diablo 3

Diablo 3 - Retrospekcja - NPC

Ostatnia modyfikacja: 15.07.2012. Utworzono: 02.05.2012

Teasery | Liczniki | Plotki | Fakty | Wywiady | Wypowiedzi | Wideo | Screeny | Cytaty z Forum
Archiwista, Szewc i Bard | Zapada Mrok Rodzą się Bohaterowie | Pytania i Odpowiedzi
Interfejs | Ekwipunek | Umiejętności | Ureh | Przedmioty | NPC | Inne Zmiany


• Rozmowa z NPC •


System dialogu z NPC widziany na pierwszym gameplay trailerze Diablo 3 został usunięty, gdyż odciągał graczy od toku akcji. Bardzo dużo czasu zajęłoby także wprowadzenie go do każdej rozmowy w grze i z łatwością przesunąłby premierę o dwa lata. Teraz rozmowy z NPC mają miejsce na głównym ekranie, z bardzo delikatnie zbliżoną kamerą oraz tekstem wyświetlanym nad lub obok postaci. Możliwe jest zwiększenie szybkości jego wyświetlania lub całkowite jego pominięcie.

Dawniej:



Późniejsza wersja:




• Wieszczka / Mystic •





Na początku, gdy podano do wiadomości że w Diablo III spotkamy rzemieślników pomagających nam w różnych aspektach gry, obok Kowala i Jubilera przedstawiono nam jeszcze Wieszczkę - Myriam Jahzia. Nie ujrzymy jej jednak w finalnej wersji gry, ale twórcy nie wykluczają, że może powróci kiedyś w dodatku. Zanim poznacie powody dla których nie spotkacie jej w najbliższym czasie, dowiedzcie się kim ona właściwie jest.

Wieszczka miała podobnie jak inni rzemieślnicy być integralną częścią gry - zlecać zadania, udzielać rad i można ją byłoby znaleźć w mieście. Początkowo miała zajmować się tworzeniem zwojów, mikstur, run, a także talizmanów, z czego jednak zrezygnowano czyniąc ją rzemieślnikiem zajmującym się identyfikacją przedmiotów za odpłatą (zarówno pojedynczo jak i masowo). Miała też nasycać specjalnymi właściwościami nasze przedmioty oraz tworzyć przedmioty przeznaczone dla postaci posługujących się magią.

Jeśli chodzi o to jak miało działać to nasycanie warto przytoczyć wypowiedź Andrew Chambersa, który podczas Blizzconu 2011 odpowiedział na pytanie "czy wieszczka losowo wybiera atrybuty, czy możemy je sami wybrać" słowami:
Wybierasz przedmiot którzy chcesz, później wybierasz nasycenie które chcesz, a to nasycenie z kolei ma swój przedział. Powiedzmy, że bonus do doświadczenia może być od 10 do 20 procent: wieszczka może więc wylosować dla Ciebie +15% do doświadczenia. Możesz jednak zastąpić ten bonus losując go jeszcze raz i będziesz miał szansę na otrzymanie na przykład +16%, albo +17%, jednak nigdy nie więcej niż maksymalna wartość, na którą zawsze masz szansę przy kolejnych podejściach.


Podobnie jak innych rzemieślników można było rozwijać wieszczkę szkoląc ją na wyższy poziom, których było dziesięć. Kosztowałoby to dużo złota i materiałów, ale zaowocowałoby szerszym zakresem usług z jakich moglibyśmy korzystać. Również w zależności od tego, na którym poziomie była wieszczka, zmieniałby się również wygląd jej wagonu.


 
 


Dlaczego wieszczka nie znalazła się w grze? Twórcy stwierdzili, że nie wnosiła ona nic do systemu budowania postaci - jej sposób ulepszania przedmiotów był tak na prawdę taki sam jak u klejnotów i gniazd, tylko pod inną nazwą i trochę w innej postaci. Twórcy stanęli przed wyborem: albo przebudujemy system, przez co stracimy sporo czasu i będziemy musieli przesunąć premierę, albo usuniemy wieszczkę z gry, co zajmie nieporównywalnie mniej czasu. Pomysł ma jednak wielką szansę powrócić w przyszłości, na co nadzieję wyrazili sami Twórcy.

Poniższe screeny przedstawiają interfejs Wieszczki:


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.