diablo 3

Pomoc Techniczna - Zagadnienia połączeń w trybie multiplayer - Pytanie 3

Ostatnia modyfikacja: 27.12.2007. Utworzono: 18.12.2007

Problemy z połączeniem z Battle.net

Jeżeli masz problem z połączeniem z Battle.net lub pozostawaniem połączonym, podążaj za poniższymi krokami, po czym spróbuj ponownie połączyć się z Battle.net, ponieważ każdy z tych kroków może mieć z tym związek.

Krok 1:
Sprawdź uaktualnienia.
- Jeżeli nie możesz wejść na Battle.net, pobierz i zainstaluj najnowszego patcha, np. stąd.
- Sprawdź Forum Statusu Battle.net, w poszukiwaniu informacji o kłopotach z serwerem.

Krok 2:
Aplikacje Uruchamiane w tle.
Być może musisz wyłączyć niektóre z aplikacji uruchomionych w tle, aby zwiększyć możliwości i stabilność sieci, przede wszystkim programy p2p typy e-mule.

Krok 3:
Tymczasowe Restrykcje.
Spróbuj połączyć się z każdą z czterech krain Battle.net (USEast, USWest, Europe i Asia). Jeżeli tylko jedna z krain jest niedostępna, może to oznaczać tylko tymczasowe problemy z połączeniem lub tymaczasowe restrykcje. Dostęp do Battle.net może być tymczasowo ograniczony z następujących powodów:
- Spamowanie na czacie.
- Nagłe łączenie/rozłączanie z Battle.net.
- Kolejne próby użycia niepoprawnego cd-keya.
- Kilka prób z wpisaniem złego hasła może zablokować twoje konto, dla jego bezpieczeństwa.
- Kolejne próby użycia hacków.
Problemy z połączeniem tylko z jedną krainą można obejść z reguły poprzez zmianę swojego adresu IP.

Krok 4:
Lista serwerów Battle.net:
Ktoś lub coś mogło zmodyfikować listę twoich serwerów, więc podłączenie się do Battle.net może być niedostępne. Aby sprawdzić, jak przywrócić oryginalną listę, zajrzyj na tą stronę.

Krok 5:
Uwagi dotyczące połączenia z internetem:

Firewalle, Routery i Dzielenie Łącza.

- Jeżeli używasz firewalla, routera lub dzielisz z kimś łącze, możesz potrzebować specyficznych ustawień komputera. W celu uzyskania instrukcji ustawienia, sprawdź tą stronę.

Sprawdź swoje łącze:

- Użyj komendy Telnet aby upewnić się, czy twoje połączenie dobrze działa. (link)
- Użyj Traceroute, aby pomóc z identyfikacji tego, kiedy i gdzie zdarzają się problemy. (link)
- Użyj komendy NSLookup, aby sprawdzić połączenie. (link)

Krok 6:
Informacje dla użytkowników Dial-up:
- Poczekaj 15-60 minut i spróbuj połączyć się z Battle.net ponownie. Wiele połączeń przerywa się samoistnie i po jakimś czasie znów się uruchamia.
- Twój modem może potrzebować nowych sterowników, aby lepiej pracować. Sprawdź stronę producenta modemu lub zadzwoń do niego.
- Spróbuj różnych numerów dla twojego dostawcy, gdy inne nie są dostępne w twojej strefie.

Krok 7:
Prośby o dodatkową pomoc:
Jeżeli żaden z powyższych kroków nie pomógł w naprawie połączenia, użyj formularza Blizzarda, Zapytanie o Połączenie z Battle.net, aby uzyskać dodatkową pomoc techniczną. Ten formularz jest tylko dla osób, które mają problemy z podłączeniem się do Battle.net (pamiętaj, że należy pisać po angielsku).
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.