Drzewko Umiejętności Druida - Żywioły • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Drzewko Umiejętności Druida - Żywioły

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 11.11.2007

Lata badań i życie w harmonii z naturą pozwoliły Druidom wykształcić niezwykłą empatię z otaczającym ich światem. Poznaj zdolności Druidów do wpływania na siły natury. Mistrzowskie opanowanie tych umiejętności pozwala Druidom atakować całe grupy wrogów, na odległość, a także chronić się przed atakami innych.

Nie możesz rzucać większości czarów żywiołów kiedy znajdujesz się w postaci wilkołaka lub niedźwiedziołaka.

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, podane bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)


Burza Ognia
Firestorm

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Kula Magmy: +23% Obrażenia od Ognia na poziom
Szczelina: +23% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis:
Efekt: Dzięki tej umiejętności, Druid wysyła fale lawy, która płynie przed nim siejąc zniszczenie w szeregach jego wrogów.
Stałe: Koszt many: 4
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 0.6 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Średnie Obrażenia Od Ognia: X Na Sekundę3
-
7
7
-
10
10
-
14
14
-
17
17
-
21
21
-
24
24
-
28
28
-
31
33
-
38
39
-
45
45
-
52
51
-
59
57
-
66
63
-
73
69
-
80
75
-
87
83
-
97
91
-
106
99
-
116
107
-
125





Kula Magmy
Molten Boulder

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Wulkan: +10% Obrażenia na poziom
Burza Ognia: +8% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Burza Ognia [1]
Opis:
Efekt: Druid może wezwać wielką, płonącą kule magmy, która przetoczy się przez wrogów, by w końcu wybuchnąć ognistymi odłamkami.
Stałe: Opóźnienie w rzucaniu czaru: 2 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia:6
-
12
10
-
17
14
-
22
18
-
27
22
-
32
26
-
37
30
-
42
34
-
47
41
-
55
48
-
63
55
-
71
62
-
79
69
-
87
76
-
95
83
-
103
90
-
111
100
-
122
110
-
133
120
-
144
130
-
155
Obrażenia Od Ognia:6
-
12
10
-
17
14
-
22
18
-
27
22
-
32
26
-
37
30
-
42
34
-
47
41
-
55
48
-
63
55
-
71
62
-
79
69
-
87
76
-
95
83
-
103
90
-
111
100
-
122
110
-
133
120
-
144
130
-
155
Średnie Obrażenia Od Ognia: X Na Sekundę11
-
16
18
-
23
25
-
30
32
-
37
39
-
44
46
-
51
53
-
58
60
-
65
69
-
73
77
-
82
85
-
90
93
-
98
101
-
106
110
-
114
118
-
123
126
-
131
135
-
140
145
-
150
154
-
159
164
-
168
Koszt Many:1010.51111.51212.51313.51414.51515.51616.51717.51818.51919.5





Arktyczny Podmuch
Arctic Blast

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Huragan: +15% Obrażenia od Zimna na poziom
Zbroja Cyklonu: +15% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis:
Efekt: Druid, wsparty siłą Wiatrów Północy, wzywa mroźny podmuch, który pozbawia przytomności wszystkich złapanych w obszar działania.
Stałe: Minimalna ilość many wymagana do rzucenia czaru: 4

Poziom:1234567891011121314151617181920
Średnie Obrażenia Od Zimna:8
-
15
14
-
21
20
-
28
26
-
34
33
-
40
39
-
46
45
-
53
51
-
59
58
-
66
66
-
74
73
-
81
80
-
89
87
-
96
94
-
103
101
-
111
108
-
118
116
-
126
123
-
135
131
-
143
139
-
151
Czas Trwania Zimna: X (s)44.65.25.86.477.68.28.89.41010.611.211.812.41313.614.214.815.4
Zasięg: X (m)5.3666.66.67.37.3888.68.69.39.3101010.610.611.311.312
Koszt Many Na Sekundę :44555556666677777888





Szczelina
Fissure

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Burza Ognia: +12% Obrażenia od Ognia na poziom
Wulkan: +12% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Burza Ognia [1], Kula Magmy [6]
Opis:
Efekt: Wysyłając prośbę do samego jądra ziemi, Druid rozdziera skorupę ziemską. Pod stopami przeciwników odsłaniają się wulkaniczne szczeliny, które spalają ich na popiół.
Stałe: Koszt many: 15
Czas trwania: 3.2 sekund
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 2 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Ognia:15
-
25
21
-
31
27
-
37
33
-
43
39
-
49
45
-
55
51
-
61
57
-
67
69
-
79
81
-
91
93
-
103
105
-
115
117
-
127
129
-
139
141
-
151
153
-
163
169
-
179
185
-
195
201
-
211
217
-
227





Zbroja Cyklonu
Cyclone Armor

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Wir: +7% Obrażenia na poziom
Tornado: +7% Obrażenia na poziom
Huragan: +7% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Arktyczny Podmuch [6]
Opis:
Efekt: Dzięki tej umiejętności, Druid może owinąć się chmurą wirujących cząsteczek, które pochłaniają obrażenia od ognia, zimna i elektryczności.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Koszt Many:56789101112131415161718192021222324
Absorbuje X Obrażeń4052647688100112124136148160172184196208220232244256268





Wir
Twister

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Tornado: +10% Obrażenia na poziom
Huragan: +10% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Arktyczny Podmuch [6], Zbroja cyklonu [12]
Opis:
Efekt: Druid wzywa niewielkie trąby powietrzne, które atakują jego wrogów, powalając ich i ogłuszając.
Stałe: Czas ogłuszenia: 0.4 sekundy
Koszt many: 7

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia:6
-
8
8
-
10
10
-
12
12
-
14
14
-
16
16
-
18
18
-
20
20
-
22
23
-
25
27
-
29
30
-
32
34
-
36
37
-
39
41
-
43
44
-
46
48
-
50
53
-
55
58
-
61
63
-
66
68
-
72


Dodatkowe info: Najlepszym sposobem używania Wirów, jest wyczarowywanie ich w jak największej ilości. Najlepiej celować za potwora, tak jak w przypadku Trąby Powietrznej Barbarzyńcy. Gdy trochę poćwiczysz używanie Wiru, zaczniesz używać go o wiele skuteczniej.




Wulkan
Volcano

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Kula Magmy: +12% Obrażenia na poziom
Szczelina: +12% Obrażenia od Ognia na poziom
Armageddon: +12% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Burza Ognia [1], Kula Magmy [6], Szczelina [12]
Opis:
Efekt: Druid, który opanował tę umiejętność, potrafi wywołać gwałtowną erupcję płynnej lawy. Płynna skała wydobywa się z wnętrza Ziemi i pochłania wszystkich wrogów znajdujących się w pobliżu.
Stałe: Koszt many: 25
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 4 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia:8
-
10
10
-
12
12
-
14
14
-
16
16
-
18
18
-
20
20
-
22
22
-
24
26
-
28
30
-
32
34
-
36
38
-
40
42
-
44
46
-
48
50
-
52
54
-
56
60
-
62
66
-
68
72
-
74
78
-
80
Obrażenia Od Ognia:8
-
10
10
-
12
12
-
14
14
-
16
16
-
18
18
-
20
20
-
22
22
-
24
26
-
28
30
-
32
34
-
36
38
-
40
42
-
44
46
-
48
50
-
52
54
-
56
60
-
62
66
-
68
72
-
74
78
-
80





Tornado
Tornado

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Zbroja Cyklonu: +9% Obrażenia na poziom
Wir: +9% Obrażenia na poziom
Huragan: +9% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Arktyczny Podmuch [6], Zbroja cyklonu [12], Wir [18]
Opis:
Efekt: Druid przemienia wichry w straszliwe tornado, które niszczy całe grupy wrogów, zostawiając za sobą tylko trupy i zgliszcza.
Stałe: Koszt many: 10

e
Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia:25
-
35
33
-
43
41
-
51
49
-
59
57
-
67
65
-
75
73
-
83
81
-
91
95
-
106
109
-
121
123
-
136
137
-
151
151
-
166
165
-
181
179
-
196
193
-
211
213
-
232
233
-
253
253
-
274
273
-
295


Dodatkowe info: Najlepszym sposobem używania Tornad, jest wyczarowywanie ich w jak największej ilości. Najlepiej celować za potwora, tak jak w przypadku Trąby Powietrznej Barbarzyńcy. Gdy trochę poćwiczysz używanie Tornad, zaczniesz używać ich o wiele skuteczniej.




Huragan
Hurricane

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Zbroja Cyklonu: +2 Sekund na poziom
Wir: +9% Obrażenia na poziom
Tornado: +9% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Arktyczny Podmuch [6], Zbroja cyklonu [12], Wir [18], Tornado [24]
Opis:
Efekt: Wyjątkowo utalentowani Druidzi potrafią wzywać wichry o niezwykłej sile. Straszliwa burza niszczy wszystko wokół Druida, podczas gdy on sam stoi bezpiecznie w oku cyklonu.
Stałe: Czas trwania: 10 sekund
Promień: 6 M
Koszt many: 30
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 6 sekund

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Zimna:25
-
50
32
-
57
39
-
64
46
-
71
53
-
78
60
-
85
67
-
92
74
-
99
84
-
109
94
-
119
104
-
129
114
-
139
124
-
149
134
-
159
144
-
169
154
-
179
166
-
191
178
-
203
190
-
215
202
-
227


Dodatkowe info: Huragan otacza twoją postać. Zbliżaj się swoją postacią w pobliże potworów i biegaj dookoła nich aby zadawać potworom obrażenia od Huraganu.




Armageddon
Armageddon

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Szczelina: +2 Sekund na poziom
Burza Ognia: +14% Obrażenia od Ognia na poziom
Kula Magmy: +14% Obrażenia od Ognia na poziom
Wulkan: +14% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Burza Ognia [1], Kula Magmy [6], Arktyczny Podmuch [6], Szczelina [12], Zbroja cyklonu [12], Wir [18], Tornado [24], Wulkan [24], Huragan [30]
Opis:
Efekt: Straszliwa siła natury sprawia, że wokół Druida zaczynają spadać płonące kamienie, uderzając we wszystkich wrogów niczym deszcz płomieni.
Stałe: Czas trwania: 10 sekund
Promień: 5.3 M
Koszt many: 35
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 6 sekund

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Ognia:25
-
75
40
-
91
55
-
107
70
-
123
85
-
139
100
-
155
115
-
171
130
-
187
150
-
209
170
-
231
190
-
253
210
-
275
230
-
297
250
-
319
270
-
341
290
-
363
315
-
390
340
-
417
365
-
444
390
-
471
Średnie Obrażenia Od Ognia X Na Sekundę:11
-
16
18
-
23
25
-
30
32
-
37
39
-
44
46
-
51
53
-
58
60
-
65
69
-
73
77
-
82
85
-
90
93
-
98
101
-
106
110
-
114
118
-
123
126
-
131
135
-
140
145
-
150
154
-
159
164
-
168


Dodatkowe info:
* Armageddon działa nieco inaczej niż można się było spodziewać. Raz rzucony podąża za tobą. By uderzyć potwory najlepiej biegać ciągle wokół nich, aż Armageddon je trafi. Kiedy już będziesz bardziej doświadczony w używaniu Armageddonu, lepiej będziesz oceniał jaką pozycję musi przyjąć twoja postać, by zrobić najlepszy użytek z Armageddonu.
* Armageddon nieźle działa z Tornadem. Możesz rzucić Tornado podczas oczekiwania na ponowne rzucenie Armageddonu.
* Możesz rzucić Armageddon w formie wilkołaka bądź niedźwiedziołaka.




Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.