diablo 3

Questy Akt 3

Ostatnia modyfikacja: 13.01.2014. Utworzono: 24.08.2007

Powrót do działu Questy
| AKT 1 | AKT 2 | AKT 3 | AKT 4 | AKT 5 |

ZŁOTY PTAK
Cel Misji: Znaleźć statuetkę (Jadeitowa Figurka);
Miejsce: Las Pająków;
Zleceniodawca: Deckard Cain;
Nagroda: Mikstura Życia (+20 do Życia).
Screen: Jadeitowa Figurka.
Któż nie śnił o nieśmiertelności pyta Alkor. Plotka głosi, że jeden człowiek był bliski realizacji tego snu. Jeśli znajdziesz Złotego Ptaka Ku Y'leha to być może poznasz sekret długiego życia.
Zadanie uaktywnia się po odnalezieniu Jadeitowej Figurki.
Statuetkę powinniśmy znaleźć niedługo po wyjściu z Doków Kurast, w Lesie Pająków (aczkolwiek czasami wyrzucana jest także w innych lokacjach). Pozostawi ją po sobie jeden z unikalnych potworów jakiego zabijemy. Jadeitową figurkę zanosimy do Caina. Ten odeślę nas do Meshifa, kolekcjonera różnorakich figurek. Ten zabiera statuetkę w zamian dając nam figurkę Złotego Ptaka. Udajemy się z nią do Alkora, który sporządzi nam z niej miksturę życia dodającą na stałe +20 punktów do żywotności.

OSTRZE DAWNEJ RELIGII
Cel Misji: Znaleźć sztylet (Gidbinn);
Miejsce: Dżungla Łupieżców;
Zleceniodawca: Hratli;
Nagroda: Pierścień, możliwość wynajęcia najemników u Asheary.
Screen: Stojak z Gidbinnem.
Hratli poinformuje cię, że rzucił czar na doki, by powstrzymać potwory przed wdzieraniem się do nich. Ostatnio jednak wygląda na to, że czar słabnie. O ile Hratli dobrze pamięta, to istnieje święte ostrze Skatsimów, które mogłoby wzmocnić czar. To ostrze nosi nazwę Gidbinn. Znajdź je, a to nasze małe sanktuarium pozostanie bezpieczne.
Zadanie uaktywnia się po wypełnieniu zadania ze Złotym Ptakiem lub po wejściu do Dżungli Łupieżców.
W Dżungli Łupieżców znajduje się stojak ze sztyletem, którego powrót do miasta wzmocni pole chroniące Doki Kurast. Po kliknięciu na stojak pojawi się unikalny potwór - łupieżca. Gdy go pokonamy, zdobędziemy Gidbinna. W nagrodę Ormus wręczy nam pierścień, a Ashera zezwoli wynajmować swoich magów.

WOLA KHALIMA

Cel Misji: Znaleźć 4 przedmioty, zniszczyć Kula Zniewolenia;
Miejsce: Jaskinia Pająków, Podziemia Łupieżców, Kanały pod Bazarem w Kurast, Travincal;
Zleceniodawca: Cain;
Nagroda: Przejście do Kazamatów Nienawiści.
Screen: Serce Khalima.
Cain przypomni ci byś nie zapominał o tym, że głównym celem twego pobytu w Kurast jest zniszczenie Mefista. Starożytni Horadrimowie uwięzili Pana Nienawiści w Wieży Strażniczej stojącej gdzieś w Mieście Świątyń w Travincal.
Jedyny sposób na dostanie się do więzienia Mefista, to zniszczenie artefaktu znanego jako Kula Zniewolenia. Mefisto użył go, by zdobyć kontrolę nad Kapłanami Zakarum i ich zwolennikami. Kula może zostać zniszczona jedynie za pomocą starożytnego korbacza nasyconego duchem jedynego nieprzekupnego kapłana.
Zadanie uaktywnia się po rozmowie z Cainem, która następuje po wypełnieniu zadania ze Złotym Ptakiem lub po wejściu na Wielkie Moczary.
Zadanie polega na odnalezieniu czterech elementów (trzech organów i broni) starożytnego kapłana Khalima. W Jaskini Pająków odnajdziemy Oko Kalima, w Podziemiach Łupieżców - Mózg Kalima, w Kanałach pod Bazarem w Kurast - Serce Kalima, w Travincal - Korbacz Kalima. Po transmutowaniu ich w Kostce Horadrimów otrzymamy Wole Khalima, potężny Korbacz, za pomocą którego rozbijemy w Travincal Kulę Zniewolenia, co otworzy nam przejście do Kazamatów Nienawiści - siedziby Mefisto.

KSIĘGA LAM ESENA
Cel Misji: Znaleźć Księgę Lam Esena;
Miejsce: Zrujnowana Świątynia;
Zleceniodawca: Alkor;
Nagroda: 5 punktów do współczynników.
Screen: Stojak z Księgą.
Alkor poinformuje cię o istnieniu pewnej wyjątkowej księgi, którą musisz dla niego znaleźć. Dawno temu napisał ją mędrzec znany jako Lam Esen. Studiował on magię Skatsimów i analizował skutki jakie wywoływali Pierwotni Źli na świat śmiertelnych. Czarną Księgę zagubiono, gdy Dzieci Zakarum przejęły te ziemie. Teraz musisz ją bezzwłocznie odzyskać! Wiedza tam zawarta może pomóc nam w przetrwaniu zbliżającego się mrocznego czasu.
Zadanie uaktywnia się po rozmowie z Alkorem, która następuje po wykonaniu zadania Ostrze Dawnej Religii.
Zrujnowana Świątynia położona jest w Bazarze w Kurast. W świątyni odnajdziemy Księgę, po zaniesieniu jej do Alkora otrzymamy na stałe +5 punktów do rozdysponowania we współczynnikach (siły, żywotności, zręczności i energii).

POCZERNIAŁA ŚWIĄTYNIA
Cel Misji: Zabić Wysoką Radę;
Miejsce: Travincal;
Zleceniodawca: Ormus;
Nagroda: Informacje na temat innego questa.
Screen: Walka z Radą.
Ormus powie ci, że dobrze się spisałeś. Twoja odwaga i męstwo są inspirujące. Ale teraz nadszedł czas, by zmierzyć się z tymi, którzy są odpowiedzialni za zło dławiące tę krainę. Musisz zniszczyć Wysoką Radę Zakarum! Dawno temu starszyzna ta otrzymała zadanie pilnowania Mefista, Pana Nienawiści, którego uwięziono wewnątrz Wieży Strażniczej. Przez pokolenia ci pobożni ludzie stopniowo ulegali złowrogiej mocy Mefista. W rezultacie Rada uległa wypaczeniu i stała się kpiną swej dawnej chwały.
Zadanie uaktywnia się po rozmowie z Ormusem, która następuje po wykonaniu zadania Księga Lam Esena lub po wkroczeniu na Groblę w Kurast.
W Travincal wejścia do Kazamatów Nienawiści pilnuje Wysoka Rada, należy ją pokonać. Jeden z członków Rady wyrzuca po śmierci Korbacz Khalima, po wykonaniu jego transmutacji z sercem, mózgiem i okiem w Kostce Horadrimów powstaje Wola Khalima, korbacz przy pomocy którego rozbijamy Kulę Zniewolenia i dzięki temu możemy wybrać się w poszukiwaniu Mefisto do Kazamatów Nienawiści...

STRAŻNIK
Cel Misji: Zabić Mefista;
Miejsce: Kazamaty Nienawiści;
Zleceniodawca: Ormus;
Nagroda: Możliwość przejścia do aktu IV oraz przedmiot dobrej jakości i klejnot duszy.
Screen: Walka z Mefistem.
Ormus poinformuje cię, że Diablo i Baal z pewnością odnaleźli już Miasto Świątyń. Szukają oni Mefista, swego brata, by móc go uwolnić z Wieży Strażniczej Świątyni, w której uwięzili go Horadrimowie. Musisz dotrzeć do niego zanim zrobią to jego bracia, by zapobiec wypuszczeniu Nienawiści na świat.
Zadanie uaktywnia się po rozmowie z Ormusem, która następuje po rozbiciu Kuli Zniewolenia.
Mefisto znajduje się na 3 poziomie Kazamatów Nienawiści. Po jego pokonaniu otwiera się czerwony portal, przez który przechodzimy do 4 aktu.
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.