Questy Akt 1 • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Questy Akt 1

Ostatnia modyfikacja: 01.01.2011. Utworzono: 24.08.2007

Powrót do działu Questy
| AKT 1 | AKT 2 | AKT 3 | AKT 4 | AKT 5 |

SIEDLISKO ZŁA
Cel Misji: Zabić wszystkie bestie w "Siedlisku Zła";
Miejsce: Krwawe Wrzosowisko;
Zleceniodawca: Akara;
Nagroda: jeden punkt umiejętności do wykorzystania oraz możliwość zresetowania atrybutów i umiejętności.
Screen: Czarka przy wejściu do Siedliska Zła.
Zwiadowczynie Kashyi zauważyły, że pobliska jaskinia napełniła się mrocznymi stworzeniami i przerażającymi nieumarłymi. Akara obawia się, że zaatakują one obozowisko łotrzyc.
Zadanie uaktywnia się podczas pierwszej rozmowy z Akarą.
Na Krwawych Wrzosowiskach odnajdujemy jaskinię o nazwie "Siedlisko Zła" i wchodzimy do niej. Zabijamy wszystkie znajdujące się tam bestie. Gdy wykonamy zadanie, w jaskini pojawiają się promienie słońca, a w Obozowisku czeka na nas wspaniała nagroda.

CMENTARZ SIÓSTR
Cel Misji: Zabić Krwawą Orlicę;
Miejsce: Zimna Równina;
Zleceniodawca: Kashya;
Nagroda: Możliwość wynajmowania najemników.
Screen: Walka z Krwawą Orlicą.
Zwiadowczynie Kashyi odkryły odrażającą zdradę w swoich szeregach sióstr. Krwawa Orlica, jedna z podopiecznych Kashyi, została przekonana przez Andariel do przejścia na ciemną stronę mocy. Musisz pomóc siostrom i zabić zdrajczynię.
Zadanie uaktywnie się przy rozmowie z Kashyą (jeśli wykonałeś pierwszego questa) lub po wejściu na cmentarz.
Krwawą Orlicę spotkamy na Cmentarzu obok Zimnej Równiny. Otoczona będzie sporą liczbą nieumarłych - szkieletów oraz zombie. Najlepiej skupić się od razu na Orlicy ponieważ po jej zabiciu potwory będące w pobliżu także zginą. Orlica cały czas ucieka i strzela z łuku, dlatego dla postaci walczących w zwarciu, zabicie jej może sprawić niemały problem.

W POSZUKIWANIU CAINA
Cel Misji: Znaleźć pergamin i uratować Caina;
Miejsce: Kamienne Pola, Mroczna Knieja, Tristram;
Zleceniodawca: Akara;
Nagroda: Deckard Cain identyfikuje nam przedmioty za darmo i podróżuje wraz z naszą postacią pomiędzy aktami; Akara da nam pierścień.
Screen: Krąg Kamieni.
Akara informuje ciebie, że walka ze złem jest niezwykle trudna i pomóc nam może najlepiej wyszkolony w historii tajemnej wiedzy mędrzec znany jako Deckard Cain. Konieczne jest dotarcie do Tristram, gdzie jest uwięziony.
Zadanie uaktywnia się podczas rozmowy z Akarą, po zabiciu Krwawej Orlicy albo przez odnalezienie drzewa Inifussa.
Długa i ciekawa misja. Najpierw musimy zdobyć pergamin, który znajduje się na Drzewie Iniffusa w Mrocznej Kniei (aby się tam dostać trzeba przejść przez podziemny tunel; wejście do niego znajduje się w Kamiennych Polach). Następnie, gdy już tego dokonamy, udajemy się z ów pergaminem do Akary. Ta odczyta tajemne znaki i przekaże nam rozszyfrowany pergamin. Wtedy musimy się udać z powrotem na Kamienne Pola, odnaleźć Krąg Kamieni i aktywować je klikając na nie w takiej kolejności jak jest napisane na pergaminie. Gdy już to zrobimy otworzy się czerwony portal, który przeniesie nas do tristram. Tam stoczymy bitwy ze sporą liczbą bestii (w tym z zamienionym w nieumarłego Griswoldem). W centrum zniszczonej wioski znajdziemy zamkniętego w klatce Deckarda Caina. Po uwolnieniu go udajmy się do Obozowiska i pogadajmy z Cainem i Akarą o nagrodach.

ZAPOMNIANA WIEŻA
Cel Misji: Zabić złą Hrabinę;
Miejsce: Czarne Moczary;
Zleceniodawca: Księga w Kamiennych Polach;
Nagroda: Skarb.
Screen: Czarka przy Księdze.
Księga głosi, że hrabina została pogrzebana żywcem. Jej zamek przepełniony okrutnymi potworami popada w ruinę. Postała tylko wznosząca się wysoko nad spalonymi lochami wieża. Bogactwo hrabiny miało być przekazane duchowieństwu, jednak plotki głoszą, że większość została w wieży.
Zadanie uaktywnia się kiedy znajdziesz księgę lub Zapomnianą Wieżę.
Wędrując przez Kamienne Pola powinniśmy znaleźć starą księgę. Po przeczytaniu jej dowiemy się, że w Zapomnianej Wieży na Czarnych Moczarach żyje zła hrabina, która przed wiekami została tam pogrzebana żywcem. Musimy odnaleźć ową Wieżę, zejść na dół (pięć poziomów) walcząc po drodze z bestiami i zabić Hrabinę. Później pozostaje już tylko pozbierać tony złota, które zostawiła nam demonica.

Poziomy Zapomnianej Wieży są rozleglejsze na poziomach trudności Koszmar i Piekło.
Nagroda w grze dla wielu graczy jest jedna.

NARZĘDZIA PRACY
Cel Misji: Znaleźć Mallus Horadrimów;
Miejsce: Koszary;
Zleceniodawca: Charsi;
Nagroda: Nasycenie przedmiotu magicznymi właściwościami.
Screen: Mallus Horadrimów na Stojaku.
Kiedy Charsi uciekła z Klasztoru zostawiła tam Mallus, zaczarowany młot. Jeśli będziesz mógł odzyskać go, ona użyje jego magii, by wzmocnić jedną z twoich broni czy zbroi. Mallus jest strzeżony przez Kowala.
Zadanie uaktywnione jest przy rozmowie Charsi po pokonaniu Hrabiny albo podczas wejścia do Wewnętrznego Monastyru.
Wejdźmy do Klasztoru, który znajduje się na Wyżynie Tamoe. Zabijmy wszystkie bestie i poszukajmy wejścia do Koszar. Tam spotkamy Kowala. Zabijmy go, wejdźmy do jego kuźni i zabierzmy leżący tam młot (Mallus Horadrimów). Udajmy się z nim do Charsi. Ta w nagrodę nasyci nam magicznymi właściwościami wybrany przez nas przedmiot. Przedmiot ten musi być niemagiczny. Po nasyceniu stanie się przedmiotem rzadkim.

Nagroda w grze dla wielu graczy: Wszyscy gracze w drużynie otrzymują nagrodę.
Pamiętaj: Musisz mieć ukończony co najmniej 8 poziom, by wypełnić to zadanie.

SIOSTRY RZEZI
Cel Misji: Znaleźć i zabić Andariel;
Miejsce: Klasztor;
Zleceniodawca: Deckard Cain;
Nagroda: Złoto, cenny kamień oraz droga do Aktu II.
Screen: Walka z Andariel.
Nadszedł czas, by stawić czoło królowej demonów Andariel, która przekabaciła łotrzyce na swoją stronę i zbezcześciła ich starożytny klasztor. Konieczne jest zabicie jej zanim klasztor stanie się wieczną placówką Piekła i zło opanuje cały świat.
Zadanie uaktywnione jest przy rozmowie z Deckardem Cainem albo poprzez wejście do czwartego poziomu katakumb.
Po zabiciu Kowala udajemy się dalej w głąb Koszar. Później schodzimy do więzienia (3 poziomy), zabijamy bestie i schodzimy do Wewnętrznego Klasztoru. Stamtąd udajemy się do Katedry i szukamy zejścia do Katakumb. Na ostatnim, czwartym poziomie Katakumb znajduje się Pani Cierpienia - Andariel. Zabijmy ją i zbierzmy łupy. Na koniec udajmy się do Obozowiska i pogadajmy z Warrivem. Po rozmowie zabierze on nas do Lut Gholein.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.