Poziomy trudności • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Poziomy trudności

Ostatnia modyfikacja: 01.01.2011. Utworzono: 06.09.2007

Wszystkie gry zaczynają się na poziomie normalnym (Normal). Możesz tworzyć gry na wyższym poziomie trudności, jeżeli przeszedłeś grę na niższym. Możesz tworzyć gry na Koszmarze, jeżeli przeszedłeś poziom Normalny oraz na Piekle, jeżeli przeszedłeś Koszmar.

Rekomendacje co do poziomów.

Jeżeli twoim celem jest zdobycie doświadczenia, możesz nie mieć ochoty na przechodzenie od razu na następny poziom trudności. Potwory na Koszmarze startują na poziomie 36 i szybko go zwiększają. Zauważysz, że potwory częściej cię trafiają, a ty trafiasz je rzadziej, podczas walki wręcz. Najprawdopodobniej nie będziesz zdobywał tyle doświadczenia, ile dostałbyś za dłuższe zostanie w V akcie poziomu Normalnego. Na Koszmarze można również stracić doświadczenie przy śmierci, więc gdy umrzesz kilka razy cała twoja gra może pójść na marne. Powinieneś wykonać zadanie "Siedlisko Zła" na Koszmarze, po czym, wrócić do V aktu na Normalu.

Aby się zabezpieczyć, zostań na Normalu tak długo, jak będziesz tam zdobywał zadowalającą ilość doświadczenia. Będziesz dostawał go sporo do czasu zdobycia 40 poziomu, przy czym możesz dołączać się do gier z większą ilością graczy, dzięki czemu otrzymasz więcej doświadczenia, ale i potwory będą miały więcej życia. Możesz sprawdzić ilość zdobywanego doświadczenia, grając taką samą ilość czasu w różnych miejscach i porównując zdobyte doświadczenie. W niektórych lokacjach (Prastare Tunele, Mauzoleum) na poziomie piekło potwory mają taki sam poziom jak np. w V akcie.

Postacie, które ukończyły dany poziom trudności będą widziały na Battle.net gry tylko z kolejnego poziomu. Mimo to, dalej mogą zakładać gry na każdym możliwym poziomie trudności oraz do nich dołączać, jeżeli tylko znają nazwę gry.

Normal

Poziom normalny jest podstawowym poziomem trudności. Tylko przechodząc poziom normalny możesz odblokować inne poziomy. Nie tracisz doświadczenia za umieranie na tym poziomie, więc, jak już wyżej wspominaliśmy, poleca się, aby zostać tu jak najdłużej i zdobywać doświadczenie.

Potwory Unikatowe i Czempiony
Potwory Unikatowe i Czempiony otrzymują bonus 90% obrażeń. Obrażenia Najemników względem Bossów
Najemnicy i istoty przywołane zadają 50% obrażeń względem Bossów.

Wybuch Zwłok
Wybuch Zwłok Nihlathaka zadaje 50% obrażeń na Normalu.

Nagrody za ukończenie poziomu normalnego
Możesz tworzyć oraz dołączać się do gier na Koszmarze. Na liście gier będziesz teraz widział gry z Koszmaru.

Koszmar

Kiedy przejdziesz Normal, na liście gier będziesz widział gry z Koszmaru.

Jak można się dołączyć do gier z Koszmaru lub je tworzyć?
Aby to zrobić, musisz pokonać Baala na Normalu.

Straty doświadczenia
Kiedy umrzesz na Koszmarze stracisz 5% doświadczenia. Stracone doświadczenie (5% Koszmar, 10% Piekło) jest obliczane z różnicy między aktualnym poziomem, a kolejnym. Przykładowo, jeżeli zdobyłeś poziom X z ilością 1,000,000 doświadczenia, a do zdobycia poziomu X+1 potrzebujesz 2,000,000 doświadczenia, w przypadku śmierci stracisz 5%(lub 10%) z różnicy (2,000,000-1,000,000), a więc 1,000,000.

Gdy uda ci się dotrzeć do swojego ciała, odzyskasz 75% straconego doświadczenia.

Zdobywanie Poziomów
Gracze będą szybciej zdobywać poziomy (na poziomach 26-50) na Koszmarze.

Przedmioty
Gracze będą mieli większe szanse na zdobycie magicznych przedmiotów. Potwory będą miały 10% szans, aby wyrzucić wyjątkową część zbroi lub broń, ze zwiększoną szansą u potworów specjalnych (20%).

Przedmioty Elitarne będą wypadać po ukończeniu Koszmaru.

Potwory Unikatowe i Czempiony
Potwory Unikatowe i Czempiony otrzymują bonus 75% obrażeń.

Odporności
Odporności gracza i najemnika są na koszmarze redukowane o 40.

Obrażenia Najemników względem Bossów
Najemnicy i istoty przywołane zadają 35% obrażeń względem Bossów.

Zamrożenie, Kradzież Many/Życia, Spowolnienie Zimnem oraz klątwy Zamęt, Fascynacja i Zamroczenie są osłabione o 1/2.

Pole statyczne
W Lord of Destruction pole statyczne nie może osłabić życia potwora niżej niż do 33%, lecz w Klasycznej wersji Diablo pole statyczne zmniejsza życie potwora do 1 jednostki.

Potwory
Potwory są silniejsze w V akcie na Koszmarze, niż na Normalu, poprzez zwiększenie ich statystyk (życie, obrona) oraz ulepszenie AI. Częściej decydują oraz poruszają się szybciej. Obrażenia potworów są również zwiększone.

Życie barbarzyńskich najemników w V akcie jest zmniejszone.

Poziom, Życie, Klasa Pancerza, Doświadczenie, Obrażenia, Szansa na Trafienie, oraz Odporności potworów rosną.

Poziomy umiejętności potworów rosną o 3.

Pojawi się więcej potworów z Niewrażliwościami.

Unikatowe potwory otrzymują bonusową zdolność.

Wybuch zwłok Nihlathaka zadaje 35% obrażeń.

Potwory są bardziej losowe, można więc spotkać gości z innych aktów.

Piekło

Kiedy przejdziesz Koszmar, na liście gier będziesz widział gry z Piekła.

Jak można się dołączyć do gier z Piekła lub je tworzyć?
Aby to zrobić, musisz pokonać Baala na Koszmarze.

Straty doświadczenia
Kiedy umrzesz na Piekle stracisz 10% doświadczenia. Stracone doświadczenie (5% Koszmar, 10% Piekło) jest obliczane z różnicy między aktualnym poziomem, a kolejnym. Przykładowo, jeżeli zdobyłeś poziom X z ilością 1,000,000 doświadczenia, a do zdobycia poziomu X+1 potrzebujesz 2,000,000 doświadczenia, w przypadku śmierci stracisz 5%(lub 10%) z różnicy (2,000,000-1,000,000), a więc 1,000,000.

Gdy uda ci się dotrzeć do swojego ciała, odzyskasz 75% straconego doświadczenia.

Zdobywanie Poziomów
Gracze będą szybciej zdobywać poziomy (na poziomach 51-75) na Piekle.

Przedmioty
Gracze będą mieli większe szanse na zdobycie magicznych przedmiotów. Potwory będą miały 20% szans aby wyrzucić wyjątkową część zbroi lub broń, ze zwiększoną szansą u potworów specjalnych (40%). Będą również miały 30% szans na wyrzucenie elitarnego przedmiotu (40% u potworów Specjalnych).

Potwory Unikatowe i Czempiony
Potwory Unikatowe i Czempiony otrzymują bonus 66% obrażeń.

Potwory
Potwory są silniejsze w V akcie na Piekle, niż na Koszmarze, poprzez zwiększenie ich statystyk (życie, obrona) oraz ulepszenie AI. Częściej decydują, oraz poruszają się szybciej. Obrażenia potworów są również zwiększone.

Życie barbarzyńskich najemników w V akcie jest zmniejszone.

Poziom, Życie, Klasa Pancerza, Doświadczenie, Obrażenia, Szansa na Trafienie oraz Odporności potworów rosną.

Poziomy umiejętności potworów rosną o 7.

Pojawi się więcej potworów z Niewrażliwościami.

Unikatowe potwory otrzymują 2 bonusowe zdolności.

Potwory mają więcej Niewrażliwości.

Wybuch zwłok Nihlathaka zadaje 20% obrażeń.

Potwory są bardziej losowe, można więc spotkać gości z innych aktów.

Odporności
Odporności gracza i najemnika są na piekle redukowane o 100.

Obrażenia Najemników względem Bossów
Najemnicy i istoty przywołane zadają 25% obrażeń względem Bossów.

Kradzież many i życia
Jest osłabiona o 2/3.

Zamrożenie, Spowolnienie Zimnem oraz klątwy Zamęt, Fascynacja i Zamroczenie są osłabione o 3/4.

Pole Statyczne
W Lord of Destruction pole statyczne nie może osłabić życia potwora niżej niż do 50%, lecz w Klasycznej wersji Diablo pole statyczne zmniejsza życie potwora do 1 jednostki.

Wiele miejsc będzie miało większe mapy. Przykładami są Wieża, Katakumby, Kazamaty Nienawiści oraz Twierdza Kamienia Świata.

Tytuły (przydomki), jakie otrzymuje postać za przejście danego poziomu trudności

Tytuły dzielą się na przydomki postaci normalnych i postaci zawodowych.

Diablo 2 Classic, postać normalna:
Normalny: Sir, Dame
Koszmar: Lord, Lady
Piekło: Baron, Baroness

Diablo 2 Classic: postać zawodowa:
Normalny: Count, Countess
Koszmar: Duke, Duchess
Piekło: King, Queen

Diablo 2: Lord of Destruction, postać normalna:
Normalny: Slayer
Koszmar: Champion
Piekło: Patriarch, Matriarch

Diablo 2 Lord of Destruction, postać zawodowa:
Normalny: Destroyer
Koszmar: Conqueror
Piekło: Guardian
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.