   
 Seria szybkich ciosów zadających 125% obrażeń broni trafionym wrogom.                                   
Użycie Setki Pięści w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Podmuch

 Trzeci cios generuje falę wiatru zadającą 175% obrażeń broni jako Fizyczne wrogom znajdującym się bezpośrednio przed postacią.

  Błekitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Błyskawiczna Dłoń

 Zwiększa liczbę ciosów w drugim uderzeniu z 8 do 12.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Pięści Furii

 Uderzeni wrogowie otrzymają dodatkowe 30% obrażeń broni na sekundę jako Światło przez 5 sekund. Ponadto pozwala pierwszemu ciosowi na przeniesienie się na niewielką odległość.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Chyże Dłonie

 Uderzenia krytyczne zwiększają szybkość ataku o 16% oraz szybkość poruszania się o 8%. Efekt trwa 5 sekund oraz może zostać wyzwolony maksymalnie 3 razy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Salwa Ducha

 Każda aktywacja umiejętności posiada 15% szans na wygenerowanie 4 punktów Ducha.

 

  Umiejętności zużywające Ducha



 

  Oślepiający Błysk
Blinding Flash 

 Wymagany poziom  postaci:   2
 Koszt Ducha: 10
 Opóźnienie: 15 sekund
  Ikonka Oślepiającego Błysku 
 Tworzy błysk oślepiający wszystkich wrogów w zasięgu 20 metrów na okres 5 sekund. Oślepieni wrogowie mają 30% szans na spudłowanie oraz nie zaatakują jeśli nie zostaną zaatakowane wcześniej.
Użycie Oślepiającego Błysku w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Przenikliwe Światło

 Zwiększa ryzyko spudłowania przez wrogów do 50%.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Echo Oślepienia

 3 sekundy po użyciu Oślepiającego Błysku, następny błysk oślepi wrogów na obszarze 20 metrów na 2,5 sekundy.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Światło Wiary

  Na 5 sekund po użyciu Oślepiającego Błysku, wszystkie ataki postaci zostają pobłogosławione 35% dodatkowych obrażeń broni od Światła.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Ślepi i Zdezorientowani

 Oślepieni wrogowie mają 30% szans na zaatakowanie swoich sojuszników.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Autorefleksja  

  Zwiększa czas trwania oślepienia wrogów do 9 sekund.





 

Smagające Kopnięcie
Lashing Tail Kick

 Wymagany poziom  postaci:   3
 Koszt Ducha: 30
 
 Ikonka Smagającego Kopnięcia 
 Wyzwala śmiercionośne kopnięcie odrzucające przeciwników, zadający 225% obrażeń broni.
Użycie Smagającego Kopnięcia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Kolec Skorpiona

 Zamiast bycia odrzuconym, wrogowie po uderzeniu zostają ogłuszeni na 2.2 sekundy.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Wirujące Kopnięcie Płomieni

 Miota kolumnę ognia przebijająca się przez wrogów, zadającą 263% obrażeń broni jako Ogień każdemu wrogowi w którego uderzy.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Kopnięcie Szponu Sępa

 Potoki ognia podczas kopnięć  ranią wrogów 292% obrażeń od broni jako Ogień, odrzucając ich do tyłu.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Ręka Ytar

  Razi wszystkich wrogów w zasięgu 5 metrów od lokalizacji celu 263% obrażeniami broni i spowalnia ich szybkość ruchu o 60% przez 4 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Kopnięcie Rozległej Armady

 Wszyscy wrogowie wokół postaci są odrzucani 200% dalej oraz spowolniony zostaje ich ruch o 60% przez 4 sekundy.





 

Tchnienie Niebios
Breath of Heaven

 Wymagany poziom  postaci:   5
 Koszt Ducha: 50
 
 Ikonka Tchnienia Niebios 
 Promień czystej energii leczy postać oraz sojuszników na obszarze 12 metrów lecząc 1299 do 1949 punktów życia.
Użycie Tchnienia Niebios w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Płomień Skruchy

 Wrogowie dosięgnięci Tchnieniem Niebios uciekają w popłochu przez 2,25 sekundy, otrzymując jednocześnie 20% obrażeń broni  na sekundę jako Światło podczas ucieczki.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Krąg Życia 

 Zwiększa moc leczącą, która przywraca od 1689 do 2534 punktów życia.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Krąg Wzgardy

  Poza leczeniem, Tchnienie Niebios przypala wrogów 30% obrażeń broni jako Światło.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Palący Gniew

 Zwiększa wszelkie zadawane obrażenia o 12% przez 45 sekund po użyciu Tchnienia Niebios.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Przepełniony Światłem 

 Zapewia 1 dodatkowy punkt Ducha z każdej kombinacji ataku przez 8 sekund po użyciu Tchnienia Niebios.





 

Efektowne Uderzenie
Dashing Strike

 Wymagany poziom  postaci:   6
 Koszt Ducha: 15
 
 Ikonka Efektownego Uderzenia 
 Wbij się w wyznaczonego wroga lub obszar, zadając 160% obrażeń broni oraz unieruchamiając cel na 1 sekundę.
Użycie Efektownego Uderzenia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Nadlatujące Kopnięcie

 Przeprowadź atak kopnięciem z wyskoku, które posiada 50% szans na ogłuszenie celu na 2,8 sekundy.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Droga Spadającej Gwiazdy

 Zwiększa szybkość poruszania się o 40% na 3 sekundy po użyciu Efektownego Uderzenia na wrogu.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Szybująca Czaszka

 Przeleć przez grupę wrogów głową w przód, spowalniając ruch wszystkich na swojej drodze o 50% przez 7 sekund.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Oślepiająca Prędkość

 32% większe szanse na unik przez 2 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Żywe Srebro 

 Koszt Efektownego Uderzenia jest obniżony do 11 punktów Ducha.





 

Uderzenie Cyklonu
Cyclone Strike

 Wymagany poziom  postaci:   7
 Koszt Ducha: 45
 
 Ikonka Uderzenia Cyklonu 
 Przyciągnij wszystkich wrogów na obszarze 24 metrów ku sobie poprzez wściekły wybuch energii zadający 275% obrażeń broni jako Światło.
 
Użycie Uderzenia Cyklonu w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Powietrzna Smuga

 Po użyciu tej umiejętności zachodzi dodatkowo 32% szansa na uniknięcie ataków przez 3 sekundy.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Implozja

 Zwiększa odległość, z jakiej wrogowie zostaną przyciągnięci do 34 metrów oraz zwiększa obrażenia  wybuchu energii do 322% obrażeń broni.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Pożoga

 Przekształca wybuch energii na eksplozje ognia zadającą 322% obrażeń broni jako Ogień, jednocześnie wywołując strach u dosięgniętych przeciwników na 2 sekundy.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Kojąca Bryza

 Użycie umiejętności dodatkowo uleczy postać oraz sojuszników na obszarze 24 metrów dodając 2924 punktów życia.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Oko Cyklonu

  Zmniejsza koszt umiejętności do 64 punktów Ducha.





 

Duchowe Sanktuarium
Inner Sanctuary

 Wymagany poziom  postaci:   11
 Koszt Ducha: 20
 Opóźnienie: 30 sekund
 
 Ikonka Duchowego Sanktuarium 
 Tworzy krąg ochrony na ziemi trwający 8 sekund, niemożliwy do przejścia przez wrogów.             
 
Użycie Duchowego Sanktuarium w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Poświęcona Ziemia

 Gdy Duchowe Sanktuarium wygasa, wyzwala Poświęcona Ziemię na 6 sekund, spowalniając szybkość poruszania się wszystkich wrogów o 45%

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Uświęcenie

 Zwiększa czas trwania Duchowego Sanktuarium do 12 sekund.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Zakazany Pałac

 Wrogowie na obszarze działania Duchowego Sanktuarium podczas jego używania otrzymują 169% obrażeń broni jako Światło.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Krąg Ochronny

 Postać oraz jej sojusznicy na obszarze działania Duchowego sanktuarium otrzymują 40% mniej obrażeń od wrogów.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Bezpieczna Przystań

 Postać oraz jej sojusznicy regenerują 105.6 punktów życia na sekundę gdy znajdą sie na obszarze działania kręgu.





 

Zawrotne Tempo
Tempest Rush

 Wymagany poziom  postaci:   21
 Koszt Ducha: 15
 
 Ikonka Zawrotnego Tempa 
 Przebiegając przez nieprzyjaciół postać odrzuca oraz pęta ich, spowalniając ich prędkość o 50% przez 3 sekundy. Postać zadaje również 170% obrażeń broni podczas biegu.
Użycie Porywistej Szarży w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Podmuch

 Zwiększa efekt spętania, zmniejszając prędkość nieprzyjaciół o 62%

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Pomyślny Wiatr 

 Zwiększa szybkość postaci podczas Zawrotnego Tempa do 125% zwykłej.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Łoskot 

 Wrogowie dosięgnięci ciosem mają zredukowaną liczbę zadawanych obrażeń o 45% podczas działania umiejętności.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Powietrzna Struga

 Obrażenia odniesione podczas biegu są redukowane o 50%.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Halny

  Zmniejsza koszt użycia umiejętności do 0 punktów Ducha na sekundę.





 

Spokój
Serenity

 Wymagany poziom  postaci:   18
 Koszt Ducha: 10
 Opóźnienie: 60 sekund
 
 Ikonka Spokoju 
 Postać zostaje okryta tarczą ochronną która przechwytuje wszystkie nadciągające ataki przez 3 sekundy oraz zapewnia niewrażliwość na wszystkie próby zakłócenia skupienia postaci.
Użycie Spokoju w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Żniwa

 60% obrażeń zaabsorbowanych przez Spokój jest przekształcana w energie wybuchu spowodowanego wygaśnięciem czasowym umiejętności. Zadaje obrażenia od Światła wszystkim wrogom w promieniu 20 metrów. Obrażenia zadane każdemu z wrogów nie mogą przekroczyć 100% maksymalnych punktów Życia postaci.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Natychmiastowa Karma

 Gdy Spokój jest aktywny, 85% wszystkich pocisków oraz bezpośrednich ataków jest odbijana na atakującego.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Pokojowe Wytchnienie

 Postać odzyskuje od 4791 do 5847 punktów Życia gdy Spokój jest aktywny.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Wniebowstąpienie

  Zwiększa czs trwania Spokoju do 5 sekund.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Opanowanie

  Rozszerza efekt tarczy ochronnej oraz niewrażliwości na zakłócenia skupienia postaci na wszystkich sojuszników w promieniu 45 metrów przez 3 sekundy.





 

Siedmiokrotne Uderzenie
Seven-Sided Strike

 Wymagany poziom  postaci:   24
 Koszt Ducha: 50
 Opóźnienie: 30 sekund
 
 Ikonka Siedmiokrotnego Uderzenia 
 Przedzierając się przez pobliskich wrogów siedem razy  uderzając 115% obrażeń broni każdorazowo.
Użycie Siedmiokrotnego Uderzenia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Natychmiastowy Szturm

 Każde trafienie aktywuje eksplozję, zadającą 30% obrażeń broni  jako Światło wokół celu.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Kilkukrotne Uderzenie

 Zwiększa ilość uderzeń do 11.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Nagły Atak

 Teleportuje postać do celu aby zadać cios. Obrażenia zostają zwiększone do 150% obrażeń broni na cios.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Pandemonium

 Wrogowie trafieni przez cios mają 40% szans zostaną ogłuszeni lub znajdą się pod wpływem uroku przez 3 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Nieprzerwany Atak

 Redukuje czas potrzebny do następnego użycia umiejętności do 22 sekund.





 

Mistyczny Sprzymierzeniec
Mystic Ally

 Wymagany poziom  postaci:   27
 Koszt Ducha: 25
 
Ikonka Mistycznego Sprzymierzeńca 
 Przywołuje Sojusznika zdolnego zajmować przeciwników w walce do momentu zniszczenia. Sojusznik zadaje 40% obrażeń broni postaci jako Fizyczne na cios.
Użycie Sojusznika w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Wieczny Sprzymierzeniec

 Zaklina Sojusznika esencja życia. Gdy Sojusznik umiera, posiada on 75% szans na odrodzenie się po 7 sekundach. Dodatkowo, obrażenia Fizyczne zadawane przez Sojusznika są zwiększone do 52% obrażeń broni postaci.
 

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Wodny Sprzymierzeniec

 Zaklina Sojusznika esencją wody.  Sojusznik zdobywa możliwość przeprowadzenia ataku falą zadającą 65% obrażeń broni postaci jako Fizyczne oraz spowolnienia ruchu dosięgniętych celów o 45% na 2 sekundy.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Ognisty Sprzymierzeniec

 Zaklina Sojusznika esencją Ognia. Sojusznik zdobywa umiejętność ognistego kopniaka zadającego 60% obrażeń broni postaci jako Ogień, poza tym zadaje on dodatkowo 13% obrażeń broni jako Ogień na sekundę przez 2 sekundy wszystkim nieprzyjaciołom znajdującym się w jednej linii. 

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Ziemny Sprzymierzeniec

 Zaklina Sojusznika esencją Ziemi.  Maksymalne punkty Życia postaci oraz Sojusznika są zwiększone o 50%. Sojusznik zdobywa także umiejętność stworzenia fali ziemi, zadającej 78% obrażeń broni postaci jako Fizyczne jednemu wrogowi, oraz zmuszeniu wroga do atakowania swoich pobratymców w czasie 25 sekund.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Powietrzny Sprzymierzeniec

 Zaklina Sojusznika esencją Powietrza. Każdy atak przeprowadzony przez Sojusznika posiada 10% szans na wygenerowanie 11 punktów Ducha dla postaci. Dodatkowo, Sojusznik jest otoczony strumieniem powietrza zadającym 20% obrażeń broni postaci na sekundę jako Fizyczne wszystkim pobliskim wrogom.



 

 

Fala Światła
Wave of Light

 Wymagany poziom  postaci:   29
 Koszt Ducha: 100
 
Ikonka Fali Światła 
 Skupia moc Światłości aby razić wrogów 450% obrażeń broni jako Światło po czym zadaje 450% obrażeń broni jako Światło wszystkim wrogom znajdującym się w linii rażenia.
Użycie Fali Światła w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Oślepiające Światło

 Uderzenie krytyczne ogłusza przeciwników na 3.5 sekundy.
 

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Wybuchowe Światło

 Wystrzeliwuje rozbłyski energii we wszystkich kierunkach zadające 143% obrażeń broni jako Światło pobliskim wrogom.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Ściana Światła

 Zwiększa obrażenia zadawane przez początkowe uderzenie do 585% obrażeń broni jako Światło.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Filar Starożytnych

 Przyzywa starożytną kolumnę zadającą 330% obrażeń broni oraz dodatkowe 429% obrażeń broni po 2 sekundach.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Fala Przyzwolenia

 Koszt zmniejszony do 75 punktów Ducha.



  Mantry



 

 Mantra Uniku
Mantra of Evasion 

 Wymagany poziom  postaci:   2
 Koszt Ducha: 25
 
 Ikonka Mantry Uniku 

 Postać odmawia Mantrę gwarantującą wszystkim sojusznikom na obszarze 40 metrów 25% szans na uniknięcie ciosu. Efekt trwa 3 minuty.


 Umiejętność Mantry. Można mieć aktywną tylko jedną Mantrę na raz.

Użycie Mantry Uniku w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Duchowa Ochrona

 Jeśli komuś poddanemu działaniu Mantry Uników życie spadnie do poziomu mniejszego niż 20%, uaktywnia się tarcza ochronna wchłaniająca 80% obrażeń przez 7 sekund.
Tarcza może być aktywna raz na 120 sekund.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Wytrwałość

 Mantra Uników redukuje czas trwania wszystkich efektów osłabiających o 30%

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Powrotny Podmuch

 Udane uniknięcie ciosu posiada szansę na wybuch ognia zadający 78% obrażeń broni od Ognia pobliskim wrogom.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Twarda Sztuka

 Mantra Uników dodatkowo zwiększa obronę o 120%.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Wiatr Wśród Trzcin  

 Mantra Uników dodatkowo zwiększa szybkość poruszania się o 7%.





 

  Mantra Odpłaty
Mantra of Retribution

 Wymagany poziom  postaci:   9
 Koszt Ducha: 25
 
Ikonka Mantry Odpłaty 

 Postać recytuje Mantrę która pozwala postaci oraz jej sojusznikom na obszarze 40 metrów odbijać obrażenia fizyczne na zadających je wrogów, jako Światło równe 40% obrażeń otrzymanych. Efekt trwa 3 minuty.
Na 3 sekundy po aktywacji Mantry, efekt na postaci jest zwiększony do 80% odbitych obrażeń.


 Umiejętność Mantry. Można mieć aktywną tylko jedną Mantrę na raz.

Użycie Mantry Pomsty w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Równoległe Obrażenia

 Przeciwnik aktywujący ciosem Mantrę Odpłaty posiada do 30% szans na odniesienie obrażeń odbitych zadających 69% obrażeń broni jako Światło. Obrażenia zadawane są wszystkim pobliskim wrogom obok aktywującego efekt.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Występek

 Mantra Odpłaty  dodatkowo zwiększa szybkość ataku postaci oraz jej sojuszników o 16%.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Zemsta

 Zwiększa ilośc odbijanych  obrażeń do 70% oraz odbija obrażenia dystansowe na takiej samej zasadzie jak obrażenia fizyczne.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Wzburzenie

 Gdy Mantra Odpłaty rani atakującego, ma on 70% szans na zostanie ogłuszonym na 2 sekundy.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Na Przekór Całemu Światu

 Mantra Odpłaty ma szansę na przywrócenie 4 punktów Ducha podczas odbijania obrażeń.





 

Mantra Leczenia
Mantra of Healing

 Wymagany poziom  postaci:   14
 Koszt Ducha: 25
 
 Ikonka Mantry Leczenia 

 Postać recytuje Mantrę zwiększającą jej oraz jej sojusznikom znajdującym się na obszarze działania Mantry regenerację punktów życia o 81.2 na sekundę. Efekt trwa 3 minuty.
Przez 3 sekundy od aktywowania efekt leczenia jest zwiększony  do 406.1 punktów życia na sekundę.

 

 Umiejętność Mantry. Można mieć aktywną tylko jedną Mantrę na raz.

Użycie Mantry Leczenia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Czas Pragnienia

 Mantra Leczenia dodatkowo zwiększa wszystkie odporności o 35%.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Dar Ochrony  

 Podczas gdy Mantra Leczenia jest w użyciu, uaktywnia się tymczasowa tarcza na postaci oraz jej sojusznikach przez 10 sekund. Tarcza pochłonie obrażenia równe maksymalnie 25% punktów życia każdej postaci.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Wyżywienie

 Zwiększa regeneracje punktów Życia z Mantry Leczenia do 162.4 na sekundę.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Ciało Niebiańskie

 Mantra Leczenia dodatkowo zwiększa Żywotność o 30%.

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Kojąca Bryza

 Mantra Leczenia dodatkowo dostarcza 1.4 punkty Ducha na sekundę.





 

  Mantra Przekonania
Mantra of Conviction

 Wymagany poziom  postaci:  22
 Koszt Ducha: 25
 
 Ikonka Mantry Przekonania 

 Postać recytuje Mantrę powodującą u wszystkich wrogów na obszarze o promieniu 20 metrów od postaci 20% dodatkowych obrażeń.  Efekt trwa 3 minuty.
Przez 3 sekundy po aktywacji Mantry  obrażenia zadawane wrogom zwiększone zostają do 40%.

 

 Umiejętność Mantry. Można mieć aktywną tylko jedną Mantrę na raz.

Użycie Mantry Pewności w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Typ: Efekt:

 Alabastrowy

Alabastrowy Kamień Runiczny

  Przestrach

 Wrogowie na których działa Mantra Przekonania zadają 30% mniejsze obrażenia.

  Błękitny

Błękitny Kamień Runiczny

  Poddaństwo   

 Wrogowie znajdujący się pod wpływem Mantry Przekonania otrzymują 17% obrażeń broni na sekundę jako Światło.

 Karmazynowy

Karmazynowy Kamień Runiczny

  Strwożenie

 Zwiększa moc Mantry przez co wrogowie otrzymują 37% dodatkowych obrażeń.

 Obsydianowy

Obsydianowy kamień runiczny

  Deprymacja

 Spowalnia wrogów na obszarze o promieniu 20 metrów o 39%

 Złoty

Złoty Kamień Runiczny

  Odzyskanie

 Postać oraz jej sojusznicy posiadają 30% szans na uleczenie 244 – 325 punktów Życia podczas bezpośredniego zadawania obrażeń wrogom  znajdującym się w polu działania Mantry Przekonania.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.