diablo 3

Sorcia PvM 1.10

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

Wstęp:

Yoqa! To ja, VV, czyli stary, dobry i jak zawsze na skraju śmierci - DJpredator, w nowym wcieleniu (heh, mam jeszcze 3 życia :P). Qrcze, praktycznie wszystkie takty chyba są na imperium (czyli na każdą najlepszą postać), a pomysł na tą taktę napisałem chyba z pół roku temu... nie zdążyłem jej wysłać bo ekhm moje życie się trochę skomplikowało... ale w końcu tu nie chodzi o moje życie :D i w ogóle co ja Wam będe pisał o moim życiu... Ale jedną sprawę TRZEBA wyjaśnić: przepraszam Wszystkich za to że takta nie będzie w 101% pro, ponieważ przez ponad pół roku nie miałem dostepu do neta (no i logicznie: do batle netu). Nie znam aktualnych cen itemów i być może nie pamiętam niektórych unitów, a na pewno części ich właściwości. Takta będzie więc w około 35% improwizacją [wariacją :)]. No to jadym z koqsem!

Takta jest wyśmienita do użytku na singlu (chyba najlepsza jaką można skombiować - przynajmniej moim zdaniem). Ponieważ wrogów niewrażliwych na ogień i zimno [zarazem] jest stosunkowo niewiele - z tych "stałych unikatowych" bodaj lister mógł mieć, o ile oczywicho miał odpowiednie umiejętności. Ale o listerze i tym podobnych głupotach później. Dobra - koniec zanudzania.

Skile: (na 99lvl)

Drzewq błysków: tu mamy tylko dwie, ale jakże przydatne umiejętności z których korzystamy CAŁY czas (i to dosłownie!)
Telekineza - 1point by dojść do teleportu
Pole statyczne - 1p. Na normie możemy tym zaklęciem obniżyć życie wroga/ów do max 99.(9)%, czyli prawie do zera. Na koszu - do około 25-30%, jednak działanie pola jest trochę słabe na helu - 50%. No ale kto powie że obniżenie hp Baala na helu, na /players4-8 w 3 sekundy to "phi!"... ma perfidną tubę w uzębienie. Zresztą static field nie tylko jest zabójczy dla bossów- fajnie jest gdy mamy je na przykładowo (oczywiście z ithemami) na 12lvl i możemy porazić ogromną ilość wrogów stojąc tak czy siak w bezpiecznej odległości. I jeszcze jedno: field nie działa na enemów ze 100% resem na błyski (niewrażliwość), ale wystarczy że wróg będzie miał 99%- i już zbiera czopy. Tele - 1p cóż tu pisac? przy tym skilu nie ticzy się teoria. Tu liczy praktyka. Na 1 lvl wymaga 24 many, ale po założeniu itemów będzie zżerać ponad połowę mniej. Ponadto baalrun bez tele to nie baalrun :].
Drzewo zimna: tu mamy jedną, ale za to jaką umiejętność
Lodowy pocisk - 1p
Zbroja mrozu - 1p gra czarą polega na zabijaniu wrogów na odległość blablabla sami sobie coś wymyślcie :D
Nova mrozu - 1p
Lodowe uderzenie - 1p
LodoFy grot - 1p
Zamieć - 1p
Kulqa - jeden z najbardziej popularnych skili 20pointów
Mistrz lodu - 20p samo 20 daje 115%, a z full itemami i rainbowami spokojnie możemy wyciągnąć 200%, więc no cement
Kulqa + mistrz na max to moim zdaniem lepsze połączenie niż cold czarqa full synergy zamieć + mistrz. ponieważ kula wyprzedza cold storma swą skutecznością. A i jeszcze jedno: chociaż przy kuli pisze np. 300 cold dmg to tak naprawdę jakieś xxxdmg razy 3.5, ponieważ dmg jest zadawany w czasie lotu kuli z niezwykłą częstotliwością! Zresztą jeżeli ktoś mi nie wierzy - niech zagra i zobaczy. No i co tu dużo gadać? kulqa jest the best i tyle :P.
Drzewo płomieni: także jeden konkretny skill
Ogniste gówno - 20p dla synergi
Ciepło - 1p i ani trochę więcej!!! czarqa lvl ponad 70 + 100 energii (nie licząc premii z itemów, wtedy byłoby ponad 160...) + nawet słabe ithemy = tak potężna regeneracja many że przy nieprzerwanym rzucaniu kulqi na bodaj 33lvl trzeba to robić z 2minuty żeby mana spadła do około 10%. A TAK CZY SIAK po kilkunastu sekundach mamy full many... ale o energii za chwilę.
Ognista kulqa - nasz trzeci podstawowy czar 20p
Mistrz piekła - 20p sprawdziłem czy przy ustawieniu piorun+kulqa+meteo+1p mistrza kulqa będzie zadawać większe obrażenia, ale ku memu zdziwieniu jednak mistrz (czyli na każdy lvl 7%dmg) daje większego kopa niż synergia z meteo 14%!!!

Staty:

Siła - 140 pod większość dobrych zbrój, jak ktoś chce dziergać storma to może być te 156 bo i tak nie dajemy za dużo w energię. Ew. możemy zostawić 140 i założyć odpowiednie itemsy by wyszło pod storma. Ew2. możemy dać tak ze 75 i po prostu założyć enigmę (ale to rozwiązanie chyba tylko byłoby dobre na cbn...).
Zręczność - tutaj wielu graczy ma dylemat... ja go jednak nie mam, uważam że wysoka zręczność (jeżeli chodzi o magów) jest potrzebna tylko palowi hamm (wiadomo dlaczego) oraz dru ele ponieważ często trzeba podejść blisko wroga (ale z własnego doświadczenia wiem że i tak dru ele nie jest za bardzo potrzebny blok). W przypadku czarki sprawa wygląda tak jasno że aż oślepia: jedno słowo - Tele - i po hu* nam blok? Niektórzy gracze piszą że jak postać (a raczej mag) nie ma 75% bloqa to wymięka na hellu... NO CEMENT! Bardziej błędnego stwierdzenia nie widziałem. A więc w zręczność nie ładujemy nawet 1/10 pointa. Ah no i jeżeli ktoś narzeka że nie ma nawet czasu na ucieczkę//wrogowie zbyt prędko łapią go za tyłek to niech sobie pogra w cs-a przez rok - świetnie poprawia refleks...
Energia - jeżeli gramy na cbn - 75 spokojnie starczy (szczególnie jak mamy chociaż jednego SoJa), jeżeli gramy na singlu - 100, no maximum 130. Wierzcie mi - grałem na cbn czarką ze średnio-potężnymi itemami (tkacz jedwabiu, czako um, pas+broń+amu tala, soj, wysokiej jakości craft (+70 many, +100 hp, 20% src [czyli szybsze rzucanie zaklęć], all resy +10, +17 do siły), fb, viper i storm socket um). Miałem 92lvl, energi bez ithemów 75... mana w ogóle nie schodziła!!!
Żywotność - NIC :]) brak sensownego bloku zastępujemy dużą ilością hp (no w końcu blok przed wrogą magią nas nie ochroni, a resy to max 75...) końcowo będzie około 345, jeżeli gramy na cbn i wybieramy "drogę enigmy" to żywotności będzie około 400
O co tu qr*a chosi?!
Proste: LPM kula zimna (i tak grając przytrzymujemy shift zamiast namierzać potwory - kwestia wprawy)
PPM: F1 zbroja zimna F2 kula ognia F3 static field F4 tele Sposób gry: F1, F3x3 albo 4 przy potworze, F4 w tył i LPM na shifcie + F2

Przedmioty:

Oczywiście nie będe się tu rozpisywać. Będzie krótko i na temat, ale zapewne niektórzy z Was zdziwią się tym co za chwilę zobaczycie. Itemy z "1" to itemy do których nie dość że mamy dostęp na niezbyt wysokim lvl to jeszcze będą bardzo przydatne, może nawet na hella. Te z numerem "2" to itemki najlepsze, a te z "3" to przedmioty alternatywne, ich potęga jest wielka, tylko nikt ich po prostu nie docenia, no i kto będzie się chciał tym handlować... .
Sztacheta:
1. gałąź samobójcy
2. occu bądź z setu tala (ale tylko z całą resztą tala), dla bogatych: można zrobić w korbaczu hoto. W połączeniu z poniższymi tarczami będziemy mieć bardzo wysokie resy. Ew. fantom śmierci lub to drugie co daje do ognia. W każdej z czterech wymienionych broni można także mieć rainbowa ognia lub zimna- wiadomo
3. unit zębata gwiazda (upadek księżyca albo spadająca gwiazda... nie pamiętam :] ) - daje 14lvl meteoru, czyli po założeniu tego itemu mamy 70% normalnej, full synergii z meteo do kuli ognia - full wypas, tylko że nie daje nic więcej sensownego ;[. Mamy więc wybór- powyższe bronie lub buława
Shield:
1. anci (runw przysięga starych), bądź moser, lub runeword "rym", albo strażnik
2. storm (najlepiej z um)
3. jak ktoś jest bogaty można włożyć do perf mosera 2xum i sprawę resów na helu mamy z głowy. Można też zrobić, tylko qrcze nie pamiętam dokładnie który to był runeword... sanktuarium??. W każdym razie ko+ko+mal i tarcza może mieć nawet 60-70 do all resów, a przecież tarcza jest po to by bardzo zwiększać odporności, które na helu są niezwykle potrzebne
Stanik:
1. perf viper lub unit lekka płytowa bądź też duchowy całun (unq ulepszenie pikowanej, daje 1 skili i trochę resów), ja jednak bardziej cenie vipera
2. perf upgrade viper um (ale to wersja dla biednych). Dla bogatszych: zbroja tala (najlepiej w połączeniu z amu i pasem). Dla bogatych: enigma. Skarpety: 1. tkacz jedwiabiu, ew. odbipięta albo podobny badziew
2. tkacz, nic innego mi do głowy nie przychodzi, nooo może oprócz wodołaza i podróżnika
3. tkacz (daje premię do many, a i tak większość butów oprócz resu na konkretny żywioł lub dwa i szybszego biegania gówno dają)
Szpony:
1,2,3 fb (frostburn czyli ognisty, a raczej płonący mróz. Heeeeh pamiętam jak swoją czarkę na cbn nazwałem Hot_Frost :DD). Ew. można nosić pięść maga- równie dobry -może nawet lepszy- wybór
Palce:
1. manaldy (chociaż noszenie ich to nie oznaka biedoty- to oznaka lamerstwa...). Już lepiej założyć 2xperf nagel...
2. wiadomo- 2xSoJ
3. hmmm ;`)... przecież soje zakładają nawet np. barby przed rzuceniem okrzyków...
Gacie:
1. nie wiem, na początek dobry jest nawet złoty powróz. Dobrym wyborem będzie perf dr string
2. ooh tu mamy bardzo duży wybór: jeżeli nosimy chociażby amu tala to zakładamy pas tala, jeżeli nie- pasy od stringów przez tranga i verdungo po arachnida...
3. arachnid
Łeb:
1. hełm szczęścia albo król wieśniaków czy jakoś tak
2. czako, andy, lub zimny voal
3. shako um rządzi
Szyja:
1. oko etlisza (1 skili)
2. perf mara bądź amu tala w połączeniu z innymi tala
3. tak jak przy hełmie- perf mara rządzi, ew. craft +ponad 80 hp, +ponad 30 many, +2 skili sorci i +ponad 35 all resów. Kiedyś na cbn widziałem niewiele słabszego (nie dawał nic do many), ale koleś chciał za niego niebanalne itemy i runy. Takiego crafta na 101% MOŻNA zrobić, ale szansa że będzie miał takie duperele RAZEM jest dość niewielka. Jednak sami widzicie- jest ponad 2x lepszy od nawet perf mary...

Najemnik

Nie wiem... czarce merc jest chyba najmniej potrzebny, ew. można zabrać jednego z magów z kurast z hella, ponieważ będziemy się razem z nim teleportować. Ja swoją czarką chwyciłem maga na błyski. A co, jak się bawić to się bawić nie? :]] A na serio: w przypadku czarki najemnik nie odgrywa chyba żadnej roli... można by oczywiście wykupić barbe czy też merca z mocą dla fiz dmg ale zbyt szybko by ginęli i nie mieli by okazji nawet podejść do wroga... A maga z błyskami bo będzie uzupełniał nasze obrażenia o trzeci żywioł. Jeżeli chodzi o itemki dla niego to przyda się upgrade eter shaft (najlepiej jeszcze z um), czako um, jak będzie miał tyle siły to storm (a jak nie to ma pecha - dostanie mosera :] ) i jakiś niebanalny miecz (oczywiście ll, zabójcze i druzgocące uderzenia nie będą działać)

Duele

Heh, tak właściwie to taka czara nie nadaje się zbytnio na duele, oczywicho można spróbować... Tele + pole + tele, być może tak kilka razy, a później kula zimna i nawalamy kulą płomieni. Albo od razu ofensywa, czyli na przemian zimno i ogień.

Podsumowanie

Co tu dużo gadać?? moim zdaniem takta wymiata i tyle. Jeżeli komuś znudziła się zamieć//znudził się meteor to dzięki zastosowaniu się do takiej takty na pewno powróci do grania czarką. Taktyka jest bardzo skuteczna, oczywiście mniej skuteczna od fire czy cold sorci, ale na pewno równie fajna. Sam jak napisałem wcześniej grałem taką czarą i na 92lvl z itemami i statami jakie wymieniłem moja potęga była porównywalna z innymi czarkami. Taka czara jest najlepszym wyborem (z czarek) do grania na singlu. Na zakończenie jeszcze jedno: zauważcie że fire i cold czarodziejki są chyba tylko do mefowania (no i do robienia tele innym). Moim zdaniem lepszej sorci PvM nie ma.
NarXXi!!!
VV (DJpredator) mnich13@interia.pl gg5071131

VV (DJpredator)


Oceń materiał: Ocena: 3.29 (251 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.