diablo 3

Pomoc Techniczna - Zagadnienia postaci / kont - Pytanie 6

Utworzono: 17.12.2007

Otrzymuje wiadomość Player not found (Nie znaleziono gracza) w Diablo II.

Jest niepokojącym otrzymywanie takowej wiadomości przez dłuższy czas. Rozwiązaniem znalezionym przez nas jest stworzenie nowej postaci na koncie, a następnie spróbowanie włączenia jeszcze raz postaci, przy której otrzymywaliście tą wiadomość.

Blizzard wciąż szuka rozwiązania tego problemu. Doradzamy próbowań włączenia postaci raz-dwa razy dziennie. Póki co niewiadomo, kiedy ten problem zostanie rozwiązany.

Najczęstszymi powodami otrzymywania tej wiadomości są:

a) Serwer Battle.net może przechodzić chwilowe problemy techniczne lub być chwilowo wyłączonym z powodu jego konserwacji.
b) Serwer, na którym twoja postać jest przechowywana może być resetowany lub może na nim być instalowane nowe oprogramowanie. Odczekaj 30-60 minut, a następnie spróbuj się ponownie połączyć.
c) Postać nie została ostatnio poprawnie odłączona od gry, co spowoduje pojawienie się tej wiadomości na maksimum 8 godzin.
d) Twoje konto mogło wygasnąć (patrz informacje o wygaśnięciu konta). Jednak, jeśli spełniłeś wszystkie warunki zapobiegające wygaśnięciu konta to najprawdopodobniej jesteś ofiarą problemu zagadnienia, którego omawiamy.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.