Drzewko Umiejętności Druida - Zmiana Kształtu • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Drzewko Umiejętności Druida - Zmiana Kształtu

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 12.11.2007

To chyba najbardziej zadziwiająca umiejętność Druidów. Dzięki zmianie kształtu, Druid potrafi zmienić się w zwierzę, którego przysięgał chronić. Druidzi - wojownicy kroczą dwiema ścieżkami: ścieżką niedźwiedzia i ścieżką wilka. Niektóre umiejętności związane ze zmianą kształtu dostępne są tylko dla jednej z tych postaci, inne dla obu. Należy pamiętać, że Druid przemieniony w zwierzę nie może używać niektórych umiejętności. Mądry Druid wzywa wszelkie potrzebne duchy zanim przemieni się w zwierzę.
Gdy znajdujesz się pod postacią wilkołaka lub niedźwiedziołaka nadal będziesz zadawał obrażenia z broni zwykłej lub broni do walki na odległość. Tak naprawdę zmiana jest tylko graficzna. Będziesz nadal machał swoim mieczem, czy też strzelał swoim łukiem, ale w grze będzie to wyglądało jakbyś atakował przeciwników pod formą wilkołaka lub niedźwiedziołaka.

Nie będziesz miał żadnego zysku z atakowania na dystans przy użyciu broni dystansowych w formie wilkołaka i niedźwiedziołaka. Bronie dystanswe będą dalej działały, jednak będziesz musiał podejść na odległość, z której będziesz mógł zaatakować wręcz i uzywać broni dystansowych jak broni do walki wręcz.

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Niedźwiedziołak i Fala Uderzeniowa, których statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)


Wilkołak
Werewolf

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Likantropia

Wymagane umiejętności: Brak
Opis:
Efekt: Ta umiejętność pozwala Druidowi przyjmować postać wilka. Wilkołak ma szybszy refleks i większe możliwości bojowe.
Stałe: Koszt many: 15
Życie: +25 procent
Premia do wytrzymałości: +25 procent
Czas trwania: 40 sekund
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 1 sekunda

Poziom:1234567891011121314151617181920
Do Skuteczności Ataku: +X %50658095110125140155170185200215230245260275290305320335
Szybkość Ataku: +X %2028354045485153565759616263646666676868


Dodatkowe info: Gdy znajdujesz się pod postacią wilkołaka, możesz korzystać z czaru Armageddon.
Mimo, iż przemiana w wilkołaka zwiększa szybkość ataku, to jednak zarówno wilkołak jak i niedźwiedziołak atakują dużo wolniej niż Druid w swojej naturalnej postaci. To może wywołać wrażenie, jakoby przyśpieszenie ataku nie działało, mimo iż faktycznie owo przyśpieszenie naprawdę działa.




Likantropia
Lycanthropy

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Wilkołak [1]
Opis:
Efekt: Zmiana postaci bardzo wyczerpuje Druida. Może on zamienić się w zwierzę tylko na pewien czas. Ta umiejętność zwiększa wytrzymałość Druida w formie zwierzęcej, dzięki czemu może on dłużej utrzymać przemianę. (umiejętność bierna)
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Makszymalne Życie: +X %20253035404550556065707580859095100105110115
Czas Trwania: +X (s)406080100120140160180200220240260280300320340360380400420





Niedźwiedziołak
Werebear

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Likantropia

Wymagane umiejętności: Brak
Opis:
Efekt: Ta umiejętność pozwala Druidowi przyjmować postać niedźwiedzia. Niedźwiedziołak jest bardzo silny i wytrzymały.
Stałe: Koszt many: 15
Życie: +50 procent
Czas trwania: 40 sekund
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 1 sekunda

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia: +X %5057647178859299106113120127134141148155162169176183
Obrona: +X %253035404550556065707580859095100105110115120


Dodatkowe info: Gdy znajdujesz się pod postacią niedźwiedziołaka, możesz korzystać z czaru Armageddon.




Taran
Maul

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Niedźwiedziołak [6]
Opis:
Efekt: Druid pod postacią niedźwiedzia może dzięki tej umiejętności zadawać swoim wrogom straszliwe rany. Siła ataku rośnie wraz z każdym zabitym przeciwnikiem. (tylko dla niedźwiedziołaka)
Stałe: Koszt many: 3
Czas trwania: 20 sekund

Poziom:1234567891011121314151617181920
Czas Ogłuszenia: X (s)0.91.31.61.92.22.32.52.62.72.82.9333.13.23.23.23.33.33.4
Obrażenia: +X %20
-
60
20
-
80
20
-
80
20
-
100
20
-
100
20
-
120
20
-
120
20
-
140
20
-
140
20
-
160
20
-
160
20
-
180
20
-
180
20
-
200
20
-
200
20
-
220
20
-
220
20
-
240
20
-
240
20
-
260
Atak: +X %2030405060708090100110120130140150160170180190200210


Dodatkowe info: Im więcej ciosów zadasz, tym bonus do obrażeń będzie większy. Na przykład na poziomie pierwszym bonus wynosi 20%, ale po trzech uderzeniach będzie to już 60%. Zielona kulka latająca dookoła Druida podczas używania tej umiejętności, rośnie wraz ze wzrostem bonusu do obrażeń.

+20% obrażen na poziom Szarży
Bonus do ataku: 3% Plus, 3% na poziom




Dziki Szał
Feral Rage

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Wilkołak [1]
Opis:
Efekt: Druid przemieniony w wilka może dzięki tej umiejętności wpaść w morderczy szał. Każdy udany atak w szale uzdrawia Druida. (tylko dla wilkołaka)
Stałe: Koszt many: 3
Czas trwania: 20 sekund

Poziom:1234567891011121314151617181920
Szybkość Chodzenia/Biegania: +X %19
-
32
19
-
36
19
-
36
19
-
40
19
-
40
19
-
43
19
-
43
19
-
45
19
-
45
19
-
47
19
-
47
19
-
49
19
-
49
19
-
50
19
-
50
19
-
52
19
-
52
19
-
53
19
-
53
19
-
55
Wykradzenie Życia: +X %4
-
12
4
-
16
4
-
20
4
-
24
4
-
28
4
-
32
4
-
36
4
-
40
4
-
44
4
-
48
4
-
52
4
-
56
4
-
60
4
-
64
4
-
68
4
-
72
4
-
76
4
-
80
4
-
84
4
-
88
Obrażenia: +X %50556065707580859095100105110115120125130135140145
Atak: +X %2030405060708090100110120130140150160170180190200210


Dodatkowe info: Im więcej ciosów zadasz, tym bonus do wyssania będzie większy. Na przykład na poziomie pierwszym bonus wynosi 4%, ale po trzech uderzeniach będzie to już 12%. Czerwona kulka latająca dookoła Druida podczas używania tej umiejętności, rośnie wraz ze wzrostem bonusu do obrażeń.




Ogniste Szpony
Fire Claws

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Burza Ognia: +22% Obrażenia od Ognia na poziom
Kula Magmy: +22% Obrażenia od Ognia na poziom
Szczelina: +22% Obrażenia od Ognia na poziom
Wulkan: +22% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Wilkołak [1], Niedźwiedziołak [6], Dziki szał [12], Taran [12]
Opis:
Efekt: Druid przemieniony w zwierzę może wzmocnić swoje ataki siłą żywiołu. (tylko dla wilkołaka i/lub niedźwiedziołaka)
Stałe: Koszt many: 4

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Ognia:15
-
20
23
-
28
31
-
36
39
-
44
47
-
52
55
-
60
63
-
68
71
-
76
83
-
88
95
-
100
107
-
112
119
-
124
131
-
136
143
-
148
155
-
160
167
-
172
187
-
194
207
-
216
227
-
238
247
-
260
Atak: +X %50658095110125140155170185200215230245260275290305320335





Wścieklizna
Rabies

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Trujący Pełzacz: +18% Obrażenia od Trucizny na poziom

Wymagane umiejętności: Wilkołak [1], Dziki szał [12]
Opis:
Efekt: Dzięki tej umiejętności, Druid potrafi zatruć własną ślinę. Zranieni przeciwnicy zostają dodatkowo zatruci. (tylko dla wilkołaka)
Stałe: Koszt many: 10

Poziom:1234567891011121314151617181920
Atak: +X %5057647178859299106113120127134141148155162169176183
Obrażenia Od Trucizn:18
-
43
34
-
61
52
-
82
73
-
105
96
-
131
121
-
159
150
-
190
180
-
223
219
-
264
261
-
308
306
-
356
354
-
406
405
-
460
460
-
517
517
-
577
578
-
640
658
-
723
742
-
810
831
-
901
924
-
996
Przez: 4 (s)44.44.85.25.666.46.87.27.688.48.89.29.61010.410.811.211.6


Dodatkowe info: Wścieklizna jest śmiercionośnym atakiem. Trafiony potwór dostaje obrażenia od trucizny w każdej sekundzie. "Aura" wścieklizny nie może zostać zniszczona. Oznacza to, że żadne antidotum w grze nie da rady wyleczyć tego zatrucia.




Fala Uderzeniowa
Shock Wave

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Niedźwiedziołak [6], Taran [12]
Opis:
Efekt: Ze straszliwym rykiem Druid wstrząsa posadami ziemi, ogłuszając wszystkich pobliskich wrogów. (tylko dla niedźwiedziołaka)
Stałe: Koszt many: 7

Poziom:1234567891011121314151617181920
Czas Ogłuszenia: X (s)1.62.22.83.444.65.25.86.477.68.28.89.41010.611.211.812.413
Obrażenia:10
-
20
13
-
23
16
-
26
19
-
29
22
-
32
25
-
35
28
-
38
31
-
41
36
-
46
41
-
51
46
-
56
51
-
61
56
-
66
61
-
71
66
-
76
71
-
81
78
-
88
85
-
95
92
-
102
99
-
109





Głód
Hunger

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Wilkołak [1], Niedźwiedziołak [6], Dziki szał [12], Taran [12], Ogniste Szpony [18]
Opis:
Efekt: Natura daje życie, ale też je odbiera. Jeśli Druid używający tej umiejętności ugryzie wroga, odbiera mu siłę życiową i odzyskuje swoją. (tylko dla wilkołaka i/lub niedźwiedziołaka)
Stałe: Obrażenia: -75 procent
Koszt many: 3

Poziom:1234567891011121314151617181920
Wykradzenie Życia: X %7290104116125132138143149152156159162165167170171173174176
Wykradzenie Many: X %7290104116125132138143149152156159162165167170171173174176
Atak: +X %5060708090100110120130140150160170180190200210220230240





Furia
Fury

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Wilkołak [1], Dziki szał [12], Wścieklizna [18]
Opis:
Efekt: Użycie tej umiejętności wprowadza Druida w krwiożerczy szał, w czasie którego może zaatakować wielu wrogów. (tylko dla wilkołaka)
Stałe: Koszt many: 4

Poziom:1234567891011121314151617181920
Liczba Trafień:23455555555555555555
Atak: +X%5057647178859299106113120127134141148155162169176183
Obrażenia: +X %100117134151168185202219236253270287304321338355372389406423





Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.