Drzewko Umiejętności Czarodziejki - Błyskawice • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Drzewko Umiejętności Czarodziejki - Błyskawice

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 04.11.2007

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Mistrzostwo we władaniu błyskawicami której statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)


Wiązka Błyskawic
Charged Bolt

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Błyskawice: +6% Obrażenia od Błyskawic na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Jonizując otaczające ją powietrze, Czarodziejka wyzwala wyładowanie elektryczne. Pociski roz­chodzą się w losowych kierunkach, ścigając przeciwników i wstrząsając nimi do głębi.
Efekt: wyzwala liczne, rozprzestrzeniające się pioruny, które poszukują celów.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Ob Błyskawic:2
-
4
2
-
4
3
-
5
3
-
5
4
-
6
4
-
6
5
-
7
5
-
7
6
-
8
6
-
8
7
-
9
7
-
9
8
-
10
8
-
10
9
-
11
9
-
11
10
-
12
11
-
13
12
-
14
13
-
15
Liczba Wiązek:345678910111213141516171819202122
Koszt Many:33.544.555.566.577.588.599.51010.51111.51212





Telekineza
Telekinesis

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Dzięki tej umiejętności Czarodziejka może samą siłą umysłu manipulować odległymi przedmio­tami. Manipulując Eterem, który przenika świat, Czarodziejka może podnieść przedmioty znaj­dujące się poza jej zasięgiem, albo przesłać swe ataki odległemu przeciwnikowi. Jest to bardzo użyteczny czar dla sprytnych Czarodziejek, nagradza szybkie myślenie i pozwala na korzysta­nie z różnych przydarzających się sytuacji.
Efekt: pozwala ci na odległość podnosić przedmioty, uaktywniać obiekty i atakować wrogów.
Stałe: Koszt many: 7

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia:1
-
2
2
-
3
3
-
4
4
-
5
5
-
6
6
-
7
7
-
8
8
-
9
9
-
10
10
-
11
11
-
12
12
-
13
13
-
14
14
-
15
15
-
16
16
-
17
17
-
18
18
-
19
19
-
20
20
-
21


Dodatkowe info:
-Telekineza może być użyta do aktywowania Pieczęci w Sanktuarium chaosu.
-Telekinezą można też otwierać skrzynie i szybko podnieść jej zawartość, która zostanie przeniesiona do twojego plecaka jeśli tylko jest w nim miejsce.
-Telekineza będzie podnosić tylko zwoje, eliksiry, klucze, złoto, strzały i bełty.
-Użyj telekinezy, aby oszołomić wrogów i oddalić ich od siebie, na niskich poziomach stwierdzisz, że Telekineza jest dobra do zabijania potworów, ale kiedy natrafisz na bardziej potężnego przeciwnika zauważysz, że będziesz musiał rzucić zaklęcie dużo razy nim wykończysz wroga.
-Telekinezą możesz aktywować Kapliczki, dzięki czemu oszczędzisz czas potrzebny do dobiegnięcia do odległej Kapliczki, poza tym możesz nim zatrzymać innych graczy podążających do najbardziej obleganych Kapliczek.
-Możesz jej też użyć do przejścia przez portale utworzone ze zwojów portali miejskich lub kapliczkę portali. Możesz także użyć jej na Czerwonych portalach jak te do Krowiego poziomu lub Otchłani Acheronu. Pamiętaj, że możesz wejść do portalu za pomocą Telekinezy tylko wewnątrz miasta lub poziomu.
-Możesz w końcu aktywować i używać Punktów nawigacyjnych dzięki Telekinezie. Przy pomocy tej umiejętności możesz również używać swoją prywatną skrzynkę (tą w mieście). Telekineza może znacząco przyśpieszyć wasze wizyty w mieście.

Więcej informacji o Telekinezie znajdziecie w artykule, pod tym linkiem (główną tematyką tego artykułu jest Tarcza Energetyczna, jednak jest w nim także sporo wiadomości o Telekinezie).




Pole Statyczne
Static Field

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Niszczycielski czar bliskiego zasięgu. Pole Statyczne momentalnie zadaje pobliskim przeciwnikom znaczną ilość obrażeń. Zranieni w ten sposób wrogowie stają się łatwym łupem dla kolejnych ataków Czarodziejki lub jej sojuszników. Kolejne rzucenie czaru zadaje mniejsze obrażenia, ale w połączeniu z innymi zaklęciami albo silnym atakiem wręcz, szybko powala najmocniejszych przeciwników.
Efekt: każdy wróg w promieniu działania zaklęcia traci jedną trzecią punktów życia.
Stałe: Osłabia przeciwnika o 25 procent
Koszt many: 9

Poziom:1234567891011121314151617181920
Zasięg: X (m)3.344.65.366.67.388.69.31010.611.31212.613.31414.615.316


Dodatkowe info: Player vs Player: Pole statyczne ma ograniczony efekt w stosunku do innych graczy.

Pole Statyczne to bardzo ważna zdolność dla Czarodziejki. Użyj Pola Statycznego przeciwko Bossom lub Superunikalnym potworom o wysokiej odporności na magię, bo inaczej Czarodziejka może mieć problemy walcząc z nimi przy użyciu ognia, zimna lub innych zaklęć elektrycznych. Dodając punkty do poziomu Pola Statycznego zwiększasz tylko promień rażenia czaru w pewnym momencie, więc nie będziesz mieć wielkiej korzyści z dodawania kolejnych punktów do tej umiejętności. Możesz polegać na przedmiotach, które dają bonus do wszystkich umiejętności z danego drzewka, aby podnosić poziom czaru, zamiast dodawać do niego kolejne jakże cenne punkty. Korzyści z Pola Statycznego zmniejszają się szybko więc rzuć czar kilka razy aby redukcja punktów życia potworów odniosła pożądany efekt, później odpal jeszcze kilka kolejnych czarów, aby je wykończyć. Czar ten bardzo dobrze współgra w kombinacji z atakami sojuszników.
Pole Statyczne zadaje obrażenia od Błyskawic i może zostać odparte przez Odporność na Błyskawicę.
Na Pole statyczne nie ma wpływu Przekonanie i Obniżenie Odporności. Pole statyczne nie będzie zabierało potworom, poniżej 33% życia na Koszmarze i 50% na Piekle.




Błyskawice
Lightning

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Wiązka Błyskawic: +8% Obrażenia od Błyskawic na poziom
Nova: +8% Obrażenia od Błyskawic na poziom
Seryjne Błyskawice: +8% Obrażenia od Błyskawic na poziom

Wymagane umiejętności: Wiązka Błyskawic [1]
Opis: To zaklęcie pozwala Czarodziejce wezwać siły niebios i wywołać nagłe wyładowanie elektryczne. Tworząc błyskawicę skierowaną na wybrany cel, z chirurgiczną precyzją wycina przejście przez szeregi wrogów.
Efekt: miota błyskawicę.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Błyskawic:1
-
40
1
-
48
1
-
56
1
-
64
1
-
72
1
-
80
1
-
88
1
-
96
1
-
108
1
-
120
1
-
132
1
-
144
1
-
156
1
-
168
1
-
180
1
-
192
1
-
212
1
-
232
1
-
252
1
-
272
Koszt Many:88.599.51010.51111.51212.51313.51414.51515.51616.51717.5





Nova
Nova

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Pole Statyczne [6]
Opis: Czarodziejka tworzy fale energii elektrycznej, wypływające z koniuszków palców. Fala destruk­cyjnej energii razi wrogów otaczających czarodziejkę. Czar ten idealnie nadaje się do zwalczania kłębiących się zbyt blisko przeciwników.
Efekt: tworzy rozszerzający się pierścień elektryczności, który zadaje poważne obrażenia.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Błyskawic:1
-
20
7
-
28
13
-
36
19
-
44
25
-
52
31
-
60
37
-
68
43
-
76
50
-
85
57
-
94
64
-
103
71
-
112
78
-
121
85
-
130
92
-
139
99
-
148
107
-
158
115
-
168
123
-
178
131
-
188
Koszt Many:1516171819202122232425262728293031323334





Seryjne Błyskawice
Chain Lightning

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Wiązka Błyskawic: +4% Obrażenia od Błyskawic na poziom
Nova: +4% Obrażenia od Błyskawic na poziom
Błyskawice: +4% Obrażenia od Błyskawic na poziom

Wymagane umiejętności: Wiązka Błyskawic [1], Błyskawice [12]
Opis: Seryjne Błyskawice to ulepszona i bardziej skomplikowana wersja zwykłej Błyskawicy. Seryjna Błyskawica przeskakuje z wroga na wroga aż do wyczerpania swej energii. Po rzuceniu tego zaklę­cia często pozostaje jedynie zapach spalonego ciała i ozonu.
Efekt: miota błyskawice, które przeskakują z celu na cel.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Liczba Trafień:55556666677777888889
Obrażenia Od Błyskawic:1
-
40
1
-
51
1
-
62
1
-
73
1
-
84
1
-
95
1
-
106
1
-
117
1
-
130
1
-
143
1
-
156
1
-
169
1
-
182
1
-
195
1
-
208
1
-
221
1
-
236
1
-
251
1
-
266
1
-
281
Koszt Many:910111213141516171819202122232425262728





Teleport
Teleport

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Telekineza [6]
Opis: Wyszkolona w tej tajemnej umiejętności Czarodziejka potrafi przemieszczać się przez Eter. Bez po­mocy portali czy kierunkowskazów może teleportować się w jakiekolwiek pobliskie miejsce. Czar ten bardzo ułatwia ucieczkę i pozwala dotrzeć do miejsc niedostępnych w normalny sposób. Nie nadaje się jednak do podróży na dużą odległość.
Efekt: natychmiast przenosi cię do wybranego punktu.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Koszt Many:24232221201918171615141312111098765


Dodatkowe info: Teleport powinien być podstawową zdolnością każdej Czarodziejki, ponieważ pozwala uciec przed niebezpieczeństwem i zaoszczędzić czas.
Pamiętaj, że dodając punkty do Teleportu zmniejszasz tylko koszt many. Zapewne nie będziesz chciał wydawać wszystkich swoich punktów na tą umiejętność. Możesz zyskać kilka poziomów Teleportu stosując przedmioty dające +1 lub +2 poziomy dla wszystkich zdolności.
Najemnik teleportuje się razem z tobą. Możesz użyć Teleportu, aby przenieść Najemnika w pobliże potwora, którego ma zaatakować. Po prostu teleportuj go zaraz przy wybranym potworze i Najemnik zacznie go atakować. Ta metoda pozwala o wiele lepiej kontrolować poczynania twojego kompana. Jeśli Najemnik utknie lub gdzieś się zawieruszy Teleport przywoła go do Czarodziejki.
Ucieknij z pola bitwy: Czarodziejka jest, co oczywiste, słaba jeśli chodzi o walkę w zwarciu. Kiedy otoczona przez zgraję potworów użyje Teleportu, wydostajesz się na wolną przestrzeń i już z dystansu możesz wysadzić w powietrze wrogów. Przedmiot dające Szybkie Rzucanie Czarów będzie pomocny w tej sytuacji, bo da ci więcej czasu na wykonanie teleportacji kiedy jesteś pod silnym ataku.
Idź na skróty: najwięcej frajdy z użycia Teleportu daje chodzenie na skróty. Zamiast przechodzić przez most lub wspinać się po schodach po prostu przenieść się na drugą stronę przeszkody. Teleportuj się przez wiele rzeczy, przez które może ci się wydawać to niemożliwe. Spróbuj!
Ścigaj się z innymi graczami: Użyj Teleportu aby szybko pokonać długi dystans dzielący Czarodziejkę od walki lub innego gracza, albo aby zaatakować kogoś w innej lokacji, lub aby wrócić do miasta. To zawsze jest zabawne widzieć jak Czarodziejka, używając Teleportu, dogania i wyprzedza w wyścigu innego gracza, który wystartował z ogromną przewagą.




Burza z piorunami
Thunder Storm

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Wiązka Błyskawic [1], Pole Statyczne [6], Błyskawice [12], Nova [12], Seryjne Błyskawice [18]
Opis: Manipulacja pogodą to najbardziej imponująca forma magii żywiołów, jaką może zdobyć Czaro­dziejka. Może wywołać ciemne chmury burzowe, które będą wszędzie za nią podążać. Ten, kto wejdzie pod baldachim chmur, doświadczy na własnej skórze siły wichury i błyskawic!
Efekt: wywołuje burzę, która co pewien czas uderza w przeciwników błyskawicami.
Stałe: Koszt many: 19

Poziom:1234567891011121314151617181920
Czas Trwania: X (s)324048566472808896104112120128136144152160168176184
Obrażenia Od Błyskawic:1
-
100
11
-
110
21
-
120
31
-
130
41
-
140
51
-
150
61
-
160
71
-
170
81
-
180
91
-
190
101
-
200
111
-
210
121
-
220
131
-
230
141
-
240
151
-
250
162
-
261
173
-
272
184
-
283
195
-
294


Dodatkowe info: Burza z Piorunami to popularne zaklęcie. Automatycznie uderza we wrogów więc nie jest konieczne celowanie. Kiedy raz wykorzystałeś Manę na jej rzucenie pozostanie aktywna dopóki nie skończy się jej czas trwania zależny od poziomu czaru. Później po prostu znowu ją przywołaj. Po zwiększeniu poziomu Burzy w kombinacji z Mistrzostwem we władaniu błyskawicami oraz przedmiotami dającymi bonusowe poziomy do tych umiejętności, Burza z Piorunami potrafi zadać niezwykle poważne obrażenia, przeważnie zabijające potwory jednym uderzeniem. Burza jest świetnym czarem, aby zdjąć potwory, które trudno jest uchwycić czarami kierunkowymi. Burza z Piorunami jest doskonała, aby dobijać potwory albo, aby „zmiękczyć” wrogów zanim użyjesz swojego głównego czaru. Jeśli używasz Burzy z Piorunami zalecane jest rozwinięcie Mistrzostwa we władaniu Błyskawicami.
Burze możesz użyć nawet w kombinacji z serią Lodowych Zbrój, Tarczą energetyczną czy Urokiem.




Tarcza Energetyczna
Energy Shield

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Telekineza

Wymagane umiejętności: Wiązka Błyskawic [1], Telekineza [6], Błyskawice [12], Teleport [18], Seryjne Błyskawice [18]
Opis: Osłaniając się czystą energią, Czarodziejka bez strachu może wkroczyć do akcji. Dopóki zdoła utrzymać kontrolę nad tą magiczną tarczą, może odwracać wrogą magię, a obrażenia fizyczne przejmuje jej Mana.
Efekt: obrażenia magiczne i część obrażeń fizycznych powodują utratę Many zamiast Życia.
Stałe: Koszt many: 5

Poziom:1234567891011121314151617181920
Czas Trwania: X (s)14420426432438444450456462468474480486492498410441104116412241284
Absorbuje: X %2025303540455055575961636567697172737475


Dodatkowe info: Czarodziejka ma zazwyczaj dużo więcej punktów many niż życia. Tarcza Energetyczna pozwala jej przekierować część otrzymywanych obrażeń z punktów życia na manę, dając jej większą szansę na przetrwanie walki. Jest to szczególnie przydatne na Koszmarze i Piekle. Wielkość absorbowanej części obrażeń będzie zależeć od tego ile punktów zainwestujesz w tą zdolność. Jedynym zmartwieniem kiedy używamy Tarczy Energetycznej jest pochłonięcie przez nią tylu punktów many, że nie wystarcza już jej na rzucenie innych zaklęć. Jeśli tak się stanie musisz odczekać, aż uzupełni się dostateczna ilość many lub wspomóc Tarczę przy pomocy Szybkiej regeneracji many.
Każdy poziom Telekinezy uczyni absorpcje obrażeń przez Tarczę bardziej efektywnym. Standardowo za każdy punkt obrażeń Tarcza Energetyczna absorbuje 2 punkty many – stosunek 200%. Każdy dodatkowy punkt Telekinezy poprawia efektywność Tarczy o 6,25%. Przykładowo, z 8 poziomem Telekinezy, 1,5 many jest usuwane z puli za jeden punkt absorbowanego obrażenia – stosunek 150%. Z 16 poziomem Telekinezy, jeden punkt absorbowanego odrażenia usuwa jeden punkt many – stosunek 100%.

Więcej informacji o Tarczy Energetycznej znajdziecie w artykule, pod tym linkiem.




Mistrzostwo we władaniu Błyskawicami
Lightning Mastery

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Umiejętność ta jest ostatnim krokiem na drodze do kontrolowania destrukcyjnych sił nieboskłonu. Doszlifowuje umiejętności władania mocą. Po osiągnięciu tego punktu nauki, Czarodziejka może rywalizować z siłami samego Nieba.
Efekt: zmniejsza koszt rzucania zaklęć błyskawic. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Błyskawic: +X %5062748698110122134146158170182194206218230242254266278





Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.