diablo 3

Diablo 3 - Retrospekcja - Interfejs

Ostatnia modyfikacja: 15.07.2012. Utworzono: 02.05.2012

Teasery | Liczniki | Plotki | Fakty | Wywiady | Wypowiedzi | Wideo | Screeny | Cytaty z Forum
Archiwista, Szewc i Bard | Zapada Mrok Rodzą się Bohaterowie | Pytania i Odpowiedzi
Interfejs | Ekwipunek | Umiejętności | Ureh | Przedmioty | NPC | Inne Zmiany


Poniżej znajdują się wszystkie projekty interfejsu postaci, od najstarszego do aktualnego. Zmiany są głównie kosmetyczne, jednak w ostatecznym rozrachunku znacznie ułatwiają korzystanie z niego. W pierwszym są dwa miejsca na przedmioty, na drugim już tylko jedno - na miksturę. W trzecim projekcie zniknęły dwa przyciski menu (jeden do opcji gry, a drugi prawdopodobnie do gry wieloosobowej). Czwarty projekt zmienił położenie piątego przycisku na pasku szybkiego dostępu, który stał się dedykowanym przyciskiem dla mikstur.

Twórcy długi czas rozważali znany z poprzednich części serii system z miksturami, jednak ich podejście wobec tego aspektu nie zmieniło się. System pozwala używać potion'ów raz na 30 sekund przez co będziemy korzystać głównie z wypadających z potworów kul zdrowia. Z kolei eliksiry warto zostawić na czarną godzinę, kiedy naprawdę znajdziemy się w opresji.

Projekt 1:




Projekt 2:




Projekt 3:




Projekt 4:

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.