diablo 3

Opowiadanie Bohaterowie Imperium 6

Ostatnia modyfikacja: 26.01.2008. Utworzono: 24.08.2007

Spuścizna Griswolda cz.2 (ost.)

99.1656
Od Akary, najwyższej kapłanki zakonu Niewidzącego Oka usłyszałem o księdze znajdującej się gdzieś na Kamiennych Polach. Podobno opisuje ona losy jakiejś bogatej i okrutnej hrabiny. Postanowiłem znaleźć księgę, a ewentualne zyski przekazać bratu, aby pomogły mu w walce z Mroczną Trójcą. Akara zaznaczyła na mapie miejsce, w którym może znajdować się księga.

100.1656
Wyruszyłem na poszukiwanie księgi. Z daleka ominąłem Kamienny Krąg i Tristram. Nie chciałem wracać do tych resztek miasta. Okrężna droga zajęła więcej czasu, ale pozwoliła mi zdobyć więcej doświadczenia. Księga opisywała ohydne sceny morderstw młodych dziewic. Ta nikczemna kobieta kąpała się w ich krwi !!! Musiałem pomścić biedne kobiety. Ale najpierw wrócę do Obozowiska, zbiorę i naprawię ekwipunek.

101.1656
Akara przestrzegła mnie przed mocą Hrabiny. Podobno za życia była Piromantką. Mimo to nie obawiam się nawet jej magicznych zdolności. Moja aura powinna odeprzeć chociaż część obrażeń. Po długich poszukiwaniach znalazłem w końcu resztki tej wieży. Zniszczone kamienne bloki napawały mnie grozą. Nie wiedziałem, co czeka mnie w środku, ale byłem gotów na wszystko.

102.1656
Po wejściu do wieży natrafiłem na tych ludzi-kozły. Te stworzenia są bardzo silne, ale też mało inteligentne. Dzięki ich głupocie bardzo łatwo je pokonać. Cięższymi przeciwnikami są dziwne widma, które wysysają moją manę, przez co nie mogę się leczyć. Z nimi radzi sobie moja najemniczka(Kashia udostępniła mi swoje najemniczki). Przez cały czas pobytu w piwnicach pod wieżą czuję coś bardzo dziwnego, ale nie wiem, co to jest.

103.1656
Przez cały wczorajszy dzień przedierałem się przez podziemne labirynty w drodze do hrabiny. Im głębiej się dostawałem, tym bardziej wieża przypominała cmentarz. Spotkałem nawet kilka szkieletów, ale najwięcej było tu ludzi-kozłów, widm i upadłych. Po zabiciu jednego z ludzi-kozłów przy jego zwłokach znalazłem skórzaną kartkę. Okazało się, że to talizman, który otrzymali od swojego klanu. A więc dla tego byli tacy silni.

104.1656
W końcu dotarłem do pomieszczenia z hrabiną. Tuż po moim wejściu zagrodziła drogę odwrotu ścianami ognia. Bez szans na ucieczkę zacząłem bitwę. Hrabina użyła magii ognia do wzmocnienia swojego oręża, który zadawał o wiele większe obrażenia, niż zwykła broń. Jej ataki topiły pancerz, ale wytrzymał on do końca bitwy. Ostatni cios zadała moja najemniczka. Przy martwej hrabinie znalazłem oprócz dużych ilości złota klucz o dziwnym kształcie. Zdecydowałem, że zapytam o niego Akarę.

105.1656
Akara twierdzi, że ten klucz zamykał przywódcę Klanu Krwi-tych ludzi-kozłów. Wyruszę do klasztoru i przeszukam dokładnie więzienia Klasztoru Łotrzyc. Może znajdę salę z teleportem. Charsi poprosiła mnie, abym przyniósł jej Mallus Horadrimów-magiczny młot kowalski, dzięki któremu będzie mogła wykuwac silniejszy oręż. Pomogę jej, gdyż i tak muszę przejść przez koszary ,aby dostać się do więzienia i Andaiel

106.1656
Dostałem się do koszar. Znalazłem miejśce, na którym jest zawieszony Mallus. Chciałem go wziąść, gdy nagle za plecami usłyszałem mrożący krew w żyłach okrzyk. To był Kowal, strażnik Mallusa pozostawiony przez Andariel. Kowal był niewiarygodnie wytrzymały i silny. Musiałem kilka razy wracać do miasta, zanim udało mi się go pokonać. Po zabiciu Kowala zabrałem Mallusa i wróciłem do Obozowiska.

107.1656
Charsi nasyciła mocą łuk mojej najemniczce. Dzięki temu zadaje ona dodatkowe obrażenia od trucizn. Teraz udam się w głąb klasztoru, aby zniszczyć Andariel. Akara wręczyła mi kilka mikstur odtruwających, aby trucizna Andariel nie zabijała mnie od razu.

108.1656. Dotarłem do więzienia. Przechodziłem przy pewnym pomieszczeniu z dziwnymi płaskorzeźbami kozłów na drzwiach. Spróbowałem je otworzyć. Były zamknięte. Przypomniałem sobie o kluczu. Wyciągnąłem go z plecaka i włożyłem w dziurkę. Pasował idealnie. Przekręciłem go i wszedłem do pomieszczenia. Było małe. Znajdował się w nim tylko potral. Bez zastanowienia wszedłem do portalu. Po przejściu zobaczyłem małą katedrę pełną członków Klanu Krwi. Klęczeli przed jednym człowiekiem. Był to mag. Władał nimi dzięki tym talizmanom, które im dawał. Na mój widok mężczyzna wysłał swoją gwardię do ataku. Było bardzo ciężko, ale udało si się ją pokonać. Kiedy mag był juz umierający, otworzył przejście, które zamknęło się tuż po przejściu przez nie mężczyny. Po opisaniu go Akarze dowiedziałem się, że nazywał się on Horazon i był demonologiem.

109.1656.
Dotarłem do katedry. Spotkałem w niej wielu szamanów upadłych i szkieletów. Po wielu ciężkich walkach poznałem nowe umiejętności. Wreszcie udało mi się dostać do Katakumb. Mroczne pomieszczenie były przerażające. Dodatkowo z ciemności coraz częściej wypełzają dziwne stwory. Mimo to wiem, że już niedługo dotrę do Andariel.

110.1656
Widziałem Andariel. Przerażająca twarz demonicy była wystarczającym powodem, dla którego należała do Mrocznego Rodzeństwa. Przed walką jeszcze raz wróciłem do Obozwoiska, aby naradzić się z Akarą. (...) Walka jest ciężka. Chyba już 10 raz wróciłem do miasta. Nie mogę jej pokonać.(...) Zdarzyło się coś dziwnego. Leżałem już na ziemi. Myślałem, że jestem martwy. Nagle zauważyłem nie wiadomo skąd ognisty miecz uderzający w Andariel. Padła od jego ciosu od razu. Wtem postać, która zabiła demonicę zaczęła do mnie mówić. Przedstawił się jako Tyrael, powiedział, że jest wysłannikiem niebios, i że jestem, wraz z moim bratem, wybrany do pokonania Diablo. Doręczył mi też wiadmość od brata:

Argo!
Jak już za pewne wiesz, zostaliśmy wybrani do pokonania Diablo. Razem z Cainem muszę udać się statkiem do Kurast. Oczekujemy na ciebie w Lut Gholein.
Pozdrowienia
Tider

<<< Część 5 //\


Oceń materiał: Ocena: 4.42 (12 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.