diablo 3

Robaczki Vs 1.10 By Sinned

Ostatnia modyfikacja: 30.09.2007. Utworzono: 24.08.2007

Robaczki - bugi ~~. To co wymknęło się Blizzowi przy pracowaniu nad grą i czego nadal nie naprawił (a powinien) /artykuł był pisany w czerwcu 2004 dla patcha 1.10 - dop. red./. Niektóre denerwują, niektóre są fajne ;] a niektóre tak dziwne, że nie da się ich zaszufladkować w żadnej z powyższych kategorii.
Muszę zaznaczyć, że bugi przedstawione poniżej nie zawsze będą działać, są jednak takie, które zawsze dadzą o sobie znać - te, które zawsze zadziałają otrzymały w opisie informację o tym fakcie.

Andariel drop bug - Gdy po raz pierwszy zabijamy bossa aktowego ma on lepszy drop (wyższa szansa na uniq, set itd.), dotyczy to również Andy, tyle że jeśli po zabiciu jej po raz pierwszy wejdziemy do miasta i od razu zagadamy z którymś z NPC (np. Warrivem) to każdorazowe następne zabicie Andy będzie traktowane również jako "pierwsze zabicie". (działa zawsze)

Gloams dmg bug - Zjawy strzelające do nas błyskawicami zadają ogromne obrażenia. Miały one zadawać dość normalne obrażenia i dodatkowo spalać manę. Tymczasem zamiast spalania many - obrażenia, które miały zostać przelane na manę zostawają przelane na życie - stąd takie duże obrażenia. (działa zawsze)

"Wiatr żywiołu" o_O bug - nie wiedziałem, jak nazwać ten bug, więc padło na "wiatr żywiołu" ;p . Umiejętności Inferno (sorci), Arktyczny Podmuch (dru) i Ślad Inferna (aska) posiadają kosmiczny bug - zadają tylko 28% wyświetlanych obrażeń. (działa zawsze)

Townkill bug - Zabijanie postaci w mieście. Jeżeli postać jest blisko wyjścia z miasta niekiedy może otrzymać obrażenia od skierowanych w nią ataków dystansowych - strzały najemniczek z a1 wpadają do miasta.

Wyświetlanie ekwipunku bug - Jeżeli postać nosi ekwipunek, który wymaga więcej siły/zręczności niż postać ma a resztę dopełniają talizmany +do siły/zręczności, to owego ekwipunku inni Gracze nie będą widzieć na postaci, która go nosi. Postać, która nosi ten ekwipunek będzie jednak widzieć, że ma go na sobie a bonusy z ekwipunku ciągle będą działać. (działa zawsze)

Tele za ścianę bug - W wielu lokacjach (np. piwnice pod wieżą) można teleportować się w niektóre miejsca normalnie niedostępne - np. za ścianę. (działa zawsze)

Zaklęte błyski bug - Do wypuszczanych przez potwory seryjnych błysków doliczane są też ich obrażenia fizyczne. (działa zawsze)

Flamebellow/Leap Attack bug - Barb używają zaklęcia Inferna z Flamebloow (unikatowe balrogowe ostrze) i zaraz potem udając się w Atak z Wyskoku staje się nietykalny, nie działa na niego żaden atak, aż do momentu wyjścia z gry. Sam też nie może skutecznie wykonać ataku.

Leap Attack bug - Gdy podczas Ataku z Wyskoku (gdy już jest się w powietrzu) zmieni się umiejętność na inną, to może to spowodować "zacięcie się" Ataku z Wyskoku - tzn. Nie będzie można go już użyc - wyjście z gry naprawia to. Innym powodem "zablokowania" skakanie może być otrzymanie oszałamiającego ataku podczas próby/w czasie skoku.

Skill/Charge bug - Ładunki na przedmiotach dodają synergie do innych umiejętności, jeśli postać nie ma zainwestowanego w tę umiejętność (tę, do której ma ładunki) żadnego punktu. (działa zawsze)

Charge bug - Szarża paladyna posiada bug, który działa tylko z Tarczą Energetyczną czarki. Mianowicie - część obrażeń zadanych przez Szarżę omija Tarczę Energetyczną i zabiera życie. Dotyczy to również Szarż potworów w grze - np. Nieumarłych Wojowników.

BO/Merc up bug - Gdy najemnik lvl-up-uje jego aura z Rozkazów barba (jeśli takową miał) znika. Również jeśli jest pod wpływem duszka druida zwiększającego życie - życie najmna gdy upnie spadnie do podstawowej wartości.(działa zawsze)

Jewel bug - Klejnoty, które zawierają bonusy ed/+max dmg ed/+min dmg nie zadziałają, jeżeli włoży się je w zbroje (tzn. zbroje tułowia, tarcze i hełmy), natomiast włożone w broń działają poprawnie. Dotyczy to mag. jeweli.

Baal's Waves bug - Czasem Baal nie wypuści kolejnej fali potworów na Tronie Zniszczenia - głównie jest to spowodowane zostawieniem w miejscu, gdzie potwory miały przybyć, Ściany z Kości. (działa tylko na singlu i tcp/ip)

WW bug - Czasem wykonując Trąbę Powietrzną barb zamiast wirować w wybranym kierunku, będzie się kręcić w miejscu. Zrobienie normalnego kroku w którąś stronę naprawia, a jeśli nie to wyjście z gry to zrobi.

Telekinesis bug - Czasem gdy postać podniesie przedmiot, na który czarka rzuciła Telekinezą mniej więcej w momencie, gdy ktoś podnosił przedmiot, ten przedmiot znajdzie się w ekwipunku Gracza, który go podniósł, ale przedmiot stanie się "widmem" - tzn. Nie będzie można go wyjąć czy poruszyć nim. Naprawia to wyjście z miasta lub gry, tyle że przedmiot po tym znika bezpowrotnie.

Trang-Ouls bug - Gdy niekro założy cały zestaw Tranga i zmieni się w wampira - jego prędkość rzucania czarów zostanie zredukowana do wartości jakie mają wampiry (Panowie Krwi itp.), nie pomogą żadne bonusy fcr. (działa zawsze)

Chest open bug - Gdy postać otworzy skrzynię, która znajduje się w rogu pomieszczenia, czasem po otwarciu postać znajdzie się za skrzynią w rogu, z którego prawdopodobnie nie wydostanie się bez użycia tp czy wyjścia z gry.

Enigma bug - Czasem gdy użyje się hotkey'a z umiejętnością Teleportu, którą umożliwia Enigma, umiejętność się nie zmieni. Zdjęcie i ponowne założenia zbroi z Enigmą naprawia ten bug.

Tracenie ciała - nie jest to bug, lecz postanowiłem o tym wspomnieć z uwagi na Graczy SC ~~. Gra "zapamięta" tylko 16 ciała - także jeżeli postać zginie po raz 17 jej ciało może zostać stracone - razem z itemami. (działa zawsze)

Manaburn bug - Bossowie i ich Słudzy posiadający Spalanie Many powinni zabierać ilość many = ich obrażenia x 4, jak opisuje Arreat Summit, jednak dzieje się inaczej: często uderzenie zadane przez kogoś ze Spalaniem Many wysysa całą manę uderzonej postaci.
EDIT: Wyssana ilość many = dmg potworka x 4 x 256 o.O.

Gold bug - Sprzedawanie, kupowanie, sprzedawanie (itd.) niektórych itemów posiadających specyficzny affix sprawi, że będziesz zyskiwał z tych tranzakcji złoto. To nie stronka o cheatowaniu, dlatego też nie opiszę, jak to zrobić ~~.

Leech bug - Bonus wyssania życia/many jeśli posiada wartość poniżej 2 nie będzie działał, lecz grafika wysysania będzie widoczna.

Wybuch Zwłok bug - Astronomiczna ilość obrażeń po zabiciu potwora z Zaklętym Ogniem na hellu została naprawiona, jednak na nm obrażenia dalej mogą być wysokie.

Superunique bug - Po zabiciu niektórych superunikatowych bossów (np. Pindla) ci mogą jeszcze zadać nam obrażenia po swej śmierci - zdarza się to dość rzadko.

Ściana bug - Gdy czarka jest blisko ściany, a widzimy ją za ścianą (czyli ściana jest na pierwszym planie, a czara za nią) to gdy rzucimy jakiś czar widać będzie kawałek grafiki rzucania czaru przechodzącego przez ścianę. Również gdy przywołamy Hydry na złączeniu ściany z podłogą jedna lub więcej głów Hydr może pojawić się za nią. Część tak rzuconego Meteoru również przejdzie przez ścianę, strzelając Ognistymi Kulami lub Lodowcowy Grotami w ścianę można zadawać obrażenia potworom za ścianą - blisko niej. (działa zawsze)

Drop bug - Gdy spróbujesz sprzedać jednemu z kupców przedmiot nieprzeznaczony do sprzedaży (np. Kostkę Horadrimów) wciskając lewy ctrl + lewy klik myszki na ów przedmiot, gra automatycznie wyrzuci Cię na kanał. (działa zawsze)

Immortal bug - Jaskiniowe Skoczki lub ich odpowiedniki, jeśli zostaną zjechane do około 1% życia staną się nieśmiertlene, tzn. nic nie będzie w stanie ich zabić prócz ataku fizycznego, najemnicy, przywołańcy, Hydry nie będą na nich reagować, jednak potwory te dalej będą nas atakować.

NOWE:

Trang-Ouls Bug #2 - gdy będąc w full TO po otrzymaniu ciosu fizycznego takiego, że normalnie by nas zabił, zamiast umrzeć, z wampira z powrotem zamieniamy się w niekra z 1 life. Jeśli jesteśmy dość szybcy i zamienimy szybko zestaw broni dwa razy (tym sposobem znów zamieniając się w wampira), to znów przetrzymamy taki "śmiertleny cios".

Eth upgrade bug - upgrade'ując eteryczną broń lub zbroję (zbroję, rękawice, hełm etc.) straci ona bonus 50% więcej obrażeń/obrony po upgradzie, może się więc stać, że upgrade pogorszyły się obrażenia/obronę.

Psn lenght bug - obniżając odporności wroga na trucizny wydłużamy czas jej trwania i znacznie obrażenia przez nią zadane - poprawka na niższe resy + poprawka na wydłużony czas trwania. Wydłużenie czasu trwania działa tylko poprzez obniżanie odporności przez itemy, które nosimy, Zmniejszenia Odporności nie zwiększy czasu trwania.

Merc aura z worda bug - jeśli merc zginie mając na sobie item, który powoduje działanie jakiejś aury, to po wskrzeniu go trzeba będzie zdjąć i założyć ponownie mu ten item aby aura znowu zaczęła działać.

Psn facet w tarczach bug - tęcze trucizn nie zwiększają obrażeń od trucizn postaci, jeśli zostaną włożone w tarczę.

Lista robaków nie jest skończona, zapewne pojawi się tu jeszcze niejeden bug.

Copyright by sinned.



Oceń materiał: Ocena: 5.58 (77 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.