Diablo 3 - Umiejętności - Łowca Demonów - Aktywne • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Diablo 3 - Umiejętności - Łowca Demonów - Aktywne

Ostatnia modyfikacja: 07.03.2014. Utworzono: 15.02.2014

Powrót do działu Umiejętności


1

Podstawowe

Nienasycona Strzała

Hungering Arrow

Wymaga Łuk Generuje: 3 pkt. nienawiści.

Wystrzeliwujesz magiczną, samonaprowadzającą się strzałę, która zadaje 115% obrażeń od broni i ma 35% szans na przebicie celu.

6

Przebijająca Strzała / Puncturing Arrow

Zwiększa szansę na przebicie do 50%.

17

Zapalająca Strzała / Cinder Arrow

Podpalasz strzałę, która będzie zadawać obrażenia od ognia równe 35% obrażeń od broni przez 3 sek.

26

Rozpryskowa strzała / Shatter Shot

Jeżeli strzała przebije pierwszy cel, rozdziela się na kilka pocisków (3).

42

Pożerająca strzała / Devouring Arrow

Każde kolejne przebicie zwiększa obrażenia zadawane przez strzałę o 70%.

52

Eksplozja kości / Spray of Teeth

Trafienia krytyczne sprawiają, że cel eksploduje zadając 50% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu rażenia.

2

Dodatkowe

Przebicie

Impale

Koszt: 25 pkt. nienawiści.

Przebijasz cel, zadając 265% obrażeń od broni.

7

Zaciekłe Uderzenie / Impact

Istnieje 65% szans na to, że przebicie odrzuci cel i ogłuszy go na 1,5 sek.

15

Ogniste jarzmo / Chemical Burn

Twój cel będzie dodatkowo krwawić otrzymując obrażenia fizyczne równe 220% obrażeń od broni przez 2 sek.

28

Na wylot / Overpenetration

Nóż przebije wszystkich wrogów w linii prostej.

53

Rozeznanie / Awareness

Po wykonaniu rzutu w wybrany cel, dodatkowo rzucasz wokół siebie wachlarzem noży, które zadają 75% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów.

58

Poważne obrażenia / Grievous Wounds

Trafienia krytyczne zadają 100% dodatkowych obrażeń.

3

Podstawowe

Pętający Strzał

Entangling Shot

Wymaga Łuk Generuje: 3 pkt. nienawiści.

Nasycasz strzałę mroczną energią, która zadaje 90% obrażeń od broni i oplątuje do 2 wrogów, zmniejszając ich szybkość ruchu o 60% przez 2 sek.

9

Okowy / Chain Gang

Trafiasz jednocześnie kilka celów (4).

18

Łańcuch elektryczny / Shock Collar

Atakujesz cel elektrycznymi łańcuchami, które zadają dodatkowe obrażenia od błyskawic równe 70% obrażeń od broni na sekundę przez 2 sek.

34

Ciężkie brzemię / Heavy Burden

Wydłuża czas spowolnienia do 4 sek.

47

Ramię sprawiedliwości / Justice is Served

Zwiększa regenerację nienawiści do 6 pkt. za każdy strzał.

54

Łowca nagród / Bounty Hunter

Sprawia, że odzyskujesz 6% zadanych obrażeń w formie punktów życia.

4

Obronne

Kolczatka

Caltrops

Koszt: 6 pkt. dyscypliny.

Zastawiasz pułapkę z rozkładanych na ziemi kolców, która zostaje uruchomiona, gdy zbliży się przeciwnik. Kolce zmniejszają szybkość ruchu wrogów w promieniu 12 metrów o 60%. Czas działania pułapki: 6 sek.

12

Zaczepne Kolce / Hooked Spines

Efekt spowolnienia wrogów jest zwiększony do 80%.

18

Droga przez mękę / Torturous Ground

W chwili uaktywnienia pułapki, wszyscy wrogowie na obszarze zostają unieruchomieni na 2 sek.

28

Postrzępione kolce / Jagged Spikes

Wrogowie na obszarze działania otrzymują obrażenia fizyczne równe 270% obrażeń od broni przez 6 sek.

41

Żłobione kolce / Carved Stakes

Zmniejsza koszt używania kolczatki do 4 pkt. dyscypliny.

52

Żywa przynęta / Bait the Trap

Stojąc w obszarze działania tej umiejętności masz dodatkowe 10% szansy na trafienie krytyczne wszystkimi atakami.

5

Dodatkowe

Huragan Ognia

Rapid Fire

Wymaga Łuk Koszt: 20 pkt. nienawiści od razu i dodatkowo 6 pkt. nienawiści podczas strzelania.

Prowadzisz szybki ostrzał, zadający obrażenia fizyczne równe 438% obrażeń od broni.

11

Dziesiątkujący ostrzał / Withering Fire

Obniża początkowy koszt nienawiści do 10 pkt. i zapala strzały, przez co zaczynają zadawać obrażenia od ognia.

19

Pętająca sieć / Web Shot

Spowalniasz ruchy celów o 80% na 1 sek.

32

Wsparcie ogniowe / Fire Support

Podczas używania huraganu ognia odpalasz rakiety naprowadzane (2), z których każda zadaje pobliskim celom obrażenia fizyczne równe 145% obrażeń od broni.

45

Wielka prędkość / High Velocity

Wystrzeliwujesz zatrute pociski, które mają 40% szans na przebicie wrogów.

56

Bombardowanie / Bombardment

Zamiast strzelać rzucasz granatami, które zadają obrażenia od ognia równe 414% obrażeń od broni wrogom w promieniu 8 metrów.

9

Łowiectwo

Odskok

Vault

Koszt: 8 pkt. dyscypliny.

Wykonujesz salto na odległość 35 metrów.

16

Tygrysi skok / Action Shot

Przemieszczając się wystrzeliwujesz strzały, które zadają 75% obrażeń od broni pobliskim wrogom.

23

Powalające salto / Rattling Roll

Odrzucasz i ogłuszasz na 1,5 sek. wszystkich wrogów w odległości 8 metrów od ciebie.

33

Przewrót / Tumble

Kolejny odskok wykonany w ciągu 6 sek. kosztuje mniej o 50%.

38

Akrobacje / Acrobatics

Usuwa koszt dyscypliny, ale dodaje 10 sek. czasu odnowienia.

49

Szlak popiołów / Trail of Cinders

Zapalasz wszystko na swojej drodze, zadając obrażenia od ognia równe 300% obrażeń od broni przez 3 sek.

11

Podstawowe

Strzał Bolasem

Bola Shot

Wymaga Łuk Koszt: 8 pkt. nienawiści.

Wystrzeliwujesz wybuchające bolasy, które owijają się wokół celu. Po 1 sek. bolasy wybuchają, zadając obrażenia od ognia równe 160% obrażeń od broni trafionemu wrogowi i dodatkowo obrażenia od ognia równe 110% obrażeń od broni pozostałym przeciwnikom w promieniu 14 metrów.

14

Gwałtowna eksplozja / Volatile Explosives

Zwiększa promień rażenia do 20 metrów.

24

Kula gromu / Thunder Ball

Kiedy bolas eksploduje, zadaje obrażenia od błyskawic równe 160% obrażeń od broni i ma 35% szans na ogłuszenie głównego celu na 1,5 sek.

37

Kwasowa kula / Acid Strike

Wystrzeliwujesz zatrute bolasy (3), z których każdy zadaje obrażenia od trucizny równe 160% obrażeń od broni. Bolasy nie wybuchają i nie zadają obrażeń pobliskim wrogom.

51

Gorzka pigułka / Bitter Pill

Gdy wybucha bolas, masz 15% szans na odzyskanie 2 pkt. dyscypliny.

49

Nieuchronna zagłada / Imminent Doom

Wzmacnia bolas, który zadaje teraz celowi obrażenia od mocy tajemnej równe 216% obrażeń od broni i obrażenia od mocy tajemnej równe 149% obrażeń od broni pozostałym wrogom w odległości 14 metrów, ale zwiększa opóźnienie przed wybuchem do 2 sek.

12

Dodatkowe

Czakram

Chakram

Koszt: 10 pkt. nienawiści.

Wystrzeliwujesz wirujący czakram, który zadaje obrażenia fizyczne równe 170% obrażeń od broni wszystkim wrogom, którzy znajdą się na jego drodze.

18

Bliźniacze czakramy / Twin Chakrams

Pojawia się drugi czakram. Każdy z nich zadaje obrażenia fizyczne równe 114% obrażeń od broni.

26

Czakram węża / Serpentine

Rzucony przez ciebie czakram porusza się powoli po łuku zadając obrażenia od trucizny równe 230% obrażeń od broni wrogom na swojej drodze.

34

Rozdzierający dysk / Razor Disk

Rzucony przez ciebie czakram porusza się po spirali, zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 187% obrażeń od broni.

48

Bumerang / Boomerang

Rzucasz czakramem w taki sposób, że porusza się po pętli i zadaje obrażenia od błyskawic równe 230% obrażeń od broni wszystkim wrogom po drodze.

57

Chmura shurikenów / Shuriken Cloud

Na 120 sek. otaczasz się wirującymi czakramami, które zadają obrażenia fizyczne równe 34% obrażeń od broni na sekundę wszystkim znajdującym się w pobliżu wrogom.

13

Łowiectwo

Przygotowanie

Preparation

Czas odnowienia: 45 sek.

Natychmiast odzyskujesz wszystkie punkty dyscypliny.

19

Pobudzenie / Invigoration

Zwiększa maksymalną wartość dyscypliny o 10 przez 5 sek. po użyciu przygotowania.

25

Zbrodnia i kara / Punishment

Przywraca ci całą nienawiść za 25 pkt. dyscypliny. Przygotowanie nie ma czasu odnowienia.

35

Wojenne blizny / Battle Scars

Po użyciu przygotowania, otrzymujesz 60% pkt. życia.

44

Skupiony umysł / Focused Mind

Zamiast odzyskać dyscyplinę na raz, zyskasz 45 pkt. dyscypliny w ciągu 15 sek.

52

Plan awaryjny / Backup Plan

Masz 30% szans na to, że po użyciu przygotowania nie zostanie zastosowany czas odnowienia.

14

Urządzenia

Ogień Osłaniający

Evasive Fire

Wymaga Łuk

Generuje: 4 pkt. nienawiści.

Koszt: 4 pkt. dyscypliny, jeżeli wykonasz salto w tył.

Strzelasz, zadając 130% obrażeń od broni. Jeżeli przeciwnik znajduje się blisko, wykonujesz także salto w tył na odległość 15 metrów.

21

Twarda skóra / Hardened

Nie wykonujesz salta, a zamiast tego twój pancerz zostaje zwiększony o 25% na 3 sek. Nie wymaga dyscypliny.

26

Pożegnalny prezent / Parting Gift

Przy salcie w tył zostawiasz po sobie bombę, która wybucha zadając obrażenia od trucizny równe 55% obrażeń od broni w promieniu 12 metrów, po upływie 0,6 sek. Ogień osłaniający zadaje teraz obrażenia od trucizny.

34

Ostrzał zaporowy / Covering Fire

Wystrzeliwujesz serię pocisków zadających po 130% obrażeń od broni, które mogą trafić kilka celów (3).

42

Przemieszczenie / Displace

Zwiększa odległość, na którą odskakujesz, do 30 metrów.

53

Wyładowanie / Surge

Zmniejsza koszt salta w tył do 2 pkt. dyscypliny. Ogień osłaniający zadaje teraz obrażenia od błyskawic.

15

Podstawowe

Granaty

Grenades

Generuje: 3 pkt. nienawiści.

Rzucasz trzema granatami, które wybuchają zadając obrażenia od ognia równe 95% obrażeń od broni.

22

Majsterkowicz / Tinkerer

Zwiększa regenerację nienawiści do 6 pkt.

32

Granaty odłamkowe / Cluster Grenades

Wyrzucasz duży pęk granatów, które zadają obrażenia od ognia równe 112% obrażeń od broni w promieniu 8 metrów.

40

Bomba zapalająca / Fire Bomb

Rzucasz pojedynczym granatem, który zadaje obrażenia od ognia równe 124% obrażeń od broni.

48

Granaty ogłuszające / Stun Grenades

Masz 25% szans na to, że granaty ogłuszą wrogów na 2 sek.

60

Granaty gazowe / Gas Grenades

Rzucasz granatami z trującym gazem, które wybuchając zadają obrażenia od trucizny równe 95% obrażeń od broni i zostawiają obłok zadający dodatkowo 25% obrażeń od broni na sekundę przez 3 sek. wszystkim wrogom na obszarze działania.

16

Obronne

Moc Cieni

Shadow Power

Koszt: 14 pkt. dyscypliny.

Sięgasz po moc cieni, przekształcając 15% wszystkich zadanych obrażeń na punkty życia przez 5 sek.

21

Nocna zmora / Night Bane

Kiedy aktywna jest moc cieni, zyskujesz dodatkowo 3 pkt. nienawiści na sekundę.

29

Krwawy księżyc / Blood Moon

Zwiększa ilość obrażeń przekształconych na punkty życia do 25%.

37

Studnia ciemności / Well of Darkness

Zmniejsza koszt użycia tej umiejętności do 12 pkt. dyscypliny.

51

Smuga cienia / Gloom

Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 35%, gdy aktywna jest moc cieni.

58

Na skrzydłach nocy / Shadow Glide

Gdy moc cieni jest aktywna, masz 30% premii do szybkości ruchu.

16

Urządzenia

Wachlarz Ostrzy

Fan of Knives

Koszt: 20 pkt. nienawiści.

Czas odnowienia: 10 sek.

Rzucasz wachlarzem noży, które zadają 320% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 10 metrów od ciebie. Noże dodatkowo zmniejszają szybkość ruchu przeciwników o 60% przez 2 sek.

23

Kaleczące brzytwy / Crippling Razors

Zwiększa efekt spowolnienia do 80% na 2 sek.

32

Odwet / Retaliate

Otacza cię wirującymi ostrzami, które zadają 464% obrażeń od broni wszystkim wrogom, jeżeli tylko zostaniesz uderzona w przeciągu 10 sek.

38

Grad ostrzy / Hail of Knives

Zwiększa zasięg rażenia, zadając obrażenia wszystkim wrogom w promieniu 20 metrów.

44

Zasłona sztyletów / Fan of Daggers

Zapewnia 65% szans na to, że noże ogłuszą wrogów na 2 sek.

59

Ostrza skrytobójcy / Assassin's Knives

Rzucasz na dużą odległość nożami, które zadają 70% obrażeń od broni 5 dodatkowym celom.

17

Łowiectwo

Towarzysz

Companion

Koszt: 10 pkt. dyscypliny.

Czas odnowienia: 30 sek.

Przywołujesz kruka, który będzie dziobał wrogów zadając im obrażenia fizyczne równe 38% obrażeń od broni.

22

Pająk / Spider Companion

Przyzywa pająka zamiast kruka. Ataki pająka dodatkowo spowalniają wrogów o 60% przez 2 sek.

29

Nietoperz / Bat Companion

Zamiast kruka, przyzywasz nietoperza, który dodaje ci 3 pkt. nienawiści na sekundę.

41

Dzik / Boar Companion

Zamiast kruka przywołujesz dzika, który zwiększa regenerację życia o 310 pkt. na sekundę. Dodatkowo dzik zwiększa twoją odporność na wszystkie rodzaje obrażeń o 15%.

46

Fretka / Ferret Companion

Zamiast kruka przyzywa fretki, które zbierają dla ciebie złoto i zwiększają jego ilość o 10%.

59

Wilk / Wolf Companion

Zamiast kruka przywołuje wilka. Wilk atakuje zadając obrażenia fizyczne równe 94% pkt. obrażeń od broni.

19

Łucznictwo

Ostrzał

Strafe

Wymaga Łuk

Koszt: 12 pkt. nienawiści.

Strzelasz w losowych pobliskich przeciwników, zadając 156% pkt. obrażeń od broni, poruszając się z szybkością równą 75% normalnej szybkości.

24

Ścieżka ognia / Emberstrafe

Pozostawiasz za sobą ognisty ślad, który zadaje obrażenia od ognia równe 65% obrażeń od broni przez 2 sek.

29

Sunąc jak cień / Drifting Shadow

Podczas ostrzału szybkość poruszania się wzrasta do 100%.

37

Kłująca stal / Stinging Steel

Zamiast strzelać, rzucasz nożami, które w przypadku trafień krytycznych zadają dodatkowe 100% obrażeń od broni.

50

Ostrzał rakietowy / Rocket Storm

Poza normalnym ostrzałem wystrzeliwujesz dodatkowo rakiety naprowadzane, które zadają obrażenia od ognia równe 60% obrażeń od broni.

56

Demolka / Demolition

Rzucasz granatami rykoszetującymi, które wybuchając zadają 187% obrażeń od broni celom znajdującym się w promieniu 9 metrów.

20

Dodatkowe

Strzała Żywiołów

Elemental Arrow

Wymaga Łuk

Koszt: 10 pkt. nienawiści.

Wystrzeliwujesz ognistą strzałę, która zadaje obrażenia od ognia równe 155% obrażeń od broni wszystkim celom, przez które przelatuje.

24

Piorun kulisty / Ball Lightning

Wystrzeliwujesz wolno lecącą strzałę, która zadaje wszystkim przeciwnikom po drodze obrażenia od błyskawic równe 155% obrażeń od broni.

29

Strzała mrozu / Frost Arrow

Wystrzeliwujesz strzałę mrozu, która po trafieniu w cel rozpada się na kilka pocisków, zadając obrażenia od zimna równe 170% obrażeń od broni. Trafieni wrogowie zostają spowolnieni o 60% przez 1 sek.

36

Wrzeszcząca czaszka / Screaming Skull

Zapewnia 40% szans na to, że wystrzelisz czaszkę, która przestraszy wrogów na 1,5 sek.

43

Wiązki błyskawic / Lightning Bolts

Wystrzeliwujesz naelektryzowane pociski, które ogłuszają wrogów trafionych krytycznie na 1,5 sek.

56

Macki otchłani / Nether Tentacles

Wystrzeliwujesz macki, które zadają 155% obrażeń od broni i przywracają ci 3% zadanych obrażeń w formie punktów życia.

21

Łowiectwo

Piętno Śmierci

Marked For Death

Koszt: 3 pkt. dyscypliny.

Umieszczasz nad wrogiem znak. Oznakowany przeciwnik będzie otrzymywał 12% dodatkowych obrażeń przez 30 sek.

27

Infekcja / Contagion

Kiedy cel zginie, zdolność przenosi się na inne, pobliskie cele (2). Efekt może przenosić się wielokrotnie.

31

Dolina śmierci / Valley of Death

Oznaczasz obszar o szerokości 12 metrów na 15 sek. Wrogowie znajdujący się na tym obszarze otrzymują 12% dodatkowych obrażeń.

39

Kostucha / Grim Reaper

Dodatkowo 12% zadanych obrażeń zostaje rozdzielone pomiędzy wszystkich wrogów w promieniu 20 metrów.

48

Śmiertelny wróg / Mortal Enemy

Atakując wroga, na którym ciąży piętno śmierci, zyskujesz 3 pkt. nienawiści.

60

Śmiertelne żniwo / Death Toll

Przywraca atakującym 1% obrażeń zadanych naznaczonemu przeciwnikowi w formie punktów życia.

22

Łucznictwo

Wielostrzał

Multishot

Wymaga Łuk

Koszt: 30 pkt. nienawiści.

Wystrzeliwujesz potężną salwę strzał, która zadaje 165% obrażeń od broni wszystkim wrogom w obszarze rażenia.

26

Strzał błyskawiczny / Fire at Will

Koszt nienawiści zostaje obniżony do 15 pkt. Zadaje obrażenia od błyskawic równe 165% obrażeń od broni.

31

Wyładowanie magii / Burst Fire

Z każdym oddanym strzałem tworzysz porażający impuls, który zadaje pobliskim wrogom obrażenia od mocy tajemnej równe 65% obrażeń od broni.

39

Ogień zaporowy / Suppression Fire

Za każdego trafionego wroga odzyskujesz 1 pkt. dyscypliny.

46

Pełna salwa / Full Broadside

Zwiększa obrażenia wielostrzału do 215% obrażeń od broni.

55

Arsenał / Arsenal

Dodatkowo wystrzeliwujesz w pobliskich wrogów rakiety (3), z których każda zadaje obrażenia od ognia równe 60% obrażeń od broni.

22

Urządzenia

Kolczasta Pułapka

Spike Trap

Koszt: 30 pkt. nienawiści.

Maksymalna liczba kolczastych pułapek, które można ustawić na raz, wynosi 3.

Ustawiasz pułapkę, która uzbroi się po 1,2 sek. i zostanie uruchomiona, gdy zbliży się do niej jakiś przeciwnik. Pułapka zadaje 275% pkt. obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w promieniu 8 metrów.

27

Wielokrotny wybuch / Echoing Blast

Twoje kolczaste pułapki eksplodują nawet 3 razy, zadając za każdym razem obrażenia od trucizn równe 275% obrażeń od broni na obszarze 8 metrów.

30

Lepka bomba / Sticky Trap

Zamiast na ziemi, podkładasz bombę na przeciwniku. Jeśli nieprzyjaciel zginie w ciągu 30 sek., bomba wybuchnie zadając 404% obrażeń od broni wrogom w promieniu 16 metrów.

39

Długi lont / Long Fuse

Wydłuża czas do uzbrojenia do 2 sek., ale zwiększa zadawane obrażenia do 371% obrażeń od broni.

46

Odgromnik / Lightning Rod

Kiedy pułapka zostanie aktywowana, wyzwala błyskawicę, która przeskakuje maksymalnie przez 3 wrogów zadając obrażenia od błyskawic równe 275% obrażeń od broni.

55

Rozrzut / Scatter

Pozwala rozstawić jednocześnie wszystkie 3 pułapki.

25

Urządzenia

Wartownik

Sentry

Koszt: 30 pkt. nienawiści.

Czas odnowienia: 8 sek.

Rozstawiasz na ziemi wieżyczkę, która będzie ostrzeliwać pobliskich wrogów zadając 175% obrażeń od broni. Czas działania: 30 sek. Liczba wieżyczek, jakie możesz mieć jednocześnie rozstawione wynosi 2.

28

Wieżyczka ogniowa / Spitfire Turret

Twoje kolczaste pułapki eksplodują nawet 3 razy, zadając za każdym razem obrażenia od trucizn równe 275% obrażeń od broni na obszarze 8 metrów.

36

Czujny strażnik / Vigilant Watcher

Skraca czas odnowienia wartownika do 6 sek.

45

Łańcuch udręki / Chain of Torment

Tworzysz łańcuch łączący cię z wartownikiem. Łańcuch zadaje 125% obrażeń od broni na sekundę każdemu wrogowi, którego dotknie.

52

Punkt medyczny / Aid Station

Leczy znajdujących się w pobliżu sojuszników, przywracając im co sekundę 2,0% ich maksymalnej wartości punktów życia.

60

Wieża strażnicza / Guardian Turret

Wieżyczka tworzy tarczę, która zmniejsza obrażenia odnoszone przez sojuszników o 15%.

27

Łucznictwo

Strzała Odłamkowa

Cluster Arrow

Wymaga Łuk

Koszt: 50 pkt. nienawiści.

Wystrzeliwujesz strzałę odłamkową, która wybucha zadając obrażenia od ognia równe 225% obrażeń od broni i rozpada się na mniejsze bomby, z których każda zadaje obrażenia od ognia równe 100% obrażeń od broni.

33

Oślepiająca strzała / Dazzling Arrow

Masz 55% szans na to, że wrogowie trafieni granatami będą ogłuszeni przez 2 sek. Granaty zadają obrażenia fizyczne.

36

Spadające gwiazdy / Shooting Stars

Zamiast granatów wystrzeliwujesz w pobliskich wrogów rakiety (3), z których każda zadaje obrażenia fizyczne równe 175% obrażeń od broni.

41

Wir cieni / Maelstrom

Zamiast granatów, uwalniasz energię cienia, która zadaje pobliskim wrogom obrażenia fizyczne równe 165% obrażeń od broni. Odzyskujesz 4% zadanych obrażeń jako punkty życia.

49

Bomby odłamkowe / Cluster Bombs

Wystrzeliwujesz pocisk, z którego wypadają bomby. Wybuch każdej z nich zadaje obrażenia od ognia równe 230% obrażeń od broni.

58

Na grubego zwierza / Loaded for Bear

Zwiększa obrażenia od ognia zadawane przez wybuch do 304% obrażeń od broni.

30

Łucznictwo

Deszcz Zemsty

Rain of Vengeance

Wymaga Łuk

Czas odnowienia: 30 sek.

Wystrzeliwujesz wokół siebie wielką salwę strzał. Strzały spadają z nieba, zadając wszystkim przeciwnikom w pobliżu 715% obrażeń od broni przez 5 sek.

35

Czarne chmury / Dark Cloud

Wypuszczasz grad strzał, które spadają na wrogów przez 12 sek., zadając 792% obrażeń od broni.

40

Bestialskie bomby / Beastly Bombs

Przywołujesz bestie cienia (20), które zrzucają bomby na wrogów i zadają 245% obrażeń od broni każda.

47

Skrzydła śmierci / Stampede

Przywołujesz falę 10 bestii cienia, które sieją zniszczenie na ziemi, odrzucając wrogów i zadając 120% obrażeń od broni każda.

54

Siła nieczysta / Anathema

Przyzywasz bestię cienia, która przez 15 sek. zrzuca z nieba granaty zadające 3300% obrażeń od broni.

60

Nalot cieni / Flying Strike

Grupa 8 bestii cienia spada z nieba na cel i zadaje 100% obrażeń od broni każda ogłuszając wrogów na 2 sek.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.