Drzewko Umiejętności Paladyna - Walka • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Drzewko Umiejętności Paladyna - Walka

Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 09.11.2007

(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Błogosławiony Młot, której statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)


Poświęcenie
Sacrifice

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Odkupienie: +15% Obrażenia na poziom
Fanatyzm: +5% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Za jaka cenę można osiągnąć chwałę? Poświęcając swą broń odrobiną własnej krwi, Paladyni Zakarum potrafią kosztem własnych sił fizycznych zwiększyć skuteczność w walce. Ofiara ta jest symbolem wiary, którą każdy, nawet najniższy rangą Paladyn musi złożyć na ołtarzu Światłości, by udowodnić że jest godnym zwycięstwa.
Efekt: zwiększone obrażenia kosztem własnego zdrowia.
Stałe: 8 procent - Własne obrażenia

Poziom:1234567891011121314151617181920
Do Skuteczności Ataku: +X %202734414855626976839097104111118125132139146153
Obrażenia: +X %180195210225240255270285300315330345360375390405420435450465


Dodatkowe info: Poświęcenie umożliwia ci zadanie ogromnej liczby obrażeń bez wydawania many. Paladyni, którzy skupiają się na tej umiejętności i aurach (z wyjątkiem Modlitwy) nie wydają żadnych punktów na energię, nie używają przedmiotów dających manę i nie martwią się o używanie mikstur many. To może być pociągające dla niektórych Paladynów.
Pierwszą rzeczą jaką musisz zrozumieć jeśli chodzi o Poświęcenie jest to, że im więcej obrażeń zada twoja broń, tym więcej zostanie ci odebranego zdrowia. Możliwym jest zwiększenie obrażeń tak bardzo za pomocą dobrej broni oraz mocy bądź koncentracji, że będziesz tracił olbrzymie ilości zdrowia za każdym razem kiedy uderzysz potwora. Jeśli planujesz używać Poświęcenia jako głównego ataku będziesz musiał zbalansować straty życia z przedmiotami albo używać znacznych ilości mikstur zdrowia.
Przedmioty posiadające "% wykradania życia" będą dobrze współpracowały z Poświęceniem. Znajdź broń oraz pierścień, które kradną życie. Jeśli będziesz kradł dość życia na cios za pomocą wysokiego procentu kradzieży życia lub kombinacji przedmiotów kradnących życie, możesz przewyższyć straty zdrowia i właściwie używać poświęcenia, by się uzdrawiać.
Przedmioty odnawiające zdrowie również pomogą zapełnić dziurę jaką zrobi Poświęcenie w twoim zdrowiu. Jednak uzupełnienie życia potrwa chwilę, a sama regeneracja może nie wystarczać do dość szybkiego zregenerowania ubytku. Jakkolwiek możesz jej użyć w połączeniu z Modlitwą, miksturami zdrowia oraz kradnącymi życie przedmiotami, by wspomóc odzyskanie życia.
Aura Modlitwa może być początkowo dobrą umiejętnością do użycia z Poświęceniem. Możesz używać poświęcenia LPM i jednocześnie mieć włączoną Modlitwę pod PPM. Będziesz musiał przydzielić punkty do energii, by zwiększyć swój limit many, żeby wesprzeć Modlitwę lub użyć magicznych przedmiotów dodających do niej. Później zapewne zechcesz zamienić Modlitwę w aurę Odkupienie, która pomimo tego, że nie oddziałuje na towarzyszy to znacznie szybciej i lepiej uzupełnia ubytki zdrowia powstałe na skutek używania Poświęcenia.
Uważaj kiedy używasz kapliczek walki. Kapliczki te znacznie zwiększają twoje obrażenia, które poważnie zwiększą twoją stratę zdrowia kiedy będziesz używał Poświęcenia. Możesz chcieć unikać kapliczek walki kiedy używasz Poświęcenia, bądź też użyć ich i zmienić umiejętność.

Potężne bronie dwuręczne
Poprzez równoczesne użycie Poświęcenia oraz Mocy bądź Koncentracji w połączeniu z potężną bronią dwuręczną możesz zauważyć że zadajesz ogromne obrażenia. Na pierwszy rzut oka wygląda to bardzo atrakcyjnie. Zadajesz tak duże obrażenia, że będziesz zabijał większość potworów - włącznie z unikatowymi oraz bossami- na jeden, dwa ciosy, jednak zapewne zauważysz również, że tracisz wiele życia przy każdym uderzeniu Poświęceniem. Na początku możesz uwierzyć, iż jest to spowodowane zrezygnowaniem z tarczy jednak naprawdę spowodowane jest to zwiększonymi obrażeniami twojej dwuręcznej broni. Im więcej zadajesz obrażeń tym więcej tracisz zdrowia. Innym problemem z broniami o dużych obrażeniach podczas używania Poświęcenia jest to, że możesz zadawać więcej obrażeń niż to potrzebne. Potwór może umrzeć od jednego ciosu bronią dwuręczną zadającą obrażenia 538 ale 200 obrażeń też może być wszystkim co potrzebne do zabicia potwora. Dodatkowe obrażenia spowodowane potężną bronią spowodują zwiększoną stratę zdrowia i to całkowicie niepotrzebnie. Spróbuj znaleźć słabszą broń, może nie zabijesz potwora tak szybko, ale też nie stracisz tak wielu punktów życia.

By dojść do ładu z utratą życia spowodowaną używaniem Poświęcenia, musisz znaleźć dobry kompromis pomiędzy obrażeniami twojej broni w porównaniu do potworów, przedmiotami kradnącymi oraz regenerującymi życie, miksturami oraz modlitwą.




Pchnięcie
Smite

Wymagany poziom postaci:   1   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Miecz Paladyna reprezentuje siłę sprawiedliwości, zaś tarcza jest symbolem jego wiary. Oba są na­rzędziami wymierzania sprawiedliwości. Sprawiedliwość może dać duchowi Paladyna hart ducha przezwyciężający ataki nieprawości. Podobnie może też być bronią oddającą ciosy tym, którzy chcą jego klęski. W tym celu Paladyni rozwinęli kilka technik walki, które stosują tarczę nie tylko do obrony, ale i do ataku.
Efekt: wymierza ciosy tarczą, które zadają obrażenia i odrzucają przeciwnika.
Stałe: Koszt many: 2

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia: +X %153045607590105120135150165180195210225240255270285300
Czas Ogłuszenia: X (s)0.60.81.01.21.41.61.82.02.22.42.62.83.03.23.43.63.84.04.24.4


Dodatkowe info:
* Pchnięcie zawsze uderza cel z pewnej odległości, więc współczynnik ataku nie ma znaczenia podczas używania tej umiejętności.
* Pchnięcie nie działa z kradzieżą many/zdrowia
* Pchnięcie jest umiejętnością broni i w związku z tym oddziałuje na nie prędkość ataku (np. Fanatyzm) i nie ma na nią wpływu współczynnik rzucania czarów. (np. - ucznia). Pchnięcie działa z każdą umiejętnością "X% szans na rzucenie (czar) poziomu Y podczas uderzenia" w twojej broni
* Obrażenia od ognia / zimna / błyskawic z aur: Świętego ognia, chłodu oraz wstrząsu nie zostaną dodane do obrażeń zadanych przez Pchnięcie.
* Pchnięcie nie zadaje dodatkowych obrażeń przeciw nieumarłym z aurą Sanktuarium
* Pchnięcie może kraść życie jeśli na cel rzucona jest odpowiednia klątwa
* Pchnięcie może zadać druzgocące uderzenie oraz otworzyć rany, jednak nie zada zabójczego uderzenia i obrażeń od żywiołów.
* Użycie pchnięcia zmniejsza wytrzymałość twojej broni - NIE tarczy.

Więcej informacji o Pchnięciu znajdziecie w artykule, pod tym linkiem.




Święty Pocisk
Holy Bolt

Wymagany poziom postaci:   6   Synergie: Błogosławiony Młot: +50% Obrażenia od Magii na poziom
Pięść Niebios: +50% Obrażenia od Magii na poziom
Modlitwa: +15% Życie przywracane na poziom co każde 2 sekundy

Wymagane umiejętności: Brak
Opis: Paladyn może nauczyć się miotać pociski z czystej energii sprawiedliwości. Takie pociski są kap­sułami życia, niosącymi zagładę nieumarłym, a ulgę sprawiedliwym. W czasie bitwy na Moście Ta-elohn, chłopi, widząc oblegającą ich armię umarłych, oczekiwali na nieuchronną klęskę. W chwili gdy wykrwawiona milicja miała już ulec, pojawiła się niewielka grupa Paladynów. Przedzierając się przez gnijące ścierwa nieumarłych miotali kule czystej Światłości. Pociski przegnały złe duchy ożywiające walczące ciała i przywróciły siły chłopom.
Efekt: pocisk energii, która rani nieumarłych lub leczy sojusznicze jednostki.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Ognia:8
-
16
16
-
24
24
-
32
32
-
40
40
-
48
48
-
56
56
-
64
64
-
72
74
-
83
84
-
94
94
-
105
104
-
116
114
-
127
124
-
138
134
-
149
144
-
160
157
-
175
170
-
190
183
-
205
196
-
220
Leczenie:1
-
6
3
-
10
5
-
14
7
-
18
9
-
22
11
-
26
13
-
30
15
-
34
17
-
38
19
-
42
21
-
46
23
-
50
25
-
54
27
-
58
29
-
62
31
-
66
33
-
70
35
-
74
37
-
78
39
-
82
Koszt Many:222.12.12.22.32.32.42.52.52.62.62.72.82.82.9333.13.1


Dodatkowe info: Święty pocisk nie uzdrowi nieumarłych sług. Działa jednak na najemników, golemy oraz członków drużyny. Przyjazne szkielety nie będą otrzymywały obrażeń od świętego pocisku.
Ignoruje odporności nieumarłych, zwiększa leczenie postaci nie będących potworami.




Zapał
Zeal

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Poświęcenie: +12% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Poświęcenie [1]
Opis: Szlachetny Paladyn, żarliwie broniący sprawiedliwości, może sięgnąć do swego ducha poświęce­nia, by podołać niemożliwym zadaniom. Otoczony przez wrogów Paladyn może dzięki tej umie­jętności stawić czoła swym przeciwnikom z zapałem godnym tuzina wojowników.
Efekt: szybkie ataki w kilku sąsiednich przeciwników.
Stałe: Koszt many: 2

Poziom:1234567891011121314151617181920
Atak: +X %102030405060708090100110120130140150160170180190200
Liczba Trafień:23455555555555555555
Obrażenia: +X %00006121824303642485460667278849096


Dodatkowe info: Zapał zwiększa twój współczynnik ataku i pozwala ci atakować wielu pobliskich nieprzyjaciół, dodanie punktów do tej umiejętności zwiększa współczynnik ataków oraz liczbę zamachnięć na użycie, aż do 5. Zapał pozwala ci na zadanie wielu bardzo szybkich zamachnięć na potwora równocześnie zwiększając twój współczynnik ataku.
Zapału nie można przerwać.




Szarża
Charge

Wymagany poziom postaci:   12   Synergie: Wigor: +20% Obrażenia na poziom
Moc: +20% Obrażenia na poziom

Wymagane umiejętności: Pchnięcie [1]
Opis: Okazując strach, Paladyn okazuje brak wiary. A Paladyn bez wiary przestaje być rycerzem - prze­staje nawet być mężczyzną. Kiedy wszystko inne zawiedzie, siła wiary doprowadzi Paladyna do zwycięstwa. Wojownicy wiary nigdy nie unikają walki, ale ruszają naprzód z pochyloną głową i uniesioną tarczą. Chwała niesie ich w gąszcz walki i wymierza pierwszy cios.
Efekt: zmniejsza odległość do przeciwnika, w kontakcie wymierza cios tarczą.
Stałe: Koszt many: 9

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia: +X %100125150175200225250275300325350375400425450475500525550575
Atak: +X %50658095110125140155170185200215230245260275290305320335


Dodatkowe info:
* Chociaż Szarża znajduje się po Pchnięciu w drzewku umiejętności to nie wymaga ona tarczy. Możesz szarżować bez tarczy za to z bronią dwuręczną.
* Możesz także użyć Szarży LPM mając jednocześnie włączone aury. Kiedy osiągniesz maksimum tej umiejętności, Szarża oferuje więcej obrażeń niż Poświęcenie. Rozważ zdobycie przedmiotów kradnących manę, by podczas używania Szarży zmniejszyć utratę many.
* Możesz użyć Szarży na potworze jedynie jeśli nie jest on w zasięgu walki wręcz. To minus w porównaniu z Poświęceniem. Będziesz musiał odejść, bądź wybrać innego potwora, który jest dalej.
* Może zostać użyte, by uciec z walki, bądź nawet uniknąć pocisków (jak na przykład Novy ognia Diablo bądź Ducha kości nieumarłych magów). Możesz także użyć Szarży do (bardzo) szybkiego podróżowania.
* Czasem szarża może cię ogłuszyć (nie możesz atakować ani się poruszyć, jednak możesz wypić mikstury) podczas ataku. To może trwać bardzo długo, aż do twojej śmierci. Możesz jednak wydostać się z tego poprzez naciśnięcie przycisku "W" by zmienić bronie co powinno wydostać cię z ogłuszenia.




Zemsta
Vengeance

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Odporność na ogień: +10% Obrażenia od Ognia na poziom
Odporność na zimo: +10% Obrażenia od Zimna na poziom
Odporność na błyskawice: +10% Obrażenia od Błyskawic na poziom
Zbawienie: +2% Obrażenia od Żywiołu na poziom

Wymagane umiejętności: Poświęcenie [1], Zapał [12]
Opis: Kiedy Paladyn wyrusza na krucjatę, by zniszczyć zło, wolno mu wezwać do pomocy prawe dusze dawnych krzyżowców. Wezwane duchy poległych w chwale rycerzy pojawiają się i użyczają swych sił broni Paladyna i członków jego drużyny.
Efekt: dodaje do ataków drużyny, dystansowych i w walce wręcz, obrażenia od Ognia, Błyskawic i Zimna.
Stałe: Brak

Poziom:1234567891011121314151617181920
Czas Działania Zimna:1.21.82.43.03.64.24.85.46.06.67.27.88.49.09.610.210.811.412.012.6
Obrażenia Od Żywiołów: +X %7076828894100106112118124130136142148154160166172178184
Atak: +X %2030405060708090100110120130140150160170180190200210
Koszt Many:44.24.54.755.25.55.766.26.56.777.27.57.788.28.58.7


Dodatkowe info: Bonus do obrażeń dotyczy wszystkich trzech obrażeń od żywiołów. Na poziomie 1 powinien wynosić +70% ogień, +70% zimno oraz +70% błyskawice (nie trucizna).
Trucizna nie jest uwzględniona w umiejętności Zemsta.
Odporności potworów mogą zredukować obrażenia od żywiołów.




Błogosławiony Młot
Blessed Hammer

Wymagany poziom postaci:   18   Synergie: Błogosławiona Celność: +14% Obrażenia od Magii na poziom
Wigor: +14% Obrażenia od Magii na poziom

Wymagane umiejętności: Święty Pocisk [6]
Opis: Wizja Akarat opowiada o strasznej bitwie. Legiony nieumarłych oblegały niewielki klasztor za­konnic, strażniczek świętego reliktu zwanego Młotem Bes-Taha. Siostry wiedziały, że zawieszo­ny nad płomienną rozpadliną Młot jest potężnym naczyniem Światłości i przysięgły nigdy nie od­dać go w ręce zła. Siostry nie miały ani broni, ani żołnierzy i dlatego poświęciły się, by zniszczyć młot. Nie chcąc by nieumarli splugawili kościół i relikwię, zabrały świętą broń i rzuciły się w pło­mienną otchłań. Dokładnie w tej samej chwili potężna fala Światłości zmyła legiony nieumarłych. Od tego czasu dobrze wyszkolony Paladyn potrafi uchwycić pozostałości wyzwolonej wtedy energii, przywołując wirujący młot, który powala przeciwników, a szczególnie nieumarłych.
Efekt: Magiczny Młot wirując leci w przód, raniąc przeciwników. Nieumarli otrzymują do­datkowe obrażenia.
Stałe: +150% obrażeń przeciwko nieumarłym

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Magii:12
-
16
20
-
24
28
-
32
36
-
40
44
-
48
52
-
56
60
-
64
68
-
72
78
-
82
88
-
92
98
-
102
108
-
112
118
-
122
128
-
132
138
-
142
148
-
152
160
-
164
172
-
176
184
-
188
196
-
200
Koszt Many:55.25.55.766.26.56.777.27.57.788.28.58.799.29.59.7


Dodatkowe info:
* Umiejętność ta wysyła niewielki świecący młot. Młot porusza się wokół ciebie z każdym obrotem oddalając się, aż do momentu zniknięcia. Błogosławiony młot ma możliwość zadania obrażeń wielu przeciwnikom jeśli ich trafi.
* Otrzymuje bonus od Koncentracji.




Nawrócenie
Conversion

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Brak

Wymagane umiejętności: Poświęcenie [1], Zapał [12], Zemsta [18]
Opis: Dzięki potędze siły woli i mocy stali, szlachetny Paladyn może oślepić wroga chwałą Światłości. Po wymianie ciosów z rycerzem i ujrzeniu płonącego w jego oczach ognia sprawiedliwości, przeciw­nika może uderzyć boskie objawienie i natychmiast pożałuje swych dawnych czynów. Przemiana następuje do tego stopnia, że nawrócony zacznie zabijać swoich wcześniejszych towarzyszy.
Efekt: udany atak może nawrócić cel, który zacznie walczyć przeciw złu.
Stałe: Czas trwania: 16 sekund
Koszt many: 4

Poziom:1234567891011121314151617181920
Szansa Na Nawrócenie: X %713182225272931333435363738394040414142


Dodatkowe info: PvP - nie działa na innych graczy.

* Ta umiejętność nie zadziała na potworach super unikatowych, czempionach oraz bossach.
* Nawrócenie pozwala ci ukraść potwora i użyć go przeciw innym w danym rejonie. Rozważ kradzież potwora ze specjalnym atakiem jak np. Błyskawica bądź Zamieć, by pomogli ci w walce. Pamiętaj jednak, iż Nawrócenie może się zużyć i będziesz zmuszony do zniszczenia swojego nowego przyjaciela.
* Dostajesz doświadczenie za każdego potwora jakiego pokona Nawrócony.
* Nie dostaniesz doświadczenia za te Nawrócone potwory, które zostaną zabite kiedy będą pod twoją mocą. Nie dostaniesz doświadczenia za żadnego ze swoich sług, którzy zostaną zabici (Golemy, Walkirie, wskrzeszonych, nawróconych, przyciągniętych, zagubionych, magów szkielety, szkielety)
* Połączenie Nawrócenia z Cierniami to świetny sposób na zabicie się wielu potworów, jednak kiedy Nawrócenie się zużyje aura Cierni pozostanie na potworze przez sekundę lub dwie. Jeśli uderzysz potwora w tym czasie (łatwe z Zapałem) wtedy zadasz sobie poważne obrażenia.




Święta Tarcza
Holy Shield

Wymagany poziom postaci:   24   Synergie: Śmiałość: +15% Obrona na poziom

Wymagane umiejętności: Pchnięcie [1], Święty Pocisk [6], Szarża [12], Błogosławiony Młot [18]
Opis: Tarcza jest dla Paladyna symbolem jego wiary. Szczególnie religijni Paladyni potrafią przesłać wiarę do tarczy, wzmacniając ją świętą energią. Im czystsza wiara, tym skuteczniejsza obrona.
Efekt: magicznie ulepsza tarczę, która zyskuje premię do obrony.
Stałe: Koszt many: 35

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Przy Ciosie:3
-
6
5
-
8
7
-
10
9
-
12
11
-
14
13
-
16
15
-
18
17
-
20
20
-
23
23
-
26
26
-
29
29
-
32
32
-
35
35
-
38
38
-
41
41
-
44
45
-
48
49
-
52
53
-
56
57
-
60
Czas Trwania: X (s)305580105130155180205230255280305330355380405430455480505
Premia Do Obrony: +X %2540557085100115130145160175190205220235250265280295310
Udanie Blokowanie: +X %1418202325262728293031313233333434343435


Dodatkowe info: Święta tarcza zwiększa za każdy punkt obrażenia zadawane przez Pchnięcie.
Święta tarcza nie jest umiejętnością pasywną, jest podobna do zimnych zbroi Czarodziejki. By stworzyć świętą tarczę rzuć czar. Będzie trwał dopóki się nie zużyje, co jest określone przez ilość punktów, które umieścisz w tej umiejętności.
Paladyni, którzy używają tarcz powinni rozważyć tą umiejętność. Dodatkowa obrona i zwiększone blokowanie jest zawsze czymś pożądanym, a ta umiejętność może być używana w kombinacji z aurami i innymi umiejętnościami walki.
Możesz nie chcieć używać tej umiejętności z aurą Cierni. Kiedy używasz Cierni chcesz, by potwory cię trafiały, by mogły być uszkodzone przez Ciernie, jednak święta tarcza sprawia, że jest im ciężej cię trafić.
Święta tarcza jest bardzo użyteczna do zwiększenia blokowania w tarczach gdzie jest ono niskie. Możesz znaleźć świetną rzadką bądź unikatową tarczę z niskim blokowaniem. Braki w blokowaniu mogą cię zmusić do pomyślenia dwa razy czy chcesz jej używać. Jednak ze świętą tarczą możesz zwiększyć szansę na blok i wciąż używać znalezionej tarczy.




Pięść Niebios
Fist of the Heavens

Wymagany poziom postaci:   30   Synergie: Święty Pocisk: +15% Obrażenia od Świętego Pocisku na poziom
Święty Wstrząs: +7% Obrażenia od Błyskawic na poziom

Wymagane umiejętności: Poświęcenie [1], Święty Pocisk [6], Zapał [12], Zemsta [18], Błogosławiony Młot [18], Nawrócenie [24]
Opis: Zaklęcie to pozwala Paladynowi przywołać siły świętej zemsty. Zemsta objawia się w formie bły­skawic spadających z niebios, rozpryskujących się na tysiące promieni światła. Promienie świa­tła rozchodzą się we wszystkich kierunkach, niszcząc wszelkie zło na polu bitwy.
Efekt: uderzenie błyskawicy z nieba, która wyzwala Święte Pociski.
Stałe: Koszt many: 25
Opóźnienie w rzucaniu czaru: 1 sekunda

Poziom:1234567891011121314151617181920
Obrażenia Od Świętego Pocisku:40
-
50
46
-
56
52
-
62
58
-
68
64
-
74
70
-
80
76
-
86
82
-
92
92
-
102
102
-
112
112
-
122
122
-
132
132
-
142
142
-
152
152
-
162
162
-
172
178
-
188
194
-
204
210
-
220
226
-
236
Obrażenia Od Błyskawic:150
-
200
165
-
215
180
-
230
195
-
245
210
-
260
225
-
275
240
-
290
255
-
305
285
-
335
315
-
365
345
-
395
375
-
425
405
-
455
435
-
485
465
-
515
495
-
545
540
-
590
585
-
635
630
-
680
675
-
725


Dodatkowe info: Naceluj potwora, a Pięść z niebios uwolni piorun, Z punktu uderzenia wydostaną się święte pociski. Ta umiejętność jest najbardziej użyteczna przeciw dużym zbiorom nieumarłych potworów, jednak może również zostać użyta przeciw innym potworom dzięki obrażeniom pioruna.




Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.