diablo 3

Drzewko Umiejętności Czarodziejki - Ogień

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 04.11.2007

Zaklęcia Meteor, Ściana ognia, Pożoga i Hydra przestaną działać zaraz po tym jak użyjesz Portalu miejskiego lub Punktu nawigacyjnego, aby powrócić do miasta. A więc nie będą wyrządzały żadnych obrażeń po twoim powrocie do miasta.

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Pożoga, Ściana Ognia i Hydra których statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)


Ognisty Piorun
Fire Bolt

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Ognista Kula: +16% Obrażenia od Ognia na poziom
Meteor: +16% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Ognisty Piorun jest jednym z pierwszych czarów, jakie Czarodziejka musi poznać przed wyrusze­niem ze znajomych sobie krain. Zbierając odrobinę energii żywiołu, Czarodziejka miota strzałki czystego ognia w tych, którzy chcą ją skrzywdzić.
Efekt: tworzy ognisty pocisk.
Stałe: Koszt many: 2.5

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Ognia:3
-
6
4
-
7
6
-
9
7
-
10
9
-
12
10
-
13
12
-
15
13
-
16
15
-
19
17
-
22
19
-
25
21
-
28
23
-
31
25
-
34
27
-
37
29
-
40
33
-
45
37
-
50
41
-
55
45
-
60


Dodatkowe info: Świetne nisko poziomowe zaklęcie. Czarodziejka zaczyna grę z Laską dodającą +1 do Ognistego Piorunu, dzięki czemu łatwiej jest zacząć zabawę z Ognistym Piorunem.
Miej jednak na uwadze, że Kula Ognia dostępna jest od 12 poziomu, zanim zainwestujesz zbyt dużo punktów w Ognistego Pioruna.




Ciepło
Warmth

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Czarodziejka naprawdę chce stać się potężną władczynią magii, musi zdobyć ten talent. Ze zbieranej z powietrza esencji atmosferycznego ciepła może wytworzyć tajemną siłę, która zasila jej zaklęcia. Dzięki temu szybciej mija magiczne wyczerpanie.
Efekt: zwiększa twoją prędkość odzyskiwania Many. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Szybsze Odzyskiwanie Many: 30 %304254667890102114126138150162174186198210222234246258


Dodatkowe info: Ciepło jest bardzo ważną umiejętnością dla Czarodziejki, ponieważ niemal wszystkie jej zdolności wymagają Many. Szybsze odzyskiwanie Many pozwala zmniejszyć czas przestoju między kolejnymi walkami i zmniejszyć zapotrzebowanie na Eliksiry Many. Pamiętaj też, że posiadając więcej Many (z przedmiotami +Mana, zwiększoną Energią, Ognistym Mrozem i Kamieniem Jordana), możesz także zwiększyć jej regeneracje. Dzięki czemu nie będziesz musiał mieć Ciepła na najwyższym poziomie, aby uzyskać zadawalającą szybkość odzyskiwania Many. Jednak jeśli posiadasz jakieś dodatkowy punkt umiejętności i nie wiesz jak je zużyć, to czemu nie zainwestować ich w Ciepło? Toczą się burzliwe dyskusje: jaki powinno się posiadać poziom Ciepła? Jedni twierdzą, że najwyższy poziom, kiedy inni twierdzą, że wystarczy mieć dużo punktów Many i zapas Eliksirów w ekwipunku. Ale wszyscy są zgodni co do tego, że jego poziom musi być co najmniej pierwszy. Ostateczna decyzja należy do ciebie!

Ciepło + Regeneracja z przedmiotów: jak itemy Regeneracją Many współpracują z Ciepłem? W tym przypadku formuła jest taka: (Bazowa regeneracja x Ciepło)+Przedmioty.




Inferno
Inferno

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Ciepło: +13% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Czarodziejka może sięgnąć w głąb własnego „Ja", i wywołać jęzor płomieni spalający wszelkich wrogów w zasięgu.
Efekt: struga ognia, która pali twoich wrogów.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Średnie Obrażenia Od Ognie: X Na Sekundę12
-
25
21
-
34
31
-
43
40
-
53
50
-
62
59
-
71
68
-
81
78
-
90
88
-
101
98
-
111
108
-
122
118
-
132
128
-
143
139
-
153
149
-
164
159
-
175
170
-
186
181
-
197
192
-
208
203
-
220
Zasięg: X (m)3.33.344.65.35.366.67.37.388.69.39.31010.611.311.31212.6
Koszt Many: X Na Sekunde777778888889999910101010





Pożoga
Blaze

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Inferno [6]
Opis: Korzystając z tego zaklęcia Czarodziejka podpala ziemię, po której kroczy, pozostawiając za sobą szlak płomieni.
Efekt: tworzy ścianę ognia na śladach stóp twojej postaci.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Czas Palenia Się Ognia: X (s)4.65.66.67.68.69.610.611.612.613.614.615.616.617.618.619.620.621.622.623.6
Średnie Obrażenia Od Ognia: X Na Sekundę18
-
37
28
-
46
37
-
56
46
-
65
56
-
75
65
-
84
75
-
93
84
-
103
98
-
117
112
-
131
126
-
145
140
-
159
154
-
173
168
-
187
182
-
201
196
-
215
215
-
234
234
-
253
253
-
271
271
-
290
Koszt Many:1111.51212.51313.51414.51515.51616.51717.51818.51919.52020.5


Dodatkowe info: Wiele z bardziej tępych istot (szczególnie nieumarli) będzie za tobą podążało nawet śladem twojej Pożogi.




Ognista Kula
Fireball

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Ognisty Piorun: +14% Obrażenia od Ognia na poziom
Meteor: +14% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Ognisty Piorun [1]
Opis: Po nauczeniu się podstawowych inkantacji tego zaklęcia, czarodziejka potrafi zgromadzić dużą ilość sił żywiołu ognia i uwięzić je w kuli energii. Po wypuszczeniu kuli w stronę przeciwnika, energia wybucha po uderzeniu z niszczycielską siłą. Ten czar masowej zagłady idealnie nadaje się do bombardowania dużych skupisk wrogów.
Efekt: tworzy ognista kulę, która wybucha przy uderzeniu.
Stałe: Promień: 1 M

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Ognia:6
-
14
12
-
21
19
-
29
25
-
36
32
-
44
38
-
51
45
-
59
51
-
66
63
-
79
74
-
91
86
-
104
97
-
116
109
-
129
120
-
141
132
-
154
143
-
166
157
-
181
171
-
196
185
-
211
199
-
226
Koszt Many:55.566.577.588.599.51010.51111.51212.51313.51414.5





Ściana Ognia
Fire Wall

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Inferno [6], Pożoga [12]
Opis: Umiejętność ta pozwala czarodziejce wznieść barierę płomieni. Może w ten sposób osłonić swoją flankę, zyskując przewagę taktyczną. Każda istota na tyle głupia, by spróbować przejść przez ba­rierę, poczuje w pełni niszczycielską siłę płomieni.
Efekt: tworzy ścianę ognia.
Stałe: Czas palenia się Ognia: 3.6 sekundy
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 1.4 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Średnie Obrażenia Od Odnia: X Na Sekundę70
-
93
112
-
135
154
-
178
196
-
220
239
-
262
281
-
304
323
-
346
365
-
389
431
-
454
496
-
520
562
-
585
628
-
651
693
-
717
759
-
782
825
-
848
890
-
914
989
-
1012
1087
-
1110
1185
-
1209
1284
-
1307
Zasięg: X (m)467810111214151618192022232426272830
Koszt Many:2223242526272829303132333435363738394041


Dodatkowe info: Największą zaletą Ściany Ognia są zadawane przez nią obrażenia. Użyj jej po innej stronie doliny lub rzeki kiedy potwory nie mogą cię dopaść. Rzuć kilka Ścian Ognia i naprowadź potwory na nie, krąż wokół tego obszaru dopóki monstra nie będą martwe. Możesz pomóc sobie Polem Statycznym, aby ograniczyć liczbę punktów życia, podczas gdy Ściana Ognia będzie je wykańczała. Równie dobrze możesz nawet rzucić kilka Meteorów na ten obszar. Będąc w grupie rzuć Ścianę Ognia wokół kogoś z twojej drużyny, kto walczy właśnie wręcz. Działa to wyjątkowo ciekawie jeśli jest nim Golem lub coś do niego podobnego. Kiedy Golem walczy z potworami Ściany Ognia dobijają je. Jeśli taka przynęta nie jest dostępna podejdź do potwora na tyle blisko, żeby cię zaatakował i rzuć Ścianę Ognie tak, aby Czarodziejka stała w jej środku. Niektóre potwory są na tyle mądre, że będą próbowały unikać Ściany Ognia.




Urok
Enchant

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Ciepło: +9% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Ognisty Piorun [1], Ciepło [1], Ognista Kula [12]
Opis: Po nauczeniu się tej umiejętności, doświadczona Czarodziejka może nasycić broń mocą ognia. Sław­na Czarodziejka Habacalva zaatakowała kiedyś samotnie sfery żywiołów, dzierżąc zaklętą w ten sposób buławę. Jej wrogowie szybko zaczęli obawiać się tej broni na równi z samą Czarodziejką.
Efekt: przez pewien czas broń zadaje dodatkowe obrażenia od ognia.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Czas Trwania: X (s)144168192216240264288312336360384408432456480504528552576600
Obrażenia Od Odnia: 8
-
10
9
-
12
11
-
15
12
-
17
14
-
20
15
-
22
17
-
25
18
-
27
22
-
32
25
-
36
29
-
41
32
-
45
36
-
50
39
-
54
43
-
59
46
-
63
52
-
70
57
-
76
63
-
83
68
-
89
Premia Do Ataku: +X %202938475665748392101110119128137146155164173182191
Koszt Many:2526272829303132333435363738394041424344


Dodatkowe info: Urok może być rzucany na innych członków drużyny, przywołane sługi i Najemników. Kiedy raz aktywujesz Urok będziesz mógł przełączać między broniami, a ta ciągle będzie miała premie do obrażeń. Urok działa nawet z ulepszonymi Strzałami więc możesz go użyć na Amazonce z łukiem.
Urok świetnie współdziała z Najemnikami, szczególnie tymi z Aktu II i Aktu V. znajdź Kulę lub Laskę dodającą kilka poziomów do Uroku i umieść ją jako zapasową broń. Przełącz na tą broń rzuć Urok na swojego Najemnika i wróć do swojej nominalnej broni. Możesz nawet sprawdzić czy Urok nadal działa na broń Najemnika, wystarczy otworzyć Ekran Ekwipunku Najemnika i sprawdzić obrażenia jego broni. Jeśli broń nie jest czerwona znaczy to, że czar przestał już działać. Używając Uroku możesz znacznie zwiększyć zadawane przez Najemnika obrażenia. Możesz czarować „realnym” poziomem Uroku lub użyć przedmiotu z premią aby jeszcze bardziej ulepszyć broń twojemu Najemnikowi.
Urok, używany na broniach do walki na dystans, dodaje zmienne ilości obrażeń.




Meteor
Meteor

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Ognisty Piorun: +5% Obrażenia od Ognia na poziom
Ognista Kula: +5% Obrażenia od Ognia na poziom
Inferno: +3% Średnie obrażenia od Ognia na sekundę

Wymagane umiejętności: Ognisty Piorun [1], Inferno [6], Pożoga [12], Ognista Kula [12], Ściana Ognia [18]
Opis: Sięgając do niebios, Czarodziejka przywołuje spadającą gwiazdę, która uderza w jej przeciwników. Jest to jeden z jej najsilniejszych czarów, zdolny zamienić w zgliszcza duże połacie terenu. W czasie powstania Vactayan, Czarodziejka o imieniu Hepsheeba zlitowała się nad ciężkim położeniem rewo­lucjonistów i przyłączyła do nich. W czasie ostatecznej bitwy bardzo skutecznie zastosowała to zaklę­cie. Samodzielnie zniszczyła wszystkie wojska Lorda Bareena i uwolniła Vactayan spod jego tyranii.
Efekt: ściąga z nieba meteor, który uderza w twoich wrogów.
Stałe: Promień: 4 M
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 1.2 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Ognia:80
-
100
103
-
125
126
-
150
149
-
175
172
-
200
195
-
225
218
-
250
241
-
275
280
-
316
319
-
357
358
-
398
397
-
439
436
-
480
475
-
521
514
-
562
553
-
603
632
-
684
711
-
765
790
-
846
869
-
927
Średnie Obrażenia Od Ognia: X Na Sekundę35
-
58
44
-
67
53
-
77
63
-
86
72
-
96
82
-
105
91
-
114
100
-
124
112
-
135
124
-
147
135
-
159
147
-
171
159
-
182
171
-
194
182
-
206
194
-
217
208
-
232
222
-
246
236
-
260
250
-
274
Koszt Many:1717181819192020212122222323242425252626


Dodatkowe info: Meteor wymaga kilku poziomów, aby stał się użyteczny. Potrzebuje on kilku chwil aby dolecieć do ziemi, a promień rażenia wynosi 4 metry. Te czynniki powodują, że łatwo jest chybić, kiedy celujesz w potwora w czasie odwrotu lub gdy ten okrąża cię. Grając samotnie, idź do przodu po linii prostej i przywołaj Meteor tak, aby skraj jego pola rażenia znajdował się tuż nad twoją głową. Teraz rusz nieco do przodu tak, aby naprowadzić potwora w pole rażenia. Z odrobiną praktyki możesz w ten sposób „zdejmować” wrogów. Jeśli jesteś w stanie przyjąć na siebie kilka ciosów, rzuć kilka Meteorów wprost na siebie, zatrzymaj się i pozwól potworowi cię zaatakować, a zobaczysz jak wbija go w ziemię deszcz Meteorów. Grając w grupie z sojusznikami walczącymi w zwarciu, rzuć Meteor na obszar gdzie właśnie walczą. To pozwoli im na szybkie wykończenie potwora. kiedy tylko to możliwe rzuć Meteory na potwory będące po drugiej stronie doliny albo rzeki.




Mistrzostwo we władaniu Ogniem
Fire Mastery

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Nawet dla Czarodziejki destrukcyjna moc płomieni może czasem okazać się trudna do opano­wania. Nieprzewidywalność żywiołu ognia stwarza zagrożenie dla tych, którzy nie w pełni go opanowali. Siostry płomienia muszą wykonać ten ostatni krok, by zakończyć szkolenie w uży­waniu ognia i aby zwiększyć jego efekty.
Efekt: zwiększa obrażenia od ognia zadawane przez twoją postać. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Odgnia: +X %30374451586572798693100107114121128135142149156163





Hydra
Hydra

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Ognisty Piorun: +3% Obrażenia od Ognia na poziom
Ognista Kula: +3% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Ognisty Piorun [1], Ciepło [1], Ognista Kula [12], Urok [18]
Opis: Ta umiejętność pozwala Czarodziejce przyzwać płomienną istotę z jądra świata. Hydry były so­juszniczkami Zann Esu od pokoleń. W starożytnych czasach zasłużyły na wolność dzięki czy­nom sławnej czarodziejki Habalcalvy. Zawsze odpowiadają na wezwanie prawdziwej Czaro­dziejki, gotowe pluć w przeciwników pociskami ze skwierczącej magmy.
Efekt: tworzy kilkugłową bestię, która atakuje twych wrogów pociskami z ognia.
Stałe: Czas trwania: 10 sekund
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 1.6 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Hydry:12
-
17
16
-
22
21
-
38
25
-
33
30
-
39
34
-
44
39
-
50
43
-
55
50
-
63
56
-
70
63
-
78
69
-
85
76
-
93
82
-
100
89
-
108
95
-
115
104
-
125
112
-
134
121
-
144
129
-
153
Koszt Many:2020212122222323242425252626272728282929





Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.