Druid • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Druid

Ostatnia modyfikacja: 20.10.2010. Utworzono: 24.08.2007

Powrót do działu Postacie
|AMAZONKA | BARBARZYŃCA | CZARODZIEJKA | DRUID |NEKROMANTA | PALADYN | ZABÓJCZYNI |


Druid Druidów łączy silna więź rodzinna z Barbarzyńcami. Jednak ich różne podejście do realizacji tych planów. Twórca Klanu Druidów uczył ich życia w harmonii z naturą. Druidzi nauczyli się rozmawiać ze zwierzętami i roślinami. Poznali sposoby przyzywania zwierząt czy przemiany w zwierzęta. Ich celem tak jak Barbarzyńców jest obrona tego co znajduje się w Górze Arreat, o czym wiedzą tylko te dwa klany.

Mitologia postaci.

Druid W starożytnej księdze druidów, Scéal Fada, zapisano, że Bul-Kathos, wielki, starożytny król barbarzyńskich plemion miał tajemniczego powiernika, który występuje w księdze pod nazwiskiem Fiacla-Géar. Ten człowiek bywa miejscami przedstawiany jako bliski przyjaciel Bul-Kathosa, a czasami jako jego brat. Ale niezależnie od tego, łączyła ich silna więź. Obaj znali tajemnicę starożytnych: wiedzieli, co znajduje się pod górą Arreat, rozumieli, że ich lud musi strzec tego sekretu i znali proroctwa, zapowiadające nadejście mrocznych czasów. Obaj zgadzali się, że ich lud musi całkowicie poświęcić się temu zadaniu. Ale mieli odmienne podejście do sposobu realizacji tego celu. Bul-Kathos uważał, że plemiona tylko wtedy poświęcą się świętej misji, jeśli połączy je wspólna władza i surowe szkolenie w sztukach walki. Fiacla-Géar miał inne zdanie. Według niego ludzie musieli osiągnąć duchową jedność z ziemią, której przysięgali bronić. Uważał, że tylko wtedy w pełni zrozumieją znaczenie swojej misji.

Fiacla-Géar i Bul-Kathos zgadzali się, że każda z tych filozofii jest słuszna. Dlatego Bul-Kathos zjednoczył plemiona barbarzyńców, a Fiacla-Géar zebrał niewielką grupę wojowników-poetów i szamanów i wyruszył do lasów otaczających krainę zwaną Scosglen. Tam założył pierwsze Stowarzyszenie Druidów. Zbudowano wielkie, kamienne wieże, pokryte winoroślami i ukryte pod sklepieniem gęstych lasów. Tam druidzi zamieszkali na stałe, tworząc nowy styl życia. Stworzyli całkiem nową kulturę i język, odcinając się od swych kuzynów, barbarzyńców. Przysięgli, że nie powrócą pod górę Arreat, dopóki nie nadejdzie Uileloscadh Mór, ostateczna bitwa między ludźmi a demonami z Płonących Piekieł.

Fiacla-Géar nauczał swój lud Caoi Dúlra, sposobu myślenia w harmonii z żywiołami świata, ze światem roślin i zwierząt. Przygotowywał druidów do zbliżającego się konfliktu, do obrony świata, który przysięgali chronić. Caoi Dúlra była nie tylko systemem wartości, ale też drogą poznania, poprzez naukę i ćwiczenia, naturalnych istot Sanktuarium. Połączenie z naturą okazało się tak silne, że druidzi nauczyli się rozmawiać ze zwierzętami i roślinami, które przekazały im sekrety świata przyrody. Druidzi poznali sposoby wzywania zwierząt, przywoływania inteligentnych roślin spod ziemi, sposobów przemiany w zwierzęcą postać, a nawet wpływania w ograniczonym stopniu na pogodę.

W Túr Dúlra, największym stowarzyszeniu druidów, rośnie wspaniały dąb, Glór-an-Fháidha. To drzewo jest najbardziej cenionym źródłem wiedzy druidów. Przez długie wieki pod jego gałęziami druidzi ze Scosglen doskonalili panowanie nad magią natury oraz sztuki walki pozyskane od barbarzyńskich przodków. Motywowała ich wiara, że będą ostatnią linią obrony w nadciągającym wielkim konflikcie. Przekonani, że czas zmagań nadszedł, druidzi opuścili swoje lasy, ruszając naprzeciw legionom Płonących Piekieł i Leathdhiabhala, dzieciom natury wypaczonym demonicznym złem. Są gotowi stawić czoła sługom Chaosu.


Początkowe Statystyki Druida (Poziom 1):
Siła: 15
Zręczność: 20
Żywotność: 25
Energia: 20
Mana: 20
Życie: 55
Wytrzymałość: 84

Automatyczny Wzrost Statystyk Co Poziom:
Życie: +1,5
Mana: +2
Wytrzymałość: +1

Efekty Punktów Statystyk:
1 Punkt Żywotności Dodaje 2 Do Życia
1 Punkt Żywotności Dodaje 1 Do Wytrzymałości
1 Punkt Energii dodaje 2 Do Many

Regeneracja życia i many u Druida
Wyjaśnienie: Dla każdej postaci ta sama buteleczka napoju leczącego bądź many regeneruje inną liczbę punktów.

Napoje Leczące
Liczba Odrodzonych
Punktów Życia
Mniejsza Mikstura Leczenia
30
Lekka Mikstura Leczenia
60
Mikstura Leczenia
100
Większa Mikstura Leczenia
180
Super Mikstura Leczenia
320

Napoje Many
Liczba Odrodzonych
Punktów Many
Mniejsza Mikstura Many
40
Lekka Mikstura Many
80
Mikstura Many
160
Większa Mikstura Many
300
Super Mikstura Many
500



Cechy i umiejętności.

Druidzi nie używają tradycyjnej magii, zwanej przez nich Dubhadroiacht. Zamiast niej, korzystają z zaklęć opartych na silnej więzi z naturą. Dzięki temu mogą rozkazywać płomieniom, ziemi i wichrom krainy Sanktuarium. Druid jest przyjacielem dzikich zwierząt i może wzywać je do pomocy w walce. Potrafi też przemieniać się w zwierzęta, korzystając z siły i zdolności leśnych braci by lepiej służyć swoim ideałom. Ich trzy typy umiejętności to: Żywioły, Zmiany Kształtu oraz Przyzywanie. Jak w każdej profesji, od Ciebie zależy jak będzie wyglądał Twój wymarzony Druid.

Drzewka Umiejętności Postaci -
- Kliknij Tutaj


Strategie dla Druida
- Kliknij Tutaj
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.