diablo 3

Diablo 3 - Umiejętności - Czarownik - Aktywne

Ostatnia modyfikacja: 07.03.2014. Utworzono: 15.02.2014

Powrót do działu Umiejętności


1

Podstawowe

Magiczny Pocisk

Magic Missile

Jest to zaklęcie wzorcowe. Zaklęcie wzorcowe można rzucać za darmo.

Wystrzeliwujesz pocisk magicznej energii, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 125% obrażeń od broni.

6

Naładowany pocisk / Charged Blast

Zwiększa siłę magicznego pocisku, który będzie zadawał obrażenia od mocy tajemnej równe 163% obrażeń od broni.

13

Rozwidlony pocisk / Split

Wystrzeliwujesz pociski (3), z których każdy zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 56% obrażeń od broni.

31

Przebijający pocisk / Penetrating Blast

Główny cel zostaje naładowany elektrycznością na 5 sek. i otrzymuje obrażenia od błyskawic równe 37% obrażeń od broni, gdy będziesz atakować grzmiącymi pięściami innych przeciwników.

42

Zestrojony pocisk / Attunement

Kiedy magiczny pocisk trafia cel, odzyskujesz 4 pkt. mocy tajemnej.

52

Śledzący pocisk / Seeker

Pociski namierzają najbliższy cel, a zadawane obrażenia od mocy tajemnej wzrastają do 138% obrażeń od broni.

2

Dodatkowe

Promień Mrozu

Ray of Frost

Koszt: 16 pkt. mocy tajemnej.

Wyzwalasz promień lodu, który zadaje obrażenia od zimna równe 280% obrażeń od broni pierwszemu trafionemu wrogowi, zmniejszając jego szybkość ruchu o 60% na 4 sek.

7

Odrętwienie / Numb

Wzmacnia efekt spowolnienia przeciwnika do 80% na 4 sek.

15

Śnieżna nawałnica / Snow Blast

Gdy używasz tego zaklęcia przeciwko jednemu celowi, zadawane obrażenia od zimna zwiększają się przez 1,5 sek., aż do maksymalnej wartości 364% obrażeń od broni.

28

Siarczysty mróz / Cold Blood

Zmniejsza koszt rzucenia zaklęcia do 10 pkt. mocy tajemnej.

38

Śnieżyca / Sleet Storm

Tworzysz wir śniegowy, który zadaje obrażenia od zimna równe 364% obrażeń od broni wszystkim wrogom, którzy znajdą się w pobliżu.

52

Gołoledź / Black Ice

Wrogowie, których zabije promień mrozu, zostawiają na skrawku terenu lód, który zadaje obrażenia od zimna równe 504% obrażeń od broni przez 3 sek.

3

Podstawowe

Porażający Impuls

Shock Pulse

Jest to zaklęcie wzorcowe. Zaklęcia wzorcowe można rzucać za darmo.

Tworzysz wyładowanie o średnim zasięgu, składające się z 3 nieskoordynowanych ładunków elektrycznych, które zadają obrażenia od błyskawic równe 150% obrażeń od broni.

9

Eksplodujące wiązki / Explosive Bolts

Zabici wrogowie eksplodują, zadając obrażenia od błyskawic równe 105% obrażeń od broni w promieniu 10 metrów.

18

Ogniste wiązki / Fire Bolts

Tworzy ogniste wiązki, z których każda zadaje obrażenia od ognia równe 195% obrażeń od broni.

33

Przeszywająca kula / Piercing Orb

Łączy ładunki w jedną, wielką kulę, która posuwając się do przodu zadaje obrażenia od błyskawic równe 105% obrażeń od broni.

47

Błyskawiczne zespolenie / Lightning Affinity

Każde trafienie impulsem w przeciwnika przywraca ci 3 pkt. mocy tajemnej.

54

Żywa błyskawica / Living Lightning

Tworzysz impuls elektryczny, który przelatuje na wprost rażąc pobliskich wrogów i zadaje obrażenia od błyskawic równe 53% obrażeń od broni.

4

Obronne

Nova Mrozu

Frost Nova

Czas odnowienia: 12 sek.

Wywołujesz eksplozję lodu, która zamraża pobliskich wrogów na 3 sek.

12

Roztrzaskanie / Shatter

Gdy zabijesz wroga za pomocą novy mrozu, istnieje 50% szans na wywołanie kolejnej novy mrozu.

18

Przejmujący mróz / Cold Snap

Skraca czas odnowienia novy mrozu do 9 sek.

28

Mroźna mgła / Frozen Mist

Nova mrozu, zamiast zamrażać wrogów, pozostawia mgłę zadającą obrażenia od zimna równe 160% obrażeń od broni przez 8 sek.

41

Głęboki mróz / Deep Freeze

Jeśli nova mrozu trafi przynajmniej 5 przeciwników, otrzymasz 15% dodatkowych szans na trafienie krytyczne przez 12 sek.

51

Przemarznięcie / Bone Chill

Wrogowie otrzymują o 15% więcej obrażeń, kiedy są zamrożeni lub wyziębieni przez novę mrozu.

5

Dodatkowe

Tajemna Kula

Arcane Orb

Koszt: 35 pkt. mocy tajemnej.

Rzucasz kulą czystej energii, która wybucha przy trafieniu, zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 200% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w promieniu 10 metrów.

11

Unicestwienie / Obliteration

Zwiększa siłę wybuchu, który będzie zadawać obrażenia od mocy tajemnej równe 260% obrażeń od broni.

20

Orbita mocy / Arcane Orbit

Tworzysz tajemne kule (4), które orbitują wokół ciebie. Kiedy wróg się zbliży, eksplodują i zadają obrażenia od mocy tajemnej równe 80% obrażeń od broni.

32

Nova mocy / Arcane Nova

Modyfikuje kulę, by zadawała obrażenia od mocy tajemnej równe 200% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 20 metrów.

45

Źródło mocy / Tap the Source

Zmniejsza koszt rzucenia zaklęcia do 20 pkt. mocy tajemnej.

56

Niebiańska kula / Celestial Orb

Kula przebija się przez cele i zadaje obrażenia każdemu wrogowi na swojej drodze.

8

Obronne

Diamentowa Skóra

Diamond Skin

Czas odnowienia: 15 sek.

Sprawia, że na 6 sek. twoja skóra staje się twarda jak diament, pochłaniając do 10853 pkt. obrażeń od ataków.

14

Kryształowa skorupa / Crystal Shell

Zwiększa do 21707 maksymalną liczbę pochłanianych obrażeń.

20

Pryzmat / Prism

Gdy aktywna jest diamentowa skóra, koszt rzucania wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 7 pkt. mocy tajemnej.

32

Lustrzana skóra / Mirror Skin

Odbija 100% pochłoniętych obrażeń z powrotem do atakującego.

44

Trwała skóra / Enduring Skin

Wydłuża czas działania diamentowej skóry do 9 sek.

56

Diamentowe odłamki / Diamond Shards

Kiedy diamentowa skóra przestaje działać, rozpada się na odłamki i zadaje obrażenia fizyczne równe 210% obrażeń od broni.

9

Moc

Fala Mocy

Wave of Force

Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.

Czas odnowienia: 12 sek.

Uwalniasz falę czystej energii, która odbija pociski i odrzuca znajdujących się w pobliżu wrogów. Dodatkowo zmniejsza szybkość ruchu wrogów o 60% i zadaje obrażenia fizyczne równe 200% obrażeń od broni.

15

Fala uderzeniowa / Impactful Wave

Zwiększa odległość na jaką odrzucani są wrogowie i ogłusza ich na 2 sek.

22

Powiązanie z mocą / Force Affinity

Zmniejsza koszt rzucenia zaklęcia do 15 pkt., a czas odnowienia skraca do 9 sek.

32

Gwałtowna fala / Forceful Wave

Zwiększa zadawane obrażenia fizyczne do 260% obrażeń od broni, ale osłabia efekt odrzucenia.

39

Fala teleportacji / Teleporting Wave

Wrogowie trafieni przez falę mocy są teleportowani w losowo wybrane miejsca.

49

Eksplodująca fala / Exploding Wave

Trafieni wrogowie mają 40% szans na wywołanie mniejszej fali mocy, która zadaje obrażenia fizyczne równe 100% obrażeń od broni i odrzuca przeciwników.

11

Podstawowe

Widmowe Ostrza

Spectral Blade

Jest to zaklęcie wzorcowe. Zaklęcia wzorcowe można rzucać za darmo.

Przywołujesz widmowe ostrza, które atakują wszystkich przeciwników na twojej drodze, zadając im 165% obrażeń od broni.

19

Głębokie cięcia / Deep Cuts

Wrogowie trafieni ostrzem zaczynają krwawić otrzymując dodatkowe 45% obrażeń od broni przez 3 sek.

24

Powalające ostrza / Impactful Blades

Trafienia zmniejszają szybkość ruchu wrogów o 80% przez 1 sek.

35

Ogniskujące ostrza / Siphoning Blade

Każde trafienie w przeciwnika przywraca ci 3 pkt. mocy tajemnej.

51

Uzdrawiające ostrza / Healing Blades

Gdy ostrza zadadzą obrażenia, uzdrawia cię to o wartość równą 5% zadanych obrażeń.

57

Długie ostrza / Thrown Blade

Zwiększa zasięg widmowych ostrzy do 20 metrów.

12

Dodatkowe

Nawałnica Mocy

Arcane Torrent

Koszt: 16 pkt. mocy tajemnej.

Wystrzeliwujesz salwę pocisków z mocy tajemnej, które zadają 285% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w pobliżu miejsca trafienia.

18

Rozłam / Disruption

Wrogowie trafieni przez nawałnicę mocy zostają osłabieni na 6 sek. i otrzymują 15% dodatkowych obrażeń od ataków opartych na mocy tajemnej.

25

Śmiertelny rozkwit / Death Blossom

Wywołujesz niekontrolowaną nawałnicę mocy. Nie możesz już kierować pociskami, ale zadawane obrażenia od mocy tajemnej rosną do 670% obrażeń od broni.

34

Ładunki mocy / Arcane Mines

Zamiast wystrzeliwać pociski, podkładasz miny, które uzbrajają się po 2 sek. Miny eksplodują, kiedy wróg się do nich zbliży i zadają obrażenia od mocy tajemnej równe 340% obrażeń od broni. Wrogowie, którzy znajdą się w zasięgu wybuchu, mają zmniejszoną szybkość ruchu i ataku o 30% przez 3 sek.

49

Kamień mocy / Power Stone

Każde trafienie pocisku ma 2% szansy na zostawienie kamienia mocy, który po podniesieniu przywraca punkty mocy tajemnej.

57

Kaskada / Cascade

Gdy nawałnica mocy kogoś zabije, istnieje 100% szans na wystrzelenie w innego przeciwnika pocisku, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 285% obrażeń od broni.

13

Moc

Tornado Energii

Energy Twister

Koszt: 35 pkt. mocy tajemnej.

Tworzysz wir czystej energii, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 360% obrażeń od broni wszystkim celom, które znajdą się na jego drodze. Wir istnieje przez 6 sek.

19

Zefir / Mistral Breeze

Zmniejsza koszt rzucenia tornada energii do 20 pkt. mocy tajemnej.

24

Wichura / Gale Force

Zwiększa siłę tornada energii, które będzie zadawać obrażenia od mocy tajemnej równe 468% obrażeń od broni.

36

Bezlitosna burza / Raging Storm

Kiedy zetkną się dwa tornada energii, połączą się w jedno, które będzie miało większy obszar działania i które będzie zadawać obrażenia od mocy tajemnej równe 360% obrażeń od broni przez 6 sek.

44

Dziki wir / Wicked Wind

Tornada, zamiast się przemieszczać, będą wirować w miejscu przez 6 sek., zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 252% obrażeń od broni wszystkiemu wokół.

52

Łowca burz / Storm Chaser

Po rzuceniu tornada energii zyskujesz ładunek wiatrowy. Maksymalna liczba zgromadzonych podmuchów to 3. Rzucając zaklęcie wzorcowe uwolnisz je wszystkie w postaci ogromnego tornada energii, które zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 75% obrażeń od broni za każdy ładunek. Do zaklęć wzorcowych należą: magiczny pocisk porażający impuls widmowe ostrza porażenie

14

Przywołanie

Pancerz Lodu

Ice Armor

Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.

Otaczasz się lodową barierą, która zmniejsza obrażenia od ataków wręcz o 12%. Przeciwnicy atakujący wręcz zostają zamrożeni lub wyziębieni na 2 sek. Czas działania: 120 sek.

Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.

21

Mroźna aura / Chilling Aura

Obniża temperaturę powietrza wokół ciebie. Wrogowie, którzy znajdą się w pobliżu, zostaną wyziębieni i spowolnieni o 30%.

31

Krystalizacja / Crystallize

Gdy zostaniesz trafiona atakiem wręcz, otrzymujesz 20% premii do pancerza przez 30 sek. Efekt kumuluje się maksymalnie 3 razy.

42

Poszarpany lód / Jagged Ice

Wrogowie atakujący wręcz otrzymują dodatkowe obrażenia od zimna równe 130% obrażeń od broni.

49

Lodowe odbicie / Ice Reflect

Ataki wroga mają 25% szans na wywołanie wokół niego novy mrozu, która zadaje obrażenia od zimna równe 75% obrażeń od broni.

53

Burza lodowa / Frozen Storm

Otaczasz się lodową burzą, która zadaje obrażenia od zimna równe 30% obrażeń od broni przez 3 sek. po rzuceniu pancerza lodu.

15

Podstawowe

Porażenie

Electrocute

Jest to zaklęcie wzorcowe. Zaklęcia wzorcowe można rzucać za darmo.

Z twoich palców przeskakują na wroga łuki elektryczne, zadając obrażenia od błyskawic równe 90% obrażeń od broni. Wyładowania mogą przeskakiwać dalej, trafiając maksymalnie 2 wrogów.

22

Seryjne błyskawice / Chain Lightning

Zwiększa do 6 maksymalną liczbę wrogów, którzy mogą zostać porażeni.

29

Rozwidlona błyskawica / Forked Lightning

Trafienia krytyczne wyzwalają 4 wiązki błyskawic w losowych kierunkach, które zadają wszystkim trafionym celom obrażenia od błyskawic równe 55% obrażeń od broni.

36

Uderzenie błyskawicy / Lightning Blast

Tworzysz wyładowanie, które przebija cele i razi wszystkich wrogów zadając obrażenia od błyskawic równe 86% obrażeń od broni.

44

Sprzężenie mocy / Surge of Power

Odzyskujesz 1 pkt. mocy tajemnej za każdego porażonego przeciwnika.

59

Łuk elektryczny / Arc Lightning

Tworzysz wachlarz wyładowań elektrycznych, które zadają obrażenia od błyskawic równe 115% obrażeń od broni.

16

Obronne

Spowolnienie Czasu

Slow Time

Czas odnowienia: 15 sek.

Tworzysz sferę, w której czasoprzestrzeń ulega zakrzywieniu na 8 sek., zmniejszając szybkość ataku przeciwników o 20% oraz szybkość ruchu o 60%. Sfera spowalnia także pociski wroga o 90%.

23

Otumanienie / Miasma

Spowolnienie czasu działa na wrogów jeszcze przez 3 sek. po tym, jak wyjdą ze sfery.

29

Zakrzywienie czasu / Time Warp

Wrogowie schwytani w sferę zakrzywionego czasu otrzymują 20% więcej obrażeń.

39

Skorupa czasowa / Time Shell

Potęguje efekt zmniejszenia szybkości ruchu do 80%.

47

Wieczność / Perpetuity

Skraca czas odnowienia spowolnienia czasu do 12 sek.

53

Rozciągnięcie czasu / Stretch Time

Czas przyspiesza dla znajdujących się w sferze sojuszników, zwiększając ich szybkość ataku o 10%.

17

Przywołanie

Pancerz Burzy

Storm Armor

Koszt: 50 pkt. siły duchowej.

Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.

Pławisz się w energii elektrycznej, która będzie razić pobliskich przeciwników, zadając obrażenia od błyskawic równe 100% obrażeń od broni. Czas działania: 120 sek.

Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.

23

Pancerz reaktywny / Reactive Armor

Wrogowie atakujący wręcz i z dystansu zostają porażeni, otrzymując obrażenia od błyskawic równe 70% obrażeń od broni.

33

Potęga burzy / Power of the Storm

Gdy aktywny jest pancerz burzy, koszt rzucania wszystkich zaklęć jest obniżony o 3 pkt. mocy tajemnej.

37

Burza / Thunder Storm

Zwiększa obrażenia od błyskawic zadawane przez porażenie do 130% obrażeń od broni.

43

Odwrót / Scramble

Gdy zostaniesz trafiona, twoja szybkość poruszania zwiększa się o 25% na 3 sek.

58

Reakcja szokowa / Shocking Aspect

Trafienia krytyczne mogą porazić znajdującego się w pobliżu wroga, zadając mu obrażenia od błyskawic równe 35% obrażeń od broni.

19

Mistrzostwo

Ognisty Podmuch

Explosive Blast

Koszt: 20 pkt. mocy tajemnej.

Czas odnowienia: 6 sek

Zbiera wokół ciebie energię, która wybucha po 1,5 sek., zadając obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 12 metrów.

Przez 3 sek. po aktywacji, drugi efekt zapewnia dodatkowo 15% szansy na uniknięcie ataków.

24

Rozpętanie / Unleashed

Zmniejsza koszt rzucenia ognistego podmuchu do 10 pkt. mocy tajemnej.

29

Opóźniony zapłon / Time Bomb

Po 2,5 sek. dochodzi we wskazanym miejscu do ognistego podmuchu, który zadaje obrażenia fizyczne równe 315% obrażeń od broni.

39

Szybka detonacja / Short Fuse

Uwalniasz całą energię ognistego podmuchu, zadając obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni.

50

Niszczycielska moc / Obliterate

Zwiększa promień wybuchu do 18 metrów. Zadaje obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni.

56

Reakcja łańcuchowa / Chain Reaction

Wokół ciebie mają miejsce 3 następujące po sobie eksplozje, z których każda zadaje obrażenia fizyczne równe 97% obrażeń od broni.

20

Przywołanie

Zaklęta Broń

Magic Weapon

Wymaga Broń

Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.

Nasycasz broń magiczną energią, zwiększając zadawane obrażenia o 10%. Czas działania: 5 min.

27

Elektryfikacja / Electrify

Twoje ataki wręcz mogą stworzyć łuk elektryczny, który razi do 3 wrogów i zadaje obrażenia od błyskawic równe 10% obrażeń od broni.

35

Broń mocy / Force Weapon

Zwiększa premię do obrażeń zaklętej broni do 15% i zapewnia maksymalnie 2% szans na odrzucenie trafionych wrogów.

38

Przekaźnik / Conduit

Ataki mają szansę na przywrócenie 1 pkt. mocy tajemnej.

46

Jad / Venom

Ataki wręcz zatruwają wrogów, zadając obrażenia od trucizny równe 15% obrażeń od broni przez 3 sek.

56

Magia krwi / Blood Magic

Ataki przywracają 1,5% zadanych obrażeń w formie punktów życia.

21

Moc

Hydra

Hydra

Koszt: 15 pkt. mocy tajemnej.

Na 15 sek. przywołujesz hydrę, która będzie atakować pociskami zadającymi obrażenia od ognia równe 28% obrażeń od broni. Jednocześnie może być aktywna tylko jedna hydra.

26

Tajemna hydra / Retaliation

Przywołuje hydry plujące tajemnymi kulami, które zadają obrażenia od mocy tajemnej równe 60% obrażeń od broni.

33

Elektryczna hydra / Transgression

Przywołujesz hydrę, która razi wrogów zadając obrażenia od błyskawic równe 64% obrażeń od broni.

38

Jadowita hydra / Indignation

Przywołujesz plującą hydrę, której ataki zostawiają żrące kałuże, zadające obrażenia od trucizny równe 18% obrażeń od broni na sekundę wrogom, którzy będą w nich stać.

46

Lodowa hydra / Against All Odds

Przywołujesz hydrę mrozu, która zionie mrozem na niewielkie odległości, zadając obrażenia od zimna równe 36% obrażeń od broni wszystkim wrogom w zasięgu.

56

Ognista hydra / Collateral Damage

Przywołujesz ognistą hydrę wypluwającą rzekę płomieni. Płomienie zadają obrażenia od ognia równe 67% obrażeń broni na sekundę wszystkim wrogom, którzy znajdą się na płonącej ziemi.

21

Dodatkowe

Dezintegracja

Disintegrate

Koszt: 18 pkt. mocy tajemnej.

Strzelasz promieniem czystej energii, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 220% obrażeń od broni i całkowicie niszczy zabitych wrogów.

26

Konwergencja / Convergence

Zwiększa szerokość promienia, dzięki czemu może razić więcej wrogów.

30

Niestabilność / Chaos Nexus

Podczas rzucania zaklęcia zostajesz naładowana energią, która wyzwala się, zadając pobliskim wrogom obrażenia od mocy tajemnej równe 44% obrażeń od broni.

39

Entropia / Volatility

Istnieje 35% szans, że wrogowie zabici przez wiązkę eksplodują, zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 395% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 8 metrów.

48

Intensyfikacja / Entropy

Promień rozdziela się i jest uwalniany wachlarzowo. Zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 253% obrażeń od broni.

59

Zakazany pałac / Intensify

Obrażenia zadawane mocą tajemną rosną stopniowo, aż do maksimum 286% obrażeń od broni.

22

Przywołanie

Chowaniec

Familiar

Koszt: 20 pkt. mocy tajemnej.

Przywołujesz towarzysza, który będzie atakował twoje cele zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 20% obrażeń od broni. Towarzysz nie może zostać zaatakowany ani zraniony przez wrogów i będzie ci pomagał przez 5 min.

30

Ognik / Sparkflint

Przywołujesz ognistego chowańca, który zwiększa obrażenia od wszystkich ataków o 12%.

40

Żywotnik / Vigoron

Kiedy chowaniec jest aktywny, regenerujesz 620 pkt. życia na sekundę.

44

Prastary strażnik / Ancient Guardian

Przywołujesz chowańca obronnego. Kiedy liczba twoich punktów życia spadnie poniżej 50%, chowaniec będzie całkowicie pochłaniał obrażenia od 1 ataku co 6 sek.

50

Mocodawca / Arcanot

Gdy masz chowańca, odzyskujesz dodatkowo co sekundę 2 pkt. mocy tajemnej.

57

Kanonier / Cannoneer

Pociski chowańca eksplodują po trafieniu w cel, zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 20% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 6 metrów.

22

Obronne

Teleportacja

Teleport

Koszt: 15 pkt. mocy tajemnej.

Czas odnowienia: 16 sek.

Teleportujesz się przez eter w wybrane miejsce na maksymalną odległość 35 metrów.

26

Bezpieczne przejście / Safe Passage

Przez 4 sek. po teleportacji, otrzymywane przez ciebie obrażenia będą zmniejszone o 30%.

38

Tunel czasoprzestrzenny / Wormhole

Po rzuceniu teleportacji następuje 1 sek. opóźnienia przed rozpoczęciem czasu odnowienia, dzięki czemu można szybko teleportować się jeszcze raz.

37

Zawrócenie / Reversal

Gdy użyjesz ponownie teleportacji w ciągu 8 sek., wrócisz z powrotem na miejsce, z którego się teleportowałaś.

42

Podział / Fracture

Po teleportacji tworzysz lustrzane odbicia (2) na 8 sek.

59

Zagłada / Calamity

Po teleportacji tworzysz słabą falę mocy, która zadaje wszystkim wrogom w pobliżu obrażenia fizyczne równe 265% obrażeń od broni.

25

Mistrzostwo

Lustrzane Odbicie

Mirror Image

Czas odnowienia: 15 sek.

Przywołujesz iluzoryczne kopie twojej postaci (2), które będą istnieć przez 7 sek. Każda z nich będzie mieć 25% twoich punktów życia. Fantomy mogą rzucać takie same zaklęcia jak ty, ale nie zadają one żadnych obrażeń.

31

Symulakrum / Simulacrum

Zwiększa liczbę punktów życia lustrzanych odbić do 100% wartości twoich punktów życia.

37

Duplikaty / Duplicates

Tworzysz lustrzane odbicia (5), które dysponują 25% twoich punktów życia.

45

Szydercza zguba / Mocking Demise

Kiedy odbicie zostaje zniszczone, eksploduje zadając obrażenia fizyczne równe 45% obrażeń od broni i zapewnia 50% szans na ogłuszenie wroga na 2 sek.

51

Przedłużenie woli / Extension of Will

Czas trwania lustrzanych odbić zostaje wydłużony do 10 sek. Liczba ich punktów życia wzrasta do 29% twoich punktów życia.

58

Lustrzani imitatorzy / Mirror Mimics

Zaklęcia rzucane przez lustrzane odbicia zadają 10% obrażeń zadawanych przez twoje zaklęcia.

25

Moc

Meteoryt

Meteor

Koszt: 50 pkt. mocy tajemnej.

Przywołujesz potężny meteor, który zadaje obrażenia od ognia równe 260% obrażeń od broni wszystkim wrogom, na których spadnie. Miejsce uderzenia zostaje zalane lawą, która zadaje obrażenia od ognia równe 60% obrażeń od broni przez 3 sek.

29

Płynny ogień / Molten Impact

Upadek meteorytu powoduje zwiększone obrażenia od ognia równe 390% obrażeń od broni, a pozostające na ziemi płomienie zadają obrażenia od ognia równe 90% obrażeń od broni przez 3 sek.

34

Gwiezdny pakt / Star Pact

Zmniejsza koszt rzucenia meteorytu do 35 pkt. mocy tajemnej i sprawia, że zadaje obrażenia od mocy tajemnej.

43

Deszcz meteorytów / Meteor Shower

Wywołujesz deszcz 7 mniejszych meteorytów, z których każdy zadaje obrażenia od ognia równe 104% obrażeń od broni.

48

Kometa / Comet

Skuwa meteoryt lodem i sprawia, że zadaje obrażenia od zimna równe 312% obrażeń od broni. Miejsce upadku pokryte zostaje mroźną mgłą, która zadaje obrażenia od zimna równe 72% obrażeń od broni i spowalnia wrogów o 60% na 3 sek.

58

Stopienie / Liquefy

Jeśli początkowe uderzenie meteorytu zada trafienie krytyczne, działanie płynnego ognia wydłuży się do 8 sek.

27

Moc

Zamieć

Blizzard

Koszt: 40 pkt. mocy tajemnej.

Przywołujesz odłamki lodu, które będą spadać na wybrany obszar zadając obrażenia od zimna równe 510% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom na obszarze rażenia przez 6 sek. Kilkukrotne rzucenie zaklęcia na ten sam obszar nie powoduje zwielokrotnienia efektu.

35

Przenikliwy chłód / Grasping Chill

Po zakończeniu zamieci lodowej, przez 3 sek. ziemię spowija mgiełka, spowalniająca przeciwników o 60%.

42

Zamrożenie / Frozen Solid

Istnieje 20% szans, że wrogowie schwytani przez zamieć lodową zostaną zamrożeni na 3 sek.

47

Zaśnieżenie / Snowbound

Zmniejsza koszt rzucenia zamieci do 20 pkt. mocy tajemnej.

54

Sroga zima / Stark Winter

Zwiększa obszar działania zamieci do 22 metrów. Zamieć zadaje obrażenia od zimna równe 510% obrażeń od broni przez 6 sek.

60

Nieustępliwa burza / Unrelenting Storm

Wydłuża czas działania zamieci, która będzie zadawać obrażenia od zimna równe 680% obrażeń od broni przez 8 sek.

28

Przywołanie

Pancerz Energii

Energy Armor

Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.

Koncentrujesz swoją energię, zwiększając pancerz o 35%, ale zmniejszając maksymalną wartość mocy tajemnej o 20. Czas działania: 120 sek.

Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.

32

Absorpcja / Absorption

Za każdym razem, gdy zostajesz trafiona atakiem wręcz lub z dystansu możesz odzyskać 4 pkt. mocy tajemnej.

41

Precyzyjna bariera / Pinpoint Barrier

Pancerz energii zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 5%.

48

Napełnienie energią / Energy Tap

Gdy pancerz energii działa, zamiast zmniejszać maksymalną wartość mocy tajemnej, zwiększa ją o 20.

54

Pancerz energetyczny / Force Armor

Kiedy pancerz energii jest aktywny, ataki które zadają więcej niż 35% twojej maksymalnej liczby punktów życia, zostają osłabione i zabierają 35% twojej maksymalnej wartości punktów życia.

60

Pancerz pryzmatyczny / Prismatic Armor

Zwiększa wszystkie twoje odporności o 25%, kiedy działa pancerz energii.

30

Mistrzostwo

Archont

Archon

Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.

Czas odnowienia: 120 sek.

Na 15 sek. zmieniasz się w istotę z czystej energii. W postaci archonta wszystkie twoje zdolności zostają zastąpione mocami archonta, a pancerz i odporność zwiększają się o 40%. Każdy przeciwnik zabity w postaci archonta wydłuża czas działania tej zdolności o 1 sek.

36

Moc zniszczenia / Arcane Destruction

Twojej transformacji towarzyszy eksplozja, która zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 1600% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 15 metrów.

40

Teleportacja / Teleport

W postaci archonta możesz korzystać z zaklęcia teleportacji, które ma czas odnowienia 10 sek.

46

Czysta moc / Pure Power

Skraca czas odnowienia archonta do 100 sek.

52

Spowolnienie czasu / Slow Time

Postać archonta może rzucić spowolnienie czasu, które trwa przez 15 sek.

60

Wielki archont / Improved Archon

Zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkie umiejętności archonta o 25%.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.