Drzewko Umiejętności Nekromanty - Przywołania • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Drzewko Umiejętności Nekromanty - Przywołania

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 07.11.2007

Przywołania
Słudzy, tacy jak golemy, szkielety, szkielety - magowie, ożywieni mogą zniknąć lub wydostać się spod twojego władania jeśli pozwolisz im zbytnio się oddalić. Sprawdzaj automapę i upewniaj się czy wciąż są z tobą. Możesz użyć miejskiego portalu, schodów w lochach lub punktu nawigacyjnego, by zebrać swoje sługi. Czasem słudzy mogą się teleportować w twoje pobliże jeśli zbyt daleko od nich odejdziesz, jednak nie zawsze się tak dzieje.

Golemy
Możesz mieć tylko jednego golema dowolnego typu. Kiedy wezwiesz nowego golema stary natychmiast zniknie.
Nie potrzebujesz ciała potwora, by wezwać golema, jednak żelazny golem wymaga przedmiotu.
Golemy mają poprawioną obronę.
Punkty życia oraz obrażenia golemów są zwiększane na poziomie trudności Koszmar i ponownie na poziomie trudności Piekło.

Szkielety oraz szkielety - magowie
Liczba szkieletów oraz szkieletów - magów, które możesz posiadać jest limitowana jedynie liczbą posiadanych punktów umiejętności. Noszenie magicznego przedmiotu podnoszącego poziomy umiejętności lub używanie kapliczki umiejętności również zwiększa liczbę szkieletów oraz szkieletów - magów, których możesz ożywić. Kiedy efekt kapliczki umiejętności skończy się, dodatkowe szkielety ulegną zniszczeniu.
Punkty życia szkieletów oraz szkieletów - magów są zwiększane na poziomie trudności Koszmar i ponownie na poziomie trudności Piekło.

Jaka jest skuteczność ataku golemów, szkieletów oraz szkieletów - magów?
Skuteczność ataków nie zmienia się, jednak te potwory generowane są przy poziomie rzucającego i poziom ten gra ważną rolę we wzorze "do trafienia".

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Krwawy Golem, której statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)


Ożywienie Szkieletu
Raise Skeleton

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Mistrzostwo we władaniu Szkieletami
Przywołanie Odporności

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Nekromanci bardzo wcześnie uczą się, jak kontrolować szkieletowe pozostałości martwych istot. Po użyciu tego zaklęcia, koszmarna mieszanina ożywionych kości podnosi się ze świeżych zwłok. Powstały szkielet ożywia częściowo jego własna wola, a częściowo duchy starożytnych wojowni­ków. Nekromanci często utrzymują gromadkę ożywionych żołnierzy do własnej ochrony.
Efekt: tworzy jeden szkielet na każdy poziom umiejętności. Taki szkielet będzie walczył po twojej stronie.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia:1
-
2
1
-
2
1
-
2
1
-
2
1
-
2
1
-
2
1
-
2
2
-
4
4
-
5
6
-
7
8
-
9
10
-
11
12
-
14
14
-
16
17
-
19
21
-
23
26
-
28
31
-
33
37
-
39
37
-
39
Atak:203550658095110125140155170185200215230245260275290305
Obrona:203550658095110125140155170185200215230245260275290305
Życie (Normal):21212131425263738494105115126136147157168178189199
Życie (Koszmar):30303045607590105120135150165180195210225240255270285
Życie (Piekło):4242426384105126147168189210231252273294315336357378399
Obrażenia: +X %:000714212835424956637077849198105112119
X - Ogólna Liczba Szkieletów:12333444555666777888
Koszt Many:678910111213141516171819202122232425


Dodatkowe info: Szkielety mogą doskonale się sprawdzać na Normalnym poziomie trudności, zwłaszcza z punktami w Mistrzostwu we władaniu Szkieletami (lub przedmiotami dodającymi umiejętności). Kiedy już znajdziesz się na poziomach trudności Koszmar oraz Piekło, generalnie szkielety będą umierać bardzo szybko. Na tych poziomach trudności lepszym rozwiązaniem są szkielety - magowie i ożywione potwory. Jednak jeśli podniesiesz do maksimum Ożywienie Szkieletu, Mistrzostwo we władaniu Szkieletami, użyjesz aury od najemnika z aktu II oraz zrobisz dobry użytek z klątw, wciąż będziesz mógł używać zwykłych szkieletów na poziomie trudności Piekło.
Szkielety kiedy są tworzone mają 5% szans na posiadanie tarczy. Tarcza ta pozwala szkieletom blokować, jednak szkielety posiadają jedynie 3% szans na blok.




Mistrzostwo we władaniu Szkieletami
Skeleton Mastery

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Ożywienie Szkieletu [1]
Opis: W miarę jak rośnie wiedza Nekromanty, potrafi poskramiać i zmieniać przeznaczenie coraz potężÂ­niejszych duchów. Dzięki temu tworzone przez niego szkielety i szkielety - magowie mają potężÂ­niejsze możliwości.
Efekt: poprawia jakość twoich ożywionych szkieletów, magów i ożywieńców.
Stałe: Magowie: zwiększone obrażenia od pocisków powyżej poziomu drugiego.

Poziom:1234567891011121314151617181920
Szkielety: Życie: +X81624324048566472808896104112120128136144152160
Szkielety: Obrażenia: +X246810121416182022242628303234363840
Magowie: Życie: +X81624324048566472808896104112120128136144152160
Potwory: Życie: +X %5101520253035404550556065707580859095100
Potwory: Obrażenia: +X %102030405060708090100110120130140150160170180190200


Dodatkowe info: Inwestowanie w Mistrzostwo we władaniu Szkieletami zwiększy liczbę punktów życia oraz obrażenia szkieletów. Punkty w Mistrzostwu we władaniu Szkieletami opłaca się również podnieść jeśli będziesz używać Ożywienia.




Gliniany Golem
Clay Golem

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Mistrzostwo we władaniu Golemami
Przywołanie Odporności
Krwawy Golem: +5% Życie na poziom
Żelazny Golem: +35 Obrona na poziom
Ognisty Golem: +6% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Dla Nekromanty przebudzenie szczątków umarłego jest dość proste, ale tchnięcie iskierki życia w kompletnie martwe obiekty nie jest takie łatwe. Gliniany Golem jest najprostszym dziełem tej za­wiłej sztuki. Zaklęcie to tworzy z ziemi sługę Nekromanty. Z powodu silnego wyczerpania psychi­ki po tym czarze, Nekromanta może utrzymywać tylko jednego golema na raz.
Efekt: tworzy z ziemi Golema, który będzie walczył po twojej stronie.
Stałe: Obrona: 20
Uzdrawia się automatycznie

Poziom:1234567891011121314151617181920
Życie (Normal):100135170205240275310345380415450485520555590625660695730765
Życie (Koszmar):175236297358420481542603665726787848910971103210931155121612771338
Życie (Piekło):275371467563660756852948104511411237133314301526162217181815191120072103
Obrażenia (Normal):2
-
5
2
-
6
3
-
8
4
-
10
4
-
12
5
-
13
6
-
15
6
-
17
7
-
19
8
-
20
9
-
22
9
-
24
10
-
26
11
-
27
11
-
29
12
-
31
13
-
33
13
-
34
14
-
36
15
-
38
Obrażenia (Koszmar):2
-
6
2
-
8
3
-
10
4
-
12
4
-
14
5
-
16
6
-
18
6
-
20
7
-
22
8
-
24
9
-
27
9
-
29
10
-
31
11
-
33
11
-
35
12
-
37
13
-
39
13
-
41
14
-
43
15
-
45
Obrażenia (Piekło):3
-
7
4
-
9
5
-
11
6
-
14
7
-
16
8
-
19
9
-
21
10
-
24
11
-
26
12
-
29
13
-
31
14
-
33
15
-
36
16
-
38
17
-
41
18
-
43
19
-
46
20
-
48
21
-
51
22
-
53
Premia Do Ataku:20406080100120140160180200220240260280300320340360380400
Spowalnia Wrogów: X%1120273337414446495153545657586060616263
Koszt Many:1518212427303336394245485154576063666972


Dodatkowe info: Zanim wydasz więcej niż jeden punkt w glinianego golema rozważ, iż prawdopodobnie będziesz chciał go ulepszyć do krwawego golema (na poziomie 18), żelaznego golema (24) lub ognistego golema (30), z których każdy zastąpi glinianego podczas stworzenia.

Leczą się automatycznie.




Mistrzostwo we władaniu Golemami
Golem Mastery

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Gliniany Golem [6]
Opis: Dzięki tej umiejętności Nekromanta potrafi przekazać sztucznej istocie więcej swej siły woli i ener­gii. Stworzone golemy są sprawniejsze, a Nekromanta potrafi je bardziej precyzyjnie kontrolować.
Efekt: poprawia szybkość i żywotność golemów.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Życie: +X %20406080100120140160180200220240260280300320340360380400
Premia Do Ataku: +X255075100125150175200225250275300325350375400425450475500
Szybkość Chodzenia/Biegania: +X610141720222324262728293030313232323333


Dodatkowe info: Mistrzostwo we władaniu Golemami dodaje punkty życia do oryginalnej wartości bazowej, nie do ilości życia pokazanej przy umiejętności przyzwania golema. Gliniany golem: 100 PŻ, krwawy golem: 201 PŻ, żelazny golem: 306 PŻ, ognisty golem: 328 PŻ.

Zanim umieścisz tu więcej niż kilka punktów, spójrz na prędkość golema, jeśli trzyma się przy tobie, prawdopodobnie posiadasz już wystarczającą ilość punktów Mistrzostwa we władaniu Golemami. Przyrost prędkości jest niezłym efektem, ponieważ pozwala golemowi utrzymywać tempo, zwłaszcza jeśli posiadasz buty szybkiego chodzenia/biegania. Kolejnym plusem zwiększonej prędkości golema jest umożliwienie mu szybszego osiągnięcia jego celu. Jednak jeśli na obecnej prędkości radzi sobie dobrze, dodatkowe punkty z powodu prędkości nie są potrzebne.

Następnym zyskiem z Mistrzostwa we władaniu Golemami jest pozwolenie twojemu golemowi na dłuższe życie, jednak jeśli twój golem zniknie, możesz po prostu zrobić nowego. Jeżeli twój golem nie umiera często i/lub mana to dla ciebie nie problem, nie uzyskasz właściwie żadnych profitów z dodatkowych punktów w tej umiejętności.




Ożywienie Maga - Szkieletu
Skeletal Mage

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Mistrzostwo we władaniu Szkieletami
Przywołanie Odporności

Wymagane umiejętności: Ożywienie Szkieletu [1]
Opis: Nekromanta może przyzwać nie tylko umarłych wojowników. Wielu Nekromantów potrafi wskrzeszać zwłoki dawno umarłych czarowników i naginać ich do swej woli. Kapłani Rathmy uważają to za dowód dominacji swojej dziedziny sztuk tajemnych.
Efekt: tworzy Maga-Szkielet, który walczy dla ciebie, stosując magię żywiołów.
Stałe: Życie (Normal): 61
Życie (Koszmar): 88
Życie (Piekło): 123

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrona:102030405060708090100110120130140150160170180190200
X Szkieltowych Magów:12333444555666777888
Koszt Many:89101112131415161718192021222324252627


Dodatkowe info: Nie możesz ustalić jakiego typu żywiołem będzie atakował przyzywany szkielet - mag. Możesz ożywiać ich tak długo, aż uzyskasz pożądany typ. Szkielety - magowie posiadają wysoką odporność na ataki magiczne, zwłaszcza jeśli władają oni tym samym żywiołem, którym potwór lub gracz atakuje ich.
Szkieletowi - magowie są użyteczni przez całą grę na wszystkich poziomach trudności. Najwyżej dostarczą dodatkowych celów dla potworów, co jest dobre ponieważ nie chcesz, by potwory atakowały ciebie, lecz twe sługi. Szkielety - magowie działają świetnie z Żelazną Dziewicą, ponieważ potwory walczące wręcz będą się nadziewać i zabijać na owych przyzwanych nieumarłych magikach. A ze zwłok pokonanych w ten sposób bestii będziesz mógł tworzyć nowych szkieletów - magów.
Magowie zadający obrażenia od zimna mogą sprawiać kłopot. Zamrożone potwory nie zostawiają zwłok po śmierci, tak potrzebnych Nekromancie. Taki mag może być przydatny jeżeli nie potrzebujesz ciał. Mimo, iż nie możesz wybrać typu maga, jaki będzie przywołany, możesz odesłać niepożądane stwory.
Mistrzostwo we władaniu Szkieletami zwiększa zadawane obrażenia szkieletów - magów.

Aby wyliczyć obrażenia magów, musimy znać poziom ich pocisków. Można to zrobić, patrząc na poniższą tablicę lub przy pomocy programu stworzonego przez Jona Y.

Poziom Ożywienia Maga - Szkieletu 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Poziom Mistrzostwa we władaniu Szkieletami Poziom pocisku
1 1 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10
2 2 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11
3 3 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12
4 4 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13
5 5 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13 13 14
6 6 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15
7 7 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16
8 8 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17
9 9 9 9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18
10 10 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19
11 11 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20
12 12 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20 20 21
13 13 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20 20 21 21 22
14 14 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23
15 15 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23 23 24
16 16 16 16 17 17 18 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23 23 24 24 25
17 17 17 17 18 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23 23 24 24 25 25 26
18 18 18 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23 23 24 24 25 25 26 26 27
19 19 19 19 20 20 21 21 22 22 23 23 24 24 25 25 26 26 27 27 28
20 20 20 20 21 21 22 22 23 23 24 24 25 25 26 26 27 27 28 28 29


Jeżeli twoje Mistrzostwo we władaniu Szkieletami i Ożywienie szkieletu - maga jest powyżej 20 poziomu, użyj takiej formuły, aby wyliczyć poziom umiejętności:
('Mistrzostwo we władaniu Szkieletami') + ((lvl < 4)ś0:((lvl-2)/2))
Oznacza to, że do wyliczenia poziomu bierzemy Mistrzostwo we władaniu Szkieletami jako bazę do obliczeń, potem dodajemy poziom (Ożywienie szkieletu-maga - 2) / 2 jeżeli poziom jest równy lub wyższy 4. Jeżeli jest niższy niż 4, nie dodajemy nic.
Poniżej znajduje się tablica obrażeń szkieletu - maga, względem jego poziomu. 59 poziom na tablicy oznacza 40 poziom Mistrzostwa we władaniu Szkieletami i 40 poziom Ożywienia szkieletu - maga. [40 +((40 - 2) / 2) = 59

Informacje o punktach umiejętności:

Trucizny:
  • 7 poziomów otrzymuje 1 punkt obrażeń od trucizn na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 2 punkty obrażeń od trucizn na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 4 punkty obrażeń od trucizn na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 6 punktów obrażeń od trucizn na poziom
  • Wszystkie kolejne poziomy to 10 punktów obrażeń od trucizn na poziom
  • 10 sekund działania trucizn na poziom


Zimno:
  • 7 poziomów otrzymuje 1 punkt obrażeń od zimna na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 2 punkty obrażeń od zimna na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 3 punkty obrażeń od zimna na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 4 punkty obrażeń od zimna na poziom
  • Wszystkie kolejne poziomy to 5 punktów obrażeń od zimna na poziom
  • 1 sekunda działania zimna na poziom


Ogień:
  • 7 poziomów otrzymuje 2 punkty obrażeń od ognia na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 3 punkty obrażeń od ognia na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 5 punktów obrażeń od ognia na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 7 punktów obrażeń od ognia na poziom
  • Wszystkie kolejne poziomy to 9 punktów obrażeń od ognia na poziom


Błyskawice:
  • 7 poziomów otrzymuje 3 punkty maksymalnych obrażeń od błyskawic na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 5 punktów maksymalnych obrażeń od błyskawic na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 8 punktów maksymalnych obrażeń od błyskawic na poziom
  • 7 poziomów otrzymuje 11 punktów maksymalnych obrażeń od błyskawic na poziom
  • Wszystkie kolejne poziomy to 14 punktów obrażeń od ognia na poziom
  • 1 punkt minimalnych obrażeń od błyskawic na poziom


Poziom pocisku Obrażenia od Trucizn Obrażenia od Trucizn (sek) Obrażenia od Zimna Obrażenia od Zimna (sek)* Obrażenia od Ognia Obrażenia od Błyskawic
1 6 20 1-4 1 2-6 1-7
2 7 30 2-5 2 4-8 2-10
3 8 40 3-6 3 6-10 3-13
4 9 50 4-7 4 8-12 4-16
5 10 60 5-8 5 10-14 5-19
6 11 70 6-9 6 12-16 6-22
7 12 80 7-10 7 14-18 7-25
8 13 90 8-11 8 16-20 8-28
9 15 100 10-13 9 19-23 9-33
10 17 110 12-15 10 22-26 10-38
11 19 120 14-17 11 25-29 11-43
12 21 130 16-19 12 28-32 12-48
13 23 140 18-21 13 31-35 13-53
14 25 150 20-23 14 34-38 14-58
15 27 160 22-25 15 37-41 15-63
16 31 170 25-28 16 42-46 16-71
17 35 180 28-31 17 47-51 17-79
18 39 190 31-34 18 52-56 18-87
19 43 200 34-37 19 57-61 19-95
20 47 210 37-40 20 62-66 20-103
21 51 220 40-43 21 67-71 21-111
22 55 230 43-46 22 72-76 22-119
23 61 240 47-50 23 79-83 23-130
24 67 250 51-54 24 86-90 24-141
25 73 260 55-58 25 93-97 25-152
26 79 270 59-62 26 100-104 26-163
27 85 280 63-66 27 107-111 27-174
28 91 290 67-70 28 114-118 28-185
29 97 300 71-74 29 121-125 29-196
30 105 310 76-79 30 130-134 30-210
31 113 320 81-84 31 139-143 31-224
32 121 330 86-89 32 148-152 32-238
33 129 340 91-94 33 157-161 33-252
34 137 350 96-99 34 166-170 34-266
35 145 360 101-104 35 175-179 35-280
36 153 370 106-109 36 184-188 36-294
37 161 380 111-114 37 193-197 37-308
38 169 390 116-119 38 202-206 38-322
39 177 400 121-124 39 211-215 39-336
40 185 410 126-129 40 220-224 40-350
41 193 420 131-134 41 229-233 41-364
42 201 430 136-139 42 238-242 42-378
43 209 440 141-144 43 247-251 43-392
44 217 450 146-149 44 256-260 44-406
45 225 460 151-154 45 265-269 45-420
46 233 470 156-159 46 274-278 46-434
47 241 480 161-164 47 283-287 47-448
48 249 490 166-169 48 292-296 48-462
49 257 500 171-174 49 301-305 49-476
50 265 510 176-179 50 310-314 50-490
51 273 520 181-184 51 319-323 51-504
52 281 530 186-189 52 328-332 52-518
53 289 540 191-194 53 337-341 53-532
54 297 550 196-199 54 346-350 54-546
55 305 560 201-204 55 355-359 55-560
56 313 570 206-209 56 364-368 56-574
57 321 580 211-214 57 373-377 57-588
58 329 590 216-219 58 382-386 58-602
59 337 600 221-224 59 391-395 59-616


*Czas trwania zamrożenia na poziomie trudności Koszmar jest zmniejszony o 1/2, na poziomie Piekło natomiast o 3/4.




Krwawy Golem
Blood Golem

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Mistrzostwo we władaniu Golemami
Przywołanie Odporności
Gliniany Golem: +20 Skuteczność ataku na poziom
Żelazny Golem: +35 Obrona na poziom
Ognisty Golem: +6% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Gliniany Golem [6]
Opis: Zużywając odrobinę własnej krwi, Nekromanta może dać życie istocie ani prawdziwie żywej, ani martwej, ale utworzonej z ludzkich tkanek. Taki homunkulus żywi się świeżą krwią pokonanych wrogów, dzięki której zwiększa swoje siły. Połączony z nekromanta przez jego własną krew, mo­że dzielić się zdobytymi siłami życiowymi ze swym panem.
Efekt: tworzy Golema, który jest powiązany ze zdrowiem Nekromanty.
Stałe: Życie (Normal): 201
Życie (Koszmar): 388
Życie (Piekło): 637
Atak: 60
Obrona: 120

Poziom:1234567891011121314151617181920
Zamienia X % Obrażeń Na punkty Życia:8695102108112116119121124126128129131132133135135136137138
Obrażenia (Normal):6
-
16
8
-
21
10
-
27
12
-
32
14
-
38
16
-
44
18
-
49
20
-
55
22
-
60
24
-
66
27
-
72
29
-
77
31
-
83
33
-
88
35
-
94
37
-
100
39
-
105
41
-
111
43
-
116
45
-
122
Obrażenia (Koszmar):9
-
23
12
-
31
15
-
39
18
-
47
21
-
55
24
-
63
27
-
71
31
-
79
34
-
87
37
-
95
40
-
103
43
-
111
46
-
119
49
-
127
53
-
135
56
-
143
59
-
151
62
-
159
65
-
167
68
-
175
Obrażenia (Piekło):10
-
27
13
-
36
17
-
45
20
-
55
24
-
64
27
-
74
31
-
83
34
-
93
38
-
102
41
-
112
45
-
121
48
-
130
52
-
140
55
-
149
59
-
159
62
-
168
66
-
178
69
-
187
73
-
197
76
-
206
Koszt Many:25293337414549535761656973778185899397101


Dodatkowe info: Krwawy Golem kradnie określoną ilość życia od celu. Na przykład, pierwszopoziomowy Golem (kradnie 86%) atakując potwora o HP 500 - ukradnie 430 HP. Im bardziej ilość życia potwora urośnie, tym golem ukradnie więcej życia.
Życie wykradzione przez golema nie jest odebrane z celu.
Golem otrzymuje 70% wykradzionego życia, a gracz 30%. Jeżeli wykradzione życie + aktualne życie golema jest większe, niż jego maksymalna ilość życia, nadmiar wędruje do Nekromanty i na odwrót.




Przywołanie Odporności
Summon Resist

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Gliniany Golem [6], Mistrzostwo we władaniu Golemami [12]
Opis: Wysoka temperatura, mrożący chłód i intensywne ataki elektryczne mogą zebrać krwawe żniwo wśród magicznych sług Nekromanty. Rozwijając tę umiejętność Nekromanta może nasycić swych przyzwanych pomocników energią ochronną. Dzięki tej energii zwiększa się odporność na natu­ralne i mistyczne ataki żywiołów.
Efekt: zwiększa odporność twoich sług na siły żywiołów.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Odporność Na Wszystko: +X %2834394447505254565759606162626464656566


Dodatkowe info: Przywołanie Odporności pomaga przetrwać twoim sługom wrogie zaklęcia, przydaje się to np. przeciwko Kapłanom Zakarum w III akcie. Dzięki temu dłużej zachowamy dobrych Ożywieńców lub Żelaznego Golema stworzonego z drogiego przedmiotu.




Żelazny Golem
Iron Golem

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Mistrzostwo we władaniu Golemami
Przywołanie Odporności
Gliniany Golem: +20 Skuteczność ataku na poziom
Krwawy Golem: +5% Życie na poziom
Ognisty Golem: +6% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Gliniany Golem [6], Krwawy Golem [18]
Opis: Wielu czarodziejów poświęciło swe życie badaniom nad sposobami przemiany zwykłych metali w złoto, ale Nekromanci maja nieco inne podejście do tego problemu. Dzięki skomplikowanym, ta­jemnym rytuałom i wielkiemu skupieniu umysłu, Nekromanta może stworzyć Golema z podstawo­wych metali. Twór przejmuje cechy materiału, łącznie z wszelkimi właściwościami magicznymi.
Efekt: przywołuje Golema z metalowego przedmiotu. Golem zachowuje właściwości przedmiotu.
Stałe: Koszt many: 35
Obrażenia (Normal): 7-19
Obrażenia (Koszmar): 11-30
Obrażenia (Piekło): 12-33
Życie (Normal): 306
Życie (Koszmar): 595
Życie (Piekło): 980
Atak: 80

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrona:175210245280315350385420455490525560595630665700735770805840
Obrażenia Od Cierni - X % Odbitych Obrażeń:150165180195210225240255270285300315330345360375390405420435
Premia Do Obrony:3570105140175210245280315350385420455490525560595630665700


Dodatkowe info: Siła Żelaznego Golema leży w jego Cierniach. Jest on bardzo silny przeciwko przeciwnikom walczącym wręcz.
Żelazny Golem może być stworzony z niemagicznego przedmiotu. Otrzymasz dodatkowe obrażenia w przypadku broni lub obronę w przypadku zbroi. Nie ma bonusów za użycie broni dwuręcznej.
Możesz stworzyć golema wyłącznie z metalowych przedmiotów.
Zachowaj do stworzenia golema silne przedmioty Rzadkie i Magiczne, których nie zamierzasz sprzedać, ani użyć. Niektóre magiczne właściwości, jak "szansa na znalezienie magicznych przedmiotów", lub "wyssanie many" nie przechodzą na golema.
Żelazny Golem przejmuje właściwości przedmiotów z gniazd.
Jeżeli tworzysz golema z przedmiotu eterycznego, jest on przeźroczysty.

Jak Golem działa z Żelazną Dziewicą?
Obrażenia są liczone oddzielnie.




Ognisty Golem
Fire Golem

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Mistrzostwo we władaniu Golemami
Przywołanie Odporności
Gliniany Golem: +20 Skuteczność ataku na poziom
Krwawy Golem: +5% Życie na poziom
Żelazny Golem: +35 Obrona na poziom

Wymagane umiejętności: Gliniany Golem [6], Krwawy Golem [18], Żelazny Golem [24]
Opis: Powszechnie wierzy się, że życie powstało z połączenia ognia, ziemi, żelazu i ciała. Wtajemniczo­ny w tę umiejętność Nekromanta może wezwać Golema zbudowanego z samych płomieni. Ne-kromanta przywołuje Golema rozpędzając cząsteczki powietrza do coraz większej szybkości. W wyniku tego cząsteczki zapalają się i Golem zjawia się wprost z powietrza.
Efekt: tworzy ogniowego Golema, który leczy się, otrzymując obrażenia od ognia.
Stałe: Życie (Normal): 313
Życie (Koszmar): 613
Życie (Piekło): 1013
Obrona: 200
Atak: 120

Poziom:1234567891011121314151617181920
Absorbuje: X % Obrażeń Od Ognia3645525862666971747678798182838585868788
Obrażenia Od Ognia:44
-
90
59
-
106
74
-
122
89
-
138
104
-
154
119
-
170
134
-
186
149
-
202
165
-
219
187
-
242
203
-
259
225
-
282
241
-
299
263
-
322
279
-
339
307
-
368
330
-
392
359
-
422
382
-
446
411
-
476
Święty Ognień:4
-
6
5
-
7
6
-
8
7
-
9
8
-
10
9
-
11
10
-
12
11
-
13
12
-
14
14
-
16
15
-
17
17
-
19
18
-
20
20
-
22
21
-
23
24
-
26
26
-
28
29
-
31
31
-
33
34
-
36
Koszt Many:5060708090100110120130140150160170180190200210220230240


Dodatkowe info: Ognisty Golem powoduje obrażenia od ognia podobne do aury Święty Ogień.
Gdy golem jest przywołany i umiera powoduje obszarowe obrażenia od ognia. Możesz ciągle przywoływać golema obok potwora, aby ten otrzymywał obrażenia.




Ożywienie
Revive

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Mistrzostwo we władaniu Szkieletami
Przywołanie Odporności

Wymagane umiejętności: Ożywienie Szkieletu [1], Gliniany Golem [6], Ozywienie Maga - Szkieletu [12], Krwawy Golem [18], Żelazny Golem [24]
Opis: Ostatecznym celem kapłanów Rathmy jest doskonała reanimacja i kontrola nad umarłymi isto­tami, tak aby zachowały czystość i wszelkie właściwości oryginalnego ciała, ale jednocześnie uwalniając ducha istoty, aby w pełni kontrolować ożywieńca. Kiedy nekromanta w końcu opa­nuje tę umiejętność, może wtedy powiedzieć że w pełni zrozumiał tajniki Wielkiego Cyklu Ist­nienia.
Efekt: wskrzesza potwora, który będzie walczył po twojej stronie.
Stałe: Czas trwania: 180 sekund
Życie: +200 procent
Koszt many: 45

Poziom:1234567891011121314151617181920
Potwory:1234567891011121314151617181920


Dodatkowe info: Szkielety i Szkielety - magowie są silni na początku, lecz Ożywione Potwory są najlepszymi sługami (oprócz Golemów). Gdy znajdziesz ciało, ożyw potwora, będzie on znów walczył, z tym, że po twojej stronie i ze zwiększoną ilością życia. Możesz zwiększyć ich odporności przez Przywołanie Odporności i obrażenia przez Mistrzostwo we władaniu Szkieletami.
Ożywione potwory zadają swoje zwykłe obrażenia, lecz nie ożywią innych potworów (np. Szaman Upadłych). Większość specjalnych zdolności jest zachowywana przez ożywieńców.
Nie możesz ożywiać Bossów, Superunikatowych potworów, nieumarłych magów i niektórych innych stworzeń.
Ożywieńcy otrzymują aury od członków drużyny.
Ożywieńcy nie są tak mądrzy, jak inne twoje sługi. Po ich ożywieniu posiadają oni swoje dawne tendencje. Musisz zwrócić uwagę przy poruszaniu się ze wskrzeszonymi potworami.
Ożywione potwory często będą znikać, gdy oddalisz się od nich zbytnio. Dobrym pomysłem jest trzymanie ich na automapie. Gdy znikną, poczekaj na nich. Czasami nie masz wyboru, lecz gdy możesz, poczekaj na ożywieńców. Pamiętaj, że ożywieńcy znikają również po 3 minutach.
Jeżeli potwory w aktualnej strefie ci się nie podobają, udaj się do innej.
Ożywiaj potwory, które nadają się do tego najlepiej. W miejscach, gdzie ciężko może być prowadzić grupę, ożywiaj potwory latające. Niektóre potwory są bardzo przydatne, jak Rycerze Otchłani, czy Czarne Dusze. Podejmowanie dobrych decyzji może być bardzo przydatne.
Przed zużyciem wielu punktów na tą zdolność, sprawdź, jak wielu ożywieńców jesteś w stanie w jednej chwili prowadzić. Jeżeli nie możesz utrzymać dużej liczby potworów, nie zużywaj większej ilości punktów na tą zdolność. Za każdy punkt możesz ożywić tylko jednego potwora.

Czy ożywieńcy są pod kontrolą Nekromanty, dopóki nie umrą?
Tak, lecz znikają po okresie 3 minut.




Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.