diablo 3

Revenger build PvM by DeadMan

Ostatnia modyfikacja: 28.06.2010. Utworzono: 28.06.2010

Revenger build PvM by DeadMan

Spis Treści
1.Wstęp.
2.Statystyki.
3.Umiejętności.

a)Defensywne aury.
b)Ofensywne aury.
c)Umiejętności bojowe.
4.Ekwipunek.
a) Dla bogatych.
b) Dla biednych.
5.Merc.
a)Dla bogatych.
b)Dla biednych.
6.Progi i osiągi.
7.Save.
8.Zakończenie.


1.Wstęp.

Witam. Przedstawię tutaj dosyć rzadko spotykany typ paladyna. Jest nim właśnie ravenger, do napisania strategii na owego pala zainspirował mnie mój najlepszy kumpel. Jest to postać dosyć specyficzna. Posługuje się umiejętnością zemsta wspomaganą fanatyzmem. Build jest typowo for fun, więc komentarze typu ''Hammer Lepszy!!11'' są niepotrzebne. Postać ta jest doskonała do odstresowywującej gry po ciężkim dniu pracy. Nie nadaje się jednak do mefienia / taxowania / jakichkolwiek form zarobkowych. no chyba że założymy mu enigme i zadbamy o jakiś próg fcr ale wtedy postać straci bardzo dużo ze swojego uroku ;p Nie przedłużając przechodzimy do konkretów.

2.Statystyki.

Wszystkie atrybuty są pod pierwszy itemsetup. Jeżeli masz zamiar prowadzić pewne modyfikacje nie zapomnij ich zrewaloryzować. Mamy do rozdysponowanie 505 pkt atrybutów.

Siła. Bazowo 25 dodajemy 20 -> osiągniemy 165 z itemami.
Dajemy 20 żeby nie bawić się w str buga. Jeśli ktoś chce się z tym bawić to jest to abrdzo trudne gdyż bardzo często tzreba sięgać po ringa z 20 str.

Zręczność. Bazowo 20 Nie dajemy nic -> osiągniemy 129 z itemami.

Żywotność. Bazowo 20 Dodajemy 485 -> osiągniemy 660 z itemami.

Energia. Bazowo 15 Nie dajemy nic -> osiągniemy 85 z itemami.

3.Umiejętności.

mamy do wydania 110 pkt umiejętności na maksymalnym 99lvlu.

a) Defensywne aury.

Odporność na ogień(Resist fire) - Max synergia do zemsty.

Odporność na błyskawice(Resist light) - Max synergia do zemsty.

Odporoność na zimno(resist cold) - 1pkt (ostatni) możemy zainwestować ostatni punkt jeżeli dobijemy do 99 lvl'u w co wątpie możemy także wymaxować tę umiejętność kosztem hs wtedy osiągniemy ~20k dmg ale stracimy ogromny crack do def'u co imo jest nieopłacalne.Obie te umiejętności dodają również pasywnie +1% do maksymalnej odporności na ogień i błyskawice i zimno za każde 2 punkty w nie zainwestowane. Pytanie czemu maksujemy odp na ogień a nie na zimno. Odpowiedź jest prosta, dzięki mercowi i infi mozemy ściągnąć o wiele więcej immunów na ogień niż na zimno, których de facto nie da się praktycznie ściągnąć. Więc pakujemy w odporność na ogień.

W sumie wydaliśmy 41pkt umiejętności.

b) Ofensywne aury.

Moc(might) - 1p na dojście.

Błogosławiona celność(blessed aim) - 1p na dojście.

Koncentracja(concentration) - 1p na dojście.

Fanatyzm(fanaticism) - Max Doskonała umiejętnośc ogromny bonus do dmg'u iasu i ar'u Idealnie współgra z zemstą, wyjaśnię to przy opisywaniu broni. Nasza podstawowa aura.

W sumie wydaliśmy 23pkt umiejętności.

c)Umiejętności bojowe.

Poświęcenie(sacrifice) - 1p na dojście.

Pchnięcie(smite) - 1p na dojście.

Święty pocisk(holy bolt) - 1p na dojście.

Zapał(zeal) - 1p na dojście, używamy tej umiejętności w walce z potworkami typu podrzynacze czy mroczni. Dmg będzie wynosił znośne 9k bez merca więc wystarczy.

Szarża(charge) -1p na dojście, używamy tej umiejętności do szybszego poruszania się.

Zemsta(Vengeance) - Max. Nasza podstawowa umiejętnośc, atak w zwarciu zadający obrażenia od zimna błyskawic i ognia. W dodatku mnoży się przez obrażenia fizyczne broni przez co moga wyjśc kosmiczne efekty. Taki pal nie ma immunów, przebija się przez wszystko, gdyż zadaje każdy typ obrażen oprócz magii i trucizny. Jedyna wada, jest to dosyć wolny atak.

Błogosławiony młot(blessed hammer) - 1p na dojście.

Święta tarcza(holy shield) Max. Swietny crack do defa i bloku. Pokaźnie zwiększa obrażenia smiterom. Wspaniała umiejętność maksujemy na końcu.

W sumie wydaliśmy 46 pkt umiejętności


4.Ekwipunek.

a)Dla bogatych.

*Nakrycie głowy.*

Słowo runiczne sen w diademie.

(+)
-Aura świętego wstrząsu.
-30%fhr
-Bonus do Odporności.
-Miłe dodatki.

(-)
-Brak dr
-Brak leechów.
-Rw więc brak wolnych sox.

Dream służy nam do zwiększenia naszych obrażen ze względu na aure która również otrzymuje bonusy od odporności na błyskawice. Testowałem i to nakrycie głowy daje większe obrażenia niz nawet najlepszy gryf. W dodatku ze względu na dzisiejszą cene hrs jest dużo tańsze do samodzielnego złożenia niż kupienia gryfa.

Inne możliwości.

-Oko gryfa.

*Zbroja*

Słowo runiczne hart w dusku/ap

(+)
-Ogromny bonus do obrażen (300%!)
-Bonus do resów.
-Świetny def.
-Bonus do maksymalnej odporności na błyski.
-Troche life.
-Zmrazająca zbroja

(-)
-Brak wolnych soxów.
-Brak dr.

Nie widzę innej opcji. Tylko ta zbroja może zapewnić nam taki kolosalny dmg. Nie będę się
rozpisywał po prostu nr 1 i tyle ;P

Inne mozliwości.

-Okowa grozy.
-Enigma.
-Anioł stróż

*Tarcza*

Herold zakarum najlepiej upped.

(+)
-Spory def.
-Bonus do umiejętności.
-Miły blok.
-Atrybuty.
-Spory res.
-Wolny soc.

(-)
-Po upg trochę ciężka.
-Brak dr

Świetna tarcza. Ma wszystko czego możemy sobie zażyczyć. Jedna z najlepszych tarcz dla meele paladynów. Socketujemy jewelem 40ed/9dex albo berem dla dr.

Feniks.

(+)
-Gigantyczny bonus do dmg.
-Aura odkupienie.
-Abs na ogień.

(-)
-Brak resów z rw.
-Brak dr.
-Firestormy mogą lagować gre.
-Drogie.
-Brak bloku.

tej tarczy nie testowałem gdyż nie mogłem znaleźć jej w żadnym itempacku. Mój kumpel na bn fan ravengerów używal jej i pomimo że nosił torcha nie lagowało nam gier nawet na baalrunach. Na pewno z jej użyciem obrażenia wzrosłyby do około 20k z mercem ale nie testowałem więc nie wiem. W dodatku nie ma bloku tak jak hoz.

Inne możliwości.

-Wygnanie.
-Dream w pala tarczy, używana do zrobienia tzw dual dream zwiększy wtedy wydatnie dmg i aura będzie wreszcie robić jakąkolwiek krzywde wrogom ;P

*Broń*

Ostatni oddech w eterycznym berserkerskim toporze.

(+)
-Ogromne obrażenia!
-Niezniszczalność.
-Gosu bonus do atrybutów.
-Dual leech
-Gosu ias
-Troche obrażeż dla nieumarłych.

(-)
-Nova trucizny może troche lagować grę.
-Brak wolnych sox.
-Brak ds/cb/ow.
-Brak aury.

Najlepsza broń dla nas. Kolosalny dmg + świetny ias + zarąbiste atrybuty czynią te broń naszym skarbem na pvm. Jedyna wada to brak ds/ow/cb ale i bez tego można przeżyć. Może doskwiera jeszcze brak aury.

Inne możliwości.

-Żal.
-Ostatnie życzenie.
-Zagłada.
-Jakiś zarąbisty rare/craft ba.

*Rękawice*

Chwyt drakuli.

(+)
-Bonus do siły.
-Life tap
-Life leech
-Tanie.

(-)
-Brak iasu.
-Brak dexa.
-BRak cb.

Podstawowe rękawice. Nie powalają ale i tak są całkiem niezłe. Ze względu na niewysoki str req pomagają nam unieść stuff.

Inne możliwości.

-Craft/rare glowes 20ias/10+str/10+dex/ll/resy/cb(jeśli craft.)

*Pas*

Sznur verdungo.

(+)
-Dr.
-Duży bonus do żywotności.
-Niezły def.
-Troche fhr.

(-)
-Mało fhr.
-Brak str.
-Brak resów.

Dungo, dungo i tylko dungo. Tylko z tego belta będziemy mieć dr a więc pomimo że istnieją dużo lepsze pasy np 24fhr/30str/60life/resy (marzenie ;P) to i tak preferuje tanie i dobre dungo.

*Buty*

Piaskowy kształt, najlepiej eth.

(+)
-Fhr
-Frw
-Atrybuty.
-Duży def.
-Self repair.

(-)
-troche mało frw
-Słaby res.

Świetne buty, używamy ich żeby dobić do 48fhr, a także żeby uzyskać brakującą siłę na reszte itemów.

Inne możliwości.

-Wodołaz.
-Jeździec rzezi.
-Rare buty 30frw/10fhr/dex/triple res

*Pierścienie*

Raven frost.

(+)
-Cbf.
-Dex.
-Ar.
-Cold abs.

(-)
Brak leechów.

Bez komentarza. Bez cbf'u meele char praktycznie nie istnieje.

Pierścień z setu anioła.

(+)
-Wraz z amu Imba ar.
-Troche dexa i life w combo z amu.

(-)
-brak innych modów.

Inne możliwości.

-Drugi raven.
-Bul-Khatos

*Amulet*

Amu z setu anioła

(+)
-Ar,life,dex.

(-)
-Brak modów.

Inne możliwości.

-High lord.
-Mara.
-Kratownica.
-Rare/craft z ładnymi atrybutami/resami/skillami/frw/icb.

Na switchu Cta z jak najwyższym poziomem rozkazów i spirit w crap pala tarczy.

*Plecak*

Mamy 3 możliwości. W każdym znajduje się anni + pala torch.

-wypychamy eq sc z 20 life z jakimiś modami. Zostawiamy tylko 8/12 wolnych kratek na ewentualne łupy.
-6x Off sks z lifem + 4x sc 20life/5@ + 5x 20 life z jakimś modem 3max/20 ar/5fhr/3frw w
zależności od potrzeb.
-6x pc sks z lifem + sc jak wyżej.

Róznica pomiędzy off sks a pc sks:

-pc skillery mają dmg większy o 100-200
-Pc skillery mają większy def ze względu na bonus do hs.

Imo o wiele lepsze i tańsze są off sks gdyż 17-18k defa który będziemy na nich mieć w zupełności wystarcza. Jeżeli jednak ktoś chce mieć lepszego chara to jak najbardziej pc sks będą tutaj
lepsze aczkolwiek niewiele. Wersja ze sc 20 life da nam najwięcej life ale toróznica ledwie 2xx pkt life co jest imo za dużym kosztem gdyż an off mamy z ~2k dmg więcej.

b) dla biedniejszych.

Nie będę się rozpisywał, nie ma co wypisywać zalet i wad gdyż jest to w tym wypadku bez sensu.

Hełm - Spojrzenie wampira z shaelem/jewelem 15ias/perf rubinem.
Zbroja - Anioł stróż z shaelem lub lwie serce.
Tarcza - low zaka z jewelem 30+ed
Broń - Przysięga w małym sierpie.
Rękawice - Drakule
Pas - jakiś low dungo.
Buty - Low sandy.
Pierścień - Low raven
Pierścień - Ring anioła
Amulet - Amu anioła

W plecaku jakiś torch nie musi być dla pala i jeżeli cię stać jakiś low anni ale niekoniecznie.
Do tego jakieś scy z low life/str/fhr/res.

5.Merc

a)Wersja dla bogatych.

Bierzemy pana z 2 aktu z koszmaru z atakiem. Da on nam aure moc która dodatkowo zwiększy nasze obrażenia.

Ekwipunek

*Hełm*

Spojrzenie Wampira, najlepiej eth i upped.

(+)
-Dual leech
-Niezły dr
-spory def.
-wolny sox

(-)
-Brak resów.
-Brak life.
-Brak cbf

Niezły hełm, posiada jednocześnie dr i leech. Socketujemy runą cham dla cbfu.

Inne możliwości.

-Korona złodzieji.
-Oblicze andariel.

*Broń*

Słowo runiczne nieskończoność (infinity) w eterycznej kolosalnej spisie lub zagadkowym toporze.

(+)
-Gosu aura!
-Dobry dmg
-Mody

(-)
-brak leechów

Idealne dla merca, przekonanie sprawia że nie ma dla ansz immunów (chociaż i tak nie było ;P), zarąbiście z nami współgra i dzięki temu mamy większośc potworów na 1-2 hity. Nie ma się co rozpisywać po prostu dla nas nr 1 i basta.

*Zbroja*

Hart w eterycznej bugged zbroji.

(+)
-Dmg
-Def
-resy
-Zmrażająca zbroja.

(-)
-Brak dr

Świetny armor dla naszego merola. ma wszystko to czego potrzeba i w dodatku podbija mu dmg.

Inne możliwości.

-Kamień w eth bugged zbroji.

b)Wersja dla biedniejszych.

Hełm - Spojrzenie wampira z shaelem
Zbroja - Duriel z Shaelem
Broń Zapłata żniwiarza z amnem/shaelem/perf czaszką.

Dodam tylko że ten merc jest cieniem siebie samego w porównaniu do wersji dla bogatszych.

6.Progi i osiągi.

Fhr, 30 + 10 + 20 = 60 Próg 5fps (48fhr)
Ias, 60 + 37 = 87 = 8fps = 3,1 ataków na sekunde.
Z itemsetupem pierwszym osiągamy 68% bloku
Fbr, 2fps

Life ~4,3k+ z bo
Mana ~400+
Dmg bez merca ~4,3k-15k
Dmg z aurą merca ~4,7k-17k
Def ~17-18k bez zmrażającej zbroji.

Life merca ~4k+
Dmg merca 3,2k-12k z naszą aurą.
Def merca 4,5k bez zmrażającej zbroji.

7.Save

Save(LINK). Miłego grania.

8.Zakończenie.

Dziękuję wszystkim którzy przeczytali tę strategię do końca. Jest to moja pierwsza strategia, ale nie proszę o taryfę ulgową, jeżeli dopatrzyliście się jakichś błędów lub macie jakieś ciekawe uwagi to proszę o opinie. przy okazji jeszcze raz powtórzę, jest to postać typowo for fun, radzi sobie świetnie wszędzie chociaż szybkość poruszania się nie jest jej mocną stroną. Mam nadzieję że zachęcę kogoś do zrobienia takiego paladyna gdyż jest to naprawdę ciekawa postać która nie ma na celu zarabianie ale dobrą zabawę. Nie pozostaje mi nic tylko prosić o oceny ;P.

Specjalne podziękowania dla:

-Bosman89 aka Miłosz za pomysł na tego paladyna i te wszystkie lata gry na bnie. Co prawda jego pal się troche różnił ale liczy się pomysł. Dzięki stary :P

By DeadMen


Oceń materiał: Ocena: 5.26 (133 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.