diablo 3

Kamienie

Ostatnia modyfikacja: 09.07.2012. Utworzono: 24.08.2007

| Zwykłe | Wyjątkowe | Elitarne | Magiczne & Rzadkie | Unikatowe | Zestawy |
| Mikstury | Runy | Kamienie | Zwoje | Talizmany | Klejnoty | Questowe |
| Crafted | Retro | Esencje | Bugged | Kalkulatory |


Cenne kamienie posiadają wewnętrzne magiczne zdolności. Umieszczone w przedmiocie, kamienie te potrafią dodać potężne magiczne efekty. Wyższe stopnie kamieni posiadają silniejsze efekty. Jest pięć poziomów kamieni: nadkruszony, ze skazą, normalny, bez skazy i doskonały. Raz włożonych kamieni niegdyś nie można było wyciągnąć z przedmiotu, w patchu 1.10 i nowszych istnieje formuła dla Kostki Horadrimów, za pomocą której można usunąć wszelkie obiekty z przedmiotu (w tym kamienie) tracąc je jednak bezpowrotnie. Użycie kapliczki kamieni albo sprawi, iż kapliczka wytworzy kamień albo też ulepszy jeden - wybierany losowo z inwentarza postaci - o jeden poziom. Kamienie mogą wypaść z każdego potwora na każdym poziomie trudności z różną jakością. Po zrobieniu zadania " Piekielna Kuźnia" na ziemię wypada kilka kamieni i jedna runa. Czaszki niektórych demonicznych stworów z wypisanymi na nich tajemnymi symbolami działają podobnie do kamieni, dlatego także znajdują się w tym dziale.

Ulepszanie kamieni
Możesz ulepszać kamienie poprzez używanie kapliczek kamieni lub też używając Kostki Horadrimów, możesz jej użyć, by przemienić kamienie w kamienie wyższej jakości. Umieść 3 kamienie jednego typu oraz rodzaju w Kostce Horadrimów i naciśnij przycisk Transmutacji.

Sprzedawcy normalnie nie sprzedają kamieni, jednak jeśli inny gracz w grze wieloosobowej sprzeda kamień handlarzowi, będziesz mógł go kupić.
Handlarze też nie kupią od ciebie za pełną cenę przedmiotu z miejscami na kamień.

Efekty działania kamieni sumują się
Jeśli umieścisz w mieczu 3 kamienie tego samego typu otrzymasz bonus od wszystkich.

Pierwszy kamień, który umieścisz w broni określi jej kolor, więc jeżeli do przedmiotu włożysz szafir to przedmiot będzie koloru niebieskiego. Jeśli w mieczu znajdzie się kilka kamieni różnych typów będzie on losowo wyświetlał atak oparty na typach kamieni, które w nim będą, tak więc jedno zamachnięcie będzie pokazywało obrażenia od zimna, drugie od trucizn, jednak wszystkie one działają równocześnie.
Notka: Dla szmaragdów, podczas obliczania ostatecznych obrażeń po dodaniu kamieni zwiększane są obrażenia (jednak nie długość ich zadawania).

Rzeczywiste obrażenia od trucizn są wewnętrznie liczone jako obrażenia na klatkę, a długość ich trwania jest liczona w klatkach. W wielu wypadkach (wliczając w to kamienie, umiejętności, przedmioty, itd.) prawdziwe obrażenia od trucizn są właściwie pokazaną wartością oraz liczbą niecałkowitą (część liczby obrażeń po przecinku nie jest pokazana), zaokrągloną, co oznacza, że jeśli frakcje zostaną dodane zobaczysz "bonusowe" efekty, które w rzeczywistości nie są bonusem, a jedynie zaokrągleniem w górę i są pokazane przez grę, kiedy ta oblicza obrażenia trucizn.

Kiedy już ostateczne obrażenia dodanych szmaragdów zostaną obliczone, zadają one X w sumie obrażeń przez czas Y.

Szafiry
Czas trwania zamrożenia kumuluje się.

A poniżej szczegółowy spis wszystkich kamieni i czaszek.


Rubiny
Rodzaj
Broń
Hełm/Zbroja
Tarcza Wartość sprzedaży

nadkruszony
dodaje 3-4 do obrażeń od ognia dodaje 10 do życia dodaje 12% do odporności na ogień 250

ze skazą
dodaje 5-8 do obrażeń od ognia dodaje 17 do życia dodaje 16% do odporności na ogień 750

normalny
dodaje 8-12 do obrażeń od ognia dodaje 24 do życia dodaje 22% do odporności na ogień 2500

bez skazy
dodaje 10-16 do obrażeń od ognia dodaje 31 do życia dodaje 28% do odporności na ogień 7500

doskonały
dodaje 15-20 do obrażeń od ognia dodaje 38 do życia dodaje 40% do odporności na ogień 15000

Szmaragdy
Rodzaj
Broń
Hełm/Zbroja
Tarcza Wartość sprzedaży

nadkruszony
dodaje 10 do obrażeń od trucizny przez 3 sekundy dodaje 3 do zręczności dodaje 12% do odporności na trucizny 250

ze skazą
dodaje 20 do obrażeń od trucizny przez 4 sekundy dodaje 4 do zręczności dodaje 16% do odporności na trucizny 750

normalny
dodaje 40 do obrażeń od trucizny przez 5 sekund dodaje 6 do zręczności dodaje 22% do odporności na trucizny 2500

bez skazy
dodaje 60 do obrażeń od trucizny przez 6 sekund dodaje 8 do zręczności dodaje 28% do odporności na trucizny 7500

doskonały
dodaje 100 do obrażeń od trucizny przez 7 sekund dodaje 10 do zręczności dodaje 40% do odporności na trucizny 15000

Ametysty
Rodzaj
Broń
Hełm/Zbroja
Tarcza Wartość sprzedaży

nadkruszony
dodaje 40 do skuteczności ataku dodaje 3 do siły dodaje 8 do obrony 250

ze skazą
dodaje 60 do skuteczności ataku dodaje 4 do siły dodaje 12 do obrony 750

normalny
dodaje 80 do skuteczności ataku dodaje 6 do siły dodaje 18 do obrony 2500

bez skazy
dodaje 100 do skuteczności ataku dodaje 8 do siły dodaje 24 do obrony 7500

doskonały
dodaje 150 do skuteczności ataku dodaje 10 do siły dodaje 30 do obrony 15000

Szafiry
Rodzaj
Broń
Hełm/Zbroja
Tarcza Wartość sprzedaży

nadkruszony
dodaje 1-3 obrażeń od zimna przez 1s dodaje 10 do many dodaje 12% do odporności na zimno 250

ze skazą
dodaje 3-5 obrażeń od zimna przez 1,4s dodaje 17 do many dodaje 16% do odporności na zimno 750

normalny
dodaje 4-7 obrażeń od zimna przez 2s dodaje 24 do many dodaje 22% do odporności na zimno 2500

bez skazy
dodaje 6-10 obrażeń od zimna przez 2,4s dodaje 31 do many dodaje 28% do odporności na zimno 7500

doskonały
dodaje 10-14 obrażeń od zimna przez 3s dodaje 38 do many dodaje 40% do odporności na zimno 15000

Topazy
Rodzaj
Broń
Hełm/Zbroja
Tarcza Wartość sprzedaży

nadkruszony
dodaje 1-8 obrażeń od błyskawic szansa na znalezienie magicznego przedmiotu większa o 9% dodaje 12% do odporności na błyskawice 250

ze skazą
dodaje 1-14 obrażeń od błyskawic szansa na znalezienie magicznego przedmiotu większa o 13% dodaje 16% do odporności na błyskawice 750

normalny
dodaje 1-22 obrażeń od błyskawic szansa na znalezienie magicznego przedmiotu większa o 16% dodaje 22% do odporności na błyskawice 2500

bez skazy
dodaje 1-30 obrażeń od błyskawic szansa na znalezienie magicznego przedmiotu większa o 20% dodaje 28% do odporności na błyskawice 7500

doskonały
dodaje 1-40 obrażeń od błyskawic szansa na znalezienie magicznego przedmiotu większa o 24% dodaje 40% do odporności na błyskawice 15000

Diamenty
Rodzaj
Broń
Hełm/Zbroja
Tarcza Wartość sprzedaży

nadkruszony
zwiększa o 28% obrażenia dla nieumarłych dodaje 20 do skuteczności ataku dodaje 6% do wszystkich odporności 250

ze skazą
zwiększa o 34% obrażenia dla nieumarłych dodaje 40 do skuteczności ataku dodaje 8% do wszystkich odporności 750

normalny
zwiększa o 44% obrażenia dla nieumarłych dodaje 60 do skuteczności ataku dodaje 11% do wszystkich odporności 2500

bez skazy
zwiększa o 54% obrażenia dla nieumarłych dodaje 80 do skuteczności ataku dodaje 14% do wszystkich odporności 7500

doskonały
zwiększa o 68% obrażenia dla nieumarłych dodaje 100 do skuteczności ataku dodaje 19% do wszystkich odporności 15000

Czaszki
Rodzaj
Broń
Hełm/Zbroja
Tarcza Wartość sprzedaży

nadkruszony
kradnie 2% życie i 1% manę dodaje 2 do odzyskiwania życia, dodaje 8% do odzyskiwania many obrażenia dla atakującego - dodaje 4 500

ze skazą
kradnie 2% życia i 2% many dodaje 3 do odzyskiwania życia, dodaje 8% do odzyskiwania many obrażenia dla atakującego - dodaje 8 1500

normalny
kradnie 3% życia i 2% many dodaje 3 do odzyskiwania życia, dodaje 12% do odzyskiwania many obrażenia dla atakującego - dodaje 12 5000

bez skazy
kradnie 3% życia i 3% many dodaje 4 do odzyskiwania życia, dodaje 12% do odzyskiwania many obrażenia dla atakującego - dodaje 16 15000

doskonały
kradnie 4% życia i 3% many dodaje 5 do odzyskiwania życia, dodaje 19% do odzyskiwania many obrażenia dla atakującego - dodaje 20 25000
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.