diablo 3

Nekromanta

Ostatnia modyfikacja: 20.10.2010. Utworzono: 24.08.2007

Powrót do działu Postacie
|AMAZONKA | BARBARZYŃCA | CZARODZIEJKA | DRUID |NEKROMANTA | PALADYN | ZABÓJCZYNI |


Nekromanta Nekromanta to mroczny czarownik, którego zaklęcia mogą służyć ożywaniu umarłych oraz wzywaniu i kontrolowaniu rozmaitych istot dla własnych celów. Niektórzy uważają, że nawet najświetlejszy cel nie może uświęcać niecnych środków, którymi często się posługują. Długie godziny, spędzone w mrocznych mauzoleach sprawiły, że jego cera jest trupio-blada, podczas gdy on sam bardziej niż człowieka przypomina szkielet. Niektórzy obawiają się jego specyficznego wyglądu i trybu życia, nikt jednak nie wątpi w moc Nekromanty, która doprawdy przypomina najgorsze z koszmarów nocnych.

Mitologia postaci.

Zwolennicy magii to bardzo podzielona grupa, czego zresztą można się było spodziewać. Są tak podejrzliwi wobec studentów konkurencyjnych dziedzin, jak laik wobec wszystkich władających tajemną sztuką. Nikt nie jest jednak tak źle rozumiany i obrzucany oszczerstwami, jak Kapłani Rathmy.

Nekromanta Kapłani kultu Rathmy pochodzą, tak jak wszyscy czarodzieje, z dżungli Wschodu. Zamieszkują rozległe, podziemne miasto ukryte pod dżunglą. Ich specyficzne lokum jest wyjątkowo niedostępne. Nie stworzyli z tego powodu formalnego klanu. Ale właśnie dzięki odosobnieniu mogą badać swój rodzaj tajemnej nauki. Dzięki naukom Rathmy oraz długim latom badań i eksperymentów, Nekromanci poznali delikatną równowagę życia i śmierci. Nauczyli się przekraczać tę granicę. Jest to dla nich święta tajemnica. Stwory Piekła dawno temu posiadły tę moc, ale wśród śmiertelników tylko kapłani Rathmy potrafią budzić i kontrolować umarłych. Właśnie z tego powodu nazywa się ich Nekromantami. Nekromanci naprawdę zrozumieli tajemnice równowagi i zaakceptowali swoje miejsce w czymś, co nazywają "Wielkim Cyklem Istnienia".

Cywilizacja Nekromantów przetrwała cień, który pochłonął wielkie klany magów z dawnych czasów. Ich sztuka na wiele sposobów sięga do czasów, gdy magia nie była jeszcze podzielona na poszczególne szkoły. Chociaż sztuka Nekromantów jest postrzegana jako "czarna", a zwykli ludzie unikają kapłanów Rathmy, to ten tajemniczy kult nigdy nie został dotknięty epidemią zepsucia, która wkradła się do starożytnych Klanów Magów. Nekromanci są pragmatykami w każdym calu i obce są im pokusy. Postrzegają śmierć jako naturalną cześć życia i nie poszukują sposobów na jej powstrzymanie. Ich wiedza pozwala im stawiać czoła śmierci bez strachu. Ideały te, w połączeniu ze zrozumieniem zasad rządzących równowagą między Chaosem i Porządkiem wyjaśniają, dlaczego nie padli ofiarą zła.

Dążenie do zachowania równowagi wyciągnęło Nekromantów z ich zamkniętej, wilgotnej ojczyzny. Kapłani wyruszyli, by zniszczyć Diablo i jego braci. Sama obecność Mrocznej Trójcy w świecie śmiertelników burzy naturalną symetrię, i to nie tylko świata ludzi, ale także Wielkiego Cyklu Istnienia. Wyznawcy Rathmy szukają sposobu na wyrzucenie nieśmiertelnych ze świata ludzi i przywrócenia równowagi. Sprzeciwiają się wszelkim siłom, które traktują ludzi jak pionki w kosmicznej rozgrywce. Ale obecnie gotowi są sprzymierzyć się z siłami Porządku, do czasu przywrócenia równowagi.


Początkowe Statystyki Nekromanty (Poziom 1):
Siła: 15
Zręczność: 25
Żywotność: 15
Energia: 25
Mana: 25
Życie: 45
Wytrzymałość: 79

Automatyczny Wzrost Statystyk Co Poziom:
Życie: +1,5
Mana: +2
Wytrzymałość: +1

Efekty Punktów Statystyk:
1 Punkt Żywotności Dodaje 2 Do Życia
1 Punkt Żywotności Dodaje 1 Do Wytrzymałości
1 Punkt Energii dodaje 2 Do Many

Regeneracja życia i many u Nekromanty
Wyjaśnienie: Dla każdej postaci ta sama buteleczka napoju leczącego bądź many regeneruje inną liczbę punktów.

Napoje Leczące
Liczba Odrodzonych
Punktów Życia
Mniejsza Mikstura Leczenia
30
Lekka Mikstura Leczenia
60
Mikstura Leczenia
100
Większa Mikstura Leczenia
180
Super Mikstura Leczenia
320

Napoje Many
Liczba Odrodzonych
Punktów Many
Mniejsza Mikstura Many
40
Lekka Mikstura Many
80
Mikstura Many
160
Większa Mikstura Many
300
Super Mikstura Many
500



Cechy i umiejętności.

Nekromanci władają mocą ożywiania ciał i kontrolowania umarłych. Umarli wyzwalają duchowe energie, które nawiedzają królestwa śmiertelników. Nekromanta potrafi skupić te siły, nadając im postać w rzeczywistym świecie. Kapłani Rathmy mogą przekląć los ofiary, manipulując Pierwotną Energią, która przepływa przez wszystkie żywe istoty.
Krocząc przez świat Diablo II, Nekromanta może rozwijać trzy zestawy umiejętności. Tak jak ma to miejsce w przypadku pozostałych postaci, rozwijanie umiejętności z czasem w zasadniczy sposób wpływają na uzdolnienia Nekromanty w trakcie gry. Te trzy zestawy umiejętności to Klątwy, Zaklęcia Trucizny i Kości oraz Zaklęcia Przywołania. Istnieją powody, aby zainwestować przynajmniej kilka punktów w każdy z typ umiejętności, choć koniec końców to Ty musisz zdecydować, jakiego rodzaju umiejętnościami Twój Nekromanta powinien dysponować.

Drzewka Umiejętności Postaci -
- Kliknij Tutaj


Strategie dla Nekromanty
- Kliknij Tutaj
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.