diablo 3

Potwory Akt 3

Ostatnia modyfikacja: 10.01.2008. Utworzono: 11.09.2007

Szaman Fetyszy (Demon)
Szaman Fetyszy jest dowódcą tych małych bestii. Potrafi ich wskrzeszać. Przeciwnika atakuje zionąc w jego kierunku ogniem (Inferno), na wyższych poziomach trudności, może to oznaczać natychmiastową śmierć. Dla podkreślenia swojej wyższości, noszony jest na plecach innego Fetysza. Tak więc po zabiciu Szamana trzeba się jeszcze uporać ze sługą, który był pod nim. Szamani w większej ilości stanowią ogromne zagrożenie.

Szamani używają: Wskrzeszania, Inferno, Aury Fetyszy (zwiększa prędkość ataku Fetyszy).

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Szaman Fetyszy2249802791608311544055-89629-10162733-5887
Szaman Łupieżców2350813031720611897357-95651-10532789-6008
Szaman Zabójców Dusz2451823381840812250661-100674-10882845-6128
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Szaman Fetyszy11268415632200250025
Szaman Łupieżców11769615812300250025
Szaman Zabójców Dusz12270815982400250025
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Szaman Fetyszy0011000000250050
Szaman Łupieżców0011500000250050
Szaman Zabójców Dusz0012000000250050
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Szaman Fetyszy100100100--Ogień504033
Szaman Łupieżców100100100--Ogień504033
Szaman Zabójców Dusz100100100--Ogień504033


Zgniatacz (Zwierzę)
Potwór ten atakuje przeciwnika uderzając w niego ręką przypominającą pień drzewa. Zgniatacze używają Szału, oraz mają szansę na ogłuszenie przy ataku. Zgniatacze regenerują życie dwa razy szybciej, niż normalne potwory. Spotyka się ich przede wszystkim w Lesie Pająków.

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Cierniowy Drzewiec214979405804155953119-1931839-22267826-12631
Spaczony Drzewiec225080446860357720128-2081905-23067989-12896
Zgniatacz235281490975759486136-2202034-24638154-13160
Kolcopięść2757847151305764786171-2792357-28548645-10465
Obrażenia 1Skut. Ataku 1Obrażenia 2 Skut. Ataku 2
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Cierniowy Drzewiec12-2036-6581-1451971020333910-2030-6168-13619711663816
Spaczony Drzewiec13-2136-6581-1452071039337811-2130-6168-13620711883861
Zgniatacz13-2238-6883-1482131077341811-2232-6469-13921312313907
Kolcopięść15-2542-7584-1502561171353813-2535-7070-14125613394044
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Cierniowy Drzewiec1079572164210025000
Spaczony Drzewiec1129742188220025000
Zgniatacz11710082213230025000
Kolcopięść13610922287270025000
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Cierniowy Drzewiec00000120000000
Spaczony Drzewiec00000130000000
Zgniatacz00000140000000
Kolcopięść00000150000000
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Cierniowy Drzewiec1008575--Zimno504033
Spaczony Drzewiec1008575--Zimno504033
Zgniatacz1008575--Zimno504033
Kolcopięść1008575--Zimno504033


Pijawka (Zwierzę)
Pijawka potrafi ukąsić przeciwnika, wysysając mu wytrzymałość i zatruwając jadem. Spotyka się ich bardzo niewiele (miejscem zamieszkania tego wyrośniętego owada są Wielkie Moczary).

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Pijawka21497924446393228016-83193-968823-5492
Karmiciel23518229553103533818-95207-1037875-5837
Obrażenia 1Skut. Ataku 1Obrażenia 2 Skut. Ataku 2
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Pijawka7-1720-3845-8619787428627-1720-3845-861978742862
Karmiciel8-1821-4046-8821390729648-1821-4046-882139072964
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Pijawka107649146821000000
Karmiciel117672151823000000
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Pijawka000000003300105
Karmiciel000000003300110
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Pijawka1007550--Trucizna504033
Karmiciel1007550--Trucizna504033


Książę Szlamu (Zwierzę)
Nieco wyrośnięta żaba. Te demony używają pocisków, które mogą odrzucać twoją postać. Mogą również wckoczyć do rzeki, aby się schować. Spotkamy je na Wielkich Moczarach.

Występują dwa podgatunki tego płaza. Przedstawiciele jednego (pomarańczowego) plują w stronę nieprzyjaciela kulami ognia, a drugiego (zielonego) kulami trucizny.
Mieszkańcy Bagna, oraz Stwory z Bagien plują Ognistymi Pociskami. Książęta Szlamu plują Trujacymi pociskami, oraz ich ataki wręcz mogą zadać obrażenia od trucizn.

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Mieszkaniec Bagna214979363556738736101-1331064-13554530-7688
Stwór z Bagien225080399595639960110-1441103-14044625-7849
Książe Szlamu245181482637241183123-1621140-14514721-8010
Obrażenia 1Skut. Ataku 1Obrażenia 2 Skut. Ataku 2
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Mieszkaniec Bagna9-2126-3859-8619797231809-2126-3859-861979723180
Stwór z Bagien10-2226-3859-86207990321810-2226-3859-862079903218
Książe Szlamu11-2427-4060-882231008325611-2427-4060-8822310083256
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Mieszkaniec Bagna1076491468210015000
Stwór z Bagien1126611484220015000
Książe Szlamu1226721501240015000
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Mieszkaniec Bagna0010000250000050
Stwór z Bagien000001200000050
Książe Szlamu000002500000110
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Mieszkaniec Bagna1008575--Ogień504033
Stwór z Bagien1008575--Zimno504033
Książe Szlamu1008575--Trucizna504033


Płonąca Dusza (Nieumarły)
Bestia ta należy do grupy nieumarłych. Walczy na dystans używając Błyskawic, a więc używaj przedmiotów, dających odporności na błyskawice. Płonące Dusze są niewidzialne, dopóki nie zaatakują. Możesz jednach zobaczyć ich cień, gdy się ruszają. Mogą zostać zaatakowane, gdy nie są widoczne, więc miej w pogotowiu zaklęcia o efekcie obszarowym. Ataki Płonących Dusz wysysają manę.

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Błysk21508024479415328034-67451-8521892-4765
Płonąca Dusza265683392113725817247-91543-10262008-5059
Obrażenia 1Skut. Ataku 1Obrażenia 2 Skut. Ataku 2
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Błysk5-2118-4740-104197118838615-2118-4740-10419711883861
Płonąca Dusza6-2621-5442-108246131739986-2621-5442-10824613173998
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Błysk107800179721404060000
Płonąca Dusza131883185826606080000
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Błysk0000005070100000
Płonąca Dusza000000708511000100
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Błysk000--Błysk.&Trucizna50
Płonąca Dusza000-LightingBłysk.33050


Kościany Fetysz (Nieumarły)
Szkielet Fetysza. Jest ich bardzo niewiele. Spotyka się je w podziemiach. Kościane Fetysze zadają duże obrażenia, zabij ich, zanim oni zabiją ciebie, lub używaj ataków dystansowych. Zadają również duże obrażenia przy śmierci, zależne od liczby graczy w grze, więc jeżeli podróżujesz z dużym party, uważaj na te stworzenia.

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Nieumarły Łupieżca22518128688505719855-89674-10882789-6008
Nieumarły Zabójca Duszy23528231593825889757-95696-11242845-6128
Nieumarły Stygijczyk24538334699456059661-100718-11602901-6249
Obrażenia 1Skut. Ataku 1Obrażenia 2 Skut. Ataku 2
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Nieumarły Łupieżca10-1527-4560-97207907293010-1527-4560-972079072930
Nieumarły Zabójca Duszy10-1627-4560-97213923296410-1627-4560-972139232964
Nieumarły Stygijczyk11-1628-4661-98223939299811-1628-4661-982239392998
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Nieumarły Łupieżca1129552134220025000
Nieumarły Zabójca Duszy1179722157230025000
Nieumarły Stygijczyk1229882181240025000
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Nieumarły Łupieżca003300750005060110
Nieumarły Zabójca Duszy003300750005060115
Nieumarły Stygijczyk003300750005060120
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Nieumarły Łupieżca1006633--Trucizna50330
Nieumarły Zabójca Duszy1006633--Trucizna50330
Nieumarły Stygijczyk1006633--Trucizna50330


Czerw Wodny (Zwierzę)
Jeżeli znajdujemy się koło jakiegoś większego zbiornika wodnego uważajmy na Czerwa. Potrafi niespodziewanie wynurzyć się i zaatakować naszą postać. Wypluwa kulę trucizny odrzucającą naszą postać. Zaatakuj Czerwia Wodnego, gdy przygotuje się do ataku.

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Czerw Wodny18487521375174888682-110841-11223396-6038
Wąż Rzeczny20507826186035418694-125902-12033629-6452
Stygijski Czerw2253803121034257720110-144994-13263784-5046
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Czerw Wodny906721475240015000
Wąż Rzeczny1026961528270015000
Stygijski Czerw1127321563290015000
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Czerw Wodny005000000000100
Wąż Rzeczny005000000000105
Stygijski Czerw005000000000110
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Czerw Wodny1008575--Trucizna504033
Wąż Rzeczny1008575--Trucizna504033
Stygijski Czerw1008575--Trucizna504033


Fanatyk Zakarum (Zwierzę)
Zakarum to potężna religia wyznawana w krainach Wschodu. Fanatycy, wykorzystani przez Mephista, pilnują by nikt nie dostał się do środka Świątyń znajdujących się w Górnym Kurast i w Bazarze w Kurast. Do walki używają toporów i kos.

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Zakarumita20508030052943552094-1251203-15045046-8410
Wierny225181363566436607110-1441244-15555150-8583
Fanatyk245382439636437694123-1621326-16575253-8755
Obrażenia 1Skut. Ataku 1Obrażenia 2 Skut. Ataku 2
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Zakarumita8-1424-4154-9118599032188-1424-4354-9518511383700
Wierny9-1525-4355-93207100832569-1525-4555-9720711593744
Fanatyk9-1626-4455-93223104432949-1626-4655-9722312003788
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Zakarumita1025561250200010000
Wierny1125661264220010000
Fanatyk1225851278240010000
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Zakarumita00100003300330020
Wierny0025001400501000020
Fanatyk00250033001000020
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Zakarumita100100100--Ogień504033
Wierny100100100--Zimno504033
Fanatyk100100100--Błysk.504033


Akolita Zakarum (Zwierzę)
Akolita to przywódca duchowy Fanatyków. Nie ma zdolności wskrzeszania swoich sług. Potrafi ich za to uzdrawiać. Do walki wykorzystuje zaawansowaną magię. Zabij Akolitów tak szybko, jak się da, aby nie leczyły innych potworów. Odporności na Zimno i Błyskawice pomagają przy walce z Akolitami.

Akolici mogą zadać obrażenia od Błyskawic przy ataku.
Kantorzy oraz Hierofanci mogą zadawać obrażenia od Zimna przy ataku.
Kapłani Zakarum używają: Błyskawicy, Leczenia, Teleportu oraz Zamieci.

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Akolita225080381860357720110-144902-13033784-7289
Kantor235181422920459486115-152933-13483862-7438
Hierofant2453824651034261253123-162994-14363490-7588
Obrażenia 1Skut. Ataku 1Obrażenia 2 Skut. Ataku 2
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Akolita10-2216-3436-77207891289610-2216-3436-772078912896
Kantor10-2317-3637-79213907293010-2317-3637-792139072930
Hierofant11-2417-3737-79223939296411-2417-3737-792239392964
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Akolita1125221172220010000
Kantor1175311185230010000
Hierofant1225491198240010000
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Akolita002505014000330020
Kantor0025050750501000020
Hierofant0502507516000330020
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Akolita100100100--Zimno504033
Kantor100100100--Błysk.504033
Hierofant100100100--Zimno504033


Członek Rady Zakarum (Demon)
Jedną z ostatnich misji w akcie trzecim jest zlikwidowanie Rady Zakarum. Jej członkowie w większości są unikalnymi bestiami, więc mają jakieś magiczne bonusy. Walczą pięściami. Są dwa rodzaje Członków Rady. Jednych można spotkać w Travincal oraz na III poziomie Kazamatów Nienawiści (Niewrażliwość na Błyskawice), a kolejnych tylko w Travincal (Niewrażliwość na Ognień).
Członkowie Rady mogą rzucać Hydrę, oraz leczyć siebie i innych, lecz nie regenerują życia pasywnie.

PoziomDoświadczeniePunkty Życia
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Członek Rady2556887001421582908191-3812416-42289790-22844
Członek Rady2556887001421582908191-3812416-42289790-22844
Obrażenia 1Skut. Ataku 1Obrażenia 2 Skut. Ataku 2
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Członek Rady8-1923-5650-120236153749308-1923-5650-12023615374930
Członek Rady8-1923-5650-120236153749308-1923-5650-12023615374930
Obrona% na BlokOdpor. na FizyczneOdpor. na Magię
NazwaNormKoszPiekłoNor/Kosz/PiekNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Członek Rady1278441874250050000
Członek Rady1278441874250050000
Odpor. na OgieńOdpor. na ZimnoOdpor. na Błyskaw.Odpor. na Trucizne
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Członek Rady00330033001000033
Członek Rady00120003300330033
Efekt. WysysaniaNiewrażliwośćEfekt.Zamrażania
NazwaNormKoszPiekłoNormKoszPiekłoNormKoszPiekło
Członek Rady1008566--Błysk.503325
Członek Rady1008566--Ogień503325


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.