diablo 3

Pal Foh

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 15.10.2007

Piszę tą strategię na podstawie własnych doświadczeń ponieważ już sporo gram tym charem. Słownika nie będę pisał bo jest on tu zresztą wiele skrótów nie stosuję. Oczywiście jest to postać tylko na pvp i tvt, bo chyba nie wyobrażacie sobie foha bijącego każdego stworka po kolei. Koniec tego smęcenia i przechodzimy do rzeczy.

Jak wiadomo foh jest bardzo potężną postacią, wymaga do tego dużego dmg, i ogrania ofc.

1. Statystyki

Siła – 0 ponieważ będzie z przedmiotów
Zręczność – po założeniu wszystkich przedmiotów (opcja z najmniej dex) pod max blok ze świętą tarczą
Żywotność – wszystko co zostanie, musimy mieć jak najwięcej życia
Energia – 0

2. Przedmioty

Hełm –

- gryfon 5-5 light soced,
+ duzo dmg,
+ duzy –res oppa,
+ 25 fcr ale dla nas mniej przydatne

- shako, bered, 5-5 light, raczej wskazane jest posiadanie tych dwóch wersji
+ duzo do life/mana
+ dr
+ 2 do atrybutów

Zbroja –

- eni w mp, podstawa naszego bulidu,
+ dużo str, dzięki czemu mamy 0 str i max vita,
+ mp ponieważ lekki a i def nice
+ dr

- coh, ostatnio założyłem i sprawdza sie na fvf (foh vs foh)
+ 20 str
+ duzo resa
+ dr

- ap/dusk 100 life 20-20 light, wiadomo ze 100 life to drogie, ale tez przydatne, chociaż ja nie stosuje
+ dużo do dmg
+ również dużo –res oppa
+ 100 life

Pas –

- verdungo,
+ dr,
+ duzo vita,
+ fhr

- tg, na chary z light dmg
+ 10 do maks resa
+ 20 abs light res

- arach, jak nie mamy przed czym sie „chronić” to podbija nasz dmg
+ 20% fcr
+ 1 skill
+ 5% max mana

Bron –

- scepter 25/25 light, 3 foh, 3 conv, 2 medi (mam takowy :P )
+ boskie dmg, bez tego ani rusz na tvt
+ -res oppa

- scept magic, cos a’la 2pc 3 foh 10/10, na pcl 1v1 bo te wyzsze berlo banned (5 rbfs)

- hoto na neca np.
+ 3 skill
+ regen many
+ resy

- botd ba
+ duze dmg z charge i smite

Tarcza –

- zaka 2 wersje, jedna z 5-5 light rbf, druga bered, proponuje non uped, gdyż zaoszczędzamy na sile i nawet po małych zmianach przedmiotów nie będziemy mieli problemu z założeniem tej tarczy

Rękawice –

- frostburn,
+ 40% mana ye ye

- magefists, tez dobre,
+ regen many ale ja chodzę z frostami
+ 25% fcr

- bloodfists
+ zakładamy tylko dla 30% fhr na asse

Butki –

- sandy,
+ str
+ vita
+ fhr,
wiadomo najlepsze eth ale nie koniecznie

- wodolazy, na soso fb,
+ 5% max fire ress,
+ nice life,
+ 15dex

Ringi –

- ravenfrost, jeden zawsze na palcu,
+cbf
+dex

- soj,
+mana,
+1sk

- random z 20str, przydaje sie na fvf, zakładamy go żeby unieść coha, a potem pozbierac się bez problemu ;) (właśnie gdybyśmy mieli zaka uped nawet te 20str by nie wystarczyło, i koniecznym by było założenie dwóch takich pierścieni, co oczywiście spowodowało by utrate możliwości noszenia ravena)

Amulet –

- mara, 2sk, ress, czego więcej?

- crafcik, akurat w nich się nie lubuję - ma mieć 2pala, life/mana/str/dex/ress

Plecak –
Torch,
anni,
9x pc z life,
10x scs 20 life, jak stac to 20/5

Switch –
Cta+spirit

3. Skille

a. walka:

pięść niebios – 20 ofc, cala reszta (bez wyjątków) po jednym

b. ofensywne aury

święty wstrząs – max (synergia)
przekonanie – po założeniu items żeby było -150czyli 25 lvl (o tym później)
reszta po jednym we wszystko

c. aury defensywne

modlitwa – 20, zawalisty rl w medi
reszta po jednym bez odporności pojedynczych, i odkupienia

build dzięki zaoszczędzeniu na convie kończe na 86 lvl cos około, nn 9x i xx godzin po nocach na expieniu.

4. PvP

Chyba to co najważniejsze, będę opisywał co ubrać, jak walczyć – tyle ile mogę

Dru –

Elemental - zakaldamy dungo, 2x raven, griff, scept 25-25, eni. Przeciwnik prawie nie do ogrania, musimy latać na charge i fohowac go, jeśli nie zdąży recastowac zbroi cyklonu padnie, jeśli będzie to robił cały czas – możemy poszukać nadziei w botd i charge w niego na fana.

Dru psn/fury nie ma problemu, nie zdąży nas podejść, po prostu unikamy z nim kontaktu cielesnego i fohujemy.
Na pcl sprawa jest inna, ele dru ma banned zbrojkę cyklonu, a my conva, można spróbować z foha, jeśli będziemy sprawnie uciekać na medi zabraknie mu many i wtedy kilka fohow, ale ogólnie przeciwnik chyba najgorszy dla foha.

Soso –

Blizz – 2x raven, arach, na charge cały czas, nie powinna nas trafic bo jesteśmy cały czas w ruchu, często zmieniać kierunki szarżowania, latamy na medi żeby many nie zbrakło, gdy podejdzie zbyt blisko i rzuci blizz, wtedy mamy czas na szybkie foh+conv i puszczamy jednego, po 2-3 powinna paść.

Fb – zakładamy wodołazy, soj+raven, nie dajmy sie zrushowac, jak wejdzie nam na łeb – my raczej juz nie wyjdziemy z tego cało, ma duże dmg ale trudności z trafieniem, foh i charge na zmianę.

Orb – podobnie jak blizz, wiec nie bede powtarzal.

Light jeszcze nie spotkałem na pcl, zakładamy tg (wispa nn) i ciskamy, jej błysk jest powolny, tylko unikac i fohowac ;)

Assa –

Hybrid – bez problemu, ani duże dmg od trapow, ani duże melee, tg i bloodfisty on i jazda, podchodzimy trochę na convie, i puszczamy foha, błyski nam niewiele robią, z ww nas nie trafi. W mb nie powinna nas złapać bo charge jest szybkie, ale jak juz to mamy ten odpowiedni próg fhr. Na charge latamy dokoła, najgorsze są co staną w rogu ale z takimi nn duels.

Traps – tak samo tylko bardziej trzeba uważać na błyski.

Baba

chyba tylko ww może nam zagrozic, na free duels n ma problemu bo zazwyczaj są na piekle, i możemy zakładać rbfs ile nam się podoba, ale na pcl sprawa się komplikuje – albo hs albo charge, i te 4 rbfs, przy kosmicznym resie baba, zawsze wybieram charge bo jednak nawet z hs jesteśmy na kilka ww, a z charge mamy szanse uciec, jedyne co nam zostaje to rzucenie foha i spadanie na medi, posądzą nas o medi run ale innego wyjścia nie widzę .

Amka –

Java - fc na duels no comment, zwykła java raczej bez problemu – tg mamy, tylko ze ona musi podejsc a my nie.

Bowka staje sie przeciwnikiem godnym naszej uwagi – te piep**one uniki, zakładamy max dr i blok koniecznie, dungo, 2x raven, zaka bered, jak ktoś chce to może nawet shako kosztem gryfa ale ja na gryfie latam (chyba ze 1v1), robimy charge laga i uważamy na iga, musimy podejść od strony której się nie spodziewa, rzucamy foha i spadamy z pola widzenia, powtarzamy do skutku. Jest druga opcja którą wielu poleca, ale mi nie przypadła do gustu – mianowicie zakładamy botda i jedziemy z szarzy, ogólnie dla mnie zazwyczaj źle się to kończy, ale jak chcecie – popróbujcie. Dodam, że na bowke koniecznie właczamy chodzenie, a nie bieganie, ponieważ na charge+bieganiu obrona spada do 0, a na chodzeniu jest normalna.

Nec –

Psn - nie grałem ale chyba nie będzie problemu,

Bone - jest inaczej, na pcl 1v1 zakładamy te hoto+gryf, nie można wtedy medi ale tu jest wóz albo przewóz, czyli albo zdążymy albo nie, unikamy bp jak ognia, jeśli już się dostaniemy – charge polecam, czyli shift + charge, nie żadne hamery etc... twardy nie jest ale problemem jest podejście, rzucamy foha i jeśli jeszcze jest ta odrobina czasu staramy sie poprawić mu, jak nie odwrót, cl jest przydatny bo może nas uchronić przed bp.

Pal –

Smit - raczej izi, max blok i dr jak u amy, oddalamy się od niego na sporo odlegość i foh, i tak cały czas, będzie robił cl ale to my uciekamy i nie powinno być źle, szukajmy jakiś moczar etc. to mu utrudni cl.

Ham – trudny przeciwnik jeśli umie niewidzialne młoty, nigdy nie biegamy za nim, bo po nas, on leci na charge, puszcza kilka młotków i dalej leci, wtedy my na nie wpadamy i bęc. Zawsze musimy zabiegać mu drogę dookoła niego. Na pcl conv i conc banned, wiec można założyc amu lorda, gore i zesmitować go, bo to on ma przewagę foh vs hamer. (o tych itemach nie wspomniałem bo są tylko mocna alternatywą i uznałem ze to taki bajer a nie niezbędny ekwipunek).

Foh – tu liczy sie siła ognia (a raczej błyskawicy) no i umiejętność operowania aurami. Mamy mniejszy lvl conva, więc to jego conv działa a nasz nic mu nie robi, robimy mixa i non stop zmieniamy salva+conv, dzięki temu resy non stop są max, zakładamy coh, tg, ring z str, i go, najpierw musimy oblukać czy da rade na wymianę ciosów, jeśli tak - spokojnie okładamy go fohami, jeśli widzimy ze cos nie idzie po naszej myśli, trzeba interweniować – szybki switch na botd + zaka, i mixujemy fana+conv (wiem ze to dziwnie brzmi ale sprawdzałem) i szarżujemy go, a jak uda się przyprzeć do muru to smitowanie, trzeba dobrze wyczuć kiedy conv kiedy fana, bo jak dostaniemy na fana to gleba.


5. progi

ias - na botd+fana nawet przy marze, mamy 8fps

fcr – nie jest nam potrzebne bo foh i tak ma swój odstęp czasowy który się nie zmienia, jednak przy hb może mieć znaczenie, a wiec: przy gryfie, eni, zaka, scept, arach (taki uniwersalny stuff) osiagamy 45, next próg jest 48, wiec jeśli komuś zależy – niech założy magefists, osobiście nn.

Fhr – 20 z sandów, 10 dungo, 6 fps mamy na luzie, jeśli chcemy mieć 5 – zakładamy rękawice pieść krwi które maja 30 fhr i 3 sk z fhr.



6. zakończenie
Poszedłem tu na kilka kompromisów, wiadomo coś za coś. Proszę o rzetelną ocenę i wytykanie błędów. Oceńcie sami. Pozdro.

krulik


Oceń materiał: Ocena: 4.28 (311 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.