diablo 3

Runy

Ostatnia modyfikacja: 09.07.2012. Utworzono: 24.08.2007

| Zwykłe | Wyjątkowe | Elitarne | Magiczne & Rzadkie | Unikatowe | Zestawy |
| Mikstury | Runy | Kamienie | Zwoje | Talizmany | Klejnoty | Questowe |
| Crafted | Retro | Esencje | Bugged | Kalkulatory |


Runy są jedną z najatrakcyjniejszych nowości jakie wprowadza dodatek do "Diablo II" o nazwie "Lord of Destruction". Pełnią one podobną funkcję co spotykane w podstawowej wersji kamienie. Po umieszczeniu w przedmiocie dają mu dodatkowe statystyki (ta sama runa daje inne statystyki gdy jest w hełmie/zbroi, inne gdy jest w tarczy i jeszcze inne gdy jest w broni). Bardzo ciekawą rzeczą jest tworzenie z run tzw. Słów Runicznych. Gdy umieścimy odpowiednie runy w odpowiedniej kolejności w odpowiednim przedmiocie, wtedy przedmiot ten stanie się Słowem Runicznym i otrzyma mega bonus do statystyk. Należy pamiętać, że rzecz do której ładujemy runy w celu stworzenia Słowa Runicznego musi być z rodzaju "gemowych" (szary kolor podpisu). Przepisów na Słowa Runiczne jest cała masa (około 170). Niestety nie da się ich w żaden sposób samemu odkryć (chyba, że metodą prób i błędów). Na całe szczęście Blizzard co pewien czas ujawnia kolejne Słowa Runiczne.
Nie wszystkie runy znajduje się z taką samą częstotliwością. Jedne runy będziemy spotykali bardzo często, a inne bardzo rzadko. Dla porównania przedstawiamy listę, która ukazuje ile run pospolitszych należałoby teoretycznie znaleźć na jedną znalezioną runę Zod, która jest najrzadziej spotykaną runą. Czyli według poniższej listy np. na jedną znalezioną runę Zod przypada aż 144,238 znalezionych run El.

El = 144,238
Eld = 96,159
Tir = 69,209
Nef = 46,139
Eth = 43,530
Ith = 29,020
Tal = 32,998
Ral = 21,999
Ort = 21,133
Thul = 14,088
Amn = 11,822
Sol = 7881
Shael = 6028
Dol = 4019
Hel = 2899
Io = 1933
Lum = 1343
Ko = 895
Fal = 606
Lem = 404
Pul = 267
Um = 178
Mal = 115
Ist = 77
Gul = 48
Vex = 32
Ohm = 19
Lo = 13
Sur = 7.2
Ber = 4.8
Jah = 2.4
Cham = 1.6
Zod = 1




ABY UJRZEĆ SŁOWA RUNICZNE - KLIKNIJ TUTAJ!




Poniżej lista run z opisami ich właściwości. Ułożona w kolejności od najpospolitszej runy do najrzadziej spotykanej. Jak widać najrzadsze runy wymagają jednocześnie najwyższego poziomu postaci.

nr
runy
Runa
Lvl
Broń
Hełm/Zbroja
Tarcza
1
El
11 +1 do promienia światła
+50 do skuteczności ataku
+1 do promienia światła
+15 do obrony
+1 do promienia światła
+15 do obrony
2
Eld
11 +50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
+75% do obrażeń przeciwko nieumarłym
-15% spalanie wytrzymałości +7% zwiększona szansa na blok
3
Tir
13 +2 many za zabicie potwora +2 many za zabicie potwora +2 many za zabicie potwora
4
Nef
13 Odrzucenie +30 do obrony przeciwko pociskom +30 do obrony przeciwko pociskom
5
Eth
15 -25% do Obrony potworów na uderzenie +15% do odzyskiwania many +15% do odzyskiwania many
6
Ith
15 +9 do maksymalnych obrażeń 15% obrażeń przechodzi na manę 15% obrażeń przechodzi na manę
7
Tal
17 +75 obrażeń od trucizny przez 1 sekundę +30% do odporności na trucizny +35% do odporności na trucizny
8
Ral
19 +5-30 obrażeń od ognia +30% do odporności na ogień +35% do odporności na ogień
9
Ort
21 +1-50 obrażeń od błyskawic +30% do odporności na błyskawice +35% do odporności na błyskawice
10
Thul
23 +3-14 obrażeń od zimna
Czas trwania chłodu - 3 sekundy
+30% do odporności na zimno +35% do odporności na zimno
11
Amn
25 7% wyssanie życia
Atakujący otrzymuje obrażenia 14 Atakujący otrzymuje obrażenia 14
12
Sol
27 +9 do minimalnych obrażeń obrażenia zmniejszone o 7 obrażenia zmniejszone o 7
13
Shael
29 Zwiększona Szybkość Ataku (20%) Szybsze odzyskiwanie równowagi (20%) Szybsze Blokowanie o 20%
14
Dol
31 25% szansa na ucieczkę wroga po trafieniu Odzyskiwanie życia +7 Odzyskiwanie życia +7
15
Hel
1 wymagania -20% wymagania -15% wymagania -15%
16
Io
35 +10 do żywotności +10 do żywotności +10 do żywotności
17
Lum
37 +10 do energii +10 do energii +10 do energii
18
Ko
39 +10 do zręczności +10 do zręczności +10 do zręczności
19
Fal
41 +10 do siły +10 do siły +10 do siły
20
Lem
43 +75% więcej złota od potworów +50% więcej złota od potworów +50% więcej złota od potworów
21
Pul
45 +100 do skuteczności ataku przeciwko demonom
+75% do obrażeń przeciwko demonom
+30% do obrony +30% do obrony
23
Um
47 25% szansy na otwarcie rany
+15% do wszystkich odporności +22% do wszystkich odporności
23
Mal
49 Uniemożliwia leczenie się potworów Obrażenia od magii zmniejszone o 7 Obrażenia od magii zmniejszone o 7
24
Ist
51 30% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów 25% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów 25% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów
25
Gul
53 +20% do skuteczności ataku +5% do maksymalnej odporności na trucizny +5% do maksymalnej odporności na trucizny
26
Vex
55 Wykrada 7% many +5% do maksymalnej odporności na ogień +5% do masymalnej odporności na ogień
27
Ohm
57 +50% do obrażeń +5% do masymalnej odporności na zimno +5% do masymalnej odporności na zimno
28
Lo
59 20% szansy na zadanie Śmiertelnego Ciosu +5% do masymalnej odporności na błyskawice +5% do masymalnej odporności na błyskawice
29
Sur
61 20% szansy na to, że trafienie oślepi cel +5% do many +50 do many
30
Ber
63 20% szansy na Druzgocące Uderzenie Obrażenia zmniejszone o 8% Obrażenia zmniejszone o 8%
31
Jah
65 Ignoruje obronę celu +5% do życia +50 do życia
32
Cham
67 Zamraża cel +3
Nie można zamrozić Nie można zamrozić
33
Zod
69 Niezniszczalne Niezniszczalne Niezniszczalne
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.