diablo 3

Drzewko Umiejętności Nekromanty - Trucizny i Kości

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 07.11.2007

Obrażenia od trucizn
Obrażenia od trucizn są zadawane w ciągu X sekund, a nie co sekundę.

Włócznia z kości a Duch kości
Włócznia z kości zada obrażenia wszystkim przeciwnikom w jednej linii. Nadaje się świetnie do niszczenia grup nieprzyjaciół. Na wyższych poziomach Duch Kości zadaje większe obrażenia niż Włócznia z Kości, ale może uderzyć tylko w jednego przeciwnika. Duchem Kości jest dużo łatwiej wycelować i trafić przeciwnika, ponieważ podąża on za celem. Jednak Duch Kości, będzie podążał wyłącznie za celem, który wybrał, gdy został wystrzelony, więc w przeciwieństwie do Włóczni z Kości, nie możesz wystrzeliwać go poza ekran, licząc, że w kogoś trafi. Jeżeli chcesz wyczyścić duże ilości potworów używaj Włóczni z Kości. Jeżeli chcesz zwiększyć obrażenia twoich przywołańców i golemów, używaj Ducha Kości. Możesz używać obu zdolności, ale powinieneś zdecydować się na jedną i wyspecjalizować się w niej. Wielu wysokopoziomowych Nekromantów decyduje się jednak na Ducha Kości, ze względu na wysokie obrażenia, samo-namierzanie celu oraz z powodu mniejszych kosztów walki przeciwko celowi.

Włócznia z Kości:
-zadaje połowę obrażeń Ducha Kości, zabiera około połowy many mniej niż Duch kości, uderza wielu przeciwników
-nie namierza przeciwników, trzeba celować
-na wyższych poziomach (40+) może przewyższać Ducha Kości w obrażeniach
-przydatna w PvP
-jest szybsza od Ducha Kości
-nie przydatna w późniejszych etapach poziomu trudności Piekło.

Duch Kości:
-zadaje dwa razy większe obrażenia niż Włócznia z Kości, kosztuje dwa razy więcej many, trafia w jeden cel
-łatwiej trafić potwora
-mniej czarowania na każdego potwora
-przydatny w PvP.

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Wybuch Zwłok i Trująca Nova, których statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)


Zęby
Teeth

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Ściana z Kości: +15% Obrażenia od Magii na poziom
Włócznia z Kości: +15% Obrażenia od Magii na poziom
Więzienie z Kości: +15% Obrażenia od Magii na poziom
Duch Kości: +15% Obrażenia od Magii na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Umiejętność ta jest jednym z pierwszych darów Rathmy. Pozwala Nekromancie przywołać Den'Trag, czyli Zęby Smoka Trag'Oul. Nekromanci wierzą, że na grzbiecie Trag'Oul spoczywa ca­ły świat. Smok jest podstawą równowagi świata. Trag'Oul jest najbardziej przypominającą boga postacią w kulcie Rathmy, a przez to zaklęcie chroni swych wybrańców.
Efekt: przywołuje liczne pociski, które uderzają we wrogów.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia:2
-
4
3
-
5
4
-
6
5
-
7
6
-
8
7
-
9
8
-
10
9
-
11
10
-
12
11
-
14
12
-
15
13
-
17
14
-
18
15
-
20
16
-
21
17
-
23
18
-
25
20
-
27
21
-
29
23
-
31
X - Liczba Zębów:23456789101112131415161718192021
Koszt Many:33.544.555.566.577.588.599.51010.51111.51212.5





Zbroja z Kości
Bone Armor

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Ściana z Kości: +15 Zaabsorbowane obrażenia na poziom
Więzienie z Kości: +15 Zaabsorbowane obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Zaklęcie to przywołuje zaporę z kości poległych wojowników. Zbroja otacza Nekromantę i chroni go przed wszystkimi atakami. Zaklęta zbroja przejmuje obrażenia i po pewnym czasie rozpada się.
Efekt: ochronna tarcza, która pochłania obrażenia.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Absorbuje: X Obrażeń2030405060708090100110120130140150160170180190200210
Koszt Many:1112131415161718192021222324252627282930


Dodatkowe info: Zbroja z Kości może być niesamowicie przydatna w absorbowaniu fizycznych obrażeń, powstrzymując ataki, które mogłyby odebrać ci życie. Jeżeli przeciwnik trafi cię i mana nie jest problemem, wyczaruj zbroję od nowa.




Zatruty Sztylet
Poison Dagger

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Eksplozja Trucizny: +20% Obrażenia od Trucizn na poziom
Trująca Nova: +20% Obrażenia od Trucizn na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Farmaceutyczne umiejętności Nekromantów opierają się na badaniach jadów, toksyn i innych tru­jących substancji. Wykwalifikowany Nekromanta potrafi nie tylko rozpoznawać napotkane truci­zny, ale nosi też zapas próbek. I raczej nie unika ich stosowania. Powszechnym zastosowaniem tej umiejętności, jest pokrywanie sztyletu cienką warstwą jadowitej trucizny. Im większe są umiejęt­ności Nekromanty, tym silniejsze posiada trucizny.
Efekt: sztylet zadaje obrażenia od trucizny.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Trucizn:7
-
15
13
-
23
20
-
32
30
-
43
40
-
56
53
-
70
67
-
85
82
-
103
104
-
126
129
-
153
155
-
181
185
-
212
216
-
245
250
-
281
286
-
319
325
-
359
374
-
410
426
-
464
481
-
521
540
-
581
Przez: X (s)22.42.83.23.644.44.85.25.666.46.87.27.688.48.89.29.6
Atak: +X %30507090110130150170190210230250270290310330350370390410
Koszt Many:33.23.53.74.04.24.54.75.05.25.55.76.06.26.56.77.07.27.57.7


Dodatkowe info: Zatruty Sztylet może być niesamowicie śmiercionośną bronią. To zaklęcie jest zaprojektowane, aby dać Nekromancie możliwość efektywnego użycia broni innej, niż różdżka. W grze istnieje kilka wysokopoziomowych noży, które są przeznaczone do użytku dla graczy używających trucizn.




Wybuch Zwłok
Corpse Explosion

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Zęby [1]
Opis: Zwłoki każdej istoty zmarłej nagłą śmiercią obarczone są cierpieniem swych ostatnich chwil. Dzię­ki temu zaklęciu Nekromanta może wezwać te energie i skoncentrować je w jedną, gwałtowną moc. Moc opuszcza zwłoki z taką siłą, że wywołuje gwałtowną eksplozję.
Efekt: wybrane zwłoki eksplodują, raniąc wszystkich pobliskich wrogów.
Stałe: Obrażenia: 60-100 procent punktów życia zwłok

Poziom:1234567891011121314151617181920
Zasięg: X (m)2.633.33.644.34.655.35.666.36.677.37.688.38.69
Koszt Many:1516171819202122232425262728293031323334


Dodatkowe info: Jeżeli chcesz narobić dużo zamieszania, Wybuch Zwłok jest umiejętnością dla ciebie. Wybuch Zwłok jest ulubionym zaklęciem wielu graczy. Wybuch Zwłok jest świetnym sposobem na bardzo szybkie zabijanie wielkich grup wrogich potworów. Jedyne czego potrzeba, to ciało i grupa potworów, znajdująca się w okolicy tego ciała. Jeden wybuch zwłok, nawet jeżeli nie zabije wszystkich przeciwników, spowoduje powstanie kilku kolejnych zwłok, co pozwoli używać naszego zaklęcia dalej. Zaklęcia Kości oraz przywołane istoty mogą pomóc ci zdobyć pierwsze zwłoki do wybuchu, potem wystarczy już tylko trzymać przeciwników w okolicach zwłok. Im więcej punktów dodasz do tej umiejętności, tym w dalszej odległości potwory będą niszczone. Wybuch Zwłok zadaje 50% obrażeń zwyczajnych i 50% obrażeń od ognia. Potwory, które są odporne na ogień, będą otrzymywały mniejsze obrażenia.




Ściana z Kości
Bone Wall

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Zbroja z Kości: +10% Życie na poziom
Więzienie z Kości: +10% Życie na poziom

Wymagane umiejętności: Zbroja z Kości [1]
Opis: Przy użyciu tego zaklęcia Nekromanta może wezwać duchy wszystkich istot, jakie zginęły na ota­czającym go terenie. Łączy ich skamieniałe szczątki i przywołuje spod ziemi obronną zaporę ze skamieniałych kości. Czar ten pozwala Nekromancie trzymać wrogów na dystans i atakować ich z bezpiecznej odległości, albo spokojnie uciec.
Efekt: tworzy zaporę z kości.
Stałe: Czas trwania: 24 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Życie (Normal):192328333842475257616671768085909599104109
Życie (Koszmar):147183220257294330367404441477514551588624661698735771808845
Życie (Piekło):43153864675486296910771185129314001508161617241831193920472155226223702478





Eksplozja Trucizny
Poison Explosion

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Zatruty Sztylet: +15% Obrażenia od Trucizn na poziom
Trująca Nova: +15% Obrażenia od Trucizn na poziom

Wymagane umiejętności: Zęby [1], Wybuch Zwłok [6], Zatruty Sztylet [6]
Opis: Dzięki zastosowaniu tego zaklęcia, Nekromanta może przyspieszyć rozkład zwłok. Zwłoki roz­kładają się tak szybko, że trujące gazy, które normalnie powoli zbierają się w martwych tkankach, wybuchają, tworząc chmurę trujących oparów.
Efekt: ze zwłok wydobywa się chmura trującego gazu.
Stałe: Koszt many: 8

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Trucizn:25
-
75
37
-
97
52
-
122
70
-
150
90
-
180
112
-
212
137
-
247
165
-
285
211
-
341
262
-
402
318
-
468
480
-
540
446
-
616
517
-
697
693
-
783
675
-
875
787
-
997
907
-
1127
1035
-
1265
1170
-
1410
Przez: X (s)22.42.83.23.644.44.85.25.666.46.87.27.688.48.89.29.6





Włócznia z Kości
Bone Spear

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Zęby: +7% Obrażenia od Magii na poziom
Ściana z Kości: +7% Obrażenia od Magii na poziom
Więzienie z Kości: +7% Obrażenia od Magii na poziom
Duch Kości: +7% Obrażenia od Magii na poziom

Wymagane umiejętności: Zęby [1], Wybuch Zwłok [6]
Opis: Zaklęcie to, znane także pod nazwą Szponu Trag'Oula, przywołuje długie, kościane ostrze. Włócznia ta wylatuje od Nekromanty i przebija każdego wroga na swojej drodze. Ponieważ siła tego pocisku jest zarówno mistyczna, jak i fizyczna, włócznia może przebijać kolejnych przeciw­ników, rozdzierając i niszcząc wszystko na swojej drodze.
Efekt: przywołuje magiczny, kościany pocisk.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Magii:16
-
24
24
-
32
32
-
40
40
-
48
48
-
56
56
-
64
64
-
72
72
-
80
81
-
89
90
-
98
99
-
107
108
-
116
117
-
125
126
-
134
135
-
143
144
-
152
156
-
165
168
-
178
180
-
191
192
-
204
Koszt Many:77.27.57.788.28.58.799.29.59.71010.210.510.71111.211.511.7





Więzienie z Kości
Bone Prison

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Zbroja z Kości: +8% Życie na poziom
Ściana z Kości: +8% Życie na poziom

Wymagane umiejętności: Zęby [1], Zbroja z Kości [1], Wybuch Zwłok [6], Ściana z Kości [12], Włócznia z Kości [18]
Opis: Zaklęcie to jest podobne do Ściany z Kości. Przywołuje duchową ścianę z kości, w kształcie zamkniętego okręgu. Więzienie to chwyta w pułapkę wszystkich wrogów w swoim obwodzie. Ofiary zamknięte w kościanej klatce są bezbronne. Aby się uwolnić, muszą użyć dużej siły, albo Nekromanta musi uwolnić kontrolujące więzienie duchy.
Efekt: przywołuje pierścień z kości, który otacza cel.
Stałe: Czas trwania: 24 sekund

Poziom:1234567891011121314151617181920
Życie (Normal):192328333842475257616671768085909599104109
Życie (Koszmar):147183220257294330367404441477514551588624661698735771808845
Życie (Piekło):43153864675486296910771185129314001508161617241831193920472155226223702478
Koszt Many:27262524232221201918171615141312111098


Dodatkowe info: Więzienie z Kości można również używać aby otaczać nim innych graczy.
Dobrą metodą jest wyczarowywanie Więzienia na bossach i innych graczach i rzucanie na nich klątwy Żelaznej Dziewicy. Wtedy, jak tylko spróbują zniszczyć więzienie, zaczną ranić samych siebie. Można również przywołać golema wewnątrz pierścienia, aby walczył z przeciwnikami w środku. Można także korzystać z Włóczni z Kości i Ducha Kości, aby atakować przeciwników wewnątrz kościstego więzienia.
Uwaga - To Więzienie z Kości, jest czymś innym niż więzienie z kości używane przez Diablo. Pan Grozy używa swojego własnego typu Więzienia z Kości, którego nie może używać żaden z graczy.




Trująca Nova
Poison Nova

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Zatruty Sztylet: +10% Obrażenia od Trucizn na poziom
Eksplozja Trucizny: +10% Obrażenia od Trucizn na poziom

Wymagane umiejętności: Zatruty Sztylet [1], Zęby [1], Wybuch Zwłok [6], Eksplozja Trucizny [18]
Opis: Zaklęcie to zanieczyszcza powietrze wokół Nekromanty. Intonując tajemniczy śpiew, Nekroman­ta zatruwa powietrze i rozwiewa je na wszystkie strony. Dzięki długim latom badań i przygoto­wań, Nekromanta może wybrać taki gaz, który jest toksyczny dla stworów zła, ale kompletnie nieszkodliwy dla niego i jego towarzyszy.
Efekt: pierścień trucizny wybucha wokół Nekromanty.
Stałe: Koszt many: 20
Obrażenia od Trucizny przez 2 sekundy

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Trucizn:43
-
78
56
-
90
68
-
103
81
-
115
93
-
128
106
-
140
118
-
153
131
-
165
146
-
181
162
-
196
178
-
212
193
-
228
209
-
243
225
-
259
240
-
275
256
-
290
281
-
315
306
-
340
331
-
365
356
-
390





Duch Kości
Bone Spirit

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Zęby: +6% Obrażenia od Magii na poziom
Ściana z Kości: +6% Obrażenia od Magii na poziom
Włócznia z Kości: +6% Obrażenia od Magii na poziom
Więzienie z Kości: +6% Obrażenia od Magii na poziom

Wymagane umiejętności: Zęby [1], Wybuch Zwłok [6], Włócznia z Kości [18]
Opis: To potężne zaklęcie na krótko przyzywa ducha mściwego ożywieńca. Szkieletowa zjawa błyska­wicznie rzuca się na cel, wyrywając kawał duszy ofiary i zabierając go do krainy umarłych. Nie jest to prawdziwe zaklęcie przywołania, ponieważ Nekromanci nie potrafią kontrolować takich zjaw. Ale na razie wystarcza im, że potrafią ochronić siebie i towarzyszy przed ich gniewem!
Efekt: duch atakuje wyznaczony cel, albo wybiera własny.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Magii:20
-
30
36
-
47
52
-
64
68
-
81
84
-
98
100
-
115
116
-
132
132
-
149
149
-
167
166
-
185
183
-
203
200
-
221
217
-
239
234
-
257
251
-
275
268
-
293
286
-
312
304
-
331
322
-
350
340
-
369
Koszt Many:1212.51313.51414.51515.51616.51717.51818.51919.52020.52121.5


Dodatkowe info: Gdy atakujesz kogoś uwięzionego za pomocą Więzienia z kości, Duch kości nie zniszczy tegoż więzienia.
Oprócz zadawania okrutnych obrażeń, podążanie Ducha Kości za celem, umożliwia łatwe celowanie. Możesz także wystrzelić kilka pocisków na raz, mając pewność, że cel będzie zniszczony.
Duch kości, jeżeli nie został wycelowany, to trafi w najbliższego potwora. Jeżeli strzelasz do konkretnego potwora, który zginie, to pociski wycelowane w niego, nie zmienią już celu, polecą prosto. Dlatego najlepiej nie celować w potwora, tylko w przestrzeń w jego pobliżu.




Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.