diablo 3

Słowa Runiczne CBN

Ostatnia modyfikacja: 03.01.2014. Utworzono: 24.08.2007

CLOSED BATTLENET [TYLKO LADDER]

Słowa runiczne działające tylko na Closed Battle.net tylko dla postaci ladder (rankingowych). Przepisy te do gry wprowadził patch 1.10.

JAH + LO + MAL + GUL [4]

Brand/Rodzaj

Bronie używające pocisków
35% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia zwiększenie obrażeń, przy otrzymaniu ciosu
100% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości, w czasie zadawania ciosu
+260-340% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
20% premia do skuteczności ataku
+280-330% obrażenia zadane Demonom
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
Odrzut
Miota eksplodujące strzały lub bełty (15)
HEL + EL + VEX + ORT + GUL [5]

Death/Śmierć

Miecze / Topory
100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy umierasz
25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot, podczas ataku
Niezniszczalny
+300-385% zwiększone obrażenia
20% premia do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
50% szansa na Druzgocące Uderzenie
+(0.5% na poziom) 0.5-49.5% szansa na Zabójcze Uderzenie (zależy od poziomu postaci)
+1 do promienia światła
Poziom 22 Krwawy Golem (15 Ładunków)
Wymagania -20%
VEX + LO + BER + JAH + KO [5]

Destruction/Zniszczenie

Miecze / Bronie Drzewcowe
23% szansa na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 23-poziomowego zaklęcia Kula Magmy, w czasie zadawania ciosu
100% szansa na rzucenie 45-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy umierasz
15% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova, podczas ataku
+350% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
Dodaje 100-180 obrażeń od magii
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do zręczności
SUR + LO + SOL [3]

Dragon/Smok

Tarcze / Zbroje
20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad, przy otrzymaniu ciosu
12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra, w czasie zadawania ciosu
Poziom 14 Aura Święty Ogień, gdy jest noszony
+360 do obrony
+230 obrona przeciwko pociskom
+3-5 do wszystkich atrybutów
+(0.375 na poziom)0.375-37.125 do siły (zależy od poziomu postaci)
Zwiększenie maximum many 5% (tylko zbroje)
+50 do many (tylko tarcze)
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
Obrażenia zmniejszone o 7
IO + JAH + PUL [3]

Dream/Sen

Hełmy / Tarcze
10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 15 Aura Święty Wstrząs podczas noszenia
+20-30% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% poprawiona obrona
+150-220 do obrony
+10 do żywotności
Zwiększenie maximum życia 5% (tylko hełmy)
+50 do życia (tylko tarcze)
+0.625-61.875 do Many (zależy od poziomu postaci)
Wszystkie odporności +5-20
12-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
TIR + TAL + AMN [3]

Edge/Ostrze

Bronie używające pocisków
Poziom 15 Aura Ciernie podczas noszenia
+35% zwiększona szybkość ataku
+320-380% obrażenia zadane Demonom
+280% obrażenia zadane Nieumarłym
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+5-10 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
Zmniejszenie cen u kupców o 15%
OHM + JAH + LEM + ELD [4]

Faith/Wiara

Bronie używające pocisków
Poziom 12-15 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+1-2 do wszystkich umiejętności
+330% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
300% premia do skuteczności ataku
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
+120 do obrażeń od ognia
Wszystkie odporności +15
10% ożywionych jako: Przywrócony
75% dodatkowe złoto od potworów
EL + SOL + DOL + LO [4]

Fortitude/Hart

Bronie
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+50 do skuteczności ataku
20% na zabójcze uderzenie
Uderzenie zmusza potrwora do ucieczki 25%
+200% poprawiona obrona
+(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci) *
Wszystkie odporności +25-30
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
EL + SOL + DOL + LO [4]

Fortitude/Hart

Zbroje
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% poprawiona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci) *
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
ETH + TIR + LO + MAL + RAL [5]

Grief/Żal

Miecze / Topory
35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad w czasie zadawania ciosu
+30-40% zwiększona szybkość ataku
Obrażenia +340-400
Ignoruje obronę celu
-25% do obrony celu
+(1.875% na poziom) 1.875-185.625% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
-20-25% do odporności na trucizny przeciwnika
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+2 do many za każdego zabitego
+10-15 do życia za każdego zabitego
TIR + ITH + SOL + KO [4]

Harmony/Harmonia

Bronie używające pocisków
Poziom 10 Aura Wigor podczas noszenia
+200-275% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
Dodaje 55-160 obrażeń od ognia
Dodaje 55-160 obrażeń od zimna
Dodaje 55-160 obrażeń od błyskawic
+2-6 do Walkirii
+10 do zręczności
Regeneruje manę 20%
+2 do many za każdego zabitego
+2 do promienia światła
Poziom 20 Ożywienie (25 Ładunków)
AMN + SHAEL + JAH + LO [4]

Ice/Lód

Bronie używające pocisków
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Zamieć, kiedy awansujesz
25% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova Mrozu, w czasie zadawania ciosu
Poziom 18 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+20% zwiększona szybkość ataku
+140-210% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
+25-30% obrażeń od umiejętności zimna
-20% do odporności na zimno przeciwnika
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
+(3.125% na poziom) 3.125-309.375% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci)
BER + MAL + BER + IST [4]

Infinity/Nieskończoność

Bronie Drzewcowe
50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy zabijasz wroga
Poziom 12 Aura Przekonanie podczas noszenia
+35% szybsze chodzenie/bieganie
+255-325% zwiększone obrażenia
-(45-55)% do odporności na błyskawice wroga
40% szansa na druzgocące uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+(0.5 na poziom) 0.5-49.5 do żywotności (zależy od poziomu postaci)
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków)
RAL + TIR + TAL + SOL [4]

Insight/Olśnienie

Bronie Drzewcowe / Laski
Poziom 12-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% szybsze rzucanie czarów
+200-260% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
180-250% premia do skuteczności ataku
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
JAH + MAL + JAH + SUR + JAH + BER [6]

Last Wish/Ostatnie Życzenie

Miecze / Topory / Młoty
6% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
10% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
20% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, podczas ataku
Poziom 17 Aura Moc podczas noszenia
+330-375% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
60-70% szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potowrów
Trafienie oślepia cel
+(0.5% na poziom) 0.5-49.5% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów (zależy od poziomu postaci)
AMN + LEM + KO [3]

Lawbringer/Łamiący Prawo

Miecze / Młoty / Berła
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
Poziom 16-18 Aura Sanktuarium podczas noszenia
-50% do obrony przeciwnika
Dodaje 150-210 obrażeń od ognia
Dodaje 130-180 obrażeń od zimna
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Zabite potwory spoczywają w pokoju
+200-250 obrona przeciwko pociskom
+10 do zręczności
75% dodatkowe złoto od potworów
SHAEL + PUL + MAL + LUM [4]

Oath/Przysięga

Miecze / Topory / Buławy
30% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Duch Kości, w czasie zadawania ciosu
Niezniszczalny
+50% zwiększona szybkość ataku
+210-340% zwiększone obrażenia
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciwko Demonom
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do energii
+10-15 absorbcja magii
Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków)
Poziom 17 Żelazny Golem (14 Ładunków)
HEL + KO + THUL + ETH + FAL [5]

Obedience/Posłuszeństwo

Bronie Drzewcowe
30% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Urok, kiedy zabijasz wroga
40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+370% zwiększone obrażenia
-25% obrony przeciwnika
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sekundy
-25% do odporności na ogień wroga
40% szansa na Druzgocące Uderzenie
+200-300 do obrony
+10 do siły
+10 do zręczności
Wszystkie odporności +20-30
Wymagania -20%
VEX + VEX + LO + JAH [4]

Phoenix/Fenix

Bronie
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 10-15 Aura Odkupienie podczas noszenia
+350-400% zwiększone obrażenia
-28% do odporności wroga na ogień
+350-400 obrona przeciwko pociskom
Ignoruje obronę celu
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
14% punkty many wykradzione za każde trafienie
+15-21 absorbcja ognia
VEX + VEX + LO + JAH [4]

Phoenix/Fenix

Tarcze
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 10-15 Aura Odkupienie gdy przedmiot jest noszony
+350-400% zwiększone obrażenia
-28% do odporności wroga na ogień
+350-400 obrona przeciwko pociskom
+50 do życia
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
+10% do maksymalnej odporności na ogień
+15-21 absorbcja ognia
CHAM + SUR + IO + LO [4]

Pride/Duma

Bronie Drzewcowe
25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 16-20 Aura Koncentracja podczas noszenia
260-300% premia do skuteczności ataku
+(1% na poziom)1-99% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 50-280 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Trafienie oślepia cel
Zamraża cel +3
+10 do żywotności
Uzupełnienie życia +8
+(1.875% na poziom) 1.875-185.625% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci)
HEL + KO + LEM + GUL [4]

Rift/Szczelina

Berła / Bronie Drzewcowe
20% szansa na rzucenie 16-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu
16% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, podczas ataku
20% premia do skuteczności ataku
Dodaje 160-250 obrażeń od magii
Dodaje 60-180 obrażeń od ognia
+5-10 do wszystkich atrybutów
38% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
75% dodatkowe złoto od potworów
Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków)
Wymagania -20%
TAL + THUL + ORT + AMN [4]

Spirit/Duch

Miecze
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
1-50 obrażeń od błyskawić
3-14 obrażeń od zmina przez 3 sekundy
+75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
7% życia odzyskane za każde uderzenie
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
+3-8 absorbcja magii
TAL + THUL + ORT + AMN [4]

Spirit/Duch

Tarcze
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
LEM + KO + EL + ELD [4]

Voice of Reason/Głos Rozsądku

Miecze / Buławy
15% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu
18% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Lodowe Uderzenie, w czasie zadawania ciosu
+50 do skuteczności ataku
+220-350% obrażenia zadane Demonom
+355-375% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciwko Nieumarłym
Dodaje 100-220 obrażeń od zimna
-24% do odporności na zimno przeciwnika
+10 do zręczności
Nie można zamrozić
75% dodatkowe złoto od potworów
+1 do promienia światła
PUL + LUM + BER + MAL [4]

Wrath/Gniew

Bronie używające pocisków
30% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
+375% obrażenia zadane Demonom
+100 do skutecczności ataku przeciwko Demonom
+250-300% obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 85-120 obrażeń od magii
Dodaje 41-240 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do energii
Nie można zamrozić


*Fortitude: życie na poziom postaci oscyluje według następującej tabeli:

X Życie na poziom
1 99
1 1 99
  1.125   1.125   111.375
  1.250   1.250   123.750
  1.375   1.375   136.125
  1.500   1.500   148.500


X jest domyślnie ustawiany pomiędzy 1 i 1.5 kiedy słowo runiczne jest stworzone dodaje odpowiednią ilość życia dla każdego poziomu.
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.