diablo 3

Merc By Sinned

Ostatnia modyfikacja: 30.09.2007. Utworzono: 24.08.2007

Ogólnie:

Najemnicy nie używają many, także wszelkie przedmioty, które dodają manę/energię są dla nich bezużyteczne. Działają na nich za to bonusy +x do wszystkich umiejętności, jednak nie zadziałają bonusy +x do umiejętności pojedynczej klasy (wyjątek to merc z aktu 5, na którego działają przedmioty +x do umiejętności barbarzyńcy). Najemnik nie posiada żywotności, tylko życie, dlatego bonusy +x do żywotności nie mają efektu. Wszystkie inne bonusy działają na najemników.
Najemnicy nie mogą nosić przedmiotów specyficznych dla pojedynczych klas postaci np. wilczych głów druida, łuków/dzid tylko dla amazonek itp. (wyjątkiem znów jest merc z 5 aktu, który może nosić hełmy bojowe przeznaczone tylko dla barbarzyńcy). Najemnicy nigdy nie zepsują swoich przedmiotów, także eteryczne itemy mogą być spokojnie przez nich używane bez obawy o zniszczenie przedmiotu.
Kolejna ważna rzecz - im wyższy poziom trudności (hell>nm>normal) tym najemnicy z niego mają gorsze statystyki (życie, siłę, zręczność, poziom umiejętności), tzn., że np. łuczniczka z normala będzie miała lepsze statystyki od będącej na tym samym poziomie łuczniczki z piekła.
Najemnicy co poziom otrzymumą dodatkowe odporności na żywioły i trucizny, otrzymują również kary na odpornościach, tak jak zwykłe postacie, na koszmarze i piekle. W przeciwieństwie do zwykłych postaci, merc może zginąć od trucizny (jeśli jest w mieście to jego życie spadnie do zera ale nie umrze). Gdy Twój merc zginie możesz go wskrzesić (płacąc oczywiście, cena tego jednak nigdy nie przekroczy 50k złota) u Kashyi, Greiza, Asheary, Tyraela, Qual-Kehka.
Najemnik nie przekroczy 98 poziomu doświadczenia. 98 lvl to jego maximum.

Akt 1

Kupienie lub wskrzeszenie u Kashyi.
Łuczniczki, specjalizują się w zimnej lub ognistej strzale (w zależności od wyboru zimno/ogień) oraz okazyjnie puszczają Wewnętrzne Spojrzenie, które oświetla wrogów i obniża ich obronę. Bug znany w 1.09 z +skills został naprawiony w 1.1.
Łuczniczki mają mało życia, za to atakują na dystans, jednak dopadnięte przez jakiegoś silnego przeciwnika giną w mig. Bardzo rzadko używane w dalszych etapach gry, najprawdopodobniej z powodu, że po prostu niczym specjalnym się nie wyróżniają.
Jako broń używają tylko łuków.

Akt 2

Kupienie lub wskrzeszenie u Greiza.
Najemnicy aktu drugiego to najczęściej wybierani pomocnicy. Zawdzięczają to głównie swoim aurom.

Aury na normal/hell:

atak - błogosławiona celność
walka - modlitwa
obrona - śmiałość

Aury na nm:

atak - moc
walka - ciernie
obrona - św. mróz (działa też na niewrażliwych na zimno)

Merce z aktu drugiego walczą wręcz włóczniami korzystając z umiejętności Dźgnięcie. Najrzadziej wybieraną aurą jest Błogosławiona Celność, najczęściej wybierana jest Moc lub Św. Mróz. Niekromanci - Overlordowie niemal zawsze wybiorą merca z Mocą, który zwiększyłby obrażenia wszystkich jego przywołańców, wybierają go również inne postacie walczące fizycznie do zwiększenia swego dmg-u. Św. Mróz jest często wybierany przez czarodziejkę, aby potwory były spowolnione i nie zdązyły jej dosięgnąć. Zaraz po tych aurach, najczęściej wybieraną jest Śmiałość znacznie zwiększająca obronę czyniąć Gracza ciężkim do trafienia przez przeciwnika celem.
Jeżeli szukasz merca do tankowania powinieneś wybrać Obronę lub Św. Mróz. Jeżeli chcesz wzmocnić swoje obrażenia wybierz Moc. Jeśli walczysz postacią fizyczną a Twoje obrażenia Cię satysfakcjonują, wybierz Św. Mróz do spowolnienia przeciwników. Jeżeli potrzebujesz wszystkiego na raz to musisz wybrać tą aurę, która najbardziej jest Ci potrzebna.
Jeżeli grasz niekromantą na przywołania nie wybieraj Św. Mrozu! Jego aura będzie Ci wielce przeszkadzać w uzyskaniu ciał do ożywienia.

Akt 3

Kupienie lub wskrzeszenie u Asheary.
Czarownicy. To jedyna klasa najemników, której umożliwiono korzystanie z tarczy. Jako broń używają 1-ręcznych mieczy. Do wyboru są ogień/zimno/błyskawice. Wedle wybranego żywiołu ten merc będzie atakował umiejętnościami ognia, zimna lub błysków pierwotnie należącymi do czarodziejek. Nie spodziewaj się jednak Meteoru, Hydr, Zamarźniętej Kuli, Zamieci czy Burzy z Piorunami.
Ogień - Inferno, Kula Ognia
Zimno - Lodowe Uderzenie, Lodowcowy Grot, Zbroja Mrozu
Błyski - Wiązka Błyskawic, Błyskawice

Czarownicy pomimo możliwości noszenia tarczy są ignorowani w dalszych etapach gry, z początku walczącym wręcz przyda się merc żywiołu zimna, ale później zapewne będzie zastąpiony przez kogoś innego.
Jeśli gracz niekromantą na przywołania nie wybieraj merca z żywiołem zimna - będzie Ci przeszkadzać niszcząc zimnem zwłoki.

Akt 4

Ten akt nie posiada żadnych najemników. Wskrzeszenie merca można uzyskać od Tyraela (anioł będzie chciał nawet za to kase ~~).

Akt 5

Kupienie lub wskrzeszenie u Qual-Kehka.
Barbarzyńcy; w 1.1 zmieniono ich ikonę. Dysponują umiejętnościami Oszołomienie i Odrzucenie oraz wysoką ilością życia (zmniejszoną jednak w 1.1) i obrony. Mają dzięki temu zadatki na dobre tanki. Jako broń używają mieczy, mogą nosić hełmy przeznaczone tylko dla barbarzyńców.

Aby obejrzeć różnice między poziomami trudności oraz poziomy umiejętności, polecam ten link.
Expowanie merca:
Najemnik dostaje doświadczenie za to, co sam zabije i za to, co Ty zabijesz, lecz z Twoich kill'ów dostaje mniej więcej 3 razy mniej expa, niż gdy sam by bił (pomimo tego lepiej pomagać mercowi w zabijaniu - szybciej wyjdzie). Najem nie dostaje żadnego doświadczenia z doświadczenia zdobytego przez innych Graczy w drużynie, ale dostaje doświadczenie z kill'ów Twoich przywołańców (jeśli takowych posiadasz), wtedy exp jest liczony tak, jakbyś Ty osobiście zabijał.
Przy expowaniu swego merca pamiętaj, że on również otrzymuje kary związane ze zbyt wielką różnicą poziomów merc od lokacji. Merc dostaje dużo doświadczenia tam gdzie Ty byś dostawał, gdybyś miał taki sam lvl jak merc.

Copyright by sinned.



Oceń materiał: Ocena: 5.32 (118 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.