diablo 3

Diablo 3 - Umiejętności - Szaman - Aktywne

Ostatnia modyfikacja: 07.03.2014. Utworzono: 15.02.2014

Powrót do działu Umiejętności


1

Podstawowe

Zatruta Strzałka

Poison Dart

Koszt: 10 pkt. many.

Wystrzeliwujesz zatrutą strzałkę, która zadaje obrażenia od trucizny równe 100% obrażeń od broni i dodatkowo obrażenia od trucizny równe 40% obrażeń od broni przez 2 sek.

6

Drzazgi / Splinters

Strzelasz 3 zatrutymi strzałkami, z których każda zadaje obrażenia od trucizny równe 60% obrażeń od broni.

13

Paraliżująca strzałka / Numbing Dart

Toksyny, którymi pokryte są groty zatrutych strzałek zmniejszają szybkość ruchu celu o 60% na 2 sek.

25

Ciernista strzałka / Spined Dart

Odzyskujesz 29 pkt. many za każdym razem, gdy zatruta strzałka trafi w cel.

43

Ognista strzałka / Flaming Dart

Podpalasz strzałkę, dzięki czemu zadaje od razu obrażenia od ognia równe 180% obrażeń od broni.

52

Wężem w twarz / Snake to the Face

Przekształca strzałkę w węża, który ma 30% szans na ogłuszenie celu na 1,5 sek.

2

Dodatkowe

Objęcie Umarłych

Grasp of the Dead

Koszt: 123 pkt. many.

Czas odnowienia: 8 sek.

Z ziemi wysuwają się widmowe ręce, które zmniejszają szybkość ruchu wrogów o 60% i zadają obrażenia fizyczne równe 320% obrażeń od broni przez 8 sek.

7

Żelazny chwyt / Unbreakable Grasp

Wzmacnia efekt spowolnienia do 80%.

15

Kłębowisko węgorzy / Groping Eels

Zwiększa zadawane obrażenia fizyczne do 416% obrażeń od broni.

25

Śmierć znaczy życie / Death Is Life

Wrogowie zabici w objęciach umarłych mają 10% szans na pozostawienie po sobie kuli życia lub przywołanie psa zombie.

28

Desperacki uścisk / Desperate Grasp

Skraca czas odnowienia objęć umarłych do 6 sek.

53

Deszcz zwłok / Rain of Corpses

Z nieba spadają zwłoki, które zadają wrogom w pobliżu obrażenia fizyczne równe 80% obrażeń od broni przez 8 sek.

3

Podstawowe

Trupie Pająki

Corpse Spiders

Koszt: 5 pkt. many.

Ciskasz słojem z (4) pająkami, które atakują pobliskich wrogów, zadając im obrażenia fizyczne równe 120% obrażeń od broni.

9

Skaczące pająki / Leaping Spiders

Przywołujesz pająki, które skaczą na wrogów na odległość 25 metrów i zadają obrażenia fizyczne równe 144% obrażeń od broni.

18

Pajęcza królowa / Spider Queen

Przyzywasz pajęczą królową, która powija małe pająki zadające w ciągu 15 sek. obrażenia od trucizny równe 630% obrażeń od broni. Można przywołać tylko jedną królową na raz.

33

Owdawiacze / Widowmakers

Przywołujesz wdowie pająki, które z każdym trafieniem przywracają ci 4 pkt. many.

45

Petryfikujące pająki / Medusa Spiders

Przywołujesz paraliżujące pająki. Każdy ich atak ma 25% szans na spowolnienie szybkości ruchu wrogów o 60%.

55

Ogniste pająki / Blazing Spiders

Przywołujesz ogniste pająki, które zadają obrażenia od ognia równe 156% obrażeń od broni.

4

Obronne

Psy Zombie

Summon Zombie Dogs

Koszt: 49 pkt. many.

Czas odnowienia: 45 sek.

Przywołujesz z otchłani (3) psy zombie, które będą walczyć po twojej stronie. Każde trafienie zadane przez psa powoduje obrażenia fizyczne równe 9% obrażeń od broni.

12

Wściekłe psy / Rabid Dogs

Przywołane psy zombie zyskują zdolność zarażania przez ugryzienie, które zadaje obrażenia od trucizny równe 9% obrażeń od broni przez 3 sek.

19

Ostateczny podarunek / Final Gift

Istnieje 15% szans, że w chwili śmierci twoje psy zombie zostawią po sobie kulę życia.

28

Więzy życia / Life Link

Twoje psy zombie pochłaniają 10% obrażeń zadawanych tobie.

4,

Płonące ogary / Burning Dogs

Ogniste psy zombie palą pobliskich wrogów co sekundę zadając obrażenia od ognia równe 2% obrażeń od broni.

54

Wampirze bestie / Leeching Beasts

Twoje psy zombie odzyskują 50% zadawanych obrażeń w formie punktów życia, z czego połowa uzdrawia ciebie.

5

Dodatkowe

Ogniste Nietoperze

Fire Bats

Koszt: 221 pkt. many początkowo oraz dodatkowo 66 pkt. many podczas podtrzymywania zaklęcia.

Przywołujesz stado ognistych nietoperzy, które będą palić znajdujących się przed tobą wrogów zadając obrażenia od ognia równe 385% obrażeń od broni.

11

Upiorne nietoperze / Dire Bats

Przywołujesz mniej nietoperzy, ale są one większe i mogą pokonać odległość do 40 metrów i zadają obrażenia od ognia równe 220% obrażeń od broni.

19

Wampiryczne nietoperze / Vampire Bats

Odzyskujesz 2,5% obrażeń zadawanych przez nietoperze jako punkty życia.

32

Zarażone nietoperze / Plague Bats

Zakażone nietoperze lecą wprost na wrogów i roznoszą choroby, które zadają obrażenia od trucizny. Początkowo niewielkie, ale stopniowo zwiększają się, aż do 578% obrażeń od broni.

45

Żarłoczne nietoperze / Hungry Bats

Przywołuje nietoperze, które wyszukują najbliższe cele i zadają obrażenia od ognia równe 350% obrażeń od broni.

56

Chmara nietoperzy / Cloud of Bats

Przywołujesz kłębowisko nietoperzy, które zadają pobliskim wrogom obrażenia od ognia równe 501% obrażeń od broni. Obrażenia zadawane przez nietoperze wzrastają co sekundę o 20% aż do maksymalnej wartości 100%.

9

Obronne

Przerażenie

Horrify

Koszt: 37 pkt. many.

Czas odnowienia: 16 sek.

Zakładasz widmową maskę, aby wywołać przerażenie u wrogów w promieniu 12 metrów, zmuszając ich do ucieczki przez 4 sek.

14

Fobia / Phobia

Wydłuża czas, przez który przerażeni wrogowie biegają pod wpływem strachu do 6 sek.

21

Prześladowca / Stalker

Zwiększa szybkość poruszania się o 20% na 4 sek. po rzuceniu przerażenia.

34

Oblicze śmierci / Face of Death

Zwiększa promień przerażenia do 24 metrów.

44

Przerażający wygląd / Frightening Aspect

Masz 100% premii do pancerza na 8 sek. po rzuceniu przerażenia.

56

Bezlitosna trwoga / Ruthless Terror

Odzyskujesz 27 pkt. many za każdego przestraszonego wroga.

9

Groza

Żniwa Dusz

Soul Harvest

Koszt: 59 pkt. many.

Czas odnowienia: 15 sek.

Posilasz się energią życiową maksymalnie 5 wrogów w promieniu 16 metrów. Zyskujesz 130 pkt. do inteligencji za każdego takiego przeciwnika. Efekt utrzymuje się przez 30 sek.

15

Pochłonięcie duszy / Swallow Your Soul

Odzyskujesz 39 pkt. many za każdego wroga, któremu odbierzesz duszę.

21

Wyssanie / Siphon

Odzyskujesz 2171 pkt. życia za każdego dotkniętego wroga.

32

Uwiąd / Languish

Zmniejsza szybkość przeciwników o 80% na 3 sek.

39

Pogrom dusz / Soul to Waste

Wydłuża czas działania żniw dusz do 60 sek.

49

Mściwy Duch / Vengeful Spirit

Wrogowie, którym odbierasz dusze, otrzymują dodatkowe obrażenia fizyczne równe 230% obrażeń od broni.

12

Podstawowe

Plaga Ropuch

Plague of Toads

Koszt: 12 pkt. many.

Przywołujesz kilka ropuch, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni wszystkim wrogom, którzy się z nimi zetkną.

17

Wybuchowe ropuchy / Explosive Toads

Mutujesz ropuchy, które wybuchają, zadając obrażenia od ognia równe 169% obrażeń od broni.

24

Ropuszysko / Toad of Hugeness

Przywołujesz olbrzymią ropuchę, która połyka wrogów w całości na 5 sek. i trawi ich, zadając obrażenia fizyczne równe 20% obrażeń od broni. Runa sprawia, że plaga ropuch ma 5 sekundowy czas odnowienia.

35

Deszcz ropuch / Rain of Toads

Wywołujesz deszcz ropuch, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni wszystkim wrogom na obszarze rażenia przez 2 sek.

51

Trujące ropuchy / Addling Toads

Tworzysz zmutowane żółte żaby, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni i mają 15% szans na wprowadzenie wrogów w stan zamętu na 4 sek.

54

Więź z ropuchami / Toad Affinity

Pozwala rzucać plagę ropuch za darmo.

12

Dodatkowe

Opętanie

Haunt

Koszt: 98 pkt. many.

Wysyłasz na wroga ducha, który będzie zadawał obrażenia od mocy tajemnej równe 575% obrażeń od broni przez 6 sek. Jeżeli cel zginie, duch zaatakuje następnego wroga w pobliżu.

18

Pożerający duch / Consuming Spirit

Duch przywraca ci 155 pkt. życia na sekundę.

23

Zawzięty duch / Resentful Spirit

Przywołuje żądnego zemsty ducha, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 383% obrażeń od broni przez 2 sek.

35

Przyczajony duch / Lingering Spirit

Jeśli brakuje celów, duch poczeka do 10 sek. szukając nowych wrogów.

48

Duchowy chwyt / Grasping Spirit

Zmniejsza szybkość poruszania się opętanych celów o 30%.

57

Wysysający duch / Draining Spirit

Duch przywraca ci 20,4 pkt. many na sekundę.

13

Groza

Ofiara

Sacrifice

Odpędzasz swoje psy zombie i sprawiasz, że wybuchają zadając obrażenia fizyczne równe 275% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w promieniu 12 metrów.

18

Czarna posoka / Black Blood

Z trupów psów zombie tryska czarna maź, która spowalnia wrogów o 60% na 8 sek.

24

Krewniak / Next of Kin

Każdy poświęcony przez ciebie pies zombie ma 35% szans na to, że odrodzi się na nowo.

36

Duma / Pride

Odzyskujesz 294 pkt. many za każdego poświęconego psa zombie.

41

Ofiarność / For the Master

Za każdego poświęconego psa zombie odzyskujesz 6202 pkt. życia.

51

Szczucie sfory / Provoke the Pack

Każdy ze złożonych w ofierze psów zombie zwiększa wszystkie zadawane obrażenia o 5% przez 30 sek.

14

Rozkład

Szarżujący Zombie

Zombie Charger

Koszt: 140 pkt. many.

Przywołujesz szalonego samobójcę zombie, który zadaje obrażenia od trucizny równe 205% obrażeń od broni przeciwnikom stojącym mu na drodze, zanim w końcu ulegnie rozkładowi.

21

Trędowaty zombie / Leperous Zombie

Szarżujący zombie zostawia za sobą trujące opary, które zadają obrażenia od trucizny równe 240% obrażeń od broni przez 3 sek.

27

Wskrzeszeniec / Undeath

Jeśli szarżujący zombie zabije jakiegoś wroga, pojawi się na nowo i zaszarżuje znowu, zadając obrażenia od trucizny równe 205% obrażeń od broni. Efekt może się powtórzyć maksymalnie 2 razy.

33

Fala zombie / Wave of Zombies

Przywołujesz 3 szarżujących zombie, z których każdy zadaje obrażenia od trucizny równe 115% obrażeń od broni.

42

Wybuchowa bestia / Explosive Beast

Przywołujesz wybuchowego psa zombie, który podbiega do celu i wybucha zadając obrażenia od ognia równe 236% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 9 metrów.

54

Niedźwiedzie zombie / Zombie Bears

Wysyłasz na wroga trzy szarżujące niedźwiedzie zombie. Każdy z nich zadaje obrażenia od trucizny równe 236% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom na danym obszarze.

16

Obronne

Duchowa Wędrówka

Spirit Walk

Koszt: 49 pkt. many.

Czas odnowienia: 15 sek.

Opuszczasz swoje ciało i wchodzisz do krainy duchów na 2 sek. W krainie duchów możesz się swobodnie poruszać.

Więź ze światem duchów zakończy się, gdy twoje fizyczne ciało odniesie obrażenia w wysokości 50% twojej maksymalnej wartości życia.

23

Wyprawa / Jaunt

Wydłuża czas działania duchowej wędrówki do 3 sek.

29

Szacowny gość / Honored Guest

Podczas duchowej wędrówki odzyskujesz co sekundę 15% maksymalnej wartości punktów many.

38

Ognisty wstrząs / Umbral Shock

Kiedy duchowa wędrówka dobiega końca, twoja fizyczna postać wybucha zadając obrażenia od ognia równe 310% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 10 metrów.

47

Rozdarcie / Severance

Wrogowie, przez których przechodzisz będąc duchem, otrzymują w ciągu 2 sek. obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni.

53

Uzdrawiająca podróż / Healing Journey

W trakcie działania duchowej wędrówki odzyskujesz co sekundę 7% swojej maksymalnej wartości punktów życia.

17

Rozkład

Duchowa Nawałnica

Spirit Barrage

Koszt: 108 pkt. many.

Ostrzeliwujesz cel widmowymi pociskami, które zadają obrażenia fizyczne równe 230% obrażeń od broni.

23

Pomocny duch / The Spirit Is Willing

Za każdym razem, gdy duchowa nawałnica trafi we wroga, odzyskujesz 44 pkt. many.

32

Studnia dusz / Well of Souls

Wywołujesz dodatkowe duchy (3), które zadają obrażenia fizyczne równe 65% obrażeń od broni.

37

Widziadło / Phantasm

Przywołujesz zjawę, która zadaje obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni przez 5 sek. wszystkim wrogom w odległości 10 metrów.

44

Upust krwi / Phlebotomize

Odzyskujesz 3% obrażeń zadanych duchową nawałnicą w formie punktów życia.

59

Manitu / Manitou

Przywołujesz widmo, które będzie się nad tobą unosić i atakować wrogów duchowymi wiązkami, zadając obrażenia fizyczne równe 1667% obrażeń od broni przez 20 sek.

19

Voodoo

Monstrum

Gargantuan

Koszt: 147 pkt. many.

Czas odnowienia: 60 sek.

Przywołujesz monstrualnego zombie, który będzie dla ciebie walczył. Monstrum zadaje każdym atakiem obrażenia fizyczne równe 100% obrażeń od broni.

22

Dryblas / Humongoid

Monstrum zdobywa zdolność rozpłatania, która pozwala mu atakować wiele celów na raz i zadaje obrażenia fizyczne równe 130% obrażeń od twojej broni

29

Niezmordowany gigant / Restless Giant

Kiedy monstrum napotka elitarnego wroga lub kiedy otacza go 5 wrogów, wpada w szał na 15 sek. i zdobywa premię: 20% do szybkości ruchu 35% do szybkości ataku 200% do zadawanych obrażeń fizycznych Efekty uaktywniają się nie częściej, niż raz na 120 sek. Elitarni wrogowie to czempioni, rzadkie potwory, bossowie oraz inni gracze.

39

Gniewny obrońca / Wrathful Protector

Przywołuje potężniejsze monstrum, które żyje tylko 15 sek. Jego pięści płoną i zadają dodatkowe obrażenia od ognia równe 110% obrażeń od broni i odrzucają wrogów.

48

Śmierdziuch / Big Stinker

Monstrum otacza trujący obłok, który zadaje pobliskim wrogom obrażenia od trucizny równe 15% obrażeń od broni.

56

Mięśniak / Bruiser

Monstrum może co jakiś czas uderzać we wrogów zadając obrażenia fizyczne równe 200% obrażeń od broni i ogłuszać ich na 3 sek.

21

Dodatkowe

Rój Szarańczy

Locust Swarm

Wymaga Łuk

Koszt: 196 pkt. many.

Przywołujesz plagę szarańczy, która rzuca się na wroga, zadając obrażenia od trucizny równe 360% obrażeń od broni przez 8 sek. Szarańcza przeskakuje na kolejne cele w pobliżu.

27

Plaga / Pestilence

Istnieje 100% szansy, że rój szarańczy przeskoczy na dwa cele zamiast jednego.

33

Nienasycony rój / Devouring Swarm

Odzyskujesz 37 pkt. many za każdego zaatakowanego przez rój wroga.

37

Chmara insektów / Cloud of Insects

Wydłuża czas życia roju do 10 sek.

42

Jadowity rój / Diseased Swarm

Przeciwnicy zabici przez rój szarańczy pozostawiają po sobie chmurę szarańczy, która zadaje wszystkim wrogom na obszarze obrażenia od trucizny równe 75% obrażeń od broni przez 3 sek.

59

Ognista szarańcza / Searing Locusts

Otaczasz wroga płonącą szarańczą, która zadaje obrażenia od ognia równe 468% obrażeń od broni przez 8 sek.

21

Podstawowe

Ognista Bomba

Firebomb

Koszt: 10 pkt. many.

Rzucasz wybuchającą czaszką, która zadaje obrażenia od ognia równe 110% obrażeń od broni w promieniu 8 metrów.

28

Błysk ognia / Flash Fire

Bomby, zamiast wybuchać, odbijają się od maksymalnie 6 celów. Z każdym odbiciem obrażenia są zmniejszane o 15%.

31

Rzut kośćmi / Roll the Bones

Sprawia, że czaszka może się odbić 2 razy.

38

Ognista jama / Fire Pit

Po wybuchu pozostaje dół płomieni, które zadają obrażenia od ognia równe 36% obrażeń od broni przez 3 sek.

47

Słup ognia / Pyrogeist

Tworzy kolumnę płomieni, która wypluwa płomień na najbliższego wroga zadając obrażenia od ognia równe 640% obrażeń od broni przez 6 sek. Jednocześnie może być aktywny tylko jeden słup ognia.

60

Upiorna bomba / Ghost Bomb

Poza podstawowym wybuchem czaszka tworzy drugi, znacznie większy, który zadaje obrażenia od ognia równe 30% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 28 metrów.

21

Obronne

Klątwa

Hex

Koszt: 49 pkt. many.

Czas odnowienia: 15 sek.

Na 12 sek. przywołujesz szamana fetyszów, który będzie zmieniał wrogów w kurczaki. Zmienieni wrogowie nie mogą wykonywać żadnych działań ofensywnych i otrzymują dodatkowe 10% obrażeń.

26

Gusła / Hedge Magic

Szaman fetyszów raz na jakiś czas będzie leczyć sprzymierzeńców, przywracając im 1861 pkt. życia.

31

Fatum / Jinx

Przeciwnicy znajdujący się pod wpływem klątwy otrzymują 20% dodatkowych obrażeń.

36

Wściekły kurczak / Angry Chicken

Zamieniasz się we wściekłego kurczaka na maksymalnie 5 sek. Eksplodując, kurczak zadaje obrażenia fizyczne równe 215% obrażeń od broni wrogom w odległości 12 metrów.

43

Bolesna przemiana / Painful Transformation

Klątwa sprawia, że cele krwawią, otrzymując obrażenia fizyczne równe 12% obrażeń od broni.

58

Niestabilna forma / Unstable Form

Wrogowie pod wpływem klątwy eksplodują w momencie śmierci, zadając obrażenia od trucizny równe 135% obrażeń od broni wrogom w promieniu 8 metrów.

22

Rozkład

Kwasowa Chmura

Acid Cloud

Koszt: 172 pkt. many.

Sprowadzasz deszcz kwasu, który natychmiast zadaje obrażenia od trucizny równe 115% obrażeń od broni, a następnie obrażenia od trucizny równe 150% obrażeń od broni przez 3 sek. wrogom, którzy pozostaną na danym obszarze.

26

Kwaśny deszcz / Acid Rain

Zwiększa początkowy promień działania kwasowej chmury do 24 metrów.

30

Kwasowy śluz / Lob Blob Bomb

Kwas tworzy na ziemi trujący szlam, który zadaje pobliskim wrogom obrażenia od trucizny równe 250% obrażeń od broni przez 5 sek.

39

Żrący kwas / Slow Burn

Wydłuża czas działania żrących kałuż, które zadają obrażenia od trucizn równe 300% obrażeń od broni przez 6 sek.

46

Pocałunek śmierci / Kiss of Death

Wypluwasz obłok kwasu, który zadaje obrażenia od trucizny równe 127% obrażeń od broni i dodatkowe obrażenia od trucizny równe 165% obrażeń przez 3 sek.

55

Trupia bomba / Corpse Bomb

Ożywiasz z ziemi zwłoki, które wybuchają zadając obrażenia od trucizny równe 230% obrażeń od broni wszystkim znajdującym się w pobliżu wrogom.

22

Groza

Zbiorowy Zamęt

Mass Confusion

Koszt: 74 pkt. many.

Czas odnowienia: 60 sek.

Wywołujesz u wrogów stan paranoi, dzięki czemu część z nich będzie walczyć po twojej stronie przez 12 sek.

26

Kraina niepokoju / Unstable Realm

Skraca czas odnowienia zbiorowego zamętu do 45 sek.

34

Degeneracja / Devolution

Istnieje 50% szans, że wrogowie zabici pod wpływem zamętu zmienią się w psy zombie.

43

Zbiorowa histeria / Mass Hysteria

Maksymalnie 6 wrogów, którzy nie są w stanie zamętu, zostanie ogłuszonych na 3 sek.

46

Paranoja / Paranoia

Wszyscy wrogowie na obszarze działania zbiorowego zamętu otrzymują 20% dodatkowych obrażeń przez 12 sek.

54

Zbiorowe halucynacje / Mass Hallucination

Ogromny duch sieje zniszczenie wśród przeciwników, zadając obrażenia fizyczne równe 22% obrażeń od broni na sekundę wszystkim wrogom, przez których przejdzie.

25

Voodoo

Wściekłe Voodoo

Big Bad Voodoo

Czas odnowienia: 120 sek.

Przywołujesz fetysza, który rozpoczyna rytualny taniec, zwiększający szybkość ataku oraz ruchu u wszystkich pobliskich sojuszników o 20% przez 20 sek.

31

Rytm dżungli / Jungle Drums

Wydłuża czas trwania rytuału do 30 sek.

37

Taniec deszczu / Rain Dance

Przywraca 123 pkt. many na sekundę w miejscu przeprowadzania rytuału.

44

Taniec śmierci / Slam Dance

Zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkich pobliskich sojuszników o 30%.

50

Duchowy trans / Ghost Trance

Rytuał przywraca pobliskim sprzymierzeńcom 5% maksymalnej wartości punktów życia na sekundę.

58

Pieska śmierć / Boogie Man

Istnieje 50% szans, że wrogowie, którzy zginą na obszarze przeprowadzania rytuału zostaną wskrzeszeni jako psy zombie.

28

Rozkład

Ściana Zombie

Wall of Zombies

Koszt: 103 pkt. many.

Czas odnowienia: 20 sek.

Przywołujesz grupę zombie, które wychodzą z ziemi i atakują znajdujących się w pobliżu wrogów, zadając im obrażenia fizyczne równe 800% obrażeń od broni przez 5 sek.

32

Barykada / Barricade

Zwiększa szerokość ściany zombie.

35

Bezlitosny uścisk / Unrelenting Grip

Twoja ściana zombie spowalnia wrogów o 60% na 5 sek.

41

Pełzacze / Creepers

Z ziemi wyłoni się do 3 zombie i zaatakuje pobliskich wrogów zadając obrażenia fizyczne równe 25% obrażeń od broni.

49

Spiętrzenie / Pile On

Przywołujesz wieżę zombie, która spada na wrogów zadając im obrażenia fizyczne równe 550% obrażeń od broni i ich odrzuca. Skraca czas odnowienia do 10 sek.

60

Trupi pęd / Dead Rush

Wyłażące z ziemi zombie rozbiegają się we wszystkich kierunkach zadając obrażenia fizyczne równe 445% obrażeń od broni pobliskim wrogom.

30

Voodoo

Armia Fetyszy

Fetish Army

Czas odnowienia: 120 sek.

Przywołujesz armię fetyszowych stworzeń uzbrojonych w sztylety, które będą walczyć u twego boku przez 20 sek. Fetysze atakują zadając obrażenia fizyczne równe 20% obrażeń od broni.

34

Zasadzka fetyszów / Fetish Ambush

Każdy z fetyszów zadaje w chwili przywołania obrażenia fizyczne równe 250% obrażeń od broni każdemu znajdującemu się w pobliżu wrogowi.

40

Wierna świta / Devoted Following

Skraca czas odnowienia armii fetyszów do 90 sek.

46

Legion nożowników / Legion of Daggers

Zwiększa liczbę uzbrojonych w sztylety fetyszów o 3.

52

Połykacze ognia / Tiki Torchers

Przywołujesz 2 dodatkowych fetyszów, którzy zioną ogniem zadając obrażenia od ognia równe 15% obrażeń od broni.

60

Łowcy głów / Head Hunters

Przywołujesz dodatkowo 2 fetyszowych łowców, którzy strzelają we wrogów z dmuchawek zadając obrażenia od trucizny równe 20% obrażeń od twojej broni.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.