diablo 3

Drzewko Umiejętności Czarodziejki - Zimno

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 01.11.2007

Czary obszarowe Czarodziejki takie jak Zamieć, mogą sprawdzać się za każdym razem gdy ona (albo inny gracz) rzucą go. Dwie albo trzy nałożone na siebie Zamiecie, będą zadawać obrażenia równe dwóm, trzem kolejnym Zamieciom. Zauważ, że to dotyczy także potworów rzucających zaklęcia obszarowe.

Zamrożone vs Spowolnione Potwory

Zamrożone potwory nie cierpią z powodu obniżenia współczynnika obronnego podczas zamrożenia. Nie wszystkie Spowolnione potwory będą się kruszyć na kawałki po śmierci, tylko pewien procent. Zamrożone będą się jednak rozpadać wszystkie.

Zbroja Mrozu vs Lodowata Zbroja vs Zamrażająca Zbroja

Tylko jedna ze zbroi zimna może być aktywna w jednym czasie. Jednak możesz używać tej zbroi z innymi czarami jak Tarcza energetyczna, Urok czy Burza z Piorunami w jednym czasie. Zbroja Mrozu będzie zamrażać potwory atakujące cię wręcz. Według niektórych Zbroja Mrozu jest najatrakcyjniejsza, ponieważ zamraża wroga co daje ci czas na odsunięcie się od niego. Jednak Zbroja Mrozu oferuje najmniejszy bonus do obrony. Lodowata Zbroja natomiast nie zamraża, ale zadaje obrażenia od zimna potworom atakującym cię z bliska. Zamrażająca Zbroja dla odmiany działa tylko na ataki dystansowe, a nie będzie reagowała na ataki bezpośrednie, ciągle jednak zapewniać będzie bonus do obrony. Ponieważ nie możesz używać wszystkich trzech Zbrój na raz, wskazane jest zdecydować się, którą będziesz rozwijał i używał. Możesz oczywiście przełączać między Zamrażającą Zbroją, a Lodowatą Zbroją / Zbroją Mrozu w zależności od rodzaju ataku potwora (dystans czy wręcz). Wymagać to będzie jednak intensywnego treningu.

Zanim dasz więcej niż jeden punkt do zaklęć Zbrój zimna (+ bonus od przedmiotów), miej na uwadze, że na wyższych poziomach trudności możesz być zmuszony do ciągłego biegania, by uniknąć śmierci. Kiedy biegniesz twoja obrona wynosi „0”, a więc każdy cios wymierzony w ciebie będzie zadawał ci obrażenia. Poza tym czas działania zimna jest redukowany na Koszmarze o połowę i o 75% na Piekle.

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, podane bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)


Lodowy Pocisk
Ice Bolt

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Nova Mrozu: +15% Obrażenia od Zimna na poziom
Lodowe Uderzenie: +15% Obrażenia od Zimna na poziom
Lodowcowy Grot: +15% Obrażenia od Zimna na poziom
Zamieć: +15% Obrażenia od Zimna na poziom
Zamarznięta Kula: +15% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Jednym z pierwszych zaklęć, jakie poznaje nowicjuszka lodowego żywiołu, jest czar wzywający kryształy czystej energii zimna. Pociski te wywołują mrożący ból i spowalniają ruch.
Efekt: wystrzeliwuje lodowy pocisk, który spowalnia ofiarę.
Stałe: Koszt many: 3

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Zimna:3
-
5
4
-
6
5
-
8
6
-
9
7
-
11
8
-
12
9
-
14
10
-
15
12
-
18
14
-
20
16
-
23
18
-
25
20
-
28
22
-
30
24
-
33
26
-
36
29
-
39
32
-
42
35
-
46
38
-
49
Czas Działania Zimna: X (s)67.48.810.211.61314.415.817.218.6202122.824.225.62728.429.831.232.6


Dodatkowe info: Świetny czar na wczesne poziomy, użyteczny do spowalniania wrogów. Zanim zainwestujesz więcej niż jeden punkt w Lodowy Pocisk pamiętaj że od 6 poziomu dostępne jest Lodowe Uderzenie. Spróbuj poszukać przedmiotów dodających poziomy do lodowego pocisku do czasu, aż będą dostępne zaklęcia na wyższym poziomie. Lodowe Uderzenie zamrozi potwory i rozsadzi je uniemożliwiając wskrzeszenie ich przez inne potwory.




Zbroja Mrozu
Frozen Armor

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Lodowata Zbroja: +10 sekund na poziom
Lodowata Zbroja: +5% Czas działania zamrożenia na poziom
Zmrażająca Zbroja: +10 sekund na poziom
Zmrażająca Zbroja: +5% Czas działania zamrożenia na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: To ochronne zaklęcie skutecznie chroni nowicjuszkę przed niebezpieczeństwami walki. Lodowa tarcza chroni Czarodziejkę i spowalnia wszystkich, którzy atakują ją klingami lub maczugami.
Efekt: daje premię do obrony i zamraża każdego przeciwnika, który cię trafi.
Stałe: Koszt many: 7

Poziom:1234567891011121314151617181920
Premia Do Obrony: X %3035404550556065707580859095100105110115120125
Czas Trwania: X (s)120132144156168180192204216228240252264276288300312324336348
Zamraża Na: X (s)1.21.31.41.51.61.81.922.12.22.42.52.62.72.833.13.23.33.4


Dodatkowe info: Player vs Player: to zaklęcie będzie spowalniało innych graczy a nie ich zamrażało.

Przed zbytnim specjalizowaniem się w Zbroi Mrozu, weź pod uwagę, że Czas trwania Zimna jest redukowany na Koszmarze o 50% a o 75% na Piekle. Na Piekle na poziomie 20, Zbroja Mrozu będzie zamrażała na mniej niż sekundę.




Nova Mrozu
Frost Nova

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Zamieć: +10% Obrażenia od Zimna na poziom
Zamarznięta Kula: +10% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Podobnie jak Nova z zaklęć błyskawic, czar ten jest bardzo skuteczny przeciw dużym grupom wrogów otaczających Czarodziejkę. Nie zadaje co prawda tyle obrażeń, co jej elektryczna siostra, ale unieruchamiający efekt zimna, nadrabia tę słabość.
Efekt: tworzy rozszerzający się pierścień lodu, który spowalnia przeciwników.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Zimna:2
-
4
4
-
6
6
-
9
8
-
11
10
-
14
12
-
16
14
-
19
16
-
21
19
-
25
22
-
28
25
-
32
28
-
35
31
-
39
34
-
42
37
-
46
40
-
49
44
-
54
48
-
58
52
-
63
56
-
67
Czas Działania Zimna: X (s)89101112131415161718192021222324252627
Koszt Many:910111213141516171819202122232425262728





Lodowe Uderzenie
Ice Blast

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Lodowy Pocisk: +8% Obrażenia od Zimna na poziom
Lodowcowy Grot: +10% Czas działania zamrożenia na poziom
Zamieć: +8% Obrażenia od Zimna na poziom
Zamarznięta Kula: +8% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Lodowy Pocisk [1]
Opis: Mrożące obrażenia wywołane tym czarem potrafią rozbić przeciwnika na lodowe okruchy. Wro­gim czarodziejom pozostawia to niewiele materiału do wskrzeszania stworów. W ten sposób Czarodziejka może szybko poradzić sobie z tymi, którzy chcieliby użyć przeciw niej umarłych.
Efekt: wywołuje lodowy pocisk, który całkowicie zamraża cel.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Zimna8
-
12
15
-
19
22
-
27
29
-
34
36
-
42
43
-
49
50
-
57
57
-
64
71
-
79
85
-
93
99
-
108
113
-
122
127
-
137
141
-
151
155
-
166
169
-
180
190
-
202
211
-
223
232
-
245
253
-
266
Zamraża Na: X (s)33.23.43.63.844.24.44.64.855.25.45.65.866.26.46.66.8
Koszt Many:66.577.588.599.51010.51111.51212.51313.51414.51515.5


Dodatkowe info: Player vs Player: to zaklęcie będzie spowalniało innych graczy a nie ich zamrażało.

Lodowe uderzenie to ulepszona wersja Lodowego pocisku, która będzie zamrażała wrogów. Wrogowie będą zamrożeni i niezdolni do jakiegokolwiek ataku dopóki efekt nie minie. Jeśli będziesz kontynuował atakowanie wrogów, którzy pozostają ciągle zamrożeni to w momencie śmierci rozpadną się na kawałki, a to co po nich zostanie szybko się stopi w krwawą plamę i uniemożliwi ponowne ich wskrzeszanie. Jest to bardzo użyteczne przeciwko Szamanom i Strażnikom, czy innym monstrom potrafiącym wskrzeszać swoich pobratymców. Lodowe uderzenie potrafi szybko unieruchomić dużą armię i dzięki temu łatwo „zdjąć” ich jednego po drugim. To jest bardzo przyjazne zaklęcie dla twoich sprzymierzeńców. Możesz na przykład Zamrozić coś, kiedy Paladyn lub Barbarzyńca będą to rozbijać.




Lodowata Zbroja
Shiver Armor

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Zbroja Mrozu: +10 sekund na poziom
Zbroja Mrozu: +9% Obrażenia od Zimna na poziom
Zmrażająca Zbroja: +10 sekund na poziom
Zmrażająca Zbroja: +9% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Zbroja Mrozu [1], Lodowy Pocisk [1], Lodowe Uderzenie [6]
Opis: Ta zbroja jest znacznie lepsza od Zbroi Mrozu. Ochronna tarcza wymierza lodowe uderzenia atakującym wrogom, otępiając ich zimnym, piekącym bólem.
Efekt: premia do obrony, ponadto każdy wróg, który cię trafi, otrzymuje obrażenia i zosta­je spowolniony.
Stałe: Koszt many: 11

Poziom:1234567891011121314151617181920
Czas Trwania:120132144156168180192204216228240252264276288300312324336348
Premia Do Obrony: X %45515763697581879399105111117123129135141147153159
Obrażenia Od Zimna:6
-
8
8
-
10
10
-
13
12
-
15
14
-
18
16
-
20
18
-
23
20
-
25
23
-
29
26
-
32
29
-
36
32
-
39
35
-
43
38
-
46
41
-
50
44
-
53
48
-
58
52
-
62
56
-
67
60
-
71
Czas działania zimna (s):444444445678910111214161820





Lodowcowy Grot
Glacial Spike

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Lodowy Pocisk: +5% Obrażenia od Zimna na poziom
Lodowe Uderzenie: +5% Obrażenia od Zimna na poziom
Zamieć: +3% Czas działania zamrożenia na poziom
Zamarznięta Kula: +5% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Lodowy Pocisk [1], Lodowe Uderzenie [6]
Opis: Oto czar dla Czarodziejki wysokiego poziomu, która chce szybko uporać się z przeciwnikiem. Jest potężniejszy od Lodowego Uderzenia. Władająca tym zaklęciem Czarodziejka szybko za­uważy, że stąpa po skruszonych, zamarzniętych szczątkach nieprzyjaciół.
Efekt: okruch lodu, który zadaje poważne obrażenia i wybucha, zamrażając pobliskich wrogów.
Stałe: Promień: 2.6 M

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Zimna:16
-
24
23
-
31
30
-
39
37
-
46
44
-
54
51
-
61
58
-
69
65
-
76
78
-
90
91
-
103
104
-
117
117
-
130
130
-
144
143
-
157
156
-
171
169
-
184
183
-
199
197
-
213
211
-
228
225
-
242
Zamraża Na: X (s)22.12.22.32.42.62.72.82.933.23.33.43.53.63.83.944.14.2
Koszt Many:1010.51111.51212.51313.51414.51515.51616.51717.51818.51919.5


Dodatkowe info: Lodowcowy Grot jest potężniejszym zaklęciem niż Lodowe uderzenie, a także zamraża obszar będący w promieniu 2,6 metra od potwora, który jest celem ataku.




Zamieć
Blizzard

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Lodowy Pocisk: +5% Obrażenia od Zimna na poziom
Lodowe Uderzenie: +5% Obrażenia od Zimna na poziom
Lodowcowy Grot: +5% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Lodowy Pocisk [1], Lodowe Uderzenie [6], Nova Mrozu [6], Lodowcowy Grot [18]
Opis: Jest to najskuteczniejsze zaklęcie ofensywne lodowej szkoły. Po wzbudzeniu mocy tego czaru całe hor­dy wrogów spoczywają zamarznięte lub martwe, zatopione w powodzi lodu. Ci, którzy przetrwali tę lodową zamieć, mogą tylko czołgać się i opłakiwać martwych braci, nim sami padną ofiarą zimna.
Efekt: wywołuje burzę śnieżną, która zabija twoich przeciwników.
Stałe: Opóźnienie w rzucaniu czaru: 1.8 sekundy
Czas trwania: 4 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Zimna:45
-
75
60
-
91
75
-
107
90
-
123
105
-
139
120
-
155
135
-
171
150
-
187
180
-
218
210
-
249
240
-
280
270
-
311
300
-
342
330
-
373
360
-
404
390
-
435
435
-
481
480
-
527
525
-
573
570
-
619
Koszt Many:2324252627282930313233343536373839404142





Zmrażająca Zbroja
Chilling Armor

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Zbroja Mrozu: +10 sekund na poziom
Zbroja Mrozu: +7% Obrażenia od Zimna na poziom
Lodowata Zbroja: +10 sekund na poziom
Lodowata Zbroja: +7% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Zbroja Mrozu [1], Lodowy Pocisk [1], Lodowe Uderzenie [6], Lodowata Zbroja [12]
Opis: Najlepszy czar obronny Czarodziejki ma postać tej strasznej zbroi. Zaklęcie to chroni przed ata­kami wręcz i z odległości, odbija ostrza i pociski. Ci, którzy zaatakują Czarodziejkę wręcz, szyb­ko poczują lodowate ukąszenia własnego szaleństwa.
Efekt: zapewnia premię do obrony i wystrzeliwuje w atakujących lodowy pocisk.
Stałe: Koszt many: 17

Poziom:1234567891011121314151617181920
Premia Do Obrony: X %4550556065707580859095100105110115120125130135140
Czas Trwania: X (s)144150156162168174180186192198204210216222228234240246252258
Obrażenia Od Zimna:4
-
6
5
-
7
6
-
9
7
-
10
8
-
12
9
-
13
10
-
15
11
-
16
13
-
19
15
-
21
17
-
24
19
-
26
21
-
29
23
-
31
25
-
34
27
-
36
30
-
40
33
-
43
36
-
47
39
-
50





Zamarznięta Kula
Frozen Orb

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Lodowy Pocisk: +2% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Lodowy Pocisk [1], Lodowe Uderzenie [6], Nova Mrozu [6], Lodowcowy Grot [18], Zamieć [24]
Opis: Zamarznięta Kula wzbudza strach w sercach przeciwników. Powstaje wprost z powietrza i wy­zwala rozbiegające się chaotycznie, siejące zniszczenie mrożące pociski. W końcu wybucha w oślepiającej, chłodnej eksplozji.
Efekt: pulsująca kula, która rozsiewa po okolicy lodowe pociski.
Stałe: Opóźnienie w rzucaniu czaru: 1 sekunda

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Zimna:40
-
45
50
-
55
60
-
66
70
-
76
80
-
87
90
-
97
100
-
108
110
-
118
122
-
131
134
-
143
146
-
156
158
-
168
170
-
181
182
-
193
194
-
206
206
-
218
220
-
233
234
-
247
248
-
262
262
-
276
Czas Trwania Zimna: X (s)89101112131415161718192021222324252627
Koszt Many:2525262627272828292930303131323233333434





Mistrzostwo we władaniu Zimnem
Cold Mastery

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Po osiągnięciu mistrzostwa w operowaniu tym potężnym żywiołem, Czarodziejka zdobywa pełną kontrolę nad tą szkołą magii. Jej lodowe czary mają od tej pory taką siłę, że przeciwnicy wcześniej na nie odporni, wkrótce staną się zaskoczonymi ofiarami zaciekłego, lodowego ataku.
Efekt: przebija odporność na zimno twoich przeciwników. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Zmniejsza Odporność Na Zimno Wroga: -X %20253035404550556065707580859095100105110115


Dodatkowe info: Player vs Player: Ta zdolność będzie obniżała Odporność na Zimno nawet temu graczowi, który ma ją wymaksowaną.

Mistrzostwo we władaniu Zimnem będzie oddziaływało tylko na istoty trafione przez Czarodziejkę.
Mistrzostwo we władaniu Zimnem jest bezużyteczne przeciwko potworom z Niewrażliwością na Zimno. Więc nawet jeśli masz –105% do odporności wroga to on wciąż będzie niewrażliwy i nie będziesz zdolny zadać mu jakichkolwiek obrażeń od zimna. Możesz więc zapytać po co zmniejszenie odporności powyżej 100%? No więc jeśli potwór NIE MA Niewrażliwości na Zimno to jego odporność będzie obniżona poniżej 0%, co zasadniczo oznacza iż, przyjmą oni więcej obrażeń. To analogiczna sytuacja kiedy Czarodziejka ma ujemną odporność na Koszmarze i Piekle.
Jeśli cel ma 75% Odporności na Zimno a ty używasz Mistrzostwa we władaniu Zimnem na 1 poziomie, odporność celu będzie na poziomie: 75% - 20% = 55%.




Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.