diablo 3

Drzewko Umiejętności Barbarzyńcy - Zdolności Bojowe

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 29.10.2007

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc wszystkich Mistrzostw, których statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności.)


Mistrzostwo we władaniu mieczami
Sword Mastery

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Największym, choć nie jedynym, darem Wielkiego i Starożytnego Króla Bul-Kathosa jest tajemnica stali. Surowe żelazo utwardza się i uodparnia, przekute w potężną i zaszczytną broń. Większość mieczy śmiertelników wzorowana jest na ostrzu noszonym przez Bul-Kathosa. Miecz równoważy atak i obronę, dlatego jest doskonałą bronią do obrony góry Arreat w obliczu nadciągającej apoka­lipsy. Wszyscy barbarzyńscy wojownicy uczą się w młodym wieku tajemnicy stali, ale tylko nielicz­ni w pełni opanowują śmiercionośną elegancję mieczy. Ci, którym się to udało gardzą inną bronią.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu mieczy. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia: +X %283338434853586368737883889398103108113118123
Atak: +X %283644526068768492100108116124132140148156164172180
X % Szans Na Trafienie Krytyczne:3691112131415161717181819192020202021





Mistrzostwo we władaniu toporami
Axe Mastery

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Wojownicy z Plemienia Wilka Cienia są mistrzami w walce na topory. Walcząc toporami pragnę­li naśladować raniące szpony i kąsające kły wilków, koło których żyli i walczyli. Pierwsze topo­ry były zbudowane z prostego kawałka kamienia umocowanego na drewnianym stylisku, a po otrzymaniu mieczy i tajemnicy stali od Bul-Kathosa, topory popadły w niełaskę. Obecnie jednak wojownicy i kowale ze Stepów udoskonalili topory, tak że stały się równe mieczom, a może na­wet lepsze. Plemię Wilka znów naucza władania toporem tych, którzy pragną dowiedzieć się, jak oddzielić słabe sztuki od stada i jak chronić swoją sforę przed legionami Piekła.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu toporów. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia: +X %283338434853586368737883889398103108113118123
Atak: +X %283644526068768492100108116124132140148156164172180
X % Szans Na Trafienie Krytyczne:3691112131415161717181819192020202021





Mistrzostwo we władaniu buławami
Mace Mastery

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Barbarzyńcy, którzy wykonywali misje wspólnie z potężnym Plemieniem Niedźwiedzia są mi­strzami w posługiwaniu się Buławami. Wojownicy - mistrzowie stosują broń obuchową z niszczy­cielską skutecznością, zarówno proste, drewniane maczugi, jak i nowsze, okute metalem buławy zdolne do kruszenia zbroi. Szaman Niedźwiedzi, Koth, powiedział kiedyś do stosujących miecze i topory: „Jeśli będą was prześladować maszerujące hordy umarłych, nie przychodźcie do mnie skamląc skoro odrzuciliście mądrość Niedźwiedzia".
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu buław. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia: +X %283338434853586368737883889398103108113118123
Atak: +X %283644526068768492100108116124132140148156164172180
X % Szans Na Trafienie Krytyczne:3691112131415161717181819192020202021





Mistrzostwo we władaniu bronią drzewcową
Polearm Mastery

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Członkowie Plemienia Żurawia cenią dystans, grację i potęgę pojedynczego, miażdżącego ciosu ponad bliskie zwarcie doradzane przez Plemię Niedźwiedzia. Chociaż przez wiele pokoleń oba klany były względem siebie bardzo nieufne, to obecnie ludy koczowników wymieszały się i dzie­lą się swoimi technikami ze wszystkimi, którzy chcą uczyć się tajników walki. Wojownicy Żurawia opracowali styl walki bronią drzewcowi, by radzić sobie z konnymi przeciwnikami, a także by ła­twiej walczyć w łagodnych nurtach rzek płynących przez stepy. Prawdziwy mistrz broni drzewco-wej unika fizycznego kontaktu z wrogiem, do chwili gdy może zadać pojedynczy, zabójczy cios.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu broni drzewcowych. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia: +X %283338434853586368737883889398103108113118123
Atak: +X %303846546270788694102110118126134142150158166174182
X % Szans Na Trafienie Krytyczne:3691112131415161717181819192020202021





Mistrzostwo w rzucaniu
Throwing Mastery

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Od najdawniejszych czasów łowcy ze Stepów ćwiczyli się w rzucaniu bronią, ale nie są znani ze sto­sowania łuków i podobnych broni. Szeroko spotykane w ich krainach otwarte równiny sprzyjają sto­sowaniu ostrz do rzucania. Naturalną koleją rzeczy rozwinęli więc odpowiednią umiejętność bojową.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku przy rzucaniu bronią. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia: +X %283338434853586368737883889398103108113118123
Atak: +X %303846546270788694102110118126134142150158166174182
X % Szans Na Trafienie Krytyczne:3691112131415161717181819192020202021





Mistrzostwo we władaniu włóczniami
Spear Mastery

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Ulubioną bronią wojowników Plemienia Węża jest włócznia. Znani są z zimnych oczu i syczących pie­śni bitewnych. Tylko doświadczeni wojownicy mogą opanować techniki cierpliwego nauczyciela, Wę­ża. Wąż przypomina, że wraz z upływem czasu każdego wroga można pokonać. Lekcję tą Barbarzyń­cy wynieśli ze spotkań z niebezpiecznymi żmijami, które żyją wśród stepów otaczających Górę Arreat.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu włóczni. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia: +X %283338434853586368737883889398103108113118123
Atak: +X %303846546270788694102110118126134142150158166174182
X % Szans Na Trafienie Krytyczne:3691112131415161717181819192020202021





Zwiększona Wytrzymałość
Increased Stamina

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Plemiona Barbarzyńców z północy to koczownicy, wędrują przez rozległe równiny Północnych Stepów. Dorastanie w takim środowisku wzmocniło Barbarzyńców. Jedno spojrzenie na członka północnych plemion wystarcza, by zauważyć, że jest bardziej krzepki niż przeciętna osoba. Są tak pełni energii! Poprzez twardy trening Barbarzyńca potrafi przygotować swoje ciało do znoszenia wielkiego wysiłku, dzięki czemu zawsze gotowy jest do walki.
Efekt: zwiększa wytrzymałość i skraca czas potrzebny na odzyskanie sił. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom1234567891011121314151617181920
Premia Do Wytrzymałości: +X %3045607590105120135150165180195210225240255270285300315





Zwiększona Szybkość
Increased Speed

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Zwiększona Wytrzymałość [12]
Opis: Zakładanie, że Barbarzyńca jest powolny i niezgrabny, jest poważnym błędem. Masywna budo­wa maskuje dużą zwinność. Barbarzyńcy przez całe życie przemierzają rozległe równiny ojczy­stych krain. Często muszą pokonać wielkie odległości w krótkim czasie. Barbarzyńscy wojowni­cy potrafią z tego powodu maszerować i biegać z zaskakującą prędkością.
Efekt: zwiększa szybkość chodzenia i biegania. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Szybkość Chodzenia/Biegania: +X %1318222528303233353637383940404141424243





Skóra z żelaza
Iron Skin

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Surowe równiny ojczystych ziem Barbarzyńców zapewniają niewiele ochrony przed siłami żywio­łów. Zawsze wystawiona na słońce, wiatry, deszcz i inne warunki pogody skóra barbarzyńcy z cza­sem staje się twarda jak kamień.
Efekt: polepsza ogólną obronę. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Poprawia Obronę: +X %30405060708090100110120130140150160170180190200210220





Wrodzona Odporność
Natural Resistance

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Skóra z żelaza [18]
Opis: Aby przetrwać w krainach północy które nie wybaczają błędów, ludzie z barbarzyńskich ple­mion musieli wykształcić w sobie odporność na siły żywiołów. Barbarzyńca często musi znosić chłód i upał. W czasie wędrówek często brakuje jedzenia, dlatego koczownicy nauczyli się, jak spożywać gatunki roślin zabójczych dla przeciętnego człowieka. Dzięki dodatkowym ćwicze­niom wojownik może jeszcze bardziej uodpornić się na te niebezpieczeństwa. Pozwala mu to przetrwać podróże przez obce krainy i walki z nieznanymi wrogami.
Efekt: zwiększa odporność na obrażenia elementarne. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Odporności: +X1221283540444749525456586061626464656667


Dodatkowe info: Wrodzona odporność daje odporności na błyskawice, ogień, zimno i trucizny, ale nie obejmuje odporności na magię.




Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.