diablo 3

Diablo 3 - Umiejętności - Mnich - Aktywne

Ostatnia modyfikacja: 07.03.2014. Utworzono: 15.02.2014

Powrót do działu Umiejętności


1

Podstawowe

Grzmiące Pięści

Fists of Thunder

Generuje: 6 pkt. siły duchowej przy każdym ataku.

Wykonujesz serię niezwykle szybkich uderzeń, które zadają obrażenia od błyskawic równe 110% obrażeń od broni. Co trzecie uderzenie zadaje obrażenia wszystkim wrogom, którzy znajdują się przed tobą, i odrzuca ich na niewielką odległość. Generuje siłę duchową szybciej niż inne umiejętności dzięki dużej szybkości ataku.

6

Rozgromienie / Thunderclap

Teleportujesz się do celu i wypuszczasz elektryczną falę uderzeniową, która trafia wszystkich wrogów w odległości 6 metrów od głównego celu, zadając obrażenia od błyskawic równe 35% obrażeń od broni.

14

Szybkość błyskawicy / Lightning Flash

Zwiększa szansę na unik o 16% na 2 sek.

30

Ładunek statyczny / Static Charge

Główny cel zostaje naładowany elektrycznością na 5 sek. i otrzymuje obrażenia od błyskawic równe 37% obrażeń od broni, gdy będziesz atakować grzmiącymi pięściami innych przeciwników.

42

Wzbudzenie / Quickening

Trafienia krytyczne generują dodatkowo 15 pkt. siły duchowej za każdego trafionego wroga.

52

Wyładowanie / Bounding Light

Co trzecim uderzeniem zamiast odrzucać wrogów, tworzysz serię błyskawic. Każde wyładowanie zadaje obrażenia od błyskawic równe 73% obrażeń od broni.

2

Dodatkowe

Kopnięcie z Półobrotu

Lashing Tail Kick

Koszt: 123 pkt. many.

Koszt: 30 pkt. siły duchowej.

Wykonujesz potężne kopnięcie z półobrotu, które odrzuca wrogów i zadaje 470% obrażeń od broni.

7

Sępi Szpon / Vulture Claw Kick

Tworzy nawałnicę ognia, która zadaje znajdującym się w pobliżu wrogom obrażenia od ognia równe 517% obrażeń od broni i odrzuca ich.

15

Zmiatające kopnięcie / Sweeping Armada

Zwiększa zasięg odrzucania o 150% i zmniejsza szybkość ruchu trafionych wrogów o 60% na 2 sek.

28

Ogniste kopnięcie z półobrotu / Spinning Flame Kick

Rzucasz kolumną ognia, która pali wrogów i zadaje obrażenia od ognia równe 588% obrażeń od broni.

38

Żądło skorpiona / Scorpion Sting

Istnieje 50% szans na to, że wrogowie zamiast zostać odrzuceni, zostaną ogłuszeni na 1,5 sek.

52

Dłoń Ytara / Hand of Ytar

Atakujesz z dużej odległości, spowalniając szybkość ruchu celów o 80% na 2 sek.

3

Podstawowe

Zabójczy Zasięg

Deadly Reach

Generuje: 6 pkt. siły duchowej przy każdym ataku.

Wyzwalasz w niewielkiej odległości impulsy czystej mocy, zadające 110% obrażeń od broni. Co trzecie uderzenie sięga na odległość 25 metrów.

9

Przebijający trójząb / Piercing Trident

Zwiększa zasięg drugiego i trzeciego uderzenia.

18

Bystre oko / Keen Eye

Trzecie uderzenie zapewnia ci 50% premię do pancerza na 4 sek.

34

Rozproszone ciosy / Scattered Blows

Trzecie uderzenie zostaje zastąpione atakiem, który trafia do 6 wrogów w odległości 15 metrów i zadaje obrażenia od błyskawic równe 170% obrażeń od broni.

47

Atak z zaświatów / Strike from Beyond

Trafienia krytyczne generują dodatkowo 10 pkt. siły duchowej za każdego trafionego wroga.

54

Przezorność / Foresight

Trzecie uderzenie zwiększa obrażenia zadawane wszystkimi atakami o 18% przez 30 sek.

4

Obronne

Oślepiający Błysk

Blinding Flash

Koszt: 10 pkt. siły duchowej.

Czas odnowienia: 15 sek.

Tworzysz błysk światła, który oślepia wszystkich wrogów w promieniu 20 metrów na 3 sek. Elitarni wrogowie szybciej wracają do siebie, ale istnieje 30% szans na to, że ich ataki chybią.

12

Lśnienie / Self Reflection

Wydłuża czas oślepienia wrogów do 4 sek.

19

Światło zguby / Blinded and Confused

Istnieje 25% szans na to, że oślepieni wrogowie zaatakują się nawzajem.

28

Świetliste echo / Blinding Echo

6 sek. po użyciu oślepiającego błysku, pojawi się drugi błysk, oślepiający wrogów w odległości 20 metrów na 0,5 sek.

41

Przenikliwe światło / Searing Light

Zwiększa szansę na to, że wrogowie elitarni będą chybiać atakami do 60%.

55

Światło wiary / Faith in the Light

Przez 3 sek. po użyciu oślepiającego błysku, wszystkie twoje ataki zadają dodatkowo 30% obrażeń od mocy świętej.

5

Dodatkowe

Porywista Szarża

Tempest Rush

Koszt: 15 pkt. siły duchowej plus dodatkowe 10 pkt. siły duchowej podczas przygotowania

Szarżujesz bezpośrednio na wrogów, odrzucając i zmniejszając szybkość ich ruchu o 60% na 2 sek. Podczas biegu zadajesz również 155% obrażeń od broni.

11

Północna bryza / Northern Breeze

Zmniejsza koszt porywistej szarży do 8 pkt. siły duchowej.

20

Pomyślny wiatr / Tailwind

Zwiększa szybkość ruchu podczas porywistej szarży do 25%.

33

Nawałnica / Flurry

Wzmacnia efekt porażenia, spowalniając ruch wroga o 80%.

45

Strumień powietrza / Slipstream

Zmniejsza obrażenia otrzymywane w biegu o 25%.

56

Szalejący wicher / Bluster

Odrzuceni wrogowie zadają obrażenia mniejsze o 20%, aż efekt przestanie działać.

8

Obronne

Tchnienie Niebios

Breath of Heaven

Koszt: 25 pkt. siły duchowej.

Czas odnowienia: 15 sek.

Podmuch boskiej energii leczy ciebie oraz wszystkich sojuszników w promieniu 12 metrów, przywracając 6202 - 7442 pkt. życia.

14

Krąg pogardy / Phobia

Tchnienie niebios razi też wrogów, zadając obrażenia od mocy świętej równe 80% obrażeń od broni.

21

Krąg życia / Stalker

Wzmacnia uzdrawiający efekt tchnienia niebios, sprawiając, że przywraca 8063 - 9675 pkt. życia.

32

Palący gniew / Face of Death

Zwiększa zadawane obrażenia o 15% na 45 sek. po użyciu tchnienia niebios.

44

Oświecenie / Frightening Aspect

Zyskujesz dodatkowo 8 pkt. siły duchowej za każdy atak generujący siłę duchową przez 5 sek. po użyciu tchnienia niebios.

59

Płomień pokuty / Ruthless Terror

Wrogowie, którzy znajdą się pod wpływem tchnienia niebios, będą uciekać w strachu przez 1,5 sek.

9

Technika

Śmiałe Uderzenie

Dashing Strike

Koszt: 25 pkt. siły duchowej.

Doskakujesz szybko do wybranego przeciwnika lub w wybrane miejsce, zadając 303% obrażeń od broni i unieruchamiając cel na 1 sek.

15

Droga spadającej gwiazdy / Way of the Falling Star

Zwiększa szybkość poruszania się o 25% na 3 sek. po trafieniu przeciwnika śmiałym uderzeniem.

23

Kopnięcie z wyskoku / Flying Side Kick

Wykonujesz kopnięcie z wyskoku, które ma 60% szans na ogłuszenie celu na 1,5 sek.

32

Żywe srebro / Quicksilver

Zmniejsza koszt śmiałego uderzenia do 10 pkt. siły duchowej.

39

Atak czołowy / Soaring Skull

Przelatujesz powietrzu, spowalniając wszystkich wrogów na swojej drodze o 60% na 2 sek.

49

Oślepiająca szybkość / Blinding Speed

Uzyskujesz 20% premii do szansy na unik przez 3 sek.

11

Podstawowe

Przełamująca Fala

Crippling Wave

Generuje: 7 pkt. siły duchowej przy każdym ataku.

Wykonujesz serię zamaszystych ataków, które zadają 110% pkt. obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się przed tobą. Każdy co trzeci cios zadaje obrażenia wszystkim wrogom wokół ciebie i oszałamia ich, zmniejszając ich szybkość ruchu o 30%, a szybkość ataku o 20% na 3 sek.

17

Poturbowanie / Mangle

Zwiększa obrażenia do 143% obrażeń od broni.

26

Wstrząs / Concussion

Wrogowie trafieni przez przełamującą falę zadają 20% mniej obrażeń przez 3 sek.

36

Fala przypływu / Rising Tide

Trafienia krytyczne generują dodatkowe 5 pkt. siły duchowej za każdego trafionego wroga.

51

Tsunami / Tsunami

Zasięg trzeciego ataku przełamującej fali wzrasta do 17 metrów, a efekt spowalniający szybkość ruchu zostaje zwiększony do 60%.

57

Miażdżąca fala / Breaking Wave

Wrogowie trafieni przez przełamującą falę otrzymują 10% dodatkowych obrażeń od wszystkich ataków przez 3 sek.

12

Dodatkowe

Fala Światła

Wave of Light

Koszt: 75 pkt. siły duchowej.

Skupiasz falę światła, która miażdży wrogów, zadając im obrażenia od mocy świętej równe 829% obrażeń od broni, oraz kolejne obrażenia od mocy świętej równe 96% obrażeń od broni wszystkim wrogom w szeregu.

18

Ściana światła / Wall of Light

Zwiększa obrażenia od mocy świętej zadawane przez pierwsze uderzenie do 1202% obrażeń od broni.

25

Eksplozja światła / Explosive Light

Tworzysz wyładowanie energii, które zadaje obrażenia od mocy świętej równe 914% obrażeń od broni wszystkim wrogom w pobliżu.

35

Uległa fala / Empowered Wave

Zmniejsza koszt fali światła do 40 pkt. siły duchowej.

49

Oślepiające światło / Blinding Light

Trafienia krytyczne ogłuszają wrogów na 3 sek.

57

Filar starożytnych / Pillar of the Ancients

Przywołujesz starożytny filar, zadający 595% obrażeń od broni oraz dodatkowe 595% obrażeń od broni po 2 sek.

13

Technika

Eksplodująca Dłoń

Exploding Palm

Koszt: 40 pkt. siły duchowej.

Powodujesz krwawienie celu, zadając mu obrażenia fizyczne równe 745% obrażeń od broni przez 9 sek. Jeśli wróg umrze podczas krwawienia, wybuchnie zadając 50% maksymalnej wartości punktów życia jako obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim przeciwnikom.

18

Kruchość ciała / The Flesh is Weak

Sprawiasz, że wróg otrzymuje 12% dodatkowych obrażeń przez 9 sek.

25

Siła ducha / Strong Spirit

Jeżeli cel wybuchnie z powodu krwawienia, zyskujesz 5 pkt. siły duchowej za każdego przeciwnika w zasięgu eksplozji.

36

Pełznąca agonia / Creeping Demise

Dodatkowo zmniejsza także szybkość ruchu celu o 80% przez 3 sek.

44

Nieuchronna zguba / Impending Doom

Wydłuża czas działania efektu krwawienia, które powoduje obrażenia fizyczne równe 745% obrażeń od broni w ciągu 15 sek.

51

Esencja ognia / Essence Burn

Zamiast krwawić, cel zapala się i otrzymuje obrażenia od ognia równe 745% obrażeń od broni co sekundę przez 9 sek. Jeśli cel zginie płonąc, eksploduje zapalając pobliskich wrogów i zadając im obrażenia od ognia równe 60% obrażeń od broni przez 3 sek. Efekt może się kumulować.

14

Koncentracja

Uderzenie Cyklonu

Cyclone Strike

Koszt: 50 pkt. siły duchowej.

Przyciągasz do siebie maksymalnie 8 wrogów w promieniu 24 metrów i uwalniasz potężne wyładowanie energii, które zadaje obrażenia od mocy świętej równe 313% obrażeń od broni.

21

Oko cyklonu / Eye of the Storm

Zmniejsza koszt uderzenia cyklonu do 30 pkt. siły duchowej.

25

Implozja / Implosion

Zwiększa dystans z jakiego wrogowie zostaną przyciągnięci do 34 metrów.

34

Słoneczny blask / Sunburst

Zamienia wybuch w eksplozję ognia, która ma 35% szansę na wzbudzenie w przeciwnikach strachu na 1,5 sek.

41

Ściana wiatru / Wall of Wind

Po użyciu uderzenia cyklonu masz 20% szans na uniknięcie ataków przez 3 sek.

55

Kojąca bryza / Soothing Breeze

Uderzenie cyklonu uzdrawia ciebie i wszystkich sojuszników w promieniu 24 metrów, przywracając 1240 pkt. życia.

15

Obronne

Droga Stu Pięści

Way of Hundread Fists

Generuje: 8 pkt. siły duchowej przy każdym ataku.

Wyprowadzasz serię szybkich uderzeń, które zadają 140% obrażeń od broni.

24

Błyskawiczne dłonie / Hands of Lightning

Zwiększa liczbę trafień w drugim uderzeniu z 7 do 10.

32

Śmigłe pięści / Blazing Fists

Trafienia krytyczne zwiększają twoją szybkość ataku i szybkość poruszania się o 5%. Efekt trwa 5 sek. i kumuluje się maksymalnie 3 razy.

40

Pięści furii / Fists of Fury

Zadajesz dodatkowe obrażenia od mocy świętej równe 100% obrażeń od broni przez 5 sek. wszystkim przeciwnikom, którzy znajdują się pod wpływem tej umiejętności. Dodatkowo, wraz z pierwszym uderzeniem wykonujesz krótki doskok do wroga.

48

Natchnione natarcie / Spirited Salvo

Za każdym razem, gdy używasz tej umiejętności, masz 15% szans na odzyskanie dodatkowo 15 pkt. siły duchowej.

60

Smagnięcie wichru / Windforce Flurry

Trzecie uderzenie tworzy podmuch wiatru, który zadaje obrażenia fizyczne równe 250% obrażeń od broni znajdującym się przed tobą wrogom.

16

Obronne

Spokój Ducha

Serenity

Koszt: 10 pkt. siły duchowej.

Czas odnowienia: 20 sek.

Otacza cię tarcza ochronna, która przez 3 sek. będzie pochłaniać wszystkie obrażenia i zapewnia całkowitą odporność na efekty ograniczające kontrolę nad postacią.

23

Wytchnienie / Peaceful Repose

Gdy spokój ducha jest aktywny, leczy cię, przywracając 6202 - 7752 pkt. życia.

29

Wet za wet / Reap What Is Sown

Gdy spokój ducha przestanie działać, osłona wybuchnie, zadając wszystkim wrogom w promieniu 20 metrów obrażenia od mocy świętej równe 30% obrażeń przez nią pochłoniętych. Wartość zadanych każdemu wrogowi obrażeń nie może przekroczyć 100% twojej maksymalnej liczby punktów życia.

39

Opanowanie / Tranquility

Rozciąga ochronną tarczę na sprzymierzeńców w promieniu 45 metrów przez 1 sek. i sprawia, że stają się niewrażliwi na efekty ograniczające kontrolę, takie jak spowolnienie czy zamrożenie.

47

Nirwana / Ascension

Wydłuża czas działania spokoju ducha do 4 sek.

54

Natychmiastowa karma / Instant Karma

Kiedy spokój ducha jest aktywny, odbijasz 50% wszystkich pocisków i ataków wręcz z powrotem do napastnika.

17

Koncentracja

Siedmiostronne Uderzenie

Seven-Sided Strike

Koszt: 50 pkt. siły duchowej.

Czas odnowienia: 30 sek.

Szybko wskakujesz między pobliskich wrogów, zadając im 1777% obrażeń od broni w 7 ciosach.

23

Nagłe uderzenie / Sudden Assault

Teleportujesz się do celu i zadajesz obrażenia zwiększone do 2310% obrażeń od broni przy kolejnych uderzeniach (7).

29

Wielostronne uderzenia / Several-Sided Strike

Zwiększa liczbę uderzeń do 9.

37

Pandemonium / Pandemonium

Za każdym razem, gdy trafiasz wrogów siedmiostronnym uderzeniem, istnieje 25% szansy na ogłuszenie ich przez 7 sek.

43

Nieprzerwany atak / Sustained Attack

Skraca czas odnowienia siedmiostronnego uderzenia do 7 sek.

60

Boski szturm / Fulminating Onslaught

Każde uderzenie powoduje wybuch, który zadaje obrażenia od mocy świętej równe 254% obrażeń od broni w promieniu 7 metrów wokół celu.

19

Mantry

Mantra Uniku

Mantra of Evasion

Koszt: 50 pkt. siły duchowej.

Recytujesz mantrę, która zapewnia tobie oraz sojusznikom w promieniu 40 metrów 15% szansy na uniknięcie ataków przez 3 min.

Przez 3 sek. po aktywacji, drugi efekt zapewnia dodatkowo 15% szansy na uniknięcie ataków.

Jest to mantra. Jednocześnie możesz mieć aktywną tylko jedną mantrę.

24

Twardy cel / Hard Target

Mantra uniku wzmacnia także pancerz o 20%.

33

Boska opoka / Divine Protection

Kiedy liczba punktów życia twoich lub twojego sojusznika spadnie do 25%, wokół was powstaje bariera ochronna, która zmniejsza otrzymywane obrażenia o 80% przez 3 sek. Efekt może się uaktywnić maksymalnie raz na 90 sek.

40

Wiatr buszujący w trzcinie / Wind through the Reeds

Mantra uniku zwiększa szybkość ruchu o 8%.

50

Wytrwałość / Perseverance

Mantra uniku skraca czas trwania wszystkich efektów ograniczających kontrolę nad postacią, takich jak spowolnienie czy zamrożenie o 20%.

58

Reperkusja / Backlash

Udany unik może wywołać wybuch, który zadaje obrażenia od ognia równe 35% obrażeń od broni wszystkim pobliskim wrogom.

21

Technika

Powalający Podmuch

Sweeping Wind

Koszt: 75 pkt. siły duchowej.

Tworzysz wokół siebie wir powietrza, który zadaje 20% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów. Wir trwa 6 sek. i odnawia się za każdym razem, gdy trafisz przeciwnika atakiem wręcz. Zadanie trafienia krytycznego daje szansę zwiększenia wiru do 2 razy, zadając w sumie 60% obrażeń od broni wszystkim pobliskim wrogom.

27

Władca wichrów / Master of Wind

Wydłuża czas trwania wiru do 20 sek.

33

Burza ostrzy / Blade Storm

Wzmacnia umiejętność, zwiększając premię do 26% obrażeń od broni za każdy poziom wiru. Zwiększa obrażenia maksymalnie 3 razy do 78% obrażeń od broni.

38

Burza ognia / Fire Storm

Zwiększa zasięg wiru do 14 metrów i zmienia rodzaj zadawanych obrażeń na obrażenia od ognia.

46

Wewnętrzna burza / Inner Storm

Tak długo, jak dysponujesz maksymalną liczbą wirów, odzyskujesz 3 pkt. siły duchowej co sekundę.

56

Cyklon / Cyclone

Gdy osiągniesz maksymalną liczbę skumulowanych wirów, trafienia krytyczne mogą tworzyć tornada błyskawic, które co jakiś czas rażą pobliskich wrogów, zadając obrażenia od błyskawic równe 26% obrażeń od broni. Każde takie tornado istnieje 3 sek.

21

Mantry

Klątwa

Mantra of Retribution

Koszt: 50 pkt. siły duchowej.

Recytujesz mantrę, która sprawia, że ty oraz sojusznicy w promieniu 40 metrów będziecie odbijać ataki wręcz wrogów, zadając obrażenia od mocy świętej równe 40% odniesionych obrażeń. Efekt trwa przez 3 min.

Przez 3 sek. po aktywacji, efekt na tobie jest zwiększony do 80% odniesionych obrażeń.

Jest to mantra. Jednocześnie możesz mieć aktywną tylko jedną mantrę.

28

Odwet / Retaliation

Zwiększa liczbę obrażeń odbijanych przez mantrę do 60%. Mantra będzie teraz odbijać ataki z dystansu oraz ataki wręcz.

36

Wykroczenie / Transgression

Zwiększa szybkość ataku u ciebie i sojuszników o 8%.

41

Wzburzenie / Indignation

Kiedy przeciwnik otrzymuje obrażenia od mantry pomsty, istnieje 10% szans, że zostanie ogłuszony na 2 sek.

56

Wbrew przeciwnościom / Against All Odds

Mantra pomsty odbijając zadane ci obrażenia może przywrócić 3 pkt. siły duchowej.

59

Kara boska / Collateral Damage

Napastnik, który zostanie zraniony przez mantrę pomsty ma 30% szansy na to, że doprowadzi do wybuchu, który zada jemu i pobliskim wrogom obrażenia od mocy świętej równe 45% obrażeń od broni.

22

Obronne

Wewnętrzne Sanktuarium

Inner Sanctuary

Koszt: 30 pkt. siły duchowej.

Czas odnowienia: 20 sek.

Tworzysz na ziemi runiczny krąg ochronny, przez który nie będą mogli przechodzić wrogowie. Krąg utrzyma się przez 5 sek.

26

Bezpieczna przystań / Safe Haven

Ty i twoi sojusznicy na obszarze działania wewnętrznego sanktuarium odzyskujecie co sekundę 1550 pkt. życia.

31

Uświęcona ziemia / Sanctified Ground

Kiedy wewnętrzne sanktuarium przestaje działać, na 6 sek. zmienia się w uświęconą ziemię, która spowalnia ruch wrogów w na obszarze o 80%.

37

Konsekracja / Consecration

Wydłuża czas działania wewnętrznego sanktuarium do 7 sek.

43

Krąg ochronny / Circle of Protection

Ty i twoi sojusznicy na obszarze działania wewnętrznego sanktuarium otrzymujecie 35% obrażeń mniej.

58

Zakazany pałac / Forbidden Palace

Ty i twoi sojusznicy na obszarze działania wewnętrznego sanktuarium zadajecie 15% dodatkowych obrażeń.

22

Koncentracja

Mistyczny Sojusznik

Mystic Ally

Koszt: 25 pkt. siły duchowej.

Przywołujesz mistycznego sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie, aż zostanie zniszczony. Każdym ciosem zadaje obrażenia fizyczne równe 40% obrażeń od broni.

27

Wodny sojusznik / Water Ally

Przekazujesz sojusznikowi energię wody, pozwalającą wypuścić falę, która zadaje obrażenia fizyczne równe 120% obrażeń od broni i spowalnia trafione cele o 60% na 2 sek.

31

Ognisty sojusznik / Fire Ally

Przekazujesz sojusznikowi energię ognia, pozwalającą wykonywać ogniste kopnięcia, które zadają obrażenia od ognia równe 80% obrażeń od broni oraz dodatkowo 40% obrażeń od broni na sekundę przez 2 sek. wszystkim wrogom w linii prostej.

39

Powietrzny sojusznik / Air Ally

Przekazujesz sojusznikowi energię powietrza. Każdy atak towarzysza ma 2% szans na przywrócenie ci 100 pkt. siły duchowej. Ponadto sojusznika otacza tornado, które zadaje obrażenia fizyczne równe 10% obrażeń od broni wszystkim znajdującym się w pobliżu wrogom.

46

Wiekuisty sojusznik / Eternal Ally

Przekazujesz sojusznikowi energię życia. Kiedy zginie, ma 100% szans na odrodzenie się po 3 sek. Dodatkowo obrażenia fizyczne podstawowych ataków sojusznika wzrastają do 60% obrażeń od twojej broni przy każdym ataku.

53

Ziemski sojusznik / Earth Ally

Przekazujesz sojusznikowi energię ziemi. Maksymalna liczba punktów życia u ciebie i twojego sojusznika wzrasta o 10%. Sojusznik zyskuje też zdolność tworzenia fali sejsmicznej, która zadaje obrażenia fizyczne równe 60% obrażeń od broni pojedynczemu wrogowi i zmusza go do atakowania twojego sojusznika przez 3 sek.

26

Mantry

Mantra Uzdrawiania

Mantra of Healing

Koszt: 50 pkt. siły duchowej.

Recytujesz mantrę, która sprawia, że ty oraz twoi sojusznicy w promieniu 40 metrów otrzymujecie dodatkową regenerację życia o 620 pkt. życia na sekundę. Mantra trwa 3 min.

Przez 3 sek. po aktywacji mantry uzdrawiania, zostajesz wraz z sojusznikami spowity mistyczną tarczą absorbującą do 930 pkt. obrażeń.

Jest to mantra. Jednocześnie możesz mieć aktywną tylko jedną mantrę.

31

Wigor / Sustenance

Zwiększa regenerację życia, którą zapewnia mantra uzdrawiania, do 1240 pkt. życia na sekundę.

38

Oddech pod kontrolą / Circular Breathing

Mantra uzdrawiania regeneruje także 3 pkt. siły duchowej.

42

Dar inspiracji / Boon of Inspiration

Mantra uzdrawiania dodatkowo przywraca 186 pkt. życia przy trafieniu we wroga.

48

Ciało niebieskie / Heavenly Body

Mantra uzdrawiania zwiększa także witalność o 10%.

53

W potrzebie / Time of Need

Mantra uzdrawiania zwiększa także odporności na wszystkie rodzaje obrażeń o 20%.

30

Mantry

Mantra Pewności

Mantra of Conviction

Koszt: 50 pkt. siły duchowej.

Recytujesz mantrę, która sprawia, że wszyscy przeciwnicy w promieniu 20 metrów od ciebie otrzymują 12% pkt. dodatkowych obrażeń. Mantra trwa 3 min.

Przez 3 sek. po aktywacji, efekt jest zwiększony do 24% pkt. dodatkowych obrażeń.

Jest to mantra. Jednocześnie możesz mieć aktywną tylko jedną mantrę.

35

Onieśmielenie / Barricade

Zwiększa siłę mantry pewności, sprawiając, że wrogowie otrzymują 24% dodatkowych obrażeń, a przez pierwsze 3 sek. 48%.

44

Zastraszenie / Unrelenting Grip

Wrogowie znajdujący się pod wpływem mantry pewności zadają 10% mniej obrażeń.

47

Zniechęcenie / Creepers

Spowalnia wrogów w odległości 20 metrów o 30%.

55

Nawrócenie / Pile On

Ty i twoi sojusznicy, wykonując ataki pod wpływem mantry pewności macie 30% szans, na odzyskanie 279 - 341 sek. życia.

60

Podporządkowanie / Dead Rush

Wrogowie pod wpływem mantry pewności otrzymują obrażenia od mocy świętej równe 12% obrażeń od broni na sekundę.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.