diablo 3

Gold find barb

Ostatnia modyfikacja: 06.01.2008. Utworzono: 05.01.2008

1. Wstęp (FAQ)

Co to w ogóle jest ?
- Gold find barb zwany także Horkerem to postać przeznaczona do rozgrywki pvm w celu wzbogacenia się. Celem takiego gold find barba jest jak najszybsze zabicie członków rady z Travincal i wyciągnięcie z nich jak największej liczby złota.

Po co mi złoto ?
- Przed przeczytaniem innej taktyki na takiego barba nie wiedziałem nawet jakie możliwości daje hazard u kupców. Rzadkie pierścienie wypadają z potworów raczej nieczęsto, to samo koronetki. W hazardzie szansa na trafienie rzadkiego przedmiotu wynosi 1:10. Rzadkie pierścienie i koronetki o najbardziej pożądanych statystykach mogą być źródłem niezłego zarobku ;)
Członkowie rady, oprócz dużych ilości złota wyrzucają także wiele przedmiotów co daje dodatkową szansę na zarobek

Ile kosztuje taka postać ?
-Horker jak na postać pvm jest całkiem drogi. Cena zależy od krainy i trybu na jakim gramy.
Na Eu Sc Ld w zależności od statystyk przedmiotów trzeba mieć od 20-80 istów.


Słownictwo
cs - kryształowy miecz
eg - zw. ilość złota od potworów
mf - zw. szansa na znalezienie magicznego przedmiotu
ba - berserkerski topór
BoTD - słowo runiczne "Ostatni oddech"
beast - słowo runiczne "Bestia"
rw - słowo runicze
sc - mniejszy talizman
gc - wielki talizman
jevel - klejnot
ias - zwiększona szybkośc ataku
res - odporności
wc - okrzyki barbarzyńcy
sock - miejsce na klejnot


2. Statystyki

Siła do 30 początkowych punktów dajemy ok. 50. Razem z bonusem z torcha i annihilusa wystarczy, żeby wszystko unieść, nie ma co się bawić w str bugi.
Zręczność nic
Energia nic
Żywotność pozostałe punkty


3. Przedmioty

Hełm
Korona Złodzei "Lem"
Zbroja
Bogactwo w AP
Broń 1
Ostatni Oddech w eth BA.
Broń 2
Bestia w BA
Amulet
Tutaj jest duża różnorodność, ważne żeby miał duży eg (max to 80), np:

Rings
2x Krasnoludzka Gwiazda
Ręce
Osłony fortuny, dobrze gdyby były 2x upped
Pas
Złoty powróz
Buty
Piekielny Wędrowiec lub jakieś rare z 70+eg/mf/resy/frw/inne staty, np:

Drugi zestaw broni:
Tutaj dowolność też jest duża. Trzy opcje do wyboru to:
2x magiczny miecz (dowolny styl) + 3 do okrzyków (Larzuk zrobi w nich albo 1 albo 2 dziury do których wkładamy runy Lem) - Zwiększa poziom okrzyków ale nie zwiększa mf i daje mał bonus do eg
2x 6 sock cs (w dziury wkładamy runy Lem) - ogromny bonus do eg, brak bonusu do mf
2x alibaba (w dziury wkładamy runy Lem) - duży bonus do MF i eg, wg. mnie optymalny zestaw.

Ekwipunek
Torch - resy są nieco ważniejsze od statów
Annihilus - to samo co torch
Fortuna Gheeda - koniecznie musi mieć -15% ceny kupców, dobrze by było gdyby miała też wysoki eg.
Talizmany - To co włożymy w wolne miejsce w ekwipunku zależy od naszej kieszeni.
Podstawowe rozwiązanie to GC +40eg bez żadnych bonusów.
Najlepsze rozwiązanie to GC Max dmg/ar/eg.
WC skillers +40 eg też się sprawdzają.
Resztę ekwipunku zapychamy SC 10 eg

W skrzyni trzymamy rw "Ostrze" w łuku o jak najmniejszych wymaganiach (np. Krótki Łuk). Ten rw zmniejsza ceny kupców o 15%.


4. Umiejętności

Drzewko zdolności bojowych
Odrzucanie 1 na dojście
Ogłuszanie 1 na dojście
Skok 1 na dojście
Podwójne uderzenie 1 na dojście
Podwójny rzut 1 na dojście
Szał bitweny 1
Atak z wyskoku 1 na dojście
Koncentracja 1 na dojście
Trąbka 20 główny atak
Berserker 1

Drzewko mistrzostw bojowych
Mistrz. we władaniu toporami 20
Zw. wytrzymałość 1
Zw. szybkość 1
Skóra z żelaza pozostałe punkty
Wrodzona odporność 1

Drzewko okrzyków
Okrzyk 20
Rozkazy 20
Dowodzenie 1
Odnajdyw. mikstur 1 na dojśćie
Odnajdyw. przedmiotów 1


5. Pomocnik

Merc i jego wyposażenie jest tak samo ważne jak wyposażenie naszego barbarzyńcy.
Najemnik znacznie skraca czas runa oraz przyjmuje na siebie część ciosów

Pomocnik Akt 2 koszmar na "walkę" (daje aure moc)
Głowa Spojrzenie wampira z jevelem 15ias/fire res
Zbroja Upped duriel z jevelem 15ias/fire res
Broń Zapłata Żniwiarza "Shael"
*Dobrze by było, gdyby te przedmioty były w wersji eterycznej (zwiększa to wtedy jego obronę i obrażenia).

Najważniejszymi zaletami tego zestawu przedmiotów są wysokie odporności, wykradanie życia, zwiększony ias, no i klątwa "Zniedołężenie" (zmniejsza obrażenia, szybkośc i odporność na ataki fizyczne o 50%), którą daje Zapłata Żniwiarza.
Z takim zestawem zabicie rady zostaje skrócone co najmniej dwukrotnie.
Jedyna wada to obrażenia od zimna z hełmu i broni, które czasem zamrażają przeciwników uniemożliwiając użycie "Odnajdywania przedmiotów".


6. Walka

Gdy mamy już ubranego i wylevelowanego barba (minimalny lvl to 93, niżej wyjaśnię czemu) można nim ruszyć na podboje. Żadnej finezji tu nie ma: idziemy do Travincal, robimy okrzyki i biegniemy do sali obrad wysokiej rady. Po drodze nawet zaczepieni nie bawimy się w zabijanie fanatyków czy akolitów. Gdy dotrzemy to wybijamy wszystkich członków rady.
Najlepiej jest trzymać się blisko najemnika i uderzać tych, którzy są pod wpływem klątwy "Zniedołężenie".
Gdy trafi nam się przeciwnik z odpornością na ataki fizyczne zabijamy go atakiem Berserker.
Gdy trafi nam sie przeciwnik ze spaleniem many zabijamy go atakiem Szał Bitweny.
Po zabiciu wszystkich uaktywniamy drugi zestaw broni i wszystkie zwłoki przeszukujemy okrzykiem "Odnajdywanie przedmiotów", zabieramy złoto i tyle przedmiotów ile uniesiemy, żeby je sprzedać. Wychodzimy z gry.
Jeden run trwa około 1 minuty i wyciągamy z niego ok. 500k złota. Potrzeba 6-7 runów więc ok 7 minut na wypchanie się złotem po brzegi.
A gdy to już zrobimy przechodzimy do...


7. Hazard

Gdy nasza skrzynka i nasze kieszenie są już pełne można w końcu iść zaszaleć. Zakładamy "Ostrze", żeby obniżyć ceny u tych kapitalistów i idziemy do jednego z nich. Najbardziej opłaca się kupować pierścienie/obręcze.

Całą prawdę o hazardzie znajdziecie w tym dziale
W skrócie:
- nieważne jest to, u kogo hazardujecie (ja hazarduje u Alkora bo jest najbliżej)
- mf nie działa przy hazardzie
- można wyhazardować unikaty i przedmioty setowe takie same jakie wypadają z potworów
- im większy poziom twojej postaci tym lepsze staty może mieć rare item, który Ci się trafi
- poziom 93 naszej postaci gwarantuje nam, że możemy w hazardzie trafić przedmioty o maxymalnych wartościach suffixów i prefixów.

Yoshimitsu1


Oceń materiał: Ocena: 4.84 (391 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.