Faq - Diablo 2 Przedmioty • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Faq - Diablo 2 Przedmioty

Ostatnia modyfikacja: 13.12.2007. Utworzono: 05.09.2007

-Czy każda klasa postaci może używać dwóch broni jednocześnie?
Tylko Barbarzyńca i Zabójczyni mogą używać dwóch broni naraz (Zabójczyni tylko szpony).

-Czy każda postać może użyć każdej broni/pancerza?
Jeżeli tylko spełnia wymagania, może je nosić. Niektóre przedmioty są możliwe do noszenia tylko dla określonej klasy postaci.

-Czym są przedmioty z gniazdami?
Są to przedmioty modyfikowalne. Umieszczenie w gnieździe kamienia, czaszki, klejnotu bądź runy spowoduje dodanie magicznego efektu do przedmiotu.

-Czy można wyjąć kamień, klejnot lub runę z przedmiotu?
W klasycznym Diablo2 i LoD nie można. Dopiero po zainstalowaniu patcha 1.10 do LoD istnieje taka możliwość. Należy transmutować w Kostce Horadrimów: 1 runę Hel + zwój miejskiego portalu + przedmiot z kamieniami/klejnotami, a otrzymamy ten sam przedmiot z usuniętymi kamieniami/klejnotami.

-Kto może naprawiać przedmioty?
NPC, który jest kowalem może naprawiać przedmioty. UWAGA: Koszt naprawy wyczerpanego przedmiotu magicznego może być bardzo wysoki.

-Jakie są skróty klawiszowe jeżeli można mieć aż 16 miejsc na pasie?
Klawisze 1 - 4 kontrolują 4 widoczne miejsca na pasie. Podczas używania przedmiotów z pasa, mikstury które znajdowały się na szczycie, będą zapełniać miejsca po wykorzystanych miksturach.

-Czy mogę obracać przedmioty w ekwipunku?
Nie.

-Czy istnieje miejsce do składowania nadmiaru przedmiotów?
Tak. Możesz składować przedmioty i złoto w swojej skrzynce, którą można znaleźć w centrum miasta.

-Czy złoto wymaga miejsca w ekwipunku?
Nie, jednak istnieje limit ilości złota, które postać może nieść.

-Jak działa Nasycanie przedmiotów?
Nasycenie tworzy rzadki przedmiot ze zwykłego przedmiotu bazowego, którego użyjemy. Statystyki jak również jakość przedmiotu bazowego nie ma znaczenia dla przedmiotu otrzymywanego w procesie Nasycania. Wszystkie właściwości przedmiotu bazowego zostaną utracone z chwilą stworzenia przedmiotu poprzez Nasycenie. Jakość magicznych właściwości, które otrzyma przedmiot końcowy zależy od poziomu postaci - wyższy poziom da większą szansę na otrzymanie potężnego przedmiotu. Zobacz tabele magicznych Prefix'ów i Suffix'ów, by dowiedzieć się więcej o magicznych bonusach. Właściwości przedmiotów są generowane losowo, więc nie zawsze otrzymasz "dobry' przedmiot, używając Nasycania.

-Gdzie mogę znaleźć wyjątkowe przedmioty z gniazdami?
Jeżeli masz trudności ze znalezieniem wyjątkowych przedmiotów z gniazdami, spróbuj poszukać ich na poziomie trudności Koszmar, zamiast Piekła. Przedmioty takiego typu są najczęściej spotykane w konkretnych okolicach gry. Z czasem, gdy wzrasta poziom potworów spotykanych w grze, zamiast przedmiotów z gniazdami zaczynają zostawiać po sobie przedmioty wyższej klasy.

-Czy w przedmioty magiczne, rzadkie, unikalne oraz przedmioty z zestawów mogą być wprawione gniazda?
Oczywiście, można do tego użyć Kostki Horadrimów lub nagrody za zadanie w Akcie V.

-Ile zwojów portalu miejskiego może być w Księdze portali?
Księgi portali i identyfikacji mogą zawierać maksymalnie 20 zwojów.

-Mam broń ze specjalną właściwością 'Zabójcze uderzenie'. Co to znaczy?
Bronie posiadające właściwość 'Zabójcze uderzenie', mają szanse zadania podwójnych obrażeń. Premia ta przyznawana jest także po zastosowaniu umiejętności takich jak 'Krytyczne uderzenie' oraz innych premii do obrażeń.

-Jak działa specjalna właściwość 'Szansa otwarcia rany'?
Kiedy broń posiadająca tę właściwość uderzy w potwora, istnieje szansa, że zacznie on mocno krwawić. W czasie krwawienia, potwór będzie tracić punkty życia.

-Jak działa specjalna właściwość 'Szansa na druzgocące uderzenie'?
Kiedy broń posiadająca tę właściwość uderzy w potwora, istnieje szansa, że zmniejszy o 50% jego aktualną ilość punktów życia.

-Zakładam przedmiot, którego skuteczność obrony wynosi 10, ale ogólna skuteczność obrony mojej postaci wzrasta o więcej niż te 10 punktów. Dlaczego?
Może na to wpływać twoja Zręczność, a także umiejętności bierne (takie jak Żelazna skóra) lub inne magiczne premie, które zwiększają skuteczność obrony o pewien procent (takie jak aury).

-Mam przedmiot, przy którym napisane jest: "10% (życia lub many) wykradzione za każde trafienie". Co to znaczy?
Jeśli posiadasz taki przedmiot i zadasz przykładowo 100 obrażeń, to otrzymasz 10 punktów życia lub many.

-Mam przedmiot, przy którym napisane jest: "wymagania -50%". Czy odnosi się to tylko do tego czy do wszystkich przedmiotów?
Zmniejszy to o 50% wymagania potrzebne do używania wyłącznie tego przedmiotu. Jeśli normalnie do jego używania potrzebna była siła 100, teraz wystarczy 50.

-Co oznacza "zadaje X obrażeń przez Y sekund" dla trucizn?
Oznacza to otrzymanie w sumie X obrażeń przez Y sekund. Nie oznacza to otrzymywania X obrażeń co sekundę przez Y sekund.

-Czy obrażenia od trucizn się sumują?
Nie, jeżeli dwa przedmioty zadają obrażenia od trucizn to gra uwzględni tylko jeden atak, który zada w sumie więcej obrażeń, drugi atak zostanie pominięty.

-Mam przedmiot, przy którym napisane jest: "obrażenia zmniejszone o 1", a na innym przedmiocie napisane jest: "obrażenia od magii zmniejszone 1." Co uważane jest za obrażenia od magii, a co za zwykłe obrażenia?
Obrażenia zwykłe są wynikiem działania broni i ataków wręcz. Postać czy potwór uderzający mieczem, szponami itp, a także strzelający na przykład z łuku, zadają zwykłe obrażenia. Magiczne obrażenia to obrażenia od żywiołów (ogień, zimno, błyskawice). Niektóre ataki zadają oba rodzaje obrażeń - zarówno zwykłe jak i magiczne. Na przykład 'Topór Gromu' zadaje zwykłe obrażenia, oraz magiczne obrażenia od błyskawic.
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.