diablo 3

Uber Smiter By DaMaRoC

Ostatnia modyfikacja: 29.06.2010. Utworzono: 28.06.2010

Wstep:
Zapewne nie jeden z was się wypowie ze taka strategia już była i niema sensu tego drążyć dalej, i ze każdy ut smiter sprawdza się tak samo z każdej strategii ale ja patrze na to z perspektywy ludzi którzy maja czasem problem z lagami przez co giną na ut, moja strategia nie będzie tania ale będzie ale również nie zbyt droga typu lw czy grief czy exile bo imo to głupota, smiter według tej strategii będzie mógł ubić mefa nawet jak nie włączy się lt, jak również przeżyje nawet jak nas przylaguje ?, tak wiec jedziemy

Staty:
str: nic [będziemy używać 20str ringa by włączyć str bug]
dex: pod blok [pkt w dex wpakujecie dopiero jak skompletujecie sprzet żeby mieć wszystko perfect]
vita: wszystko co zostanie
ene: nic

EDIT: zapomnialem dodać bardzo ważne, moj smiter ma max blok a nie wpakowalem zadnego pkt w dex stad moja prośba byscie w dex dali na sam koniec bo czasem niema koniecznosci w ogóle dawania tam pkt

EDIT: Odnosząc sie do dexa pod blok muszę dodać ze blokowanie u ut smitera jest bardzo potrzebne co jest sprzezczne z mysleniem wielu userów, poniewaz nie na samym trist opieraja sie ubery, nasz smiter ma sie bezproblemowo sprawdzac przy zdobywaniu organów, wiec przy ubijaniu izu czy lilith [w szczególności lilith] blok jest rzeczą zbawienna jak wokół znajduje sie duzo innych potworków ktore z rególy zadaja fizyczne obrazenia, jak równiez sami bossowie... a w samym trist również jest bardzo potrzebny w przypadku duzego spawnu...

skile:
20 smite,
20 holy shield,
20 fanatyzm,
reszta w resist lightning oraz śmiałość [ tu pakujemy według uznania, imo pasuje mieć ~90light res, to wszystko zależy od tego czy użyjemy tg czy verdungo,]
Items:

1. Na głowę ofc twarz Wilhelma, co w niego wsadzicie zalezy od was, ja mam 15ias jool, ponieważ sprawia on ze przy ubijaniu duriela jego hf nie obniża tak nisko progu ias, ale można również dać shael, ort lub um.

2: bron ofc tylko i wyłącznie astreon, najlepiej 4combat i duzy +dmg, cb oraz najważniejsze Spowalnia Cel o 25%. shaelowac obowiązkowo.
oceńcie sami:

+240-290% Zwiększone Obrażenia
+50% Obrażenia przeciwko Nieumarłym
Obrażenia +40-85
Dodaje 80-240 obrażeń od Magii
+33% szansa na Druzgocące Uderzenie
Spowalnia Cel o 25%
Zmniejszone Obrażenia o 4-7
+2-4 do umiejętności bojowych Paladyna
+10% zwiększona Szybkość Ataku

3. Na klatę tylko i wyłącznie Lionheart, dlaczego? duży kop do statow, mass life, 25str 15dex co daje 40pkt więcej w vita, no i upragnione 50hp 20vita i 30all res. [złożyć najepiej w dusku] Oceńcie sami:

+20% zwiększone obrażenia
Wymagania -15%
+25 do siły
+10 do energii
+20 do żywotności
+15 do zręczności
+50 do życia
Wszystkie odporności +30

4. Shield: ofc sanktuarium złożona w elitarnej tarczy dla pala +40all res [proponuje ST, ale inne tarczy również Welcom, ja osobiście mam w kurascie 44all res], dlaczego?
przede wszystkim resy, 20% zwiększona szansa na blok, fhr,20dex = 20pkt wiecej w vita
oceńcie sami:

Sanctuary / Sanktuarium (KO + KO + MAL)

+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+20% szybszy blok
20% zwiększona szansa na blok
+130-160% poprawiona obrona
+250 obrona przeciw pociskom
+20 do zręczności
Wszystkie odporności +50-70
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków [60 ładunków]

5. Amu: tylko i wyłącznie oko kota, 20ias oraz 25dex = 25pkt więcej w vita, hl nie jest lepszy ponieważ light res Itak osiągniemy powyzej 260, a skill nie jest smiterowi potrzebny.

6. ringi: raven, najlepiej 20dex = 20pkt więcej w vita, oraz wisp [nawet jak low to i tak poczujecie jego obecność przy kontakcie z mefem]

7: buty, ofc gobliny można raz uped, ale dual nie proponuje bo możecie się z str nie wyrobić.

8: rece: tutaj tylko i wyłącznie Dracule, najlepiej 15str dlaczego już nie będę pisal ?

9: pas: tutaj są dwie drogi albo verdungo albo tg, zależy co kto woli verdungo to dr duzo vita i fhr co z sanktuarium podbije nam prog fhr, ale tg to o 10 większy Light res, 20pkt abs, 20str i również vita.

10: na drugą broń są dwie drogi albo wand z lt albo cta [temu smiterowi cta nie robi różnicy ponieważ mef i tak nie zjedzie mu hp, do takiego poziomu żeby był zagrożony, wiec jak to woli]

11: ITEMY W TYM PKT MUSZA SIĘ ZNALEŹĆ NA SMICIE OBOWIAZKOWO:
treachery w byle jakiej zbroi:

Treachery / Zdrada (SHAEL + THUL + LEM)

5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności zabójczyni
45% zwiększona szybkość ataku
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% odporności na zimno
+ 50% dodatkowego złota od potworów

Uwagi: Zaklęcie Zniknięcie na pewien okres czasu podnosi wszystkie odporności i odpiera klątwy, 15 poziom: Skraca czas trwania klątw o 79 procent, Odporności na wszystko: 60 procent, Czas trwania: 288 sekund

oraz 20str ring. Dlaczego? to poniżej…

12. Ekwi: Anni, Torch [preferowany z high res, staty mogą pozstac srednie] Sc z life/res [w przypadku jak nie będziecie chcieli używać treachery to będziecie zmuszeni przypakować trochę Sc z resami, light przede wszystkim]

Taktyka:
W ekwi musi się znaleźć kostka horadrimow w ktorej trzymamy treachery i str ring [potrzebny by podnieść body jak jakimś cudem ripniemy]

Treachery posiada błogosławione zaklęcie fade:
Zaklęcie Zniknięcie na pewien okres czasu podnosi wszystkie odporności i odpiera klątwy, 15 poziom: Skraca czas trwania klątw o 79 procent, Odporności na wszystko: 60 procent, Czas trwania: 288 sekund

zakładamy na chwile jak wchodzimy do trist, podbiegamy do góry gdzie jest paląca się łotrzyca, stajemy w płomieniach i czekamy aż fade się włączy, czasem trzeba się trochę naczekać a czasem ledwo się wejdzie i już załapie, jeżeli ktoś nie lubi czekać to może założyć podczas bicia izu, ale wtedy trzeba pamiętać żeby zostawić go na sam koniec, a jeżeli zakładamy gre i mamy gotowe organy to i tak dla bezpieczeństwa trzeba zaczekać aż gra się zapisze na serwerze, wtedy mamy czas żeby włączyć fade. dalej jak już każdy wie jak się bije ubery. [dla sprostowania musze dodać że treachery uzywamy tylko na samo trist, podaczas zdobywania organów nie jest nam potrzbny]

To chyba tyle, sam posiadam takiego smita i to co napisałem we wstępie to prawda, jak ktoś nie wierzy pisać na Pm mogę pokazać ?

Progami nie rożni się zbytnio od innych buildow, ma 93cb max ias, max blok, fhr prog zależy czy verdungo czy tg, oraz resy powyzej ~260.

to moja pierwsza takta wiec sorki za błędy stylistyczne oraz ortograficzne [jak wyłapiecie jakiś to piszcie] xD

Regards DaMaRoC

EDIT:

Żeby wyjaśnić nie ścisłości piszę wyjaśnienie:


(Kliknij aby powiększyć)


Tak wygląda ekwi. w skrzynce testowane sanctuary w rożnych shieldach.


(Kliknij aby powiększyć)


Statystyki, resy i life bez boo. ( teraz mnie life gdyż sprzedałem droższe taliki przed końcem laddera i uzupełniłem innymi]


(Kliknij aby powiększyć)


Podliczmy teraz light res [bez charmów na podstawie items na screenie powyżej.]
Guilman 26
lion 30
sanct 111
=167
Dodajemy charmy
Torch 20
Anni 17
Gc 14
sc's ~35
=167+86=253
Dodajemy Anya quest.
=253+30=283
+Treachery = 65@
=283+65=348

Zatem:
Conv mefa ma 20lvl czyli -125@
czyli:
348-125=223
Jak nam wiadomo max możemy mieć 95light res czyli:
[doliczam 100 jako kare hell lvl]
223-195=28 O tyle mamy za dużo lr.[mam na mysli ze to 28 nic już nam nie daje]
Zatem mozemy zrezygnować z T lub sc'ów
Policzmy:

Cytat:
Dodajemy charmy
Torch 20
Anni 17
Gc 14
sc's ~35

Razem 86
86-28=58
czyli przy takim stuffie żeby mieć całkowicie stacked res.
Trzeba z ekwi wyciągnąć w przybliżeniu 60@
Czy to jest jakiś problem? Już nawet marny anni oraz 4x11lr sc's i po problemie [jeżeli nie chcesz używać Torcha]
KKNP!?



Jak wspominałem wcześniej ten smiter nie ma danego żadnego pkt w dex i posiada [o ile ma w ekwi Torcha]:



Jeszcze jakieś pytania odnośnie mb oraz lr??

By Damaroc


Oceń materiał: Ocena: 4.10 (124 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.