diablo 3

Taktyka dla Woltera

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

Taktyka ta powstala ponieważ mam szczegolny sentyment do paladyna, bo to wlasnie on był moja pierwsza postacia i można go rozwijac na wiele sposobow dzieki roznorakim aurom. Mooj Wolter jest obecnie na 78 levelu i gra się nim very good ale niestety trzeba mieć tez do niego dosc specyficzny sprzet a wlasciwie to duzo ilość dodatkow do broni ale o tym potem. Zycze milej lektury!!!

UMIEJĘTNOŚCI

Jak sama nazwa wskazuje nasz Wolter będzie shock palem czyli takim ktoory korzysta z umiejętności błyskawic, ale mam zamiar zamieścić w tej taktyce 3 sposoby rozwijania elementarnego pala. Umiejętności dla Woltera prezentuja się nastepujaca (110 punktach skillowych) :

POSWIECENIE - ogolnie skill kichowy ale będzie to nasza synergia do nastepnej umiejetnosci czyli zapalu. Daje spory bonus do dmg ( bodajże nawet 14%/poziom ). <<20pkt>>

ZAPAL - podstawowy atak naszego Woltera. Nie dosc ze jest szybki to dodaje jeszcze spory bonus do skuteczności a także zwieksza dmg dzieki poswiecenu o spory procent.<<20pkt>>

ŚWIETA TARCZA - z samej ofensywy żadna postac długo nie pozyje, tak wiec musimy tu władować co najmniej 10 pkt (ja proponuje <<20pkt>>). Tym bardziej na uwage zasluguje ten skill ponieważ pal nie ma ani okrzykow, ktore by go wzmacnialyby ani pomocnika a swieta tarcza daje bonus do cennego defa jako jedyny skill pala (nie licze aur, z ktorych lepiej zainwestowac w te ofensywne).

ŚWIĘTY WSTRZĄS - najsilniejsza z 3 elementarnych aur ofensywnych paladyna. Pewnie teraz myslicie ze to nie wypali, bo jak wiadomo shock dmg zadaje obrażenia 1 - xxxx, ale tylko paladyn może podjąć się takiej mocy ponieważ zapal, ktory jest naszym podstawowym atakiem zadaje 5 atakoow wrecz na raz wiec na te 5 uderzen zawsze trafi się max dmg (wiem z wlasnego doświadczenia) a oprocz tego shock zadaje obrażenia tzw bierne co tez się przydaje na malych uciekających wrogoow (fetysze, diabliki, skoczki).<<20pkt>>

ODPORNOŚĆ NA BLYSKAWICE - co tu duzo mowic - synergia do świętego wstrząsu i to spora bo 14%.<<20PKT>>

ZBAWIENIE - najskromniejsza synergia do wstrząsu - jedynie 4%. Można dac tutaj <<4pkt> bo tyle pozostaje po dojściu do wybranych skiśli i wymaxowaniu ich. SPOSOOB II

To wlasnie zbawienie budzi największe kontrowersje, ponieważ mala czesc niektorzy twierdza, ze należy wymaxowac zbawienie kosztem świętej tarczy, ale ja uwazam ze 80% zwiekszone obrażenia kusza, ale nalezy zadbac tez o tyly postaci a nie tylko o atak. Można tez poojsc na kompromis dawajac troche w to i w to. Mysle ze jest to tez dobre rozwiązanie PAL ELEMENTALISTA

ZEMSTA - nasz podstawowy atak o tyle dobry, ze zadaje obrażenia od 3 zywioloow.<<20pkt>>

ODPORNOŚĆ NA BLYSKAWICE, OGIEN I ZIMNO - synergie do zemsty bardzo dobrze ułożone w zakładce aur defensywnych ponieważ nie trzeba marnowac punktowo na dojscie do nich. Wprawdzie podczas gry w ogole się nie przydaja, wiec sluza nam jako umiejetnosci bierne dodające bonus do zemsty.<> można dac do każdej tez po <<20pkt>> ale wtedy zabrakloby nam punktowo do świętej tarczy, ale zrobicie jak chcecie.

PRZEKONANIE - przyjęło się, ze tej aury używają tylko foherzy (palowie z pięścią niebios), ale dla nas będzie jak ona jak znalazł bo obniza drastycznie odporności na żywioly u wrogow.<<20pkt>> Chyba nie musze mowic ze to nasza podstawowa i glonowa aura.

SWIETA TARCZA - to co w poprzedniej taktyce : lubie mieć jakas ochrone a nie tylko atak <<20pkt>> chodz można śmiało obciac z 5 lub nawet 10 punktow na rzecz synergii.

Razem wychodzi : 20pkt Przekonanie + 20pkt Zemsta + 9(lub 8 nie pamiętam) pkt na dojscie + 10 - 20 pkt Swieta tarcza + 10 - 20 Odpornosci.

To na tyle umiejętności, sorka, ze podaje takie wahające się statsy, ale każdy ma swojo styl grania, wiec każdemu pasuje inny układ skilloow.

EKWIPUNEK
Bron - dla ambitnych może być berserkerski topoor ze słowem runicznym botd (oddech śmierci czy jakos tak - to z zodem :D) lub azurek z jakims rainbowem : jeżeli mamy Woltera to oczywiście light jewel a jak elemental to jakikolwiek :D. Dla uboższych może być Gwiazda aldura z buciorami.

Kamizelka - tutaj slowa runiczne rzadza - chains of honor lub enigma bylaby bardzo mile widziana jednak jest wiele innych bardzo dobrych zbroji jak np. skorupa duriela (najlepiej upg), laskoszczyt, trupi zal czy cos innego.

Pokrywka od garnka - Herold zakarum jest wg mnie bezkonkurencyjny, no może w gre wchodzi jeszcze alma negra. Wielu się zdziwi co ze słynnym exile : otocz wg mnie to slowo runiczne jest mocna przereklamowane i nie warte takich run jak Ohm, um czy vex oraz ogolnie słabe.

Kalosze - mogą być buciory aldura, wodolazy albo jak ma ktos problemy z resistami to odbipiety. Kapcie z ik tez SA niczego sobie.

Simply rekawice - uchwyt drakuli jest bardzo fajny a dla zamożnych inaczej rękawiczki z setu bandera będą bardzo dobry bo kusi 20%szybszy atak i az 40 do zycia!!

Rzemyk przy spodniach - stringi czyli sznur uszu może w zupełności wystarczyc chodz nie pogardziłbym paskiem z tranga.

Czepek - dylemat mam w tej kwestii bo jest multum fajnych rzeczy na glowe. Dobrze lezy oblicze andariel, czako, spojrzenie wampira lub tez bardzo fajna korona wiekow.

Bursztyn na szyje - jestem tradycjonalista - kalejdoskop mary i bez dyskusji. No można się jeszcze skusic na gniew lorda.

Sygnety - bardzo dobre tu sa obraczki bula ale koniecznie perf, można tez pokombinowa z kruczym lodemi innymi fajnymi zooltym pierścieniami takimi bonusami jak mana leach, lifie leach, resisty, +do atrybutowo.

Talizmany - kilka skilleroow do aur of dla Woltera lub do bojowych skilloow najlepiej najlepiej bonusami do zycia, resoow i sily.

STATYSTYKI

SILA - dostosowana do przedmiotowo i ani kropli wiecej bo bonus do obrazen jest wprost zalosny. Jak nie chcemy duzo marnowac w te ceche to zakladamy enigme.

ZRĘCZNOŚĆ - hmmm : przepraszam za to lenistow, ale dokladnie nie chce mi się przeglądać statsoow, wiec sami sobie ustalicie tak, by styknelo na itemy i max blok. Można dac troche wiecej by mieć lepszy atak rating.

ŻYWOTNOŚĆ - resztaaaa

ENERGIA - null (slownie zero) 0

PODSUMOWANIE I KILKA RAD

Wycieńczyło mnie troche to pisanie taktyki, wiec krootko podsumuje i podpowiem w jakis kwestiach. Najemnik to dla mnie dziwna rzecz - niby potrzebny ale mi za cholere nie chce się go ciagle odkupywac :D ale jak już ma być to niech będzie dzidek z II aktu z np. moc ubrany w laskoszczyt eth + gaza + odplata żniwiarza lub klepie sidla. W ekwipunek wrzucamy możliwie max rainbow jeżeli od light lub czegos innego (elemental). W razie dueli z jednozywiolowymi czarkami potrzebujemy aniola strooza (zbroja) i kilka rzeczy do absorpcji (gwiazda krasnoludka, kruczy lod, uderzenie śniegu) a jeżeli walczymy z dru zrobionym na tornadzie i huraganie zakladamy (ponieważ tornada zadaj obrażenia fizyczne) tarcze burz, gaze, laskoszczyt i sznur uszu. W duelach wykorzystujemy szarze żeby dobiec do naszego celu jeżeli jest to caster a jeżeli jakas male postac to : - barb z trabka - stajemy w miejscu, wlaczamy swieta tarcze (zawsz trzeba ja mieć wlaczona), trzymamy przycisk shift i naciskamy myche walaca naszym podstawowym atakiem - kiedy barb przez nas przejezdza traci zycie a my blokujemy ciosy (ciut to uprościłem) reszta postaci... no coz zalezy kto jak gra ale najczęściej można podbiegac szarza i nawalc ile wlezie gnoja :D. Mam nadzieje ze podobala wam się moja takta i ze był pisana w miare przestępnym jezykiem dla poczatkujacyh jaki i dla zaawansowanych :D. Pozdro for all i czekam na opinie!!

Fred


Oceń materiał: Ocena: 3.21 (286 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.