Drzewko Umiejętności Paladyna - Ofensywne Aury • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Drzewko Umiejętności Paladyna - Ofensywne Aury

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 08.11.2007

Paladyn nie może używać jednocześnie więcej niż jednej aury. Różne aury mogą być używane w drużynie, przez wielu Paladynów.

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, podane bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)


Moc
Might

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: W ogniu walki Paladyn przyzywa moc sprawiedliwości i siłę prawości, zwiększając siłę ataków swojej drużyny. Ciosy, które normalnie by chybiły, trafiają w cel, a słabe uderzenia zamieniają się w ciosy rozłupujące zbroje i kości.
Efekt: zwiększa obrażenia zadawane przez członków drużyny.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Promień: X (m)10.61213.314.61617.318.62021.322.62425.326.62829.330.63233.334.636
Obrażenia: +X %405060708090100110120130140150160170180190200210220230


Dodatkowe info: Zanim włożysz więcej niż 1 punkt w Moc miej na uwadze, że Koncentracja jest dostępna dopiero na 18 poziomie. Koncentracja zwiększa obrażenia i zmniejsza ryzyko przerwania twojego ciosu o 20%. Możesz użyć berła, przedmioty unikalne dodające +1 do umiejętności albo Osłonę Sigona, żeby dodać dodatkowe punkty do Mocy dopóki nie będziesz miał Koncentracji, która opłaca się na dłuższą metę.




Święty Ogień
Holy Fire

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Odporność na ogień: +18% Obrażenia od Ognia na poziom
Zbawienie: +6% Obrażenia od Ognia na poziom

Wymagane umiejętności: Moc [1]
Opis: Szlachetny Paladyn rusza do walki spowity w tę świętą aurę, ciągnąc za sobą słaby zapach siar­ki. Wszystkie istoty w promieniu działania aury spalają się w ogniu boskiej cnoty. Strzeżcie się, Bestie z Piekła! Spadnie na was płomień oczyszczenia!
Efekt: co pewien czas zadaje pobliskim wrogom obrażenia od ognia.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Promień:44.65.366.67.388.69.31010.611.31212.613.31414.615.31616.6
Obrażenia Od Ognia:1
-
3
1.5
-
3.5
2
-
4
2.5
-
4.5
3
-
5
3.5
-
5.5
4
-
6
4.5
-
5.6
5.5
-
7.5
6.5
-
8.5
7.5
-
9.5
8.5
-
10.5
9.5
-
11.5
10.5
-
12.5
11.5
-
13.5
12.5
-
14.5
14
-
16
15.5
-
17.5
17
-
19
18.5
-
20.5
Dodatkowe Obrażenia Od Ognia Do Twojego Ataku:6
-
18
9
-
21
12
-
24
15
-
27
18
-
30
21
-
33
24
-
36
27
-
39
33
-
45
39
-
51
45
-
57
51
-
63
57
-
69
63
-
75
69
-
81
75
-
87
84
-
96
93
-
105
102
-
114
111
-
123


Dodatkowe info: Święty Ogień może być dobrą umiejętnością w 1 akcie, ale w 2 akcie powinieneś wcześniej rozważyć zmianę aury na Święty Wstrząs.




Ciernie
Thorns

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Oko za oko to czasem za mało. Niechaj uważają ci, co porywają się na wysłanników Światłości, bo szybko zostanie wymierzona sprawiedliwość. Po stokroć odczuje własne ciosy ten, kto porywa się na sługi prawości!
Efekt: wrogowie otrzymują obrażenia, gdy sami zadają obrażenia w walce wręcz przeciw członkom drużyny.
Stałe: Brak

Poziom1234567891011121314151617181920
Promień: X (m)10.61213.314.61617.318.62021.322.62425.326.62829.330.63233.334.636
Odbicie Obrażeń: X %2502903303704104504905305706106506907307708108508909309701010


Dodatkowe info: Player vs Player: Ciernie oddają 1/8 obrażeń.

Ta aura oddaje ostre obrażenia każdemu potworowi lub innemu graczowi, którzy zadają obrażenia w walce wręcz. Ciernie działają, jeśli wróg cię uderza, więc używaj tej aury, kiedy wróg zadaje ci dużo obrażeń. Jeśli potwór nie jest w stanie cię uderzyć, np. z powodu dużej obrony czy wysokiej szansy na blok w porównaniu z potworem, albo zabijasz potwora zanim ten może cię uderzyć, zastanów się nad używaniem innej aury. Ciernie działają dobrze w drużynie przeciwko wszystkim potworom, które atakują członków drużyny.




Błogosławiona Celność
Blessed Aim

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Moc [1]
Opis: Duchy Światłości są zawsze czujne, a w czasach potrzeby subtelnie wspierają swych wiernych uczniów. Kiedy aura jest uaktywniona, duchy te kierują dłonią Paladyna i jego towarzyszy, ude­rzając celnie i skutecznie.
Efekt: zwiększa Skuteczność Ataku.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Promień: X (m)10.61213.314.61617.318.62021.322.62425.326.62829.330.63233.334.636
Atak: +X %7590105120135150165180195210225240255270285300315330345360


Dodatkowe info: Na każdy włożony punkt dostajesz dodatkowo 5% do skuteczności ataku podczas gdy aura jest nieaktywna.




Koncentracja
Concentration

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Moc [1], Błogosławiona Celność [12]
Opis: Osoby w promieniu działania tej umiejętności zyskują dar jasności. Spokój i opanowanie wypełnia umysły, pozwalając na skupienie się na zadaniach, pomimo chaosu i zamieszania walki. Dzięki te­mu Paladyn oraz jego towarzysze mogą zadawać zamierzone i niszczące ciosy.
Efekt: zmniejsza ryzyko, że ktoś przeszkodzi ci w zadaniu ciosu.
Stałe: Szansa nieprzerwania 20 procent

Poziom:1234567891011121314151617181920
Promień: X (m)10.61213.314.61617.318.62021.322.62425.326.62829.330.63233.334.636
Obrażenia: +X %607590105120135150165180195210225240255270285300315330345


Dodatkowe info: Koncentracja oferuje dwie rzeczy. Zmniejsza ryzyko przerwania twojego ciosu i znacznie zwiększa obrażenia, jakie zadajesz. Koncentracja może być połączona z innymi umiejętnościami zwiększającymi obrażenia takimi jak Poświęcenie czy Szarża. Jeśli chcesz zadawać bardzo dużo obrażeń, ta aura jest wręcz stworzona dla ciebie. Koncentracja działa również na członków drużyny, co jest bardzo dobre zwłaszcza, gdy w drużynie są Barbarzyńcy, Amazonki lub inni Paladyni.
Koncentracja zwiększa obrażenia zadawane, przez Błogosławiony Młot z 50% efektywnością.




Święty Chłód
Holy Freeze

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Odporność na zimo: +15% Obrażenia od Zimna na poziom
Zbawienie: +7% Obrażenia od Zimna na poziom

Wymagane umiejętności: Moc [1], Święty Ogień [6]
Opis: Używając tej aury, Paladyn drastycznie obniża temperaturę otaczającego go powietrza, zamrażając wrogów. Istoty tak potraktowane mają znacznie pogorszoną zdolność poruszania się i łatwo wy­słać je z powrotem do piekła, w którym się wylęgły.
Efekt: co pewien czas zadaje pobliskim wrogom obrażenia od zimna.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Promień: X (m)44.65.366.67.388.69.31010.611.31212.613.31414.615.31616.6
Dodatkowe Obrażenia Od Zimna Do Twojego Ataku:10
-
15
15
-
20
20
-
25
25
-
30
30
-
35
35
-
40
40
-
45
45
-
50
55
-
60
65
-
70
75
-
80
85
-
90
95
-
100
105
-
110
115
-
120
125
-
130
140
-
145
155
-
160
170
-
175
185
-
190
Obrażenia Od Zimna:2
-
3
3
-
4
4
-
5
5
-
6
6
-
7
7
-
8
8
-
9
9
-
10
11
-
12
13
-
14
15
-
16
17
-
18
19
-
20
21
-
22
23
-
24
25
-
26
28
-
29
31
-
32
34
-
35
37
-
38
Przeciwnicy Spowolnieni O: X %3034374042444546484849505151525353535454


Dodatkowe info: Player vs Player: spowolni, ale nie zamrozi innych graczy.

Odporność na zimno i przedmioty z cechą "Nie można zamrozić" nie wpływają na Świety Chłód.




Święty Wstrząs
Holy Shock

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Odporność na błyskawice: +12% Obrażenia od Błyskawic na poziom
Zbawienie: +4% Obrażenia od Błyskawic na poziom

Wymagane umiejętności: Moc [1], Święty Ogień [6], Święty Chłód [18]
Opis: Obdarzony tą mocą Paladyn może wezwać siłę Światłości, by powaliła otaczających go wrogów. Boskie błyskawice wyłaniają się z ziemi i uderzają we wrogów rycerza.
Efekt: co pewien czas zadaje obrażenia istotom znajdującym się w promieniu działania aury.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Promień: X (m)44.65.366.67.388.69.31010.611.31212.613.31414.615.31616.6
Dodatkowe Obrażenia Od Błyskawic Do Twojego Ataku:1
-
60
1
-
96
1
-
132
1
-
168
1
-
204
1
-
240
1
-
276
1
-
312
1
-
360
1
-
408
1
-
456
1
-
504
1
-
552
1
-
600
1
-
648
1
-
696
1
-
756
1
-
816
1
-
876
1
-
936
Obrażenia Od Błyskawic:1
-
10
1
-
16
1
-
22
1
-
28
1
-
34
1
-
40
1
-
46
1
-
52
1
-
60
1
-
68
1
-
76
1
-
84
1
-
92
1
-
100
1
-
108
1
-
116
1
-
126
1
-
136
1
-
146
1
-
156





Sanktuarium
Sanctuary

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Oczyszczenie: +7% Obrażenia od Magii na poziom

Wymagane umiejętności: Moc [1], Ciernie [6], Święty Ogień [6], Święty Chłód [18]
Opis: Dzięki tej aurze Paladyn jaśnieje wewnętrznym, świętym blaskiem. Światło to sprowadza zagładę na nieumarłych, przywołanych przez machinacje Mrocznej Trójcy. Ta aura niesie ze sobą esencję życia oraz siłę i czystość przekonań Paladyna.
Efekt: rani i odrzuca nieumarłych.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Promień: X (m)3.344.65.366.67.388.69.31010.611.31212.613.31414.615.316
Obrażenia Zadane Nieumarłym: +X %150180210240270300330360390420450480510540570600630660690720
Obrażenia Od Magii:8
-
16
12
-
20
16
-
24
20
-
28
24
-
32
28
-
36
32
-
40
36
-
44
40
-
49
44
-
54
48
-
59
52
-
64
56
-
69
60
-
74
64
-
79
68
-
84
73
-
90
78
-
96
83
-
102
88
-
108


Dodatkowe info:
- Sanktuarium działa na unikatowe nieumarłe potwory, ale nie działa na bossów
- przedmioty, które kradną życie/mane dobrze współpracują z Sanktuarium przeciwko potworom, które mają niewrażliwość na ataki fizyczne; tak długo jak mają pozytywną efektywność wysysania. Sanktuarium zadaje znaczące obrażenia przeciwko nieumarłym porównywalne z innymi aurami ponieważ Sanktuarium ignoruje 50% odporności, które to każdy nieumarły na poziomie trudności Piekło posiada. (Poziom 1 sanktuarium %150. Poziom 20 Fanatyzm 373/2=186.5)




Fanatyzm
Fanaticism

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Moc [1], Błogosławiona Celność [12], Koncentracja [18]
Opis: Prawdziwa wiara pozwala wyznawcom dokonywać niewiarygodnych rzeczy. Dzięki tej aurze Paladyn i wszyscy sprzymierzeni z jego sprawą, działają z wielkim zapałem. Powalają wrogów niczym żniwiarz koszący zboże.
Efekt: zwiększa Skuteczność Ataku wszystkich członków drużyny.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Promień: X (m)7.388.69.31010.611.31212.613.31414.615.31616.617.31818.619.320
Obrażenia Drużyny: +X %253342505967768493101110118127135144152161169178186
Twoje Obrażenia: +X %506784101118135152169186203220237254271288305322339356373
Szybkość Ataku: +X %1418202325262728293031313233333434343435
Atak: +X %404550556065707580859095100105110115120125130135





Przekonanie
Conviction

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Moc [1], Ciernie [6], Święty Ogień [6], Święty Chłód [18], Sanktuarium [24]
Opis: Wystarczająco straszliwy jest sam widok Paladyna, nie mówiąc o widoku Paladyna jarzącego się aurą Przekonania. Blask sprawiedliwości z wielką siłą prezentuje zawziętą determinację tych, któ­rzy płoną jego światłem.
Efekt: obniża Obronę i Odporności wszystkich przeciwników.
Stałe: Promień: 13.3 M

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrona: -X %4956616670737577798082838586868888898990
Odporności: -X %3035404550556065707580859095100105110115120125


Dodatkowe info: - ta aura nie obniża odporności na magię i truciznę. Przekonanie usuwa niewrażliwości, co pozwala tobie i twojej drużynie zadawać obrażenia potworom, które wcześniej były nietykalne z powodu niewrażliwości. Są odporności rzędu 150% i niekiedy nie będziesz w stanie usunąć niewrażliwości z niektórych potworów na poziomie trudności Piekło
- ta aura, kiedy przełamuje niewrażliwość działa tylko z 1/5 swojej efektywności




Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.