Diablo 3 - Umiejętności - Łowca Demonów - Aktywne
Ostatnia modyfikacja: 07.03.2014. Utworzono: 15.02.2014
1
Nienasycona Strzała
Hungering Arrow
Wystrzeliwujesz magiczną, samonaprowadzającą się strzałę, która zadaje 115% obrażeń od broni i ma 35% szans na przebicie celu.

Przebijająca Strzała / Puncturing Arrow
Zwiększa szansę na przebicie do 50%.

Zapalająca Strzała / Cinder Arrow
Podpalasz strzałę, która będzie zadawać obrażenia od ognia równe 35% obrażeń od broni przez 3 sek.

Rozpryskowa strzała / Shatter Shot
Jeżeli strzała przebije pierwszy cel, rozdziela się na kilka pocisków (3).

Pożerająca strzała / Devouring Arrow
Każde kolejne przebicie zwiększa obrażenia zadawane przez strzałę o 70%.

Eksplozja kości / Spray of Teeth
Trafienia krytyczne sprawiają, że cel eksploduje zadając 50% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu rażenia.
2
Przebicie
Impale
Przebijasz cel, zadając 265% obrażeń od broni.

Zaciekłe Uderzenie / Impact
Istnieje 65% szans na to, że przebicie odrzuci cel i ogłuszy go na 1,5 sek.

Ogniste jarzmo / Chemical Burn
Twój cel będzie dodatkowo krwawić otrzymując obrażenia fizyczne równe 220% obrażeń od broni przez 2 sek.

Na wylot / Overpenetration
Nóż przebije wszystkich wrogów w linii prostej.

Rozeznanie / Awareness
Po wykonaniu rzutu w wybrany cel, dodatkowo rzucasz wokół siebie wachlarzem noży, które zadają 75% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów.

Poważne obrażenia / Grievous Wounds
Trafienia krytyczne zadają 100% dodatkowych obrażeń.
3
Pętający Strzał
Entangling Shot
Nasycasz strzałę mroczną energią, która zadaje 90% obrażeń od broni i oplątuje do 2 wrogów, zmniejszając ich szybkość ruchu o 60% przez 2 sek.

Okowy / Chain Gang
Trafiasz jednocześnie kilka celów (4).

Łańcuch elektryczny / Shock Collar
Atakujesz cel elektrycznymi łańcuchami, które zadają dodatkowe obrażenia od błyskawic równe 70% obrażeń od broni na sekundę przez 2 sek.

Ciężkie brzemię / Heavy Burden
Wydłuża czas spowolnienia do 4 sek.

Ramię sprawiedliwości / Justice is Served
Zwiększa regenerację nienawiści do 6 pkt. za każdy strzał.

Łowca nagród / Bounty Hunter
Sprawia, że odzyskujesz 6% zadanych obrażeń w formie punktów życia.
4
Kolczatka
Caltrops
Zastawiasz pułapkę z rozkładanych na ziemi kolców, która zostaje uruchomiona, gdy zbliży się przeciwnik. Kolce zmniejszają szybkość ruchu wrogów w promieniu 12 metrów o 60%. Czas działania pułapki: 6 sek.

Zaczepne Kolce / Hooked Spines
Efekt spowolnienia wrogów jest zwiększony do 80%.

Droga przez mękę / Torturous Ground
W chwili uaktywnienia pułapki, wszyscy wrogowie na obszarze zostają unieruchomieni na 2 sek.

Postrzępione kolce / Jagged Spikes
Wrogowie na obszarze działania otrzymują obrażenia fizyczne równe 270% obrażeń od broni przez 6 sek.

Żłobione kolce / Carved Stakes
Zmniejsza koszt używania kolczatki do 4 pkt. dyscypliny.

Żywa przynęta / Bait the Trap
Stojąc w obszarze działania tej umiejętności masz dodatkowe 10% szansy na trafienie krytyczne wszystkimi atakami.
5
Huragan Ognia
Rapid Fire
Prowadzisz szybki ostrzał, zadający obrażenia fizyczne równe 438% obrażeń od broni.

Dziesiątkujący ostrzał / Withering Fire
Obniża początkowy koszt nienawiści do 10 pkt. i zapala strzały, przez co zaczynają zadawać obrażenia od ognia.

Pętająca sieć / Web Shot
Spowalniasz ruchy celów o 80% na 1 sek.

Wsparcie ogniowe / Fire Support
Podczas używania huraganu ognia odpalasz rakiety naprowadzane (2), z których każda zadaje pobliskim celom obrażenia fizyczne równe 145% obrażeń od broni.

Wielka prędkość / High Velocity
Wystrzeliwujesz zatrute pociski, które mają 40% szans na przebicie wrogów.

Bombardowanie / Bombardment
Zamiast strzelać rzucasz granatami, które zadają obrażenia od ognia równe 414% obrażeń od broni wrogom w promieniu 8 metrów.
9
Odskok
Vault
Wykonujesz salto na odległość 35 metrów.

Tygrysi skok / Action Shot
Przemieszczając się wystrzeliwujesz strzały, które zadają 75% obrażeń od broni pobliskim wrogom.

Powalające salto / Rattling Roll
Odrzucasz i ogłuszasz na 1,5 sek. wszystkich wrogów w odległości 8 metrów od ciebie.

Przewrót / Tumble
Kolejny odskok wykonany w ciągu 6 sek. kosztuje mniej o 50%.

Akrobacje / Acrobatics
Usuwa koszt dyscypliny, ale dodaje 10 sek. czasu odnowienia.

Szlak popiołów / Trail of Cinders
Zapalasz wszystko na swojej drodze, zadając obrażenia od ognia równe 300% obrażeń od broni przez 3 sek.
11
Strzał Bolasem
Bola Shot
Wystrzeliwujesz wybuchające bolasy, które owijają się wokół celu. Po 1 sek. bolasy wybuchają, zadając obrażenia od ognia równe 160% obrażeń od broni trafionemu wrogowi i dodatkowo obrażenia od ognia równe 110% obrażeń od broni pozostałym przeciwnikom w promieniu 14 metrów.

Gwałtowna eksplozja / Volatile Explosives
Zwiększa promień rażenia do 20 metrów.

Kula gromu / Thunder Ball
Kiedy bolas eksploduje, zadaje obrażenia od błyskawic równe 160% obrażeń od broni i ma 35% szans na ogłuszenie głównego celu na 1,5 sek.

Kwasowa kula / Acid Strike
Wystrzeliwujesz zatrute bolasy (3), z których każdy zadaje obrażenia od trucizny równe 160% obrażeń od broni. Bolasy nie wybuchają i nie zadają obrażeń pobliskim wrogom.

Gorzka pigułka / Bitter Pill
Gdy wybucha bolas, masz 15% szans na odzyskanie 2 pkt. dyscypliny.

Nieuchronna zagłada / Imminent Doom
Wzmacnia bolas, który zadaje teraz celowi obrażenia od mocy tajemnej równe 216% obrażeń od broni i obrażenia od mocy tajemnej równe 149% obrażeń od broni pozostałym wrogom w odległości 14 metrów, ale zwiększa opóźnienie przed wybuchem do 2 sek.
12
Czakram
Chakram
Wystrzeliwujesz wirujący czakram, który zadaje obrażenia fizyczne równe 170% obrażeń od broni wszystkim wrogom, którzy znajdą się na jego drodze.

Bliźniacze czakramy / Twin Chakrams
Pojawia się drugi czakram. Każdy z nich zadaje obrażenia fizyczne równe 114% obrażeń od broni.

Czakram węża / Serpentine
Rzucony przez ciebie czakram porusza się powoli po łuku zadając obrażenia od trucizny równe 230% obrażeń od broni wrogom na swojej drodze.

Rozdzierający dysk / Razor Disk
Rzucony przez ciebie czakram porusza się po spirali, zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 187% obrażeń od broni.

Bumerang / Boomerang
Rzucasz czakramem w taki sposób, że porusza się po pętli i zadaje obrażenia od błyskawic równe 230% obrażeń od broni wszystkim wrogom po drodze.

Chmura shurikenów / Shuriken Cloud
Na 120 sek. otaczasz się wirującymi czakramami, które zadają obrażenia fizyczne równe 34% obrażeń od broni na sekundę wszystkim znajdującym się w pobliżu wrogom.
13
Przygotowanie
Preparation
Natychmiast odzyskujesz wszystkie punkty dyscypliny.

Pobudzenie / Invigoration
Zwiększa maksymalną wartość dyscypliny o 10 przez 5 sek. po użyciu przygotowania.

Zbrodnia i kara / Punishment
Przywraca ci całą nienawiść za 25 pkt. dyscypliny. Przygotowanie nie ma czasu odnowienia.

Wojenne blizny / Battle Scars
Po użyciu przygotowania, otrzymujesz 60% pkt. życia.

Skupiony umysł / Focused Mind
Zamiast odzyskać dyscyplinę na raz, zyskasz 45 pkt. dyscypliny w ciągu 15 sek.

Plan awaryjny / Backup Plan
Masz 30% szans na to, że po użyciu przygotowania nie zostanie zastosowany czas odnowienia.
14
Ogień Osłaniający
Evasive Fire
Generuje: 4 pkt. nienawiści.
Koszt: 4 pkt. dyscypliny, jeżeli wykonasz salto w tył.
Strzelasz, zadając 130% obrażeń od broni. Jeżeli przeciwnik znajduje się blisko, wykonujesz także salto w tył na odległość 15 metrów.

Twarda skóra / Hardened
Nie wykonujesz salta, a zamiast tego twój pancerz zostaje zwiększony o 25% na 3 sek. Nie wymaga dyscypliny.

Pożegnalny prezent / Parting Gift
Przy salcie w tył zostawiasz po sobie bombę, która wybucha zadając obrażenia od trucizny równe 55% obrażeń od broni w promieniu 12 metrów, po upływie 0,6 sek. Ogień osłaniający zadaje teraz obrażenia od trucizny.

Ostrzał zaporowy / Covering Fire
Wystrzeliwujesz serię pocisków zadających po 130% obrażeń od broni, które mogą trafić kilka celów (3).

Przemieszczenie / Displace
Zwiększa odległość, na którą odskakujesz, do 30 metrów.

Wyładowanie / Surge
Zmniejsza koszt salta w tył do 2 pkt. dyscypliny. Ogień osłaniający zadaje teraz obrażenia od błyskawic.
15
Granaty
Grenades
Rzucasz trzema granatami, które wybuchają zadając obrażenia od ognia równe 95% obrażeń od broni.

Majsterkowicz / Tinkerer
Zwiększa regenerację nienawiści do 6 pkt.

Granaty odłamkowe / Cluster Grenades
Wyrzucasz duży pęk granatów, które zadają obrażenia od ognia równe 112% obrażeń od broni w promieniu 8 metrów.

Bomba zapalająca / Fire Bomb
Rzucasz pojedynczym granatem, który zadaje obrażenia od ognia równe 124% obrażeń od broni.

Granaty ogłuszające / Stun Grenades
Masz 25% szans na to, że granaty ogłuszą wrogów na 2 sek.

Granaty gazowe / Gas Grenades
Rzucasz granatami z trującym gazem, które wybuchając zadają obrażenia od trucizny równe 95% obrażeń od broni i zostawiają obłok zadający dodatkowo 25% obrażeń od broni na sekundę przez 3 sek. wszystkim wrogom na obszarze działania.
16
Moc Cieni
Shadow Power
Sięgasz po moc cieni, przekształcając 15% wszystkich zadanych obrażeń na punkty życia przez 5 sek.

Nocna zmora / Night Bane
Kiedy aktywna jest moc cieni, zyskujesz dodatkowo 3 pkt. nienawiści na sekundę.

Krwawy księżyc / Blood Moon
Zwiększa ilość obrażeń przekształconych na punkty życia do 25%.

Studnia ciemności / Well of Darkness
Zmniejsza koszt użycia tej umiejętności do 12 pkt. dyscypliny.

Smuga cienia / Gloom
Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 35%, gdy aktywna jest moc cieni.

Na skrzydłach nocy / Shadow Glide
Gdy moc cieni jest aktywna, masz 30% premii do szybkości ruchu.
16
Wachlarz Ostrzy
Fan of Knives
Koszt: 20 pkt. nienawiści.
Czas odnowienia: 10 sek.
Rzucasz wachlarzem noży, które zadają 320% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 10 metrów od ciebie. Noże dodatkowo zmniejszają szybkość ruchu przeciwników o 60% przez 2 sek.

Kaleczące brzytwy / Crippling Razors
Zwiększa efekt spowolnienia do 80% na 2 sek.

Odwet / Retaliate
Otacza cię wirującymi ostrzami, które zadają 464% obrażeń od broni wszystkim wrogom, jeżeli tylko zostaniesz uderzona w przeciągu 10 sek.

Grad ostrzy / Hail of Knives
Zwiększa zasięg rażenia, zadając obrażenia wszystkim wrogom w promieniu 20 metrów.

Zasłona sztyletów / Fan of Daggers
Zapewnia 65% szans na to, że noże ogłuszą wrogów na 2 sek.

Ostrza skrytobójcy / Assassin's Knives
Rzucasz na dużą odległość nożami, które zadają 70% obrażeń od broni 5 dodatkowym celom.
17
Towarzysz
Companion
Koszt: 10 pkt. dyscypliny.
Czas odnowienia: 30 sek.
Przywołujesz kruka, który będzie dziobał wrogów zadając im obrażenia fizyczne równe 38% obrażeń od broni.

Pająk / Spider Companion
Przyzywa pająka zamiast kruka. Ataki pająka dodatkowo spowalniają wrogów o 60% przez 2 sek.

Nietoperz / Bat Companion
Zamiast kruka, przyzywasz nietoperza, który dodaje ci 3 pkt. nienawiści na sekundę.

Dzik / Boar Companion
Zamiast kruka przywołujesz dzika, który zwiększa regenerację życia o 310 pkt. na sekundę. Dodatkowo dzik zwiększa twoją odporność na wszystkie rodzaje obrażeń o 15%.

Fretka / Ferret Companion
Zamiast kruka przyzywa fretki, które zbierają dla ciebie złoto i zwiększają jego ilość o 10%.

Wilk / Wolf Companion
Zamiast kruka przywołuje wilka. Wilk atakuje zadając obrażenia fizyczne równe 94% pkt. obrażeń od broni.
19
Ostrzał
Strafe
Koszt: 12 pkt. nienawiści.
Strzelasz w losowych pobliskich przeciwników, zadając 156% pkt. obrażeń od broni, poruszając się z szybkością równą 75% normalnej szybkości.

Ścieżka ognia / Emberstrafe
Pozostawiasz za sobą ognisty ślad, który zadaje obrażenia od ognia równe 65% obrażeń od broni przez 2 sek.

Sunąc jak cień / Drifting Shadow
Podczas ostrzału szybkość poruszania się wzrasta do 100%.

Kłująca stal / Stinging Steel
Zamiast strzelać, rzucasz nożami, które w przypadku trafień krytycznych zadają dodatkowe 100% obrażeń od broni.

Ostrzał rakietowy / Rocket Storm
Poza normalnym ostrzałem wystrzeliwujesz dodatkowo rakiety naprowadzane, które zadają obrażenia od ognia równe 60% obrażeń od broni.

Demolka / Demolition
Rzucasz granatami rykoszetującymi, które wybuchając zadają 187% obrażeń od broni celom znajdującym się w promieniu 9 metrów.
20
Strzała Żywiołów
Elemental Arrow
Koszt: 10 pkt. nienawiści.
Wystrzeliwujesz ognistą strzałę, która zadaje obrażenia od ognia równe 155% obrażeń od broni wszystkim celom, przez które przelatuje.

Piorun kulisty / Ball Lightning
Wystrzeliwujesz wolno lecącą strzałę, która zadaje wszystkim przeciwnikom po drodze obrażenia od błyskawic równe 155% obrażeń od broni.

Strzała mrozu / Frost Arrow
Wystrzeliwujesz strzałę mrozu, która po trafieniu w cel rozpada się na kilka pocisków, zadając obrażenia od zimna równe 170% obrażeń od broni. Trafieni wrogowie zostają spowolnieni o 60% przez 1 sek.

Wrzeszcząca czaszka / Screaming Skull
Zapewnia 40% szans na to, że wystrzelisz czaszkę, która przestraszy wrogów na 1,5 sek.

Wiązki błyskawic / Lightning Bolts
Wystrzeliwujesz naelektryzowane pociski, które ogłuszają wrogów trafionych krytycznie na 1,5 sek.

Macki otchłani / Nether Tentacles
Wystrzeliwujesz macki, które zadają 155% obrażeń od broni i przywracają ci 3% zadanych obrażeń w formie punktów życia.
21
Piętno Śmierci
Marked For Death
Koszt: 3 pkt. dyscypliny.
Umieszczasz nad wrogiem znak. Oznakowany przeciwnik będzie otrzymywał 12% dodatkowych obrażeń przez 30 sek.

Infekcja / Contagion
Kiedy cel zginie, zdolność przenosi się na inne, pobliskie cele (2). Efekt może przenosić się wielokrotnie.

Dolina śmierci / Valley of Death
Oznaczasz obszar o szerokości 12 metrów na 15 sek. Wrogowie znajdujący się na tym obszarze otrzymują 12% dodatkowych obrażeń.

Kostucha / Grim Reaper
Dodatkowo 12% zadanych obrażeń zostaje rozdzielone pomiędzy wszystkich wrogów w promieniu 20 metrów.

Śmiertelny wróg / Mortal Enemy
Atakując wroga, na którym ciąży piętno śmierci, zyskujesz 3 pkt. nienawiści.

Śmiertelne żniwo / Death Toll
Przywraca atakującym 1% obrażeń zadanych naznaczonemu przeciwnikowi w formie punktów życia.
22
Wielostrzał
Multishot
Koszt: 30 pkt. nienawiści.
Wystrzeliwujesz potężną salwę strzał, która zadaje 165% obrażeń od broni wszystkim wrogom w obszarze rażenia.

Strzał błyskawiczny / Fire at Will
Koszt nienawiści zostaje obniżony do 15 pkt. Zadaje obrażenia od błyskawic równe 165% obrażeń od broni.

Wyładowanie magii / Burst Fire
Z każdym oddanym strzałem tworzysz porażający impuls, który zadaje pobliskim wrogom obrażenia od mocy tajemnej równe 65% obrażeń od broni.

Ogień zaporowy / Suppression Fire
Za każdego trafionego wroga odzyskujesz 1 pkt. dyscypliny.

Pełna salwa / Full Broadside
Zwiększa obrażenia wielostrzału do 215% obrażeń od broni.

Arsenał / Arsenal
Dodatkowo wystrzeliwujesz w pobliskich wrogów rakiety (3), z których każda zadaje obrażenia od ognia równe 60% obrażeń od broni.
22
Kolczasta Pułapka
Spike Trap
Koszt: 30 pkt. nienawiści.
Maksymalna liczba kolczastych pułapek, które można ustawić na raz, wynosi 3.
Ustawiasz pułapkę, która uzbroi się po 1,2 sek. i zostanie uruchomiona, gdy zbliży się do niej jakiś przeciwnik. Pułapka zadaje 275% pkt. obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w promieniu 8 metrów.

Wielokrotny wybuch / Echoing Blast
Twoje kolczaste pułapki eksplodują nawet 3 razy, zadając za każdym razem obrażenia od trucizn równe 275% obrażeń od broni na obszarze 8 metrów.

Lepka bomba / Sticky Trap
Zamiast na ziemi, podkładasz bombę na przeciwniku. Jeśli nieprzyjaciel zginie w ciągu 30 sek., bomba wybuchnie zadając 404% obrażeń od broni wrogom w promieniu 16 metrów.

Długi lont / Long Fuse
Wydłuża czas do uzbrojenia do 2 sek., ale zwiększa zadawane obrażenia do 371% obrażeń od broni.

Odgromnik / Lightning Rod
Kiedy pułapka zostanie aktywowana, wyzwala błyskawicę, która przeskakuje maksymalnie przez 3 wrogów zadając obrażenia od błyskawic równe 275% obrażeń od broni.

Rozrzut / Scatter
Pozwala rozstawić jednocześnie wszystkie 3 pułapki.
25
Wartownik
Sentry
Koszt: 30 pkt. nienawiści.
Czas odnowienia: 8 sek.
Rozstawiasz na ziemi wieżyczkę, która będzie ostrzeliwać pobliskich wrogów zadając 175% obrażeń od broni. Czas działania: 30 sek. Liczba wieżyczek, jakie możesz mieć jednocześnie rozstawione wynosi 2.

Wieżyczka ogniowa / Spitfire Turret
Twoje kolczaste pułapki eksplodują nawet 3 razy, zadając za każdym razem obrażenia od trucizn równe 275% obrażeń od broni na obszarze 8 metrów.

Czujny strażnik / Vigilant Watcher
Skraca czas odnowienia wartownika do 6 sek.

Łańcuch udręki / Chain of Torment
Tworzysz łańcuch łączący cię z wartownikiem. Łańcuch zadaje 125% obrażeń od broni na sekundę każdemu wrogowi, którego dotknie.

Punkt medyczny / Aid Station
Leczy znajdujących się w pobliżu sojuszników, przywracając im co sekundę 2,0% ich maksymalnej wartości punktów życia.

Wieża strażnicza / Guardian Turret
Wieżyczka tworzy tarczę, która zmniejsza obrażenia odnoszone przez sojuszników o 15%.
27
Strzała Odłamkowa
Cluster Arrow
Koszt: 50 pkt. nienawiści.
Wystrzeliwujesz strzałę odłamkową, która wybucha zadając obrażenia od ognia równe 225% obrażeń od broni i rozpada się na mniejsze bomby, z których każda zadaje obrażenia od ognia równe 100% obrażeń od broni.

Oślepiająca strzała / Dazzling Arrow
Masz 55% szans na to, że wrogowie trafieni granatami będą ogłuszeni przez 2 sek. Granaty zadają obrażenia fizyczne.

Spadające gwiazdy / Shooting Stars
Zamiast granatów wystrzeliwujesz w pobliskich wrogów rakiety (3), z których każda zadaje obrażenia fizyczne równe 175% obrażeń od broni.

Wir cieni / Maelstrom
Zamiast granatów, uwalniasz energię cienia, która zadaje pobliskim wrogom obrażenia fizyczne równe 165% obrażeń od broni. Odzyskujesz 4% zadanych obrażeń jako punkty życia.

Bomby odłamkowe / Cluster Bombs
Wystrzeliwujesz pocisk, z którego wypadają bomby. Wybuch każdej z nich zadaje obrażenia od ognia równe 230% obrażeń od broni.

Na grubego zwierza / Loaded for Bear
Zwiększa obrażenia od ognia zadawane przez wybuch do 304% obrażeń od broni.
30
Deszcz Zemsty
Rain of Vengeance
Czas odnowienia: 30 sek.
Wystrzeliwujesz wokół siebie wielką salwę strzał. Strzały spadają z nieba, zadając wszystkim przeciwnikom w pobliżu 715% obrażeń od broni przez 5 sek.

Czarne chmury / Dark Cloud
Wypuszczasz grad strzał, które spadają na wrogów przez 12 sek., zadając 792% obrażeń od broni.

Bestialskie bomby / Beastly Bombs
Przywołujesz bestie cienia (20), które zrzucają bomby na wrogów i zadają 245% obrażeń od broni każda.

Skrzydła śmierci / Stampede
Przywołujesz falę 10 bestii cienia, które sieją zniszczenie na ziemi, odrzucając wrogów i zadając 120% obrażeń od broni każda.

Siła nieczysta / Anathema
Przyzywasz bestię cienia, która przez 15 sek. zrzuca z nieba granaty zadające 3300% obrażeń od broni.

Nalot cieni / Flying Strike
Grupa 8 bestii cienia spada z nieba na cel i zadaje 100% obrażeń od broni każda ogłuszając wrogów na 2 sek.