diablo 3

Diablo 3 - Umiejętności - Barbarzyńca - Aktywne

Ostatnia modyfikacja: 02.07.2014. Utworzono: 06.03.2014

Poziom Umiejętność Runy umiejętności

1

Grzmotnięcie

Podstawowe

Generuje: 6 pkt. furii przy ataku.

Wyprowadzasz brutalny cios, który zadaje 215% obrażeń od broni.

  • Zamroczenie
  • Łomot
  • Wycisk
  • Rozróba
  • Spustoszenie

2

Młot starożytnych

Dodatkowe

Koszt: 20 pkt. furii.

Przywołujesz potężny młot, który spada na wrogów znajdujących się przed tobą zadając im 535% obrażeń od broni. Młot starożytnych ma o 1% zwiększoną szansę na zadanie trafienia krytycznego za każde posiadane przez ciebie 5 pkt. furii.

  • Pomruk zagłady
  • Roztrzaskanie
  • Diabelskie kowadło
  • Gromodzierżca
  • Dziedzictwo

3

Rozpłatanie

Podstawowe

Generuje: 5 pkt. furii przy ataku.

Wykonujesz zamaszysty cios bronią, który zadaje 150% obrażeń od broni każdemu przeciwnikowi w polu rażenia.

  • Rozerwanie
  • Dożynki
  • Rozrzucenie
  • Szeroki zamach
  • Nadciągająca burza

4

Tąpnięcie

Obronne

Generuje: 15 pkt. furii.
Czas odnowienia: 12 sek.

Wstrząsasz ziemią, ogłuszając wszystkich wrogów w promieniu 14 metrów na 4 sek.

  • Ogłuszający huk
  • Szarpnięcie
  • Mocarne stąpnięcie
  • Tchnienie gór
  • Wstrząsające tąpnięcie

5

Rozprucie

Dodatkowe

Koszt: 20 pkt. furii.

Wykonujesz zamaszysty cios, który sprawia, że wszyscy wrogowie w promieniu 12 metrów będą krwawić, otrzymując obrażenia fizyczne w wysokości 1000% obrażeń od broni przez 5 sek.

  • Na strzępy
  • Żądza krwi
  • Rany szarpane
  • Okaleczenie
  • Krwawa jatka

8

Skok

Obronne

Generuje: 15 pkt. furii.
Czas odnowienia: 10 sek.

Wykonujesz skok i zadajesz przy lądowaniu 180% obrażeń od broni wrogom w promieniu 8 metrów od celu, oraz zmniejszasz ich szybkość ruchu o 60% przez 3 sek.

  • Twarde lądowanie
  • Wyskok
  • Obalenie
  • Zew Arreat
  • Śmierć z wysoka

9

Przytłaczający atak

Siła

Czas odnowienia: 12 sek.

Zadajesz 380% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w promieniu 9 metrów.

Trafienia krytyczne mogą skrócić czas odnowienia o 1 sek.

  • Nawałnica stali
  • Szał zabijania
  • Miażdżąca przewaga
  • Impet
  • Krwawa uczta

11

Amok

Podstawowe

Generuje: 4 pkt. furii przy ataku.

Uderzasz, zadając 155% obrażeń od broni. Amok z każdym ciosem zwiększa szybkość ataku o 15% na 4 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.

  • Broń podręczna
  • Berserker
  • Forpoczta
  • Porażenie
  • Maniak

12

Fala sejsmiczna

Dodatkowe

Koszt: 30 pkt. furii.

Uderzasz w ziemię i wywołujesz niszczącą falę, która zadaje 620% obrażeń od broni wrogom znajdującym się do 45 metrów przed tobą.

  • Oszołomienie
  • Spękana ziemia
  • Łoskot
  • Siła z ziemi
  • Wieczny mróz

13

Odwet

Siła

Koszt: 1 ładunek.

Zadajesz 220% obrażeń od broni wszystkim pobliskim wrogom. Za każdego trafionego przeciwnika odzyskujesz 2% maksymalnych punktów życia.

Za każdym razem, gdy otrzymujesz trafienie, masz 15% szansy na uzyskanie ładunku. Maksymalna liczba ładunków: 2.

  • Prawo krwi
  • Słodka zemsta
  • Surowa kara
  • Uraza
  • Prowokacja

14

Zastraszający ryk

Taktyka

Generuje: 15 pkt. furii.
Czas odnowienia: 10 sek.

Wydajesz groźny okrzyk, który o 20% zmniejsza obrażenia zadawane przez wrogów w promieniu 25 metrów przez 15 sek.

  • Groźba
  • Zawahanie
  • Ponure żniwa
  • Podżeganie
  • Przerażenie

16

Sprint

Obronne

Koszt: 20 pkt. furii.

Zwiększa szybkość ruchu o 30% przez 3 sek.

  • Pęd
  • Szybki jak wicher
  • Zryw
  • Przedarcie
  • Forsowny marsz

17

Rzut bronią

Podstawowe

Generuje: 6 pkt. furii przy ataku.

Ciskasz we wroga bronią miotaną, zadając 185% obrażeń od broni.

  • Potężny rzut
  • Rykoszet
  • Rzut młotem
  • Ogłupienie
  • Wyważona broń

19

Trzęsienie ziemi

Szał

Koszt: 50 pkt. furii.
Czas odnowienia: 60 sek.

Wywołujesz potężne wstrząsy, które przez 8 sek. zadają obrażenia od ognia równe 2600% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w promieniu 18 metrów.

  • Stąpnięcie olbrzyma
  • Zmarzlina
  • Zew gór
  • Gorejąca furia
  • Zapadlisko

20

Tornado

Dodatkowe

Koszt: 10 pkt. furii.

Wykonujesz serię ataków we wszystko, co stanie ci na drodze, zadając 275% obrażeń od broni.

Podczas tornada twoja szybkość ruchu wynosi 75%.

  • Zawierucha
  • Huragan
  • Krwawa zawieja
  • Kąsający wicher
  • Wirujący wulkan

21

Dzika szarża

Siła

Generuje: 15 pkt. furii.
Czas odnowienia: 10 sek.

Biegniesz naprzód, odrzucając wrogów i zadając 360% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom na drodze szarży.

  • Taran
  • Bezlitosny atak
  • Wytrwałość
  • Bycza szarża
  • Waleczność

22

Przezwyciężenie bólu

Obronne

Czas odnowienia: 30 sek.

Zmniejsza wszystkie otrzymywane obrażenia o 50% przez 5 sek.

  • Brawura
  • Człowiek z żelaza
  • Błoga niewiedza
  • Znieczulica
  • Pogarda dla słabości

22

Bitewny szał

Taktyka

Koszt: 20 pkt. furii.

Wpadasz w szał, który zwiększa zadawane przez ciebie obrażenia o 10% i szansę na trafienie krytyczne o 3%. Działa przez 120 sek.

  • Szał marudera
  • Zajadłość
  • Miecze na lemiesze
  • Do boju!
  • Rozlew krwi

25

Zew starożytnych

Szał

Czas odnowienia: 120 sek.

Przywołujesz starożytnych barbarzyńców: Talika, Korlika i Madoka, którzy będą walczyć u twego boku przez 30 sek. Każdy z nich, poza używaniem zdolności dodatkowych, będzie zadawać 180% obrażeń od broni.

Talik ma miecz i tarczę oraz używa tornada i ataku z wyskoku.
Korlik walczy potężną bronią drzewcową i używa umiejętności rozpłatania oraz dzika szarża.
Madok ma dwa topory i korzysta z umiejętności rzut bronią oraz fala sejsmiczna.

  • Zgromadzenie rady
  • Tradycje klanu
  • Błogosławieństwo starożytnych
  • Furia Starożytnych
  • Jedność wspólnoty

26

Starożytna włócznia

Dodatkowe

Koszt: 25 pkt. furii.

Rzucasz włócznią, która przebija wrogów i zadaje 500% obrażeń od broni.

  • Potyczka
  • Harpun
  • Zębate ostrze
  • Rzut głazem
  • Zadziorny rzut

28

Okrzyk wojenny

Taktyka

Generuje: 20 pkt. furii.
Czas odnowienia: 20 sek.

Wydajesz mobilizujący okrzyk, który zwiększa pancerz wszystkich sprzymierzeńców w promieniu 100 metrów o 20% na 60 sek.

  • Wzmacniający gniew
  • Naprzód!
  • Pokrzepienie
  • Przestroga wiarusa
  • Bezkarność

30

Gniew berserkera

Szał

Czas odnowienia: 120 sek.

Wpadasz w szał berserkera, który na 20 sek. zwiększa wiele współczynników.

Szansa na trafienie krytyczne: 10%
Szybkość ataku: 25%
Szansa na unik: 20%
Szybkość ruchu: 20%

  • Lament Arreatu
  • Szaleństwo
  • Rzeź
  • Kocie ruchy
  • Upojenie chaosem

61

Lawina

Siła

Czas odnowienia: 30 sek.

Na wybrany obszar spada potężna lawina głazów, zadając 1600% obrażeń od broni wszystkim wrogom na swojej drodze.

Czas odnowienia zostaje skrócony o 1 sek. za każde wykorzystane 25 pkt. furii.

  • Wulkan
  • Lahar
  • Ośnieżony szczyt
  • Rozpadlina
  • Lodowiec
//
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.