diablo 3

Merc - By Karios

Ostatnia modyfikacja: 30.09.2007. Utworzono: 24.08.2007

Merc jako oddany kompan twych batalii !!
**Jak dobrze wybrac merca ??
**W co go uzbroic ??
**Jak przygotować do walki duelowej ??


Wprowadzenie
Do wyboru najemnika mamy 4 dyspozycje: Act1 Łuczniczka, Act 2 Paladyn Akt3 Mag Act5 Barbarzyńca. Każdy typ merca jest dobry w jakichś bardzo określonych sytuacjach. Należy zauważyć iż przy wyposażaniu nie należy się sugerować itemami wykradającymi mane gdyż najemnicy posiadaja jej nieskończoność także przedioty dajace do żywotności nie działają jedynie te co dają jednostkowe życie .Najemnicy nie niszczą rzeczy, więc należy wyposażyć najemników w eteryczne rzeczy, by skorzystać z dodatkowej obrony (50%)lub dodatkowego dmg (50%)/ w przypadku broni. Bardzo ważne jest to iż by nie ulepszyć eterycznej zbroi dla twojego najemnika. Na przykład , ulepszony eteryczny Laskoszczyt nie dostaje trochę więcej obrony niż zwykły ulepszony . Dostaniesz podobne biedne skutki ulepszające Eth Gaze . W jakich przypadkach, eteryczna rzecz będzie miała MNIEJ obrony, gdy to jest ulepszona.

Kolejną ważną rzeczą jest iż Merc nie dostaje doświadczenia w ten sam sposób jak my będąc w drużynie, dostaje on tylko wtedy doświadczenie gdy sam ubije potworka lub zrobimy to sami. Merca także dotyczą kary lvl czy jeśli doświadczenia dla niego należy szukać tam gdzie sami bijemy lvl na odpowiednich poziomach trudności. Wynajmując najemnika trzeba także pamiętać iż jego lvl nigdy nie może być większy od naszego wiec nieraz lepiej jest poczekać i wynająć go gdy będzie on na max lvl na odpowiednim poziomie trudności. Także należy zauważyć iż najemnicy z norma maja lepsze statystyki niż ich odpowiednicy z kosza czy hella lecz ich długotrwale szkolenie powoduje iż często rezygnujemy , ten problem nie dotyczy najemników z kosza z 2akt ponieważ ze względy na swe aury nie maja swych odpowiedników.

Każdy item dajacy do X do wszystkich umiejętności będzie podnosił umiejętności naszego pupila bardzo widoczne jest to w najemnikach z 2 akt gdyż każdy skill daje większy poziom aury np., jeśli mamy najemnika ze śmiałością i ma on 16lvl to zakładając mu Maskę Andariel (2 do poziomy ) powoduje zwiększenie śmiałości do 18lvl czyli zwiększyło nam o 20% def całkowity

Kiedy merc nosi przedmioty z zawartością MF, to MF jest doliczany do twego tylko w tedy gdy ostatni cios zada najemnik[ 100 + 300 = 400MF], w przeciwnym razie liczyć będzie się tylko nasz[300MF]
Przykład:
Merc >>>100% MF
Postac >> 300% MF.

Najemnicy


Akt I

Łuczniczka jest najlepszym najemnikiem, jeśli twój merc a zadać duzo szkody Łuczniczka jest prawdopodobnie jedynym efektywnym najemnikiem PVP lecz tylko wtedy gdy posiadamy szybki tele, w przeciwnym razie szybko nam zginie. Jeśli bardzo chcemy Mec takiego snajpera to najlepsze było by rozwiązanie szkolenie od norma ze względu na jego statystyki które zaowocuja w dalszej grze.
Bonus co poziom : +1 do siły, +2 do zręczności,+6,5 do obrony, +2 do wszystkich odporności,+10 do życia.
Umiejętności : strzała chłodu + wewnętrzne spojrzenie, płonąca strzała + wewnętrzne spojrzenie.

Wyposażenie

Duel PVP
Armor: 60/160 [ias/ed] mile widziane punkciki z życiem
Helm: 45/120 [ias/ed]
Broń : Wiara(Faith) Ohm+Jah+Lem+Eld

Taki przedstawiony zestaw jest bardzo drogi lecz jego skuteczność jest ogromna jeszcze dzięki fanatyzmowi który daje ładny bonus do skuteczności ataku nie wspominając o reszcie Ze względu na cen dobre rozwiązanie jest zastosowanie Forti który daje piękny bonus do dmg zamiast 45/80 można włożyć eth Gaze ale tu się traci nasz speed który jest głównym atutem dlatego można tez zalozyc Diadem Maviny z 15/40 .Zamiast Wiary zakładając Windforce z 40/15 klejnotem wszystko toczy się o to czy nas na takie itemy. Najemnik taki dobrze sprawdza się jeśli używasz Poison Nova Necro gdzie zostający 1 punkcik zycia niweluje twój zaufany snajper. Chociaż merc skłania się, by umrzeć PVP, to może być zabawą, by teleportować się dookoła z Enigma, oglądając się jak inni gracze zostaja zabici przez twojego najemnika. Jeśli używasz Necromancer, możesz rzucić klatwe na innych graczach, by naprawdę zrobić twego merca efektywnego na PVP.
Krótko mówiąc, Act1 jest zabawą PVP, ale nie niezmiernie przydatny PVM. Nie zdają oni egzaminu na PVM w porównaniu z 2 czy 5 akt którzy są wybitnymi zabójcami. Postac taka najlepiej sprawdziła by się gdy mamy zamiłowanie do amazonek na luki i zapragnęło nam się grac inna postacie i mamy możliwość pożyczyć sprzęt dla naszego najemnika bo składanie specjalnie dla naszej łuczniczki takich itemów jest nie opłacalne oraz prowadzonej przez paladyna z eni i 125fcr oraz tele ustawionym pod lewym klawiszem myszy.


Akt II
I doszliśmy do najciekawszego najemnika w d2 . Jego uniwersalność jest doceniana przez każda postać , a także to iż najlepiej nadaje się do gry drużynowej, gdyż posiada aury Paladyna , W swym ekwipunku może nosci bronie drzewcowe a dzieki dodatkowi 1.10 wiele slow dających kolejne aury co czyni go niezastąpionym pokonując to wykwalifikowanego barbarzynce z 5 akt.
Bonus co poziom : +1,5 do siły, +1,5 do zręczności,+9,5 do obrony, +2 do wszystkich odporności,+10 do życia.
Do wyboru mamy 6 klas najemników

Najemnik normal/hell:
*atak - błogosławiona celność
*obrona - śmiałość
*walka - modlitwa
Najemnik koszman:
*atak - moc
*obrona - św. Mróz
*walka - ciernie


____Błogosławiona celność ____
Nie najpopularniejsza aura dla wiele postaci, ponieważ większość postaci walczacych ma dostatecznie dużo AR by ja jeszcze podnosić a jeśli chodzi o postacie czarujące np. dla Sorc skuteczność ataku jest niepotrzebna skoro tylko używa magi. Możliwość założenia np. zestawu anioła niweluje caly brak AR czyli przydatność takiego merca jest mało przydatna

____Śmiałość____
Wysoki poziom Merca z tę aurą i dobre zaopatrzenie, czyni z niego chodzący pancerz . Więc postać, która wynajeła takiego merca posiada ok.+/- 300%def wiecej. Co powoduje iż masz duzo mniejsza szanse by być trafionym czyli pozostać przy życiu. Ta aura ma wyraźny skutek na długowieczności ulubieńców Necro, nawet kiedy Merc jest niski poziom. Ta aura jest często wybierana przez postacie pragnących mieć ogromny stat obrony .Dokładny opis wyposażenia tego Merca opisany jest na koncu poradnika .

____Modlitwa____
Regeneracja życia, której ta aura dostarcza jest prawdopodobnie tylko użycia do większość postaci jako droga, by zignorować skutki trucizny albo życia. Jest to najemnik wogule nie wybierany gdyż regeneracja życia Merca lepiej odbywa się przez podanie mu miksturki lub gdy sam sobie wykradnie, no może necro i jego ulubienczy ale tez wątpie czy spełniało by to jakiś porządny efekt.

____Moc____
Bardzo popularna aura dla prawie wszystkich postaci, jako dodatkowy dmg jest zawsze przydatna. Sam Merc będzie robił małe ziaziu .Ta aura jest najwiecej używana przez Sorki my niwelowal on niedogodnośi związane z potworkami niewrażliwymi na jej ataki
Skutek tej aury na ulubieńcach Necro może utworzyć wirtualną ścianę śmierci, by robić spustoszenia w szeregach ulubieńców Diablo. A biorac pod uwage iż na wysokim lvl Merca dmg może wzrosnąć nawet do 200%

____Ciernie____
Podstawowy problem tej aury to to iż musisz zostać uderzony, ponieważ to, by dojść do skutku, chociaż według ogólnej opinii skutek w wysokich poziomach może zabić wiele normalnych potworów wprost. Ogólnie nikt tego nie wybiera ze wzgleda na duzo lepsze rozwiązania, no znowu jedynym wyjątkiem może być nasz necro wraz ze swa armią

____Święty Chłód____
Inny bardzo przydatny dla aury dla postaci pragnącej na mieć wiecej czasu np. sorka na zrobienie spustoszenia zanim potworki się rusza a trzeba wziasc pod uwage iż srednio sa wtedy spowolnieni ok. 50%. I dziala także na potworki odporne na zimno.

Należy pamiętać iż aury aktywują się dopiero po wyjściu z miasta i po stoczeniu małego pojedynku z potworkami
Dokładny opis itemow będzie przeprowadzony na końcu poradnika

Akt III
No i mamy pierwszego Maga którego głównym atakiem sa obrażenia od żywiołow
Można zaopatrzyć: Miecze i Tarcze
Bonus co poziom : +1,5 do siły, +1,5 do zręczności,+4,5 do obrony, +1,5 do wszystkich odporności,+6 do życia.
Umiejętności :
Błyskawice: wiązka błyskawic + błyskawice;
Zimno: lodowy grot + lodowe uderzenie + lodowata zbroja;
Ogień: inferno + ognista kula.
Podstawa która powinniśmy się zająć uzbrajając go by zapewnić mu jak największy fcr (szybko rzucać czarów = FCR) gdyż to jest ich główny atut

0% FC - 18FPS
10% FC - 17FPS
15% FC - 16FPS
30% FC - 15FPS
40% FC - 14FPS
60% FC - 13FPS
90% FC - 12FPS
140% FC - 11FPS

Chociaż oni mogą użyć tarczy, oni nie mogą zablokować a bardzo szkoda no ale cóż. Oni są silni wystarczająco, by nosić ciężką zbroję i użyć dużych tarcz, których jest przydatny jako ich wzrost obrony na poziomie jest mizerny w porównaniu do innych merców. Merc z obrażeniami od zimna rzuca także zamarzniętą zbroje co daje dodatkowy bonus do naszej obrony . W ten sposób on może właściwie służyć jako ograniczony czołg w porównaniu do merca z 2 akt

Jego zastosowanie jedynie wydaje mi się dla paladyna z przekonaniem [Foh] bo jedynie przy tej postaci może on pokazać swoje możliwości ze względu na zmniejszenie odporności wroga przez paladyna
Wyposażenie
Cóż tu dużo mówić oczywiście dajemy mu Ormusa , jako bron jest gorzej gdyż może on tylko używać mieczy czyli masz zakres się zaweża dobrym rozwiązaniem bylby tutaj Dych w mieczu ze wzg na fhr fcr i 2 skill takie samo rozwiązanie możemy zastosować do traczy ponieważ przy takim rozwiązaniu mamy już 90 fcr = 12fps za Helm zakładamy Oko Gryfa lub Sen(Dream) gdy mamy doczynienia z mercem na Ligth jeśli Cold dobrym rozwiązaniem okazuje się tutaj Woal Skrzydeł Nocy gdyz posiada % dmg do zimna i jeszcze 2 do poziomu , jeśli chodzi o Fire to tutaj możemy zastowac już różne rozwiązanie gdyż niema konkretnego hełmu wiec może być Sen ze wzg na dmg od błysków Należy wspomnieć iż istnieje jeszcze możliwość włożenia -5%/5% jeżeli z dmg od konkretnego żywiołu

Podsumowywując tego merca jest on bardzo sporadycznie uzywany gdyz bardzo słabo wypada w porównaniu z innymi aczkolwiek zawsze można poeksperymentować.


Akt V
I oto nadszedł kolejny wojownik mogący dorównać swymi umiejętnościami 2 akt a nawet w niektórych przypadkach go przewyższać.
Bonus co poziom : +2 do siły, +1,5 do zręczności,+7,5 do obrony, +2 do wszystkich odporności, +10 do życia.

Ci faceci naprawdę są czołgami. Oni są silniejsi niż inny merc i dlatego zdolniejsi noszenia ciężkiej zbroi i władania dużych mieczów. Władanie dużymi mieczami i robienie dużych szkód wraz z połączeniem ogłuszenia lub odrzutu powoduje iż są bardzo mocni i chetni by wejść do walki. Szybki atak na mieczach jest wielkiego użycia do tego Skills barbarzyńców

Wada merca jest ich entuzjazmem dla wchodzenia do walki. Z wszystkich najemników Barbarzyńcy maja największą tendencję, by biec szybko, by zabić pobliskiego potwora, bez względów na jak dużo może być. To pomaga trzymać potwory z daleka od charakteru gracza ale niezmiennie dostaje, że broda jest zabita. Barbek ma dobrą obronę ale jego nie wystarczająco dobry, by przeżyć ataki powtórki na koszmarze albo piekle. Jednakże, jeśli dajesz twojej brodzie szybką atakującą broń, z dużą szkodą i życiem kraść ciebie nie powinien musieć zmartwić się o nich zbyt dużo.

Merc (Vakt)____vs____Merc(II akt)

Merc zabójca!!!


Jak stworzyć Merca zabójcę ??
Jako najlepszego Merca dla pala na duele i nie tylko polecam merca z Obrona [poziom trudności nolmal lub hell] osobiście wybrałem hell ze względu na długotrwały czas szkolenia.
Merc takowy posiada Aure Śmiałość która bardzo dużo poprawia jego obronę a zarazem nasza czyniąc nasz niedotrafienia przez potworki. Mój Merc ma 97 lvl czyli 16 lvl śmiałości co daje dodatkowe 220% def
Bonus co poziom : +1,5 do siły, +1,5 do zręczności,+9,5 do obrony, +2 do wszystkich odporności, +10 do życia.

Zestaw 1
****Amor:****
Hart(Fortitude)
El+Sol+Dol+Lo
20% Szansa Rzucenia 15-Poziomowego Zaklęcia Zmrażająca Zbroja, przy Otrzymaniu Ciosu
25% Szybsze Rzucanie Czarów
+300% Zwiększone Obrażenia
200% Poprawiona Obrona
+15 Obrona
+ 1-(99-148) do Życia (1-1,5 * poziomu postaci)
Uzupełnienie Życia +7
5% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
Wszystkie Odporności +25-30
Obrażenia Zmniejszone o 7
12% Obrażeń Przechodzi na Manę
+1 do Promienia Światła
Jest to najlepsza zbroja wg mnie jaka może istnieć posiada piekielny kop do dmg [300%] defa i co jest bardzo potrzebne resy przy perfie 30 all czyni z merca iż ma on full res na hellu a także niezle dodaje do zycia max 148,.oraz 115% def po zarzuceniu czaru Zmrażającej Zbrji Jeśli chodzi o klasę armora to najlepiej jakąś eth z dodatkowym ed .Osobiscie posiadam eth sacred amor (święty pancerz) jedyne co w niej może boleć to iż wymaga aż 222 str ale jeśli użyjesz maski Andariel problem zniknie.

****Broń****
Zagłada(Doom)
Hel+Ohm+Um+Lo+Cham
5% Szansa Rzucenia 18-Poziomowego Zaklęcia Wulkan, przy Zadawaniu Ciosu
Poziom 12 Święty Chłód, w Czasie Noszenia
+2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Zwiększona Szybkość Ataku
+330-370% Zwiększone Obrażenia
-(40-60)% do Odporności Wroga na Zimno
20% Zabójcze Uderzenie
25% Szansa Otwarcia Ran
Uniemożliwia Leczenie Się Potworów
Zamraża Cel +3
Wymagania -20%

Jest to najlepsza broń dla merca na duel jej głównym atutem który za tym przemawia jest 12 lvl Świętego Chłódu (Holy Freeze) który spowalnia przeciwnika o 50% czyniąc go bezbronnym celem a także 2 do lvl co odbija się to tym iż zyskuje dodatkowe 20% def do całości(18 lvl śmiałości) Jedynie co to cena jaka trzeba zapłacić za ta broń.

****Helm:****
Oblicze Andariel
Obrona: 310-387
Wymagany Poziom: 83
Wymagana Siła: 102
Wytrzymałość: 20
+100-150% Poprawiona Obrona
+2 do Wszystkich Umiejętności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
8-10% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+25-30 do Siły
+10% do Maksymalnej Odporności na Trucizny
Odporność na Ogień -30%
Odporność na Trucizny +70%
15% Szansa Rzucenia 15-poziomowego Zaklęcia
Trująca Nova przy Otrzymaniu Ciosu
Poziom 3 Jad (20 ładunków)

Bardzo dobry hełm jeśli jest eth to jego osiąga nawet 580def. Jego wybór był niejako wymuszony dużym wymogiem str jaki stawia nam Forti . Ale są też i dobre strony gdyż posiada on ogromny def , 2 do all sill (kolejne 20% def) 10% wykradzionego życia co w naszym ekwipunku jest bardzo potrzebne. Używając maski mamy 1 soc wolny wiec możemy cos tak włożyć ale na pewno nie jest to jak niektórzy mówią 15%speed co jest dużym błędem ponieważ składając Dooma w Cryptic Axe jego base speed 10 mamy zatem:
ias fps
0 9
5 8.5
1 1 8
22 7.5
35 7
56 6.5
92 6
147 5.5
Czyli : Doom :45% ias
Andi :20% ias
Jewel :15%ias
____________________
=80ias >> i nie osiągnęliśmy progu 92% ias wiec niema sensu wkładać tak żadnego jewela 15ias lepszym rozwiązaniem będzie włożyć shaela ze względu na fhr a na duelu będzie to dużo dawało co obrazuje poniższa tabelka

fhr- Hit Recovery Frames
0---15
5---14
9---13
14--12
20—11 <30--10
42--9
60--8
86--7
142-6
280-5

Podsumowanie:
Merc w takim przedmiotami jest dosyć drogi ale jego osiągi są niewiarygodne Standardowo na tym zestawie osiąga 7 k dmg wszystkie jego staty sa widoczne na fotkach . Przed każdą walka Merca trzeba uprzednio przygotować:
1. Zarzucamy okrzyki z cta >>powiększając życie i obronę gdyż 1 up lvl to kolejne 10% do def (śmiałoś merca)
2. Włączyć mu śmiałość oraz Zmrażającą Zbroje najlepiej jest to uczynić na Eldriku lub Shenku po takim przygotowaniu def naszego merca wzrasta (o 375%) z 2.660 do 22.600 def
3. Ostatnim bonusem jest 23 lvl uroku z Kończyny Demona (+87-111dmg od ognia oraz 218% do skuteczności ataku ) co powoduje iż przebija się przez każda obronę przeciwnika. Bonus taki możemy tez osiągnąć zakładając mu na chwile „Posłuszeństwo” które posiada 30% Szansa Rzucenie 21-Poziomowego Zaklęcia Urok, kiedy Zabijasz Wroga
4. *** Jeśli walczymy z paladynem ( I jest nas stać) i chcemy mieć all bajery możemy założyć sobie Bestie (9 lvl fanatyzmy>> 29%ias, 80% skuteczność ataku oraz 90%dmg w takim przypadku do Andi włożymy wtedy 15ias/xxed gdyż w tedy osiągamy 6fps co czyni z merca mały karabin maszynowy . Nie bedę wymieniał dalej ale można Sie bawić w takie słówka jak Kolec , Ostatnie życzenie itp.

Tak przygotowany merc jest niezwyciężony na duelu nawet jeśli merce posiadali taki sam staf nie mieli szans np1.Bold/Doom Forti Andi/Gaza .
1. Jeśli mamy do czynienia z mercem innym niż ze śmiałością to pojedynek trwa max 2 sec ponieważ taki merc posiada bardzo mały def a nasze ciosy są bardzo szybkie i celne i jeszcze to iż nasz przeciwnik jest o 50 % wolniejszy od nas .
2. Bardzo trudnym mercem może się okazać merc prowadzony przez barba ze względu na jego okrzyki jeśli taki barb ma merca z 2 akt i z śmiałością to taki merc osiąga nawet do 46 k def co naprawde jest imponując jeszcze biorąc pod uwagę to iż może on nosić Ostatnie Życzenie i Bestie co stanowi innym rozwiązaniem jest merc tez prowadzony przez barba ale z 5 akt takowy jeśli byśmy nie mieli Dooma może być naprawdę ciężko gdyż 5 akt atakując odrzuca i ogłusza i jeśli nie mamy dobrego fhr to jest ponas

Zestaw 2

****Amor:****
Hart(Fortitude)

****Broń****
Ostatni Oddech(Breath of the Dying)
Vex+Hel+El+Eld+Zod+Eth
Przedmiot Niezniszczalny
50% Szansa Rzucenia 20-Poziomowego Zaklęcia Trująca Nova, kiedy Zabijasz Wroga
+60% Zwiększona Szybkość Ataku
+350-400% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrona Przeciwnika
+50 do Skuteczności Ataku
+200% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+50 do Skuteczności Ataku Względem Nieumarłych
7% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
12-15% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Uniemożliwia Leczenie Się Potworów
+30 do Wszystkich Atrybutów
+1 do Promienia Światła
Wymagania -20%

Jest to broń przez wielu uważana za najlepsza dla Merca >> pokrótce się z ta opinia zgadzam gdyż tylko na takiej nasz merc ma największy dmg większy od Dooma Bardzo dużym atutem przemawiającym za Ostatnim Oddechem jest 15% life wykradzionego oraz spory bonus do dex i str

****Helm:****

Spojrzenie Wampira
Obrona: 252
Wymagany Poziom: 41
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 40
+100% Zwiększona Obrona
Dodaje 6-22 Obrażeń od Zimna, Zamraża na 4 sekundy
15% Wolniejsze Zmniejszanie Wytrzymałości
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
6-8% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 15-20%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
Uważam iż Gaza i Andi to 2 najlepsze hełmy dla Merca jakie mogą być. Eth gaza ma 378def 8%life i 20% redukcje obrażeń co czyni z tego hełmu naprawdę niezłe rozwiązanie. Jeśli chodzi co włożyć w helm to Wojenna Pika w której zrobiliśmy Ostatni oddech ma base speed 20 mamy zatem jest wolniejsza od Cryptic Axe ale 60ias słowa runicznego powoduje końcowy efekt 50ias i dlatego do gazy zalecane było by 15ias by osiągnąć 6.5fps.
Wnioski:
Zestaw tańszy od pierwszego a jeśli chodzi o walką z potworkami to dużo lepszy w zwarciu ze względu na redukcje dmg gazy i wykradane życie co łatwo okazało się gdy mercowi przyszło zmierzyć się samemu z obstawą Balla na 2 zestawie poradził sobie w 4 mim natomiast na 1 musiałem 2x uleczyć merca bo miał problemy .

Dla porównania przedstawiony jest Barbarzyńca który jako jedyny merc ma możliwość się przeciwstawienia Mercowi z 2 akt. Jako przykład przedstawiony jest merc z 98 lvl czyli max w jego wykonaniu prowadzonego przez barba. Jak już wcześniej wspomniałem w opisie głównymi atakami jest ogłuszenie i odrzut. Tak wiec uzbrajając naszego Merca trzeba wziąść to pod uwagę i zapewnić mu jak największa szybkość ataku by ogłuszony pierwszym ciosem przeciwnik nie zdążył się pozbierac a już otrzymac kolejny.


Zestaw 1
****Amor:****
Hart(Fortitude)

Co tu dużo mówić jest to najlepsza zbrojka jaka może być dla naszego pupila. Ze względu na resy piekielny dmg i szanse na lodową zbroje która daje ładnego kopa a włączyć ja nie jest żaden problem

****Broń****
Ostatni Oddech(Breath of the Dying)

To będzie najlepsza bron którą będzie nasz merc władał . Oczywiście gdyby była możliwość zrobienia Dooma w mieczu nawet bym się nie zastanawial ale coż reguly to reguły i nic na to nie poradzimy.

****Helm:****
I tu moze sie okazac mala zagadka co zalozyc zaraz bedzie mala dyskusja co gdzie i jak Oczywiscie opierajac sie o ponizsze dane.

Fhr-- Hit Recovery Frazes
0 ----9
7 ----8
15---7
27 --6
48 --5
86 --4
200 -3

IAS--- FPS (dla [10] )
0-----18
6-----17
11----16
22----15
32----14
70----12
105---11
174---10

IAS FPS (dla [5])
0--- 17
6 ---16
15 --15
24 --14
39 --13
58 --12
89 --11

IAS FPS (dla [-30]
0 --13
5 --12
19--11
42-- 10

Jak widać z powyższych tabel nasz merc musi mieć duzy BS by zbliżyć się Speedem do 2 akt tak wiec każdy próg się liczy .Czyli przy zalozeniu Ostatniego Oddechu i Andi mamy już 80 ias wkładając Jewel 15/40 zyskujemy 95 ias czyli nadal nie osiągnęliśmy progu 105 ias by mieć 11 FPS chyba czyli nie oplaca się wkładać zadnego Speera do Andi Nawe jeśli założylibyśmy Bestie naszemu bohaterowi to osiągając 105 ias klejnot nadal jest zbędny lepiej jest włożyć shaela lub 40/7 (ed/fhr)

Ktoś może zapytać czemu nie założyć Mercowi Twarz Arreatu przecież nasz merc może ja nosić

Twarz Arreatu
Obrona: 302-363 (545 def w przypadku eth i perf statow)
+150-200% Poprawiona Obrona
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
20% Premia do Skuteczności Ataku
+2 do Poziomu Umiejętności Barbarzyńcy
3-6% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Wszystkie Odporności +30
+20 do Siły
+20 do Zręczności
+2 do Umiejętności Bojowych

W sumie może mieć racje jedyne jaka różnica to iż Twarz Arreatu posiada 30 fhr a wkładając 15 ias do helmu zyskujemy taki sam speed co Andi , oraz 30 dex i 20% do skuteczności co czyni go bardzo skuteczna maszynką . Podsumowywując jeśli miałbym do wyboru Andi a Twarz Arreatu jednak wybrałbym Arreat choć jak wiemy majac forti nasz merc posiada już max resy na hellu ale każdy res się przyda. Dodatkowym atutem jest fakt iż merc pvm będzie miał niedomiar resow na ogien dlatego musowo będziemy musieli włożyć ral do Andi dlatego duzo lepszym rozwiązaniem jest tu areat

Warto też wspomnieć o jedym z najdroższych słów w grze Ostatnie Życzenie
Ostatnie Życzenie(Last Wish)
Jah+Mal+Jah+Sur+Jah+Ber
6% Szansa Rzucenie 11-Poziomowego Zaklęcia Zniknięcie, przy Otrzymaniu Ciosu
10% Szansa Rzucenie 18-Poziomowego Zaklęcia Wyssanie Życia, przy Zadawaniu Ciosu
20% Szansa Rzucenie 20-Poziomowego Zaklęcia Wiązka Błyskawic Podczas Ataku
Poziom 17 Aura Moc Podczas Noszenia
+330-375% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
60-70% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów Trafienie Oślepia Cel
+(0.5 * Poziom Postaci) 0-49% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Bardzo piękna zabawka ale jego cena jest też piekna . Jeśli ktos bylby tak bogaty by zrobić to w eth mieczu z przeznaczeniem tylko dla Merca to dmg bylby naprawde imponujący i jeszcze biorac do tego Ignorowanie obrony i 70% na Druzgocące ho ho . Jedynym defektem tej broni może być iż nie posiada żadnego bonusu do Speeda . Nie spotkałem się jeszcze by taki merc uzywal takiej broni ale przewiduje iż jeśli by się wszczepił to tylko 1 strzal i było by ponas.

Bardzo dobra bronia Może się okazać

Azurewrath Fazowe Ostrze
Obrażenia Jednorącz: (102-114)-(115-129)
Bazowa Szybkość Ataku: [-30]
+230-270% Zwiększone Obrażenia
+30% Zwiększona Szybkość Ataku
Dodaje 250-500 Obrażenia od Magii
Dodaje 250-500 Obrażeń od Zimna,
Zamraża na 10 sekund (normal)
+1 do Wszystkich Umiejętności
+5-10 do Wszystkich Punktów Statystyk
Poziom 10-13 Zaklęcia Sanktuarium Podczas Noszenia
Przedmiot Niezniszczalny
+3 do Promienia Światła

____Bardzo dobra bron dla Merca na pvm oczywiście ma mniejszy zasieg ale duzy bs i niezłe bajery daja konkretnego kopa i jeszcze Sanktuarium co jest bardzo niellem dodatkiem jedyne co to szkoda ze zycia nie wykrada

Podsumowanie V akt
Tak uzbrojony merc może zaczac konkretne potyczki z każdym poc po progach widac iż szybkość ataku ma 2x mniejsza w porównaniu do 2 akt to potrafi niezle tym mieczykiem wymachiwać każdy cenny sztrab to ogłuszenie lub out i należy wziasc pod uwage iż nasz merc często bardzo szybko się rozpędza atakując cel co powoduje to iż choc merc z 2 akt ma wiekszy zasieg broni i powiniem pierwszy zadać cios to na duelu testując ich niejednokrotnie 1 zadawal V akt. Należy uczeniej odpowiednio przygotować Merca oczywiście w taki sam sposób. Co ciekawe merc takowy prowadzony merc Barba posiada piekielna obrone 40k co powoduje z niego niezły maly czolg. Oczywiscie wszystko to zawdziecza zwemu opikunowi ( barb 99lvl GZ za wytrwalosć ) A teraz zobaczmi na staty jakie masz pupil moze osiagnac !!!!!! przed przygotowaniem
oraz tuz przed walka

Nasza zbrojownia !!!!

****Zbroje tańsze a godne uwagi****
Kamień(Stone)
Shael+Um+Pul+Lum
+60% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+250-290% Poprawiona Obrona
+300 Obrona przeciw Pociskom
+16 do Siły
+16 do Żywotności
+10 do Energii
Wszystkie Odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy (80 - Liczba Ładunków)
Poziom 16 Gliniany Golem (16 - Liczba Ładunków)
Bardzo dobra zbroja ze względu na swój ogromny bonus do obrony co w eth zbroji może Nawe dochodzić do 3645 def (eth sacrek Amor 15ed) i jest stosunkowo tania

Laskoszczyt
Kolcza Zbroja
Obrona: 599-684
Wymagany Poziom: 38
Wymagana Siła: 92
Wytrzymałość: 45
+160-220% Zwiększona Obrona
Obrażenie Zmniejszone o 30%
+250 Obrona przeciwko Pociskom
+60 do Życia
Kolejna bardzo tania zbroja i jeśli jeszcze zrobimy upgrade to może jej def dojść nawet do 1600def a 30% zmniejszenie obrażeń to sama przyjemność w połączeniu z gazą.

Przymus(Duress)
Shael+Um+Thul
+40% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+(10-20)% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 37-133 Obrażeń od Zimna
15% Szans na Miażdżące Uderzenie
33% Szans na Otwarcie Ran
+(150-200)% Zwiększona Obrona
-20% Wolniejsze Zmniejszanie Wytrzymałości
Odporność na Zimno +45%
Odporność na Błyskawice +15%
Odporność na Ogień +15%
Odporność na Trucizny +15%
Kolejna i bardzo tania zbroja dla merca jeśli będzie eth można powiedzieć ze takie małe forti które tez posiada resy które naszemu mecowi są bardzo potrzebne << godna uwagi !!!

****Bronie dla każdego****
Łupieżca Grobów
Obrażenia Dwurącz: (99-125)-(450-570)
(śr. 274.5-347.5)
Wymagany Poziom: 84
Wymagana Siła: 165
Wymagana Zręczność: 103
Wytrzymałość: 65
Bazowa Szybkość Ataku: [10]
+200-280% Zwiększone Obrażenia
+150-230% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+60% Zwiększona Szybkość Ataku
+250-350% do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
Wszystkie Odporności +30-50
10% Ożyw Jako: Przywrócony *
+10-14 Życie za Każdego Zabitego Przeciwnika
+50-80% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych
Przedmiotów
+4 do Promienia Światła
Miejsce na Klejnot (1-3)
Jest to chyba jedna z najlepszych broni dla Merca tanie i nie runiczna ze względu na swe resy i mef a także 3 miejsca dające dużą możliwość dopasowania go pod nasza postać w przypadku eth wersji i klejnotów z ed może on przekroczyć 1000 dmg

Olśnienie
Ral+Tir+Tal+Sol
Poziom 12-17 Aura Medytacja Podczas Noszenia
+35% Szybsze Rzucanie Czarów
+200-260% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
180-250% Premia do Skuteczności Ataku
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
+75 Obrażeń od Trucizny przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do Wszystkich Atrybutów
+2 do Many za Każdego Zabitego
23% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Bron bardzo tania i używana przez osoby którym brakuje many a zarazem ze względu na uderzenie krytyczne może też robić zianiu. Lecz brakuje jej resów czyli bez będzie musial posiadać ze z hełmu lub z zbroi by nie ginąć

Posłuszeństwo(Obedience)
Hel+Ko+Thul+Eth+Fal
30% Szansa Rzucenie 21-Poziomowego Zaklęcia Urok, kiedy Zabijasz Wroga
40% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+370% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrony Przeciwnika
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
-25% Odporności Wroga na Ogień
40% Szansa na Druzgocące Uderzenie
+200-300 Obrona
+10 do Siły
+10 do Zręczności
Wszystkie Odporności +20-30
Wymagania -20%

Jedno z lepszych rozwiązań dla merca czyli mogące konkurować z Łupieżca Grobów a nawet lepszą, jego max 300 def (co jest nie spotykane w innych broniach ), resy co czyni z niej bardzo dobra bron .
Wyżej opisane przedmioty są opisane pod postacie walczące gdzie głównym wyborem był merc z 2akt z śmiałością .Którego celem było powstrzymanie naporu przeciwnika i jego tłumienie. Warto jeszcze wspomnieć iż dla czarodziejki ,zabójczyni, amazonki niezastąpione jest Infiniti posiadające aurę Przekonanie lecz zadaniem takiego Merca jest tylko raczej przeżycie gdyż całego spustoszenie czyni jego opiekunka.


Oceń materiał: Ocena: 3.88 (107 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.