Hazard • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Hazard

Ostatnia modyfikacja: 11.04.2008. Utworzono: 06.09.2007

W każdym akcie jeden NPC pozwala ci na hazard. Gdy wybierzesz tą opcję, zobaczysz ekwipunek pełen przedmiotów. Nie będą one zidentyfikowane i będą sprzedawane w różnych cenach. Wybierz przedmiot i kup go. Zostanie on automatycznie zidentyfikowany i ujrzysz jego statystyki.

W ofercie hazardu pojawią się przedmioty w zależności od naszego poziomu doświadczenia postaci - im większy poziom ma nasza postać, tym większy zakres możliwych do zakupienia przedmiotów. Poziom wygenerowanych przedmiotów waha się od poziomu postaci w danej chwili minus 5 do poziomu postaci plus 4, z minimalnym poziomem postaci 5. Oto wzór na poziom przedmiotu w hazardzie:

ilvl = clvl - 5 + losowa liczba z zakresu od 0 do 9
czyli ilvl waha się pomiędzy clvl-5 do clvl+4
Jeśli ilvl<5 to ilvl=5
Jeśli ilvl>99 to ilvl=99

Nigdy nie można zauważyć poziomu przedmiotu w grze, jest on stosowany do określenia najlepszych przyrostków oraz przedrostków, czyli tzw. Affixów jakie przedmiot może posiadać. Starożytna Zbroja posiada poziom 40, co oznacza, że można go znaleźć w hazardzie na 35 poziomie postaci. Ujrzysz ją jednak w hazardzie częściej na 44 poziomie, ponieważ zawsze będziesz miał wymagany poziom. Na dole strony znajduje się lista z poziomami przedmiotów.

Kilka przedmiotów posiada wysoki poziom, gdy one się pojawią jest możliwe zdobycie lepszych przyrostków, np. Diadem z poziomem 85. W tym wypadku, możesz zdobyć lepsze przedrostki, nawet na niskim poziomie. Hazard może się okazać bardzo dobrym sposobem na wzbogacenie się poprzez znalezienie przedmiotów rzadkich.

W hazardzie można zdobyć przedmioty typu: magiczne, rzadkie, zestawy, unikatowe. Zestawy oraz Unikaty są niezwykle rzadko spotykane. Szansa na unikalny przedmiot wynosi 1 do 2000 (0,05%), natomiast na przedmiot z zestawu 1 do 1000(0,10%). Szansa na przedmiot rzadki to 1 do 10 (10%), a na magiczny - 1 do ~1.1 (89,85%).

Rodzaje przedmiotu również będą różne (normalny, wyjątkowy, elitarny). Szansa na przedmiot innego typu niż normalny to:

Wyjątkowy
pV = max{0%, (ilvl - qlvlV) * 0.9% +1%)

Elitarny
pE = max{0%, (ilvl - qlvlE) * 0.33% + 1%}

pE/pV = prawdopodobieństwo
ilvl = clvl (-5 do +4)
qlvl = poziom bazowego przedmiotu

- Hazard to miejsce na zużycie pieniędzy oraz szansa na zdobycie dobrych rzadkich przedmiotów, a jeżeli ci się poszczęści, również Unikatów i zestawów. Możesz również znaleźć amulety i pierścienie, które trudno może być znaleźć w zwłokach potworów.
- Przeważnie otrzymasz przedmioty magiczne, które mogą być zarówno coś warte, jak i bezwartościowe.
- Możesz trafić na przedmioty z zestawów lub Unikaty oraz przedmioty wyjątkowe i elitarne. Przedmioty w hazardzie pokazują się jako normalne i mogą się zamienić w wyjątkowe lub elitarne tylko po ich zakupie.
- Kupowanie wszystkich przedmiotów na ekranie nie zwiększa twoich szans. Są one takie same, jak po zakupie jednego z przedmiotów.
- Przedmioty są tworzone po kliknięciu menu "Hazard".
- Możesz zresetować menu hazardu poprzez jego ponowne uruchomienie. Możesz powtarzać tą czynność, aż do natrafienia na pożądany przedmiot.
- Gdy już odblokujesz wszystkie podstawowe przedmioty na poziomie 48, będą one widoczne jako normalne. Zdobycie wyższego poziomu postaci może jednak zapewnić ci zdobycie większej ilości magicznych przyrostków i przedrostków oraz łatwiej będzie o zdobycie przedmiotów wyjątkowych i elitarnych.
- Cena za zakup przedmiotów w hazardzie rośnie wraz z poziomem twojej postaci.
- Szansa na znalezienie magicznych przedmiotów (Magic Find) nie ma wpływu na wynik hazardu.

Zdobywanie złota na hazard
Wybieraj wartościowe przedmioty i sprzedawaj je kupcom. Być może będziesz musiał poeksperymentować, aby sprawdzić, ile jest wart dany przedmiot.
Na dole strony polecamy dwie specjalne taktyki Barbarzyńców do szybkiego zdobywania złota.

Możesz również sprzedawać przedmioty graczom, aby zdobyć złoto. Ponieważ ludzie zazwyczaj handlują przedmiotami za przedmioty, posiadają duże zasoby złota, mogą chcieć za nie kupić twoje przedmioty. Sprzedaj zbroję za pieniądze, aby mieć za co dalej hazardować.

Możesz również zabijać graczy, aby zdobyć złoto, ale o tym nie będziemy tu rozmawiać :P

Czy można stwierdzić, że przedmiot będzie wyjątkowy/elitarny po tym, jak pojawi się w hazardzie?
Nie można, z wyjątkiem Obręczy, gdyż nigdy nie zamieni się ona w Tiarę/Diadem.

Czy przedmioty zwiększające MF działają w hazardzie?
Nie.

Czy cokolwiek oprócz poziomu postaci ma wpływ na hazard?
Nie.

Poziomy przedmiotów:

Poziom 1

Amulet
Pierścień
Maczuga
krótki Miecz
Krótki Łuk
Kaptur
Pikowana Zbroja
Puklerz
Oszczep
Khutar

Poziom 2

Nóż do Rzucania

Poziom 3

Ręczny Topór
Sztylet
Skórzana Zbroja
Skórzane Rękawice
Buty
Szarfa

Poziom 4

Nabijana Kolcami Maczuga

Poziom 5

Sejmitar
Włócznia
Berdysz
Myśliwski Łuk
Szyszak
Ciężka Skórzana Zbroja
Mała Tarcza

Poziom 6

Duży Topór
Lekka Kusza

Poziom 7

Topór
Toporek do rzucania
Ciężkie Rękawica
Ciężkie Buty
Lekki Pas

Poziom 8

Buława
Szabla
Długi Łuk
Ćwiekowana Zbroja Skórzana

Poziom 9

Kozik
Trójząb
Naręcze Ostrze

Poziom 10

Pilum
Dwuręczny Miecz

Poziom 11

Tasak
Kryształowy Miecz
Glewia
Hełm
Zbroja Kolcza
Duża Tarcza
Kolczasta Tarcza

Poziom 12

Szeroki Topór
Łuk Refleksyjny
Rękawice Kolcze
Kolcze Buty
Naręcze Topory
Pas

Poziom 13

Wyważony Nóż
Szpony
Podwójny Topór
Wekiera
Zbroja Łuskowa

Poziom 15

Szeroki Miecz
Kosa
Kusza
Hełm Pełny
Kolczuga
Trójkątna Tarcza
Krótka Włócznia
Cestus

Poziom 16

Wyważony Topór
Pika

Poziom 17

Bitewny Topór
Claymore
Kris

Poziom 18

Krótki Łuk Bitewny
Napierśnik

Poziom 19

Młot Bojowy
Korbacz
Maska
Kościana Tarcza

Poziom 20

Długi Miecz
Spetum
Kancerowana Zbroja
Lekkie Rękawice
Lekkie Nagolenniki Płytowe
Ciężki Pas

Poziom 21

Kafar
Wielki Miecz
Gizarma
Tnące Pazury

Poziom 22

Pawęż
Kościany Hełm

Poziom 23

Wielki Topór
Klinga
Długi Łuk Bitewny
Wielki Hełm
Glewia

Poziom 24

Miecz Półtora ręczny
Pika
Ciężka Kusza
Zbroja Płytowa
Nożycowy Khutar
Obręcz

Poziom 25

Bojowy Topór
Bojowy Młot

Poziom 27

Wielki Topór
Bojowy Miecz
Krótki Łuk Bojowy
Rękawice
Nagolenice
Płytowy Pas

Poziom 29

Halabarda
Korona
Włócznia do Rzucania

Poziom 30

Gotycka Tarcza

Poziom 31

Długi Łuk Bojowy

Poziom 32

Wielki Młot
Gotycka Zbroja Płytowa

Poziom 33

Wielki Miecz
Powtarzalna Kusza

Poziom 34

Bojowa Kosa

Poziom 35

Lekka Zbroja Płytowa

Poziom 37

Pełna Zbroja Płytowa

Poziom 40

Starożytna Zbroja

Poziom 52

Koronetka



Polecamy także taktyki pt. "Merc Power Horker" oraz "Gold find barb". Teksty pochodzą z naszego działu Strategie:

Merc Power Horker, autor: malymis, dodano: 12.02.08
Gold find barb, autor: Yoshimitsu1, dodano: 05.01.08
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.