Questy • Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1
diablo 3

Questy

Ostatnia modyfikacja: 01.01.2011. Utworzono: 24.08.2007

Questy, czyli zadania, tworzą fabułę w Diablo II. W rozszerzonej wersji gry mamy do wykonania 27 questów. Najczęściej polegają one na zabiciu jakiegoś bossa. Za wykonanie zadania dostajemy nagrody (przedmioty, umiejętności itp.).

| AKT 1 | AKT 2 | AKT 3 | AKT 4 | AKT 5 |



Podstawowe Informacje o Zadaniach

Dziennik Zadań
Guzik Dziennika Zadań pojawia się w lewym, dolnym rogu ekranu gdy zmieni się status jakiegokolwiek zadania. Kliknij na niego, aby otworzyć okno zadań.

Guzik ten wyskakuje zawszy gdy rozpoczniesz lub wykonasz jakieś zadanie. Niektóre zadania są dawane przez NPC. Jeżeli znajdziesz związany z zadaniem przedmiot lub miejsce, zanim otrzymasz dane zadanie do wykonania, to zadanie rozpocznie się samo z siebie. Jeżeli jakieś zadanie jest dla ciebie za trudne, możesz grać w innych miejscach, a potem wrócić do tego zadania.

Zadania są te same, zarówno dla gry dla pojedynczego gracza, jak i dla gry przez sieć (nie licząc sekretnych zadań jak diablo clone i uber tristram).

W momencie, gdy rozpoczniesz jakieś zadanie, zostaje ono zapisane w twoim dzienniku zadań. Gdy stworzysz nową grę, wszystkie zadania będą na tym etapie, na jakim je zostawiłeś, kończąc poprzednią grę.

Nie możesz używać przedmiotów z prostszych poziomów gry (np. normalny), aby wykonywać zadania na poziomach trudniejszych (np. koszmar).

Finałowe zadanie każdego aktu musi zostać wykonane, aby przejść do aktu następnego.

Ograniczenia zwojów miejskiego portalu
Nie możesz korzystać z Miejskich Portali otworzonych przez innych graczy w niektórych miejscach, bez poprzedniego wykonania odpowiednich zadań, np: Kanion Maga/Siedem Grobowców/Komnata Duriela (zadanie ze skompletowaniem laski horadrimów), Harem/Pałacowe Piwnice/Tajemne Sanktuarium (Splamione Słońce), Kazamaty Nienawiści (Czarna Świątynia), Twierdza Kamienia Świata (Starożytni), Sekretny Krowi Poziom (przejście całej gry). Uwaga: gracz, który zabił Wysoką Radę, a nie posiada Woli Khalima, może skorzystać z Miejskiego Portalu do Kazamatów Nienawiści.

Nie ma żadnych ograniczeń w tym, aby gracze na wyższych poziomach pomagali słabszym graczom w grze. Jeżeli słabszy gracz nie może wejść w portal, oznacza to, że nie zostało wykonane jakieś zadanie wymagane do wejścia na dany teren.

Nagrody za zadania
Za każde wykonane zadanie dostaje się nagrodę, dlatego gdy wykonasz jakieś zadanie, upewnij się, czy powróciłeś do odpowiedniej osoby, aby tą nagrodę odebrać. Sprawdź swój Dziennik Zadań po wykonaniu zadania, aby zobaczyć szczegóły. Łatwo zapomnieć o odebraniu nagrody, a niektóre mogą bardzo pomóc w rozwoju twojej postaci.

Zadania w grze Multiplayer
Zadanie na single i multiplayer są takie same. Musisz jednak pamiętać kilka zasad.
- Gdy dołączasz do jakiejś gry, możesz wykonać tylko te zadania, których nie wykonała jeszcze osoba, która zakładała grę. W takim przypadku, jeżeli chcesz wykonać wcześniejsze zadania, musisz dołączyć do jakiejś innej gry albo założyć własną.
- Gdy jesteś w drużynie, jej członkowie mogą wykonywać zadania, nawet jeżeli nie ma ciebie w okolicy. Gdy jeden członek drużyny wykona zadania, zostaje ono zaliczone wszystkim jej członkom. Jedyne co musisz zrobić, to być w tym samym Akcie, w którym jest wykonywane zadanie.
- Nawet jeżeli nie jesteś w drużynie, to jesteś zawiadomiony o wykonaniu zadań przez innych graczy. Gdy inny gracz (spoza drużyny) wykona zadanie w twojej grze, tracisz możliwość wykonania tego zadania i musisz założyć nową grę.
- Bossowie na końcu Aktów, mają większą szansę na wyrzucenie dobrych przedmiotów wtedy, gdy są zabijani po raz pierwszy.
- Poziom trudności gry wzrasta wraz z każdym graczem, który przyłączy się do gry. Gra jest łatwiejsza, gdy gra się w mniejszej ilości osób, lecz gdy gra się w więcej osób, zdobywane nagrody i doświadczenie są atrakcyjniejsze.

Gdy grasz w single player, lub poprzez sieć TCP/IP, możesz poprzez komendę "/players X", gdzie X to liczba od 1 do 8, ustawić poziom trudności gry na daną ilość graczy.


A oto garść dodatkowych informacji o bardziej popularnych nagrodach z zadań.

Akt I: zadanie 5: Nasycenie.
Nasycenie stwarza nowy rzadki przedmiot z przedmiotu bazowego, który chcesz nasycić. Statystyki przedmiotu bazowego nie mają znaczenia ponieważ używany jest on jedynie do zdeterminowania typu rzadkiego przedmiotu, który wyjdzie z nasycenia, również jakość użytego przedmiotu (dobrej jakości, normalny, uszkodzony itd.) nie mają znaczenia dla nowego przedmiotu, więc nie marnuj czasu szukając przedmiotu dobrej jakości bądź z określoną obroną, bo nie ma to znaczenia. Wszelkie właściwości przedmiotu zostaną stracone kiedy tworzony jest nowy przedmiot rzadki. Poziom twojej postaci determinuje jakie magiczne właściwości będzie mógł posiadać twój nowy rzadki przedmiot, więc postacie z wyższymi poziomami będą miały dostępnych opcji więcej, nie zawsze lepszych. Zapoznaj się ze stronami o magicznych prefixach oraz suffixach, by poznać listę magicznych bonusów oraz poziomów. Skoro magiczne właściwości na przedmiocie są losowe, nie zawsze otrzymasz "Dobry przedmiot" z nasycenia.
Często najlepszym rozwiązaniem jest zachowanie nasycenia dla przedmiotu wyjątkowego lub elitarnego.

Akt V: zadanie 1: dodanie miejsc na klejnot
Nie możesz użyć zadania dodającego miejsca na klejnot na przedmiotach, które już takowe posiadają.
Możesz dodać miejsca na klejnot jedynie w przedmiotach pozwalających na to.
Normalne przedmioty zyskają maksymalną liczbę miejsc na klejnot zależną od poziomu przedmiotu (który jest określany przez poziom potwora, który go upuścił) oraz właściwą maksymalną liczbą miejsc na klejnot bazowego przedmiotu, dlatego nie zawsze musisz otrzymać "maksimum" liczby kieszeni. Np. w kryształowym mieczu znalezionym na normalu wyjdą 3 kieszenie, natomiast znaleziony na piekle uzyska 6 miejsc na gemy.
Przedmioty magiczne otrzymają 1 lub dwa miejsca na klejnot za prawdopodobieństwo przyjmując zasady dla normalnych przedmiotów. Uzyskasz więc 1 lub 2 kieszenie na klejnoty.
Przedmioty z zestawów, rzadkie, unikalne oraz crafted zawsze dostaną 1 kieszeń.
Nie możesz kontynuować dodawania miejsc na klejnoty za pomocą wielu nagród "dodaj miejsce na klejnot".

Akt V: Zadanie 4: Personalizacja
Personalizacja dodaje imię twojej postaci do przedmiotu, jak np. "Stormchaser's Frostburn Gauntlets". Pamiętaj, iż przedmioty mogą stracić wartość z imieniem na nich jeśli zdecydujesz się je sprzedać. Niektórzy nie lubią widzieć imion innych ludzi, zwłaszcza jeśli tym imieniem jest np. "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii".

Akt V: Zadanie 5: Starożytni (bonus do doświadczenia)
Nie możesz otrzymać zysków z tego zadania póki poziom twojej postaci nie jest równy lub większy 20 * poziom trudności, gdzie poziom trudności jest równy 1 dla normalnego, 2 dla koszmaru, 3 dla poziomu trudności piekło.



Polecamy także artykuł pt. "Fabuła D2" autorstwa sinned'a. Tekst pochodzi z naszego działu Artykuły:
Fabuła D2, autor: sinned, dodano: 15.10.06
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.